معرفی و دانلود کتاب آرزوی تو دستور توست

عکس جلد کتاب آرزوی تو دستور توست
قیمت:
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آرزوی تو دستور توست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آرزوی تو دستور توست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آرزوی تو دستور توست

کتاب آرزوی تو دستور توست نوشته‌ی کوین ترودو اثری کاربردی در حوزه‌ی خودسازی و توسعه‌ی فردی است که به مخاطب کمک می‌کند در مسیر تحقق رؤیاها و آرزوهای خود گام بردارد و خواسته‌هایش را به واقعیت تبدیل کند. مطالب این کتاب به طور خاص بر قانون جذب و تمرینات مرتبط با آن متمرکز است.

درباره‌ی کتاب آرزوی تو دستور توست

کتاب آرزوی تو دستور توست (Your Wish is Your Command) اثر کوین ترودو (Kevin Trudeau) نویسنده و سخنران آمریکایی است که برای نخستین بار در سال 2009 به چاپ رسید. او مطالب این اثر را پیش‌تر در سمیناری به همین نام ارائه داده بود که با استقبال زیادی از سوی مخاطبان حاضر در آن سمینار روبه‌رو شد. ترودو در کتاب آرزوی تو دستور توست به مخاطب می‌آموزد تا قانون جذب را با سرعتی بالا اجرایی کند و به اهداف و آرزوهایش برسد. این اثر شامل دستورالعمل‌های گام‌به‌گام و مدونی در خصوص نحوه‌ی جذب پول، شادی، سلامتی و ایجاد روابط ماندگار است.

در کتاب آرزوی تو دستور توست تمام ایده‌ها و مفاهیم اصلی قانون جذب آورده شده است و با مطالعه آن می‌توانید به‌سرعت و به طور ناخودآگاه در استفاده از قانون جذب مهارت پیدا کنید. علاوه بر این، تمرین‌هایی نیز برای هر تکنیک موفقیت ارائه شده است تا با انجام آن‌ها به صورت عملی راهکارهای کتاب را اجرایی کنید. این اثر یک طرح اولیه‌ی کلی و کاربردی برای رسیدن به آن مقصودی است که در ذهنتان می‌پرورانید.

کوین ترودو مطالب کتاب آرزوی تو دستور توست را در دو بخش نگارش کرده است: در بخش اول به شما آموزش می‌دهد چطور رؤیاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید و به هر خواسته و آرزویی که دارید برسید. در بخش دوم به موضوع کسب پول می‌پردازد و در این خصوص صحبت می‌کند که چطور به ثروت فراوان دست پیدا کنید. به عبارتی، نویسنده به‌طورویژه بر مبحث پول و کسب ثروت تمرکز می‌کند؛ چراکه یکی از خواسته‌های اصلی هر شخصی رسیدن به درآمد بالا در زندگی است. کوین ترودو در کتاب حاضر روشی را ارائه می‌دهد که شما را قادر می‌سازد آرزوها و رؤیاهای خود را به‌صورت عینی و فیزیکی در برابر چشمان خود ببینید و بتوانید آن‌ها را لمس کنید. او معتقد است کتاب حاضر مثل یک چراغ جادو است که هر زمان نیاز به راهنمایی و کمک داشتید می‌توانید به آن رجوع کنید تا شما را در تحقق بخشیدن به رؤیاهایتان یاری کند.

تمام آنچه را که برای رسیدن به خواسته‌ها و رؤیاهای خود به آن نیاز دارید در این کتاب خواندنی گردآوری شده است. گفتنی‌ست اطلاعاتی که در خصوص قانون جذب آمده با بعضی آموزه‌های دیگر از افراد مشهور و برجسته در این خصوص هم‌پوشانی دارد و تأییدی بر درستی قانون جذب است. در واقع مطالب مجموعه‌ای از دانش، سخنان و اطلاعاتی است که افراد مختلف حوزه‌ی خودیاری همگی به آن باور دارند.

