معرفی و دانلود کتاب بخواهید تا اجابت شود: چگونه خواسته‌های خود را متجلی کنید

عکس جلد کتاب بخواهید تا اجابت شود: چگونه خواسته‌های خود را متجلی کنید
قیمت:
69900 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بخواهید تا اجابت شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بخواهید تا اجابت شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بخواهید تا اجابت شود: چگونه خواسته‌های خود را متجلی کنید

استر هیکس و جری هیکس در کتاب بخواهید تا اجابت شود آموزه‌های موجودی غیرفیزیکی و معنوی به نام آبراهام را با شما در میان می‌گذارند. تنها به‌کاربستن توصیه‌ها و آموزش‌های این کتاب است که شما را به خواسته‌هایتان می‌رساند و زندگی مطلوبی را برایتان رقم خواهد زد. گفتنی‌ست این اثر در فهرست آثار پرفروش وب‌سایت آمازون قرار دارد.

درباره کتاب بخواهید تا اجابت شود

معنویت عصر نو یا جنبش عصر نو (New Age) مجموعه‌ای از رسوم مذهبی‌ست که در دهه‌ی هفتاد در غرب رواج پیدا کرد. تعریف دقیق و جامع این مکتب معنوی کار چندان آسانی نیست. بااین‌وجود کتاب بخواهید تا اجابت شود (Ask and it is given)، نوشته‌‌ی استر هیکس (Esther Hicks) و جری هیکس (Jerry Hicks) کار را بر ما آسان کرده و عقاید این مکتب مذهبی را منعکس می‌کند.

اما محتوای این کتاب دقیقاً چیست؟ آبراهام یا ابراهیم موجودی غیرمادی‌ست که یاری‌رسان ما در رسیدن به خواسته‌هایمان است. اثر حاضر توصیه‌هایی کاربردی را در بر می‌گیرد که به کمک آن‌ها می‌توانیم آن زندگی مطلوبی را که در پی آن هستیم برای خود رقم بزنیم. استر و جری هیکس بر این عقیده‌اند که شما در جهانی مملوء از عشق نفس می‌کشید. برای رسیدن به سعادت ابدی، لازم است که با خالق این جهان همسو شوید؛ تنها در این صورت است که خواسته‌های خود را متجلی می‌کنید، به فراوانی دست خواهید یافت و سلامتی را به سوی خود می‌خوانید.

شما خالق زندگی خویش هستید؛ به‌عبارت بهتر، تنها شما هستید که زندگی خودتان را خلق می‌کنید. پس از به‌کاربستن توصیه‌های ابراهیم طراوت خواسته‌های جدید را درونتان احساس خواهید کرد و از تجلی آرزوهایتان لذت می‌برید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا مجدداً با بخش معنوی وجودتان ارتباط برقرار کنید و نوعی آگاهی ورای جهان مادی بیابید.

بخواهید تا اجابت شود اولین بار در سال 2004 منتشر شده است. این اثر یکی از تحسین‌شده‌ترین کتاب‌های این چند سال اخیر است؛ در ایران نیز توسط مترجمین گوناگونی به فارسی برگردانده شده که ترجمه‌ی مهین خالصی، از ترجمه‌های خوب این اثر است. گفتنی‌ست انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانه‌ی بازار کرده است.

نکوداشت‌های کتاب بخواهید تا اجابت شود

- ساده بگویم، کتاب از خدا بخواه او می‌دهد یکی از بهترین کتاب‌هایی است که تابه‌حال خوانده‌ام. کل زندگی فرد می‌تواند با چیزی که در این کتاب می‌یابد زیر و رو شود. (نیل دونالد والش)

- ده سال است که از طرفداران آموزه‌های ابراهیم هستم. کتاب از خدا بخواه او می‌دهد به من و خانواده‌ام کمک شایانی کرده‌ است. (کریستیان نورت‌روپ)

- کتاب از خدا بخواه او می‌دهد فوق‌العاده است! من و همسرم سال‌هاست که از آموزه‌های ابراهیم بهره می‌بریم. ایمان داریم که شما هم از این تعالیم استفاده خواهید کرد. ما این کتاب را به همه‌ی دوستانمان پیشنهاد داده‌ایم. (جان گری)

کتاب بخواهید تا اجابت شود مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های معنوی و ژانر خودسازی از مطالعه‌ی این اثر لذت خواهند برد.

با نویسندگان کتاب بخواهید تا اجابت شود بیشتر آشنا شویم

نویسندگان آمریکایی کتاب حاضر بیش از 700 کتاب، دی‌وی‌دی و سی‌دی منتشر کرده‌اند که با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شده‌اند. کتاب «پول و قانون جذب» این دو نویسنده از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز بوده است.

