معرفی و دانلود کتاب زنجیره را رها کن

عکس جلد کتاب زنجیره را رها کن
قیمت:
16000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زنجیره را رها کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زنجیره را رها کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زنجیره را رها کن

کتاب زنجیره را رها کن نوشته مهدیه حلوایی به شما کمک می‌کند با نگاهی عمیق و موشکافانه به اعماق وجود خود، بتوانید نواقص شخصیتی و عوامی که سد راه شما برای رسیدن به پیشرفت شده‌اند را شناسایی کنید و در جهت برطرف کردن آن‌ها و بهبود نقاط ضعف خود گام بردارید.

درباره کتاب زنجیره را رها کن:

این کتاب قصد دارد شما را از غل و زنجیرهایی که به اسارت گذشته و طرز فکر اطرافیان در آورده، آگاه کند. شما باید بدانید که آزادی عمل دارید و می‌توانید زندگی متفاوتی در مقایسه با پدران و مادران خود داشته باشید. اگر زندگی شخص دیگری را می‌بینید و از موفقیت‌های او لذت می‌برید، یا درون خود احساس حسرت، یاس و ناامیدی می‌کنید، یا اینکه از زندگی خود و سبک و سیاق شخصی خود راضی نیستید؛ باید گفت بهتر است دست از سرزنش و تحقیر خود بردارید زیرا شما فقط اسیر غل و زنجیرها هستید و به راحتی می‌توانید از دست آن‌ها خلاص شوید و زندگی رضایتمندی داشته باشید. لازمه این رضایتمندی و موفقیت فقط و فقط یک چیز است و آن «انتخاب» نام دارد. مسیری که شما در آن خوشحال، پرامید و با انگیزه زندگی می‌کنید و به هر آنچه که انتظار دارید می‌رسید. شما تبدیل به فردی پرانرژی و آزاد می‌شوید که بهترین خود را به نمایش گذاشته است و از آنچه که هستید به خود می‌بالید.

انتخاب بین «رضایتمندی از خود و زندگی‌تان» یا «همیشه در یاس و ناامیدی بودن». این شمایید که امروز با انتخاب خود همه چیز را تغییر می‌دهید. شما باید استعدادها و آرزوهایتان را انتخاب کنید و در مسیر موفقیت قدم بگذارید که ممکن است دشوار باشد اما این سختی بسیار شیرین‌تر و راحت‌تر از سختی ماندن در حسرت و ناامیدی است.

کتاب زنجیره را رها کن مناسب چه کسانی است؟

این اثر برای افرادی که پس از خواندن هر کتاب انگیزشی، فقط مدت کوتاهی عملکرد مفید دارند و از این موضوع رنج می‌برند مناسب است. چرا که به آن‌ها مرحله قبل و راه‌های درونی درست را نشان می‌دهد؛ تا بتوانند در برنامه‌ریزی و هدف‌هایشان عملکرد قاطعانه‌تر، طولانی مدت داشته باشند.

جملات برگزیده کتاب زنجیره را رها کن:

- تو باید برای رسیدن به آرزوهایت که برای تو و در حد تو هستند تلاش و فعالیت کنی. به خودت سختی بدهی و به هدفت برسی.

- پس هر زمان خود را در حالتی دیدید که برایتان رضایت‌بخش نیست و غل و زنجیر تنبلی در آن دخیل است.

- برای شروع هرکاری به قدرتی نیاز داریم برای رهایی از غل و زنجیرها. زنجیرهای نقص موروثی و یا اکتسابی هستند. برای پاره کردن این زنجیرها تنها به قدرت انتخاب خودمان احتیاج داریم.

- دست به زانو بزنید و زنجیره‌های بی‌مسئولیتی را پاره کنید. قوی باشید و به خود بگویید که می‌توانید مسئول تمام زندگی خود، تمام آرزوها و توانایی‌های خود باشید.

- همیشه در شروع کار انگیزه‌ای اندک و در کمی جلوتر انرژی ما تحلیل می‌رود. دلیل آن هم فقط این افکار و انرژی‌های منفی ما هستند.

در بخشی از کتاب زنجیره را رها کن می‌خوانیم:

رویا پردازی ویژه انسان‌های تنبل و همیشه خسته و ناتوان است. شما خود را از این زنجیره نجات می‌دهید؛ زیرا شما قصد دارید یک انسان موفق و با انگیزه در زندگی خودتان باشید. شما به زنجیره عملگرایی که از ویژگی‌های اصلی انسان‌های قدرتمند در جهان است وارد می‌شوید.

هم اکنون فرصت انتخابی دیگر دارید که مثل اکثر اطرافیان بیشتر وقت و انرژی خود را در خیال و فکر بگذارید، یا شروع به ریسک کرده و با شجاعت عمل کنید.

شما باید برای رسیدن به برنامه‌های خود این زنجیره را پاره کرده و از آن خلاص شوید. هر چه که تا به امروز در فکر و رویای رسیدن بودید کافی است. از این توهمات خیال، خود را به دنیای واقعی بکشانید.
با صداقت و پذیرش تمام به انرژی‌ها و فرصت‌هایی که هدر داده‌اید نگاه کنید و انتخاب‌ قاطعی کنید. به یک باره این غل و زنجیرها را پاره کنید و رهایی یابید.

روی میز انتخاب درونی‌تان ویژگی مثبت و مهم عملگرایی را بچینید. هر زمان و هر لحظه که رویا پردازی، خیال و توهم به سراغتان آمد به خود بگویید که انتخاب خود را کرده‌اید. به جای لم دادن، زل زدن به یک گوشه و در خیال فرو رفتن، بلند شوید و خود را مشغول به کار کنید. اصلاً مهم نیست آن لحظه مشغله‌ای که برای فرار از توهمات برای خود ایجاد می‌کنید چقدر شما را در مسیرتان به هدف نزدیک‌تر می‌کند. مهم این است که شما را در مسیر زنجیره جدید نگه می‌دارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
کوتاه کلام
میز انتخاب‌هایتان را بچینید
موانع رفتارهای زنجیره‌ای
تمرین اول
راه‌هایی برای قطع زنجیره تنبلی و تن‌پروری
تمرین دوم
انتخاب بین برنامه‌ریزی و بی‌انضباطی
تمرین سوم
انتخاب بین بی‌مسئولیتی و مسئولیت‌پذیری
تمرین چهارم
انتخاب بین منفی‌نگری و مثبت‌نگری
تمرین پنجم
انتخاب بین رویاپردازی یا عملکرد
تمرین ششم
انتخاب بین ترس و ایمان
تمرین هفتم
کار کردن روی انتخاب‌هایمان
چند راه حل برای تقویت انتخاب‌های جدید
1. تشویق کردن
2. سرزنش نکردن
3. تمرین استمرار داشتن
4. تعهد داشتن
5. صبور باشید
چالش‌های مسیر
انتخاب شخصی من
وسوسه
فرایند وسوسه
لذت‌طلبی
بها دادن
مخفی کردن
نقشه‌کشی
فکر قوی
اقدام به عمل
لغزش
بخشش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زنجیره را رها کن
نویسنده
ناشر چاپینشر رزا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-622-7534-58-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
16000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زنجیره را رها کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زنجیره را رها کن

برای دریافت کتاب زنجیره را رها کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.