معرفی و دانلود کتاب شفای زندگی

عکس جلد کتاب شفای زندگی
قیمت:
۴۰۰۰۰ 20000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شفای زندگی

توصیه‌های لوئیز ال هی به خوانندگان این کتاب: من با نگارش این کتاب قصد داشته‌ام آنچه را که می‌دانم به شما خوانندگان عزیزم یاد دهم. این کتاب بخش‌هایی از کتاب معجزه‌آسایم «شفای بدن» را نیز در بر دارد و به شما الگوهای ذهنی بسیار بسیار جالب و موثری را یاد می‌دهد.

من به شما پیشنهاد می‌کنم که این کتاب را یک بار به طور کامل بخوانید، پس از اتمام، دوباره خواندن آن را با سرعت بسیار کم آغاز کنید و سعی نمایید روی تمرینات آن تمرکز کنید و یک به یک آن‌ها را به کار ببرید. پس از چندین تمرین متوجه خواهید شد که چه تغییرات معجزه‌آسایی در زندگی‌تان حاصل می‌شود. پس از آنکه تمرین‌ها را به خوبی یاد  گرفتید، می‌توانید آن‌ها را به دیگر اعضای خانواده‌تان نیز یاد بدهید و از آن‌ها بخواهید که همانند شما کتاب را بخوانند و دوباره مطالب آن را مرور نمایند.

لازم است بدانید هر یک از فصل‌های ما با یک جمله زیبا، به یاد ماندنی و آموزنده آغاز می‌شود. بهتر است برای استفاده بهتر از مطالب کتاب، جملات ابتدایی هر فصل را حفظ کنید و آن‌ها را خوب به خاطرتان بسپارید. همچنین هر فصل با یک نوع تمرین به پایان می‌رسد. از شما انتظار می‌رود که روش‌های ارائه شده در هر تمرین را روزانه چندین بار بخوانید و همانطور که از شما خواسته شده آن‌ها را به درستی انجام دهید.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: چیزی که من به آن معتقدم
فصل 2: مشکل اصلی چیست؟
فصل 3: ریشه‌ی مشکل از کجاست؟
فصل 4: آیا درست است؟
فصل 5: در حال حاضر چه کاری باید انجام دهیم؟
فصل 6: مقاومت برای تغییر
فصل 7: چگونه تغییر کنیم؟
فصل 8: دستیابی به شرایط جدید
فصل 9: کارهای روزانه
فصل 10: ارتباطات
فصل 11: کار
فصل 12: موفقیت
فصل 13: سعادت و خوشبختی
فصل 14: بدن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شفای زندگی
نویسنده
مترجمسمانه فلاح
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-6235-59-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ 20000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شفای زندگی