استر و جری هیکس در کتاب‌هایشان تعالیم ابراهیم را ارائه می‌دهند که به ادعای آن‌ها، موجودی غیرفیزیکی و ناب‌ترین شکل عشقی است که تابه‌حال با آن برخورد کرده‌اند.

کتاب‌های بسیاری از این دو نویسنده به فارسی برگردانده شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به «آفرینش والا»، «قانون جذابیت» و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب بخواهید تا اجابت شود می‌خوانیم

چطور می‌شود چنین اتفاق شگفت‌انگیزی برای من پیش آمده باشد؟ بعضی وقت‌ها که فکرش را می‌کنم، باورم نمی‌شود که راست باشد. شبیه مضمون داستان‌های جن و پری به ‌نظر می‌رسد؛ تقریباً شبیه آرزو کردن هنگام لمس چراغ جادو. در سایر مواقع شبیه طبیعی‌ترین و منطقی‌ترین تجربه در دنیا به‌ نظر می‌رسد.

گاهی به‌سختی می‌توانم به ‌یاد بیاورم که زندگی‌مان قبل از ورود آبراهام چگونه بود. دیگران همیشه، به‌جز چند استثنا، مرا فردی خوشبخت می‌دانستند. دوران کودکی فوق‌العاده‌ای داشتم، بدون هیچ ضربۀ روحی و همراه دو خواهر دیگرم از پدر و مادری مهربان و دوست‌داشتنی متولد شدم. همان‌طور که اشاره کردم، حدود چهار سال از ازدواج سعادتمند من و جری می‌گذشت و در زندگی‌ام از هر حیث خوشبخت بودم. من خود را در مقام شخصی پر از سؤال‌های بی‌پاسخ توصیف نمی‌کنم. درواقع، من اصلاً زیاد سؤال نکرده و دربارۀ هرچیزی قاطعانه اظهارنظر نمی‌کردم.

از طرف ‌دیگر، جری لبریز از سؤالات شورانگیز بود. کتابخوانی سیری‌ناپذیر بود و همواره در پی ابزار و فنونی بود که بتواند در اختیار دیگران قرار دهد و بدین‌وسیله کمکشان کند زندگی شادتری داشته باشند. آبراهام توضیح داد علت اینکه من و جری با هم ترکیب کاملی برای انجام دادن این کار هستیم این است که اشتیاق شدید جری آبراهام را احضار کرد، درحالی که نبود عقاید و ترس در من، مرا به گیرنده‌ای خوب برای اطلاعاتی که جری فرامی‌خواند تبدیل کرد.