نکوداشت‌های کتاب آرزوی تو دستور توست

- اطلاعاتی فوق‌العاده ارزشمند در خصوص نحوه‌ی تحقق درست آن چیزی که رویایش را دارید. (گودریدز)

- کوین ترودو یکی از بزرگترین آموزگاران عصر ماست. او قوانین بنیادین حاکم بر طبیعت را به بهترین شیوه‌ ارائه می‌کند. کتاب آرزوی تو دستور توست همان چیزی است که زیبایی درونی هر مخلوقی را به نمایش می‌گذارد که مایل است به بهترین نسخه‌ی خود تبدیل شود. (آمازون)

کتاب آرزوی تو دستور توست برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای افرادی که به مطالعه درباره‌ی قانون جذب علاقه‌مندند، مناسب است. همچنین اگر خواندن کتاب‌های خودیاری و توسعه‌ی فردی را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب آرزوی تو دستور توست را مطالعه کنید.

با کوین ترودو بیشتر آشنا شویم

کوین ترودو نویسنده، تاجر و کارآفرین آمریکایی است که در سال 1963 به دنیا آمد. تاکنون بیش از شصت شرکت مختلف به نام این تاجر میلیاردر ثبت شده است. او ادامه تحصیل را بعد از فراغت از دبیرستان رها کرد و به تجارت روی آورد. کتاب‌های او با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان و منتقدان رو‌به‌رو شده‌اند. از برجسته‌ترین آثار کوین ترودو می‌توان به کتاب‌های «آرزوی تو دستور توست»، «حافظه‌ی برتر»، «درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند شما بدانید»، «درمان کاهش وزن که آن‌ها نمی‌خواهند شما بدانید» و «القا به ذهن: چطور موفقیت را به یک فرایند اتوماتیک ذهن تبدیل کنیم» اشاره کرد. این نویسنده‌ی پرطرفدار سمینارهای مختلفی را نیز در حوزه‌ی خودیاری برگزار کرده است که معروف‌ترین آن‌ها عبارتند از: «سمینار آرزوی تو دستور توست و سمینار چگونه ماشین پول‌سازی همیشگی بسازیم.»

جملات برگزیده‌ی کتاب آرزوی تو دستور توست

- اگر می‌خواهید بهترین باشید، لازم است که از بهترین افراد، بهترین اطلاعات را بیاموزید.

- یک پروسه، یافتن پاسخ برای چراها یا همان فکر کردن داریم و یک پروسه، یافتن پاسخ برای چگونگی‌ها، یا همان عمل کردن‌ها، اما در هر کاری، مهم‌ترین بخش، بخش فکر کردن است. همه چیز ناشی از افکار شماست.

- موفقیت، موفقیت ایجاد می‌کند. داشتن یک مربی یا در ارتباط بودن با افرادی که همان چیزهایی را دارند که شما می‌خواهید، نه‌تنها موجب خواهد شد از دانش آن‌ها استفاده کنید، بلکه تنها با مشاهدۀ آن‌ها نیز می‌توانید همانی شوید ‌که آن‌ها هستند.

- هرچه می‌خواهید در زندگی داشته باشید، کلید دست یافتن به آن، رسیدن به سطح شایستگی ناخودآگاه است و برای رسیدن به سطح شایستگی ناخودآگاه لازم است که دانش و مهارت‌هایی که می‌آموزید را‌ بارها و بارها در زندگی خود اجرا کنید تا از مرحلۀ آگاهی بگذرید و اطلاعات خود را به‌طور ناخودآگاه اعمال کنید.

در بخشی از کتاب آرزوی تو دستور توست می‌خوانیم

چگونه می‌توان به فردی کمک کرد که بسیار افسرده و خشمگین است، حس منفی زیادی در خود دارد و مرتب از سیگار و الکل استفاده می‌کند؟ گاهی اوقات ما برای کسانی که دوستشان داریم، هر کاری می‌کنیم تا بهتر زندگی کنند، اما آن‌ها کاری برای خودشان انجام نمی‌دهند. همۀ ما در خانواده یا میان دوستان خود افرادی را داریم که بیمار یا معتاد هستند یا از افسردگی رنج می‌برند. چطور می‌توانم به او کمک کنم؟ پاسخ این است: اول روی خودت کار کن!

درک این موضوع برای اغلب افراد بسیار دشوار است. اگر می‌خواهید به کسی کمک کنید، ابتدا لازم است به خودتان کمک کنید تا فرد شادتری باشید. در ابتدا ممکن است به نظرتان منطقی نرسد، اما باید بدانید که ارتعاش شما روی آن‌ها تأثیر می‌گذارد. سخن اینشتین و ادیسون را به یاد دارید؟ ارتعاشی که از مغز خود ساطع می‌کنید، می‌تواند به‌وسیلۀ مغزهای دیگر جذب شود و بر آن‌ها تأثیر بگذارد. پس اگر می‌خواهید به انسان‌های دیگر کمک کنید، ابتدا روی خودتان کار کنید و ارتعاشات خود را بالا ببرید. این کار خودخواهی نیست، زیرا شما با این کار روی آن‌ها نیز تأثیر مثبتی خواهید گذاشت.