Mohsen kh
۱۴۰۰/۱۰/۴
من مترجم نیستم و از اصول ترجمه آگاهی ندارم.
اما مطمئنم این شیوه ترجمه مترجم‌های ایرانی اصلا درست نیست.
این ترجمه و ترجمه خانم گیتی خوشدل رو نظیر به نظیر مقایسه کردم، واقعا هیچ جمله مشترکی بین دوتا ترجمه نمیتونید پیدا کنید.
مگر میشه؟ این همه تفاوت در معنای کلمات؟
در ۹۰ درصد موارد کلا مطالب ۷
این کتاب با ترجمه خانم خوشدل کاملا متفاوته.
به عنوان مثال در فصل ترجمه خانم خوشدل، در مثال برای تغییر در مورد ترک سیگار حرف زده، اما در این کتاب در همون فصل از پس‌انداز کردن پول و نگرانی از گم شدن کیف پول حرف زده. و حتی شیوه تمرین‌ها کاملا متفاوته.
واقعا معلوم نیست کدوم ترجمه معتبرتره؟ در کدوم ترجمه، مترجم به اصل مطالب نویسنده وفادار مونده و کدوم مترجم بجای اصل نوشتار، ادراک خودش از مفاهیم کتاب رو نوشته؟
ای کاش در ایران هم میتونستیم به راحتی به آثار اصلی دسترسی داشته باشیم که اینجور مورد سواستفاده مترجم‌های بدون اخلاق قرار نگیریم.
Aseman Abi
۱۳۹۸/۷/۱۶
من میخوام با استفاده از این کتاب به یه بیمار سرطانی کمک کنم بنظرتون تاثیری داره؟ ۳۵ سالشه و دو تا بچه کوچیک داره و حوصله هیچکیو نداره انگار با تمام دنیا قهر کرده. هر روز دارن بهش برق وصل میکنن و شیمی درمانی میشه وضعیت بدی داره. بنظرتون با این روش میتونه تغییر کنه و بیماری رو از خودش دور کنه؟؟؟ دارم مطالب مهم این کتاب رو خلاصه میکنم براش تو یه دفتر و نکات مهمش رو با ماژیکای رنگی مینویسم که جذبش شه. میتونید نظرتون رو بگید؟؟؟
Farzin t
۱۴۰۲/۵/۲۷
یک کتاب عالی و فوق العاده برا خوندن اما تو بحث ترجمه در مقایسه با گیتی خوشدل خیلی ناقصه و میتونم بگم که مترجم عقاید خودش رو به کتاب اضافه کرده، این دو کتاب کاملا باهم فرق دارن بخش‌هایی تو اون هست که تو این نیست بعضی چیزای اون اضافه تره و کلا دو کتاب متفاوته حتی بصورت کامل نتونسته اصل مطلب رو برسونه من نسخه انگلیسی کتاب رو ندارم و مترجم هم نیستم، ولی خب یک دنیا تفاوت در دو ترجمه چیز عجیبیه مگه مترجم از خودش کتاب مینویسه که هر جور دلش خواست ترجمه میکنه اصل مطلب و اصل کتاب هر چیه اونو بنویسن، به هر حال خوندنش خوبه
مینا ر
۱۳۹۷/۲/۱۳
این کتاب فوق العادس البته من با ترجمه خانم. گیتی خوش دل رو خوندم و اون ترجمه رو بیشتر دوست داشتم
کتاب راجع به این. موضوع بحث میکنه که دلیل بیماری‌های ما برمیگیرده به انرژی های. منفی که به خودمون میدیم و راجع به چیز های. منفی فکر میکنیم و میگه با القای کلمات. مثبت میتوان بیماری را درمان. کرد و طبق
اموخته هایش دلایلی برای هر بیماری بیان. کرده و تاکید بر خویشتن دوستی دارد توضیحات من درباره کتاب بسیار ناچیزه و توصیه میکنم که حتما بخونیدش
زینب -
۱۳۹۸/۱۲/۳
کتاب بسیار عالی هست و می‌تواند تغییر زیادی در زندگی افراد ایجاد کند. مهمتر اینکه این کتاب به انسان می‌آموزد چگونه انسان باید در همه شرایط زندگی‌اش را مدیریت کند و بتواند روحیه خود را حفظ کند و سعی کند با نگاهی متفاوت مشکلات را ببیند. من خواندن این کتاب را به افراد توصیه می‌کنم. من هم چنین خواندن که کتابهای دیگری در حوزه کمک به خود (از جمله کتابهای قانون جذب) چاپ شده‌اند را نیز به افراد توصیه می‌کنم.
فریده پورضمیرنیا
۱۳۹۸/۹/۲۶
بسیار بسیار بسیار عالی بود. پیشنهاد میکنم مثل یک کتاب نیایش همیشه همراهمون باشه، خیلی از خوندنش لذت بردم و درست اندیشیدن را بمن آموخت چون همه چیز از ذهن ما شروع میشه، من با این کتاب شفا یافتم. خدارو شکر میکنم که فرصت مطالعه این کتاب رو بمن داد. از خانم لوئیز هی هم تشکر میکنم که این کتاب رو آفرید، و از دخترم تشکر میکنم که خواندنش رو بمن پیشنهاد‌ داد. خدایا شکرت
مریم امینی