جری حتی در نخستین تعاملاتش با آبراهام بسیار ذوق‌زده بود، زیرا به کنه خرد آن‌ها و شفافیت پیشنهادشان پی برد. در همۀ این سال‌ها ذره‌ای از اشتیاقش به دریافت پیام‌های آبراهام کم نشده است. هیچ‌کس در اتاق به‌اندازۀ جری از سخنان آبراهام لذت نمی‌برد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
مقدمه‌ای دربارۀ آبراهام
بخش 1: مطالبی که ما می‌دانیم و شاید شما فراموش کرده باشید و مهم است که به‌ یاد بیاورید
فصل 1: قدرتِ داشتن احساس خوب در لحظه
فصل 2: ما به قولمان عمل می‌کنیم؛ ما به شما یادآوری می‌کنیم کیستید
فصل 3: شما خالق واقعیت خودتان هستید
فصل 4: چگونه می‌توانم از اینجا به آن جا برسم؟
فصل 5: رکن سادۀ درک موجب هماهنگی همه‌چیز می‌شود
فصل 6: قانون جذب، قوی‌ترین قانون جهان هستی
فصل 7: شما بر لبۀ مقدم فکر ایستاده‌اید
فصل 8: شما فرستنده و گیرندۀ ارتعاش هستید
فصل 9: ارزش پنهانی که در پس واکنش‌های احساساتی قرار دارد
فصل 10: سه گام به‌سوی هرچه می‌خواهید باشید، انجام دهید یا داشته باشید
فصل 11: با تمرین به خالقی سنجیده و شاد تبدیل خواهید شد
فصل 12: نقطۀ تنظیم احساسی‌تان در کنترل شماست
فصل 13: بگذارید احساساتتان راهنمایتان باشند
فصل 14: بعضی چیزهایی که پیش از ورود به این عالم می‌دانستید
فصل 15: شما موجودی کامل اما رو‌به‌رشد، در دنیایی کامل اما روبه‌رشد، در عالمی کامل اما روبه‌رشد هستید
فصل 16: شما در جهانی فوق‌العاده متنوع، باهم خلق می‌کنید
فصل 17: کجا قرار دارید و کجا می‌خواهید باشید؟
فصل 18: می‌توانید به‌تدریج فرکانس ارتعاشی‌تان را تغییر دهید
فصل 19: فقط شما می‌توانید بفهمید چه احساسی به خودتان دارید
فصل 20: تلاش برای سد کردن آزادی دیگران، به بهای آزادی خودتان تمام می‌شود
فصل 21: از شصت‌وهشت ثانیه تا خرسندی، فقط هفده ثانیه فاصله دارید
فصل 22: درجات مختلف مقیاس هدایتگر احساسی شما
بخش2: فرایندهایی که به شما کمک می‌کنند به آنچه اکنون به ‌یاد می‌آورید دست یابید
معرفی بیست‌ودو فرایند محرز که نقطه جذبتان را ارتقا خواهند داد
آیا برچسب چهره‌ای شاد روی آن چسبانده‌اید؟
فرایند شمارۀ 1: هجوم قدردانی
فرایند شمارۀ 2: جعبۀ آفرینش جادویی
فرایند شماره 3: کارگاه آفرینش
فرایند شماره 4: واقعیت مجازی (خیالی)
فرایند شمارۀ 5: بازی کامیابی
فرایند شمارۀ 6: فرایند مراقبه
فرایند شمارۀ 7: ارزیابی رؤیاها
فرایند شمارۀ 8: دفتر جنبه‌های مثبت
فرایند شمارۀ 9: نمایشنامه‌نویسی
فرایند شمارۀ 10: فرایند زیربشقابی
فرایند شمارۀ 11: تصمیم‌گیری مقطعی
فرایند شمارۀ 12: خوب نمی‌شد اگر...؟
فرایند شمارۀ 13: کدام فکر احساس بهتری به ‌دست می‌دهد؟
فرایند شمارۀ 14: فرایند مرتب کردن ریخت‌وپاش‌ها برای ایجاد نظم و ترتیب
فرایند شمارۀ 15: فرایند کیف پول
فرایند شمارۀ 16: چرخش
فرایند شمارۀ 17: فرایند چرخ تمرکز
فرایند شمارۀ 18: یافتن وضعیت احساسی
فرایند شمارۀ 19: رها کردن مقاومت برای خلاص شدن از بدهی
فرایند شمارۀ 20: ‌ کار را به مدیر بسپارید
فرایند شمارۀ 21: بهبود وضعیت طبیعی تندرستی
فرایند شمارۀ 22: بالا رفتن از پلکان احساسی
کلام آخر
فرهنگ واژگان فنی
دربارۀ نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بخواهید تا اجابت شود: چگونه خواسته‌های خود را متجلی کنید
نویسنده،
مترجممهین خالصی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات368
زبانفارسی
شابک978-622-220-722-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
69900 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بخواهید تا اجابت شود

علی مومنی کاظمی
۱۴۰۲/۶/۱۷
بسیار عالی است این کتاب و باید چندین و چند بار مطالعه شود تا درک بیشتری از ان بدست اورید و ایمان داشته باشید با هر بار مطالعه ان درک بیشتری به مفهوم و درک کلی از این کتاب پیدا میکنید و در واقع باعث میشود لحظه به لحظه به انرژی که درونتان وجود دارد بیشتر پی ببرید و این عالی است لطفا برای درک بیشتر رو حتما بسیار زیاد این کتاب مطالعه کنید تا به عمق و درک ان پی ببرید با تشکر از تمام کسانی که برای بهتر شدن زندگی انسانها تلاش کرده و میکنند
مهسا صابری
۱۴۰۲/۶/۴
از خوندن کتاب واقعا لذت بردم, هر سطر کتاب را با انرژی خیلی خوب و احساس عالی میخوندم. کتاب درمورد این صحبت میکنه که چطور احساساتمون و افکارمون بر زندگیمون و جذب خواسته هامون تاثیر دارن. با خوندن این کتاب مطمئن شدم که جهان هر فرد بازتابی از باورها و افکار و احساسات عمیق خودش هست. به نظرم اینجوری جهانمون خیلی پر معنی تر و زیبا تر میشه ❤️
ساناز نادرى
۱۴۰۱/۸/۱۸
خیلى کتاب خوب و روانى بود اگه تمریناتى که گفته شده هر روز انجام بدین واقعا نتیجه میکیرین اینحور کتابارو باید یه سرى از قسمتاشونو هایلات کنید و هر روز بخونید یا جملاتش بزنید رو میزمطالعه تون که همیشه جلو چشمتون باشه. کلا حس خوبى میده کتاب
حسن قربانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
برای کسانی که در مسیر موفقیت قدم بر میدارند میتونه خیلی برایشان راهگشا باشه و باعث افزایش انگیزه میشه
omid rashedzadeh
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
حتما بخوانید و درک کنید مطالب رو تا اجابت شود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب بخواهید تا اجابت شود

برای دریافت کتاب بخواهید تا اجابت شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.