در اینجا باید به نکتۀ دیگری هم توجه داشته باشید. گاهی زمانی که روی خود کار می‌کنید، عادت تازه و مفید در خود به وجود می‌آورید و ارتعاشات بهتری از خود ساطع می‌کنید، این کار شما موجب خواهد شد تا برخی از شما دور شوند. ممکن است ارتعاش این افراد به‌قدری منفی و پایین باشد که از بودن در کنار شما احساس راحتی نکنند و ترجیح دهند که از شما دور شوند. آن‌ها نمی‌توانند حضور شما را با انرژی بالا تحمل کنند. این کار به آن‌ها کمک می‌کند، زیرا با این کار چیزهایی را به زندگی‌شان جذب خواهند کرد که می‌خواهند. اگر تصمیم بگیرید که روی خود کار کنید و زندگی بهتری داشته باشید، اتفاقی که می‌افتد این است که برخی از دوستان خود را از دست خواهید داد و دوستان تازه‌ای خواهید یافت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
برای موفق شدن، به سخنان چه کسی گوش می‌دهید؟
به سخنان افراد بسیار موفق توجه نکنید
به‌دنبال رؤیا و فانتزی نباشید
پس برای موفق شدن باید به سخنان چه کسی گوش دهید؟
چه کسانی می‌توانند این اطلاعات را دریافت کنند؟
شاخص قابلیت آموزش‌پذیری
چگونه می‌توان شاخص قابلیت آموزش‌پذیری را تعیین نمود؟
چگونه می‌توان شاخص قابلیت آموزش‌پذیری را بالا برد؟
هر روز چه میزان از این کتاب را باید بخوانید؟
فصل اول: مفاهیم اولیه
مقیاس تعادل آموزش چیست؟
تعادل در دو سوی مقیاس تعادل آموزش
حقیقت درمورد مقیاس تعادل آموزش
اگر رفتار درست باشد، حقایق به حساب نخواهند آمد
همه‌چیز ناشی از افکار شماست
شایستگی ناخودآگاه
چگونه می‌توان به شایستگی ناخودآگاه رسید؟
کدام‌یک از این دو روش، مهم‌تر و بهتر است؟
اولین دلیل اینکه اکثر مردم به موفقیت نمی‌رسند چیست؟
دومین دلیل اینکه اکثر مردم به موفقیت نمی‌رسند چیست؟
سومین دلیل اینکه اکثر مردم به موفقیت نمی‌رسند چیست؟
چهارمین دلیل اینکه اکثر مردم به موفقیت نمی‌رسند چیست؟
فصل دوم: قدرت فوق‌العادۀ تکرار، نظم و مطالعه
آرزوی شما دستور شماست
چرا باید وقت زیادی را صرف اصول اولیه کنیم؟
چگونه می‌توانیم در یاد گرفتن چهار مفهوم اصلی موفق باشیم؟
معبد شائولین
ابتدا در اصول ابتدایی استاد شوید!
شما چه آرزویی دارید؟
فصل سوم: چگونه هرچیزی که می‌خواهید را به دست آورید؟
آموزش درست در برابر آموزش نادرست
چرا بارها و بارها؟
چه موقع و چرا باید شروع به تدریس کنید؟
اشتباه کنید، اما آن را تمرین نکنید
چراغ جادوی خودتان را داشته باشید
راز
ذهن چیست؟
راز چه می‌گوید؟
قانون جذب
نتیجه‌گیری
فصل چهارم: انرژی و فرکانس
چرا اطلاعات مربوط به قانون جذب منتشر نمی‌شود؟
چه آموخته‌ایم؟
انرژی چیست؟
چرا مواد باهم تفاوت دارند؟
اصول بینادین از منظری جدید
آیا شواهد علمی برای اثبات این ادعا وجود دارد؟
چرا این علم در مدارس آموزش داده نمی‌شود؟
قدرت امواج مغزی
برترین قانون در جهان
امواج مغزی چگونه مؤثر خواهند بود؟
فصل پنجم: همین الان احساس خوبی داشته باش!
استفاده از قانون جذب به‌طور ناخودآگاه
آیا این روش مؤثر است؟
کنترل امواج مغزی
کلید اول برای رسیدن به خواسته‌هایتان
کلید دوم برای رسیدن به خواسته‌هایتان
قانون جذب چگونه به رؤیاهایمان تحقق می‌بخشد؟
چه چیزی می‌تواند مانع کار قانون جذب شود؟
نقطۀ شیرین
فصل ششم: قدرت بی‌نظیر رها کردنِ چگونه!
چگونه اتفاق می‌افتد؟
بهترین راه برای تعریف هدف
با نوع تعریف خواسته‌هایتان، خود را محدود نکنید
با قدرت جهان هستی غافلگیر شوید
خواستن فقط گفتن نیست
معجزۀ ده‌ثانیه‌ای
جمع‌بندی
فصل هفتم: تکنیک‌هایی برای افزایش فرکانس انرژی
چگونه شروع به جذب افکار همسو کنید؟
چطور بدانید که به افکار اشتباه فکر می‌کنید؟