۱۴۰۱/۶/۱۷
کتاب بسیار عالی و آموزنده‌ای هستش برای کسایی که میخوان واقعا یه تغییری تو زندگیشون بدن و اونجاس که با کمک آموزه‌ها و تمرین‌های کتاب تغییر رو واقعا حس میکنین. افکار منفی واقعا خیلی انرژی آدمارو میگیره و ما با خوندن این کتاب با خودمون مهربون تر میشیم و آرامش میگیریم. ممنونم از کتابراه و خانم لوییز هی بابت آگاهی دادن به آدما برای بهتر زیستن و بهتررفکر کردن
Behi Zzzz
۱۳۹۸/۷/۱۰
کتاب بسیار مفید و پرباری هست دید آدمو به زندگی تغییر میده پیشنهاد میکنم یکبار حتما بخونید. خیلی لذت بخشه حس آرامش میده به آدم. با خوندن این کتاب و امثال این کتاب میفهمیم ک نباید زندگی رو به خودمون سخت بگیریم. کاش زودتر همه این چیزهارو میفهمیدیم. ولی الانم دیر نیست. خداروشکر. امیدوارم همه حقیقت زندگی رو پیدا کنن تا راحت زندگی کنن
کاربر Good
۱۳۹۷/۲/۱۷
یکی از بهترین چیزهایی ک ازین کتاب یاد گرفتم‌مساله در لحظه زندگی کردن بود ک متاسفانه نن همیشه از اون غافل بودم و همیشه با اضطراب و ترس از اینده بهترین روزهای زندگیم رو خراب کردم. اما حالا دیگه تمام تلاشم اینه ک هر روز ک از خواب بیدار میشم سعی کنم بهترین روز رو هم برای خانوادم و هم خودم به وجود بیارم.
اناهیتا میر
۱۳۹۷/۳/۲۰
بنظر من یکی از کتابهای کامل در زمینه‌ی قانون جذب و خودشناسی
در مورد پاکسازی، الگوهای ذهنی، خویشتن دوستی، جملات تاکیدی، تجسم.... توضیح داده شده مثلا پاکسازی عمیق و الگوهای ذهنی را من مدتها بود دنبالشون بودم البته کتابهای زیادی در مورد پاکسازی هستش اما روش این کتاب خیلی عالیتره و برون ریزی پاکسازی را هم توضیح داده.
Ali chakernezhad
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
منظور کتاب خوبه ولی روش‌هاش بنظرم دور از واقعیات زندگی هست. من نه خودم نه بقیه افرادی که دیدم با این راهکارها به ارامش نرسیدن. شاید وقتی میخونی یه مقداری انرژیت بیاد بالا و حس خوب بگیری ولی بعد از چند روز میفهمی هیچ سودی نداره. من با احترام به نظر بقیه، ارتباط خوبی نگرفتم با این کتاب
آیرین شجاعی
۱۴۰۱/۹/۲۹
ترجمه مناسبی نبود و جمله بندی و غلط‌های نگارشی بسیاری داشت، مخصوصا فصل آخر در مورد ارتباط قطعی بیماری‌های اندام‌های مختلف با حالات روحی به نظرم اصلا علمی نبود. بیشتر شبیه کتاب‌های زرد روانشناسی بود، با اینکه خیلی تعریف این کتاب رو شنیده بودم اما این ترجمه تصورات من رو به کل عوض کرد.
لیلا خدابخشی
۱۳۹۹/۹/۲۸
این کتاب یکی از بهترین کتابهایی هست که به ما یاد میده الگوهای ذهنی اشتباه تا چه میزان می‌تونه در زندگی ما نقش مخربی داشته باشه و با تغییر اونها میشه به یک زندگی سراسر صلح و آرامش دست یافت.
در کل لوئیز هی عالیه و همیشه یک الگوی بی نظیر در زندگی منه و از رهنمودهاش استفاده می‌کنم.
مهدیه بحری
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
یه کتاب عالی و کاربردی. اگر این کتاب در مدارس در کنار جبر و احتمالات و تاریخ و... تدریس می‌شد، نه فقط وضعیت جامعه امروز ما بلکه دنیا متفاوت بود. توصیه‌ام این که برای نوجوان هاتون این کتاب رو بگیرید تا از سنین پایین راه زندگی شون رو اون طور که می‌خوان انتخاب کنن و به خواسته هاشون برسن.
رز جلالی
۱۳۹۸/۸/۲۸
من تو بدترین و وحشتناک‌ترین دوره‌ی احساسی زندگیم بودم و نسخه چاپی این کتاب رو پیدا کردم اولش فکر میکردم از این کتاب مسخره‌های تلقینیه ولی وقتی خوندمش عاشقش شدم چون بهم یاد داد که چجوری باید خودمو دوست داشته باشم و الویت زندگی خودم باشم
حتی بار‌ها به عزیزانم هدیه دادمش عالیه
مشاهده همه نظرات 218

راهنمای مطالعه کتاب شفای زندگی

برای دریافت کتاب شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.