مراحل رسیدن به خواسته‌هایتان
چگونه اکنون احساس خوبی داشته باشیم؟
نقش جسم در احساسات
نقش ذهن در احساسات
چگونه در یک لحظه احساستان را تغییر دهید؟
روش ساخت رؤیا
قدرت شکرگزاری
به داشتن احساس بهتر عادت کنید
احساسات خوب چگونه می‌توانند به شما کمک کنند؟
با داشتن یک دفترچه، روی چیزهایی که می‌خواهید تمرکز کنید
تابلوی آرزوها
نتیجه‌گیری
فصل هشتم: باورهای شما، حقیقت زندگی‌تان می‌شوند
هرچه بخواهید یا نخواهید را به دست می‌آورید
کلمات قدرت دارند
زندگی شیرین می‌شود
مشکل بازۀ زمانی
چرا نمی‌شود؟
اتفاق بد، بد نیست
بروز اتفاقات بد می‌تواند به نفع شما باشد
با حس افسردگی چه کنیم؟
چه زمانی باید خواستۀ خود را دنبال کنید؟
کلیدهای اصلی
استفاده از قانون جذب در برابر دیگران
یک راز کوچک
آیا می‌توان با قانون جذب آینده را پیش‌بینی کرد؟
خواسته‌تان با چه سرعتی به‌سویتان خواهد آمد؟
از شکست دوری کنید
سخن آخر
فصل نهم: داشتن هدف اصلی و چشم‌انداز
نقش مقیاس تعادل آموزش در کسب ثروت
انعطاف‌پذیر باشید
تعیین هدف اصلی
چرا داشتن هدف اصلی مهم است؟
چگونه به ثروت برسیم؟
نکتۀ مهم در کسب ثروت
کارهایی که به شما کمک خواهند کرد
رازهای مشترک بین ثروتمندان
پشتکار داشته باشید
شانس بسازید
ریسک‌پذیر باشید، اما با خردمندی
بازار کار خود را بشناسید
بر کاری که می‌کنید، به شکلی وسواس‌گونه تمرکز داشته باشید
زمان‌بندی داشته باشید
همه چیز دربارۀ پول نیست
قانون برای همه یکسان است
چند نکتۀ کوچک
چه کاری را دنبال کنید؟
راه‌های کسب ثروت
بدهی‌های خود را پرداخت کنید
پس‌انداز کنید
میزان مالیات را کاهش دهید
ویژگی‌های شخصیتی افراد ثروتمند
مهارت تأثیری ندارد!
فصل دهم: چگونه بذر موفقیت را بکاریم و آن را پرورش دهیم؟
آگاهی، شما را قدرتمند می‌کند
داشتن حس خوب چه تفاوتی ایجاد می‌کند؟
شکل افکار خود را به‌درستی انتخاب کنید
چطور ناامیدی و شکست را تحمل کنیم؟
چگونه با انتقادها کنار بیایید؟
تمرکز و نقش آن بر موفقیت
برای چه مدت باید به کاری بپردازیم؟
چگونه باید انگیزۀ خود را حفظ کنید؟
چگونه سرمایه‌گذاری کنیم؟
من هیچ ایده‌ای برای به دست آوردن پول ندارم، چه‌کار کنم؟
چرا بسیاری از مردمی که با قانون جذب آشنا هستند موفق نمی‌شوند؟
فصل یازدهم: ابزارهایی برای تقویت سیستم موفقیت
اکنون شما هرچه بخواهید در اختیار دارید
اکنون قدرت در دستان شماست
کتاب‌هایی که بهتر است بخوانید
دوره‌های آموزشی‌ای که بهتر است به آن‌ها گوش کنید
پس از خواندن این کتاب چه خواهید کرد؟
فصل آخر: کاوشی دربارۀ احساسات و ارتعاشات در جوامع
چگونه می‌دانیم که در چه قدمی از سطح آموختن قرار داریم؟
چگونه کسانی که در انجمن‌های سرّی عضو نبوده، اما به موفقیت رسیده‌اند، توانسته‌اند این کار را انجام دهند؟
چگونه ارتعاشات منفی را خنثی کنیم؟
ارتعاشات ضدونقیض چه اثری خواهند داشت؟
چگونه وقتی اتفاق بدی می‌افتد، احساسات خود را عوض کنیم؟
ارتعاشات چگونه بیماری‌ها را درمان می‌کند؟
چرا برخی در قانون جذب موفق‌تر هستند؟
چگونه خود را از ارتعاشات منفی بازداریم؟
چگونه می‌توان دریافت که کسی انرژی منفی دارد یا انرژی مثبت؟
آیا می‌توان به‌صورت مصنوعی یک حس خوب به وجود آورد؟
چگونه می‌توان به فردی که انرژی منفی زیادی دارد کمک کرد؟
در برابر اتفاقات غیرمنتظره چه باید کرد؟
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آرزوی تو دستور توست
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات384
زبانفارسی
شابک978-622-220-725-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آرزوی تو دستور توست

یاور
۱۴۰۱/۹/۱۶
کوین ترودو فردی است که ادعا می‌کند زمانی در انجمن‌های مخفی برادرهود، فراماسونری و دیگر انجمن‌های مخفیانه افراد ثروتمند بوده است. کوین می‌گوید با استفاده از اصولی که از این انجمنها فراگرفته توانسته میلیونر بشود و اکنون از آن انجمنها بیرون زده تا مثل یک رابین هود قرن ۲۱ اصول ثروتمند شدن را با بقییه و مردم عادی دنیا در میان بگذارد. کتاب آرزوی تو دستور توست در واقع نسخه مکتوب همایش ۱۱ هزار دلاری کوین ترودو در هتلی لوکس در کوه‌های آلپ است که در یک آخر هفته زمستانی برگزار شده است. در این کتاب کوین تعدادی از اصول تلقین به خود برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه جهت دستیابی به اهداف به ویژه پول را بیان می‌کند. اگر به دنبال مباحث موفقیت و ثروت هستید این کتاب به نوعی خلاصه‌ای از مطالب تمام این کتابهاست. مهم‌ترین اصل کتاب آرزوی تو دستور توست اصل تلقین به خود است اصلی که هیچ میانبری ندارد تنها راهش تکرار است و تکرار و تکرار. کوین عقیده دارد جملات تاکیدی‌تان را برای تلقین به خود حتما بنویسید آنهم روی کاغذ با قلم و خودکار نه در فضای مجازی یا گوشی و لپ تاپ. به عقیده کوین نوشتن روی کاغذ با قلم ارتعاش آن خواسته را در عالم هستی ایجاد می‌کند و به کائنات اجازه می‌دهد که به این ارتعاش قدرتمند پاسخ بدهند. در کتب آسمانی از جمله قرآن نیز تاکید زیادی به کلام و نوشتن شده است. از دید منطقی هم که نگاه کنیم شما وقتی هدفی را مکتوب می‌کنید مغزتان خیلی جدی تر می‌شود نسبت به وقتی که همینطوری در فکرتان به یک هدف فکر می‌کنید، در حالت نوشتن مغز متوجه میشود که قضییه جدی است و باید به فکر راه حل‌هایی باشد. خودتان یک بار امتحان کنید اهداف کوتاه مدت، میان مدت، و بلند مدت را تعیین کنید نتیجه‌اش را میبینید. با تشکر کتابراه💚
ملیحه بهارلو
۱۴۰۱/۹/۲
از طریق یکی ازدوستان با محتوای دوره صوتی (آرزوی تو دستور توست) آقای کوین ترودو آشنا شدم، بعد از یکبار شنیدن فایلها نکات بسیار جالبی رو متوجه شدم، اینکه واقعا نباید هر صحبتی از هر کسی رو بپذیریم، اینکه همیشه برای آموختن باید دادوستدی در برابر وقت وانرژی واموخته ها داشته باشیم وهمین باید وسواس ما در انتخاب مراجع یادگیری رو بیشتر کنه، در این کتاب به قدرت باور از دیدگاه متفاوت تری نسبت به کتاب راز روبرو میشید که میشه با بُعد فیزیکی بودن دنیای اطراف راحتتر از مباحث متافیزیک و کوانتوم مبحث رو درک کرد، قدرت تکرار از جنبه های دیگه ای هست که در جای جای مطالب بیان شده، اما مثل خیلی از کتابها، دوره ها وسمینارهای اندیشه مثبت و امثالهم لازم هست مطالب رو درک، باور واجرایی کنید، نه صرفا به اسم رویایی کتاب بسنده بشه ۔در کل جزو مطالبی هست که قطعا شور وانرژی خاصی به خواننده میده واگر بتونید از قاعده تکرار نکات طلایی وعملی کردنشون بهره ببرید میتونه اثرات شگرفی رو برای شما در پی داشته باشه
Esmaeil Kheradmand
۱۴۰۱/۱۰/۷
چندین سال پیش می‌دیونه‌ها دنبال خونه بودم بدون هیچ پولی. کارم سرکشی به تمام خونه‌های در حال ساخت محل بود. زمینهای که میشد خونم اونجا باشه مصالحی که خونمو می‌سازم. دو دفتر پلن خونه کشیدم و البته نمی‌دونستم چکار میکنم خانواده کلافه بودن ولی من عجیب تو فکر خونه بودم و آخرش یه خونه گرفتم مطابق با آخرین نقشه خونه‌ای که کشیدم ‌درست همون جایی که پیگیر خونه بودم و تو همون محل و خودم کاملش کردم همون خونه‌ای که تو فکرم بود
کتاب ترودو رو که خواندم تازه متوجه شدم همون شیوه رو انجام دادم. فکر. سطح باور. اشتیاق که من بهش میگن غرق شدن در هدف دیوانه وار و هر روز تکرار خواسته‌ها
بعدها ۲۰۶ هم به همین منوال خریدم
همیشه به خودم میگفتم چرا خونه بزرگتر نخواستم و جوابش و الان دو نکته بزرگ و می‌دونم۱ چون برام دست یافتنی نبود و بهش باور نداشتم باورم همون پلن دوخوابه ویلایی بود
دوم اینکه رسیدن به باورهای کوچکتر قدرت و اعتماد به نفست رو برای انتخاب باور بزرگتر تقویت می‌کنه
در کل کتاب فوق‌العاده‌ای هست البته تفکر دسیسه ثروت مندان برای یاد ندادن رموز قانون جذب برام باور پذیر نبود
در کل کتاب عالی بود و همون ۵نمره رو بهش میدم
سجاد محمودی
۱۴۰۱/۹/۲۵
قانون جذب واقعا وجود داره من چند ماهی بود همیشه تصور میکردم و به این فکر می کردم که یه روز من سر چهار راه با ماشینم پشت چراغ قرمز وایسادم و اولین ماشینی هستم که پشت چراغه و یکی با سرعت میاد میزنه پشت ماشینم تو تصوراتم برای اینکه با شدت ضربه وارد شده به ماشینم من نرم وسط چهار راه و به بقیه ماشین ها ضربه نزنم ترمز دستی رو می کشیدم و پام رو هم توی پدال ترمز میذاشتم.. در واقعیت دیگه پشت هر چهار راهی می رسیدم همین حس درونم تشدید میشد و ناخودآگاه ترمز دستی رو می کشیدم و پام رو میذاشتم روی پدال ترمز که اگر کسی زد پشتم ماشینم نره وسط چهار راهشاید بگم صد باری این کارو کردمیه روز جمعه که داشتم توی شهر می چرخیدم رسیدم سر یک چهار راه و ناخودآگاه پشت چراغ قرمز وایسادم ترمز دستیمو کشیدم همزمان پامو هم گذاشتم روی پدال ولی اصلا فکر اینکه ماشینی بهم بزنه تو ذهنم نبود اون چون رفته بود توی ناخودآگاهم.. یهو دیدم یه ضربه شدیدی از پشت به ماشینم خورد و به ماشین دیگه که سرش توی گوشی بود با سرعت بالا زده بود به ماشین من ولی من چون طبق اون ذهنیتم ترمز دستی رو کشیده بودم و پام هم روی پال ترمز بودم محکم ماشینم طبق همون ذهنیت از کنترلم خارج نشد و اون بدبخت همچون من ماشینم دنده خلاص نبود تا جام ماشینش جمع شد 😂این مثال رو توی کتاب میاره و من تجربه اش کردم و ایمان دارم به چیزی که در مورد جذب میگه
Sadegh Ktch
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
باسلام
بسیار کتاب عالی و جامع‌ای هستش بعنوان کسی که ٥ بار این کتاب رو خونده میگم انسان داره تو دنیایی زندگی میکنه که هرلحظه متفاوتی رو دنیا براش رقم میزنه دلیل تاکید تو کتاب هم همین هست ما هر لحظه داریم نسبت به لحظه قبل‌ی نجربه جدید کسب میکنیم و با خواندن دوباره کتاب چیزهای جدیدی رو متوجه میشیم و
انگار داریم مثل نرم افزار گوشیمون هر روز اپدیت میشه دهنمون به یک ورژن جدید تر میرسیم
کتاب کامله اگر کسی متوجه نشد خیلی جاهاشو عیب نداره بزارین کنار چند روزه دیگر دوباره بخونین قطعا تغییراتی رو حس میکنید که منم حس کردم گرچه خودم هم هنوز صد درصد مطالب رو واقف نشدم و چه سعادتمند کسایی که میتونن به اون اوج ملکوتی که داخل کتاب در مورد خود نویستده هست برسن یعنی میدونن که قدم بعدیشون چی هست و جه اتفاقی قراره براش رخ بده که من اسمشو میزارم خردمندی امیدوارم هممون روزی به تکامل و خردمندی برسیم همچنین تشکر از مترجم با ترجمه بسیار روان که یکی از نقاط قوت فروش این کتاب هم شاید باشه ترجمش چرا که کتاب بشیار رو یک سری مسائل تاکید میکنه به طوری که اولین بار وقتی کتاب و میخونین میخواین نویسنده رو کتک بزنین ولی خب لازم هست این همه تکرار
ممنون از کتابره 🌹🙏🏻
Mh
۱۴۰۱/۹/۲۴
کتاب بسیار عالییییییییی فوق العاده قانون جذب رو خوب و قابل فهم توضیح داده و من وقتی دقت کردم در تمام زندگی‌ام لحظه به لحظه ش کاربرد این قانون رو حس کردم و کوین معلم بسیار خوبیه چون یک نکته سوال برانگیز میگه و توضیح میده توضیح میده و تو توضیحاتش رو متوجه و وقتی دوباره به اون نکته اشاره می‌کنه تو اون نکته سوال برانگیز رو کامل متوجه میشی و این به نظرم از جذابیت‌های این کتاب بود کتاب فوق العاده ایه اصلا ازش نگذرید اگه راهکارهاش رو عملی کنید زندگی تون واقعا از این رو به اون رو میشه به نظرم راهکارهای کتاب از عالی عالی تره از وقتی انجام میدم متوجه شدم دنیا چقدر رو احساسات ما حساسه و چقدر سریع به اون چه که ما باور داریم واکنش نشون میده در کنارش کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید رو هم خوندم پادکست ۱و ۲ ش عالی بود ولی به نظرم کتاب مرجع برای قانون جذب همین کتابه و بس
انسان اشرف مخلوقات هست ولی خودش رو حتی از پرنده و چرنده کمتر فرض میکنه و این کتاب گواه بر همین اشرفیت انسانه و نیروی فوق‌العاده‌ای که ما انسان‌ها ازش فقط استفاده‌ی عکس داریم و خودمون نمی‌دونیم که چقدر این نیرو و این قانون می‌تونست ما رو از این رو به اون رو کنه
و این که کوین درست میگه شایستگیه ناخودآگاه مسئله خیلی مهمیه که به صورت خودکار اتفاق می‌افته و ما همه چیز رو به صورت خودکار انجام میدیم بدون اینکه به دونه دونه ش فکر کنیم اگر رو چرخه‌های ارتعاشی و باوری مثبت بیافتیم قطعا قطعا زندگی ما همونی میشه که ما می‌خوایم و این تعبیر قشنگش که اتفاق بد بد نیست رو راست میگه ما در زمانی که برامون اتفاق بدی می‌افته باید هوشیار تر باشیم تا اون ارتعاش قوی خواستن رو بفرستیم نه گله و شکایت و چقدر خوبه که این آگاهی روزی من شد 🙏🙏🙏🙏🙏
امیر شیری
۱۴۰۱/۹/۲
دستور دادن به کائنات و قانون جذب یکی از قوانین الهی است که تجربه شخصی داشته‌ام و واقعی است، استفاده از آن می‌تواند معجزات بزرگی را در زندگی همه به وجود آورد. اما راه استفاده از قانون جذب خواستن با ایمان و نوشتن آن است، تا بر دنیای شما اجرا می‌شود. این قانون از لحاظ علمی و دینی کاملا به اثبات رسیده است. اما بعضی از افراد به دلیل عدم آگاهی از طرز کارکرد این قانون ممکن است نتایج آن را محدود و یا نادرست تلقی کنند، و اجرا نکنند. یکی از راه‌های تاثیر بر قانون جذب شناخت بهره مندی از قدرت ضمیرناخودآگاه است. در ابتدای امر باید ضمیرناخودآگاه را مطالعه داشته باشید تا بتوانید قانون جذب را عملی کنید، مختصرا عرض کنم
ضمیر ناهوشیار یا ضمیر ناخودآگاه همان قسمتی از مغز است که تمامی فرآیندهای زندگی در آن ثبت و ضبط و کاملا اجرایی می‌شوند. حال باید به درک قدرت آن بر کارکرد قانون جذب برسیم. در اینجا ضمیر ناخودآگاه که مانند غول چراغ جادو عمل می‌کند تمامی دستورات خوب یا بد را به اجرایی در خواهد آورد. این ضمیر در تمام طول زندگی چه از آن آگاهی داشته باشید یا خیر، همواره به اجرا دستورات خود می‌پردازد و زندگی فرد تماما بر اساس آن رقم خواهد خورد.
فیلم‌های راز و بیندیشید و ثروتمند شوید کاملا توضیح میدهد
شاید شما خود را فردی بدشانس که همیشه زندگی سرشار از ناامیدی و مشکلات داشته اید، شناخته باشید و یا خود را فردی خوش شانس در یک یا چندین حوزه در زندگی بشناسید. تمامی این‌ها به علت ورودی‌ها و داده‌های مغزی درون ضمیر ناخودآگاه شماست، که کاملا غلطه.
محمد آرزومند
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
تاب آرزوی تو دستور توست یه کتاب بی نظیر ساده و روون برای هرکسی که بخواد از پایه مسایل مربوط به زندگی موفق رو یاد بگیره و اجرا کنه. در حد شعار و حرف نیست راهکار عملی داره و اکشن بهت معرفی میکنه. موضوع بعدی که شاید تو برخورد اول بد به نظر برسه اما بسیار کاربردی تکرار‌های به جای گوینده و یا نویسنده ست که یهویی بک میزنه عقب و مطالب رو به ترتیبی که گفته شده مرور میکنه مثل این میمونه که میخواد پایه و اساس ذهن مخاطب رو محکم و قوی بار بیاره تا بتونه مطالب جدیدتر رو که تو فصل‌های بعدیش می‌پردازه رو سوارش کنه. از اون دست کتاب‌هایی که هم اولش و هم آخرش به خودت قول میدی من باید مطالبش رو مو به مو اجرا کنم و چند بار دیگه هم بخونمش. چون تو کتاب هم یکی از چیزایی که شاید به عنوان تمرین بیان میشه خوندن مجدد کتاب چون میگه شما با هر بار خوندنش به شخص جدیدتری تبدیل میشید. وقتی دوباره میخونیدش عمق و سطح بیشتری از مطالب رو درک میکنید که تو سطح قبلی نمیتونستید دریافتش کنید پس مخاطب رو مدام تشویق میکنه به دوباره خوندن. حس وحال خوبی داره این کتاب. مطالب سنگین و عجیب و غریب نیستن. چون شاید از زبون کسی گفته شده که خودش این مسیر رو رفته. پس خواننده هم به درک خوبی از مطالب کتاب میرسه. و یه جورایی شیر فهم میشه. در کل کتاب لذت بخشی من که لذت بردم ازش و در طول همین دو هفته دوبار خوندمش. ولی با توجه به اخباری که دیدم و شنیدم نویسنده نتونسته یا نشده یا نذاشتن کل مطالبی که به عنوان راز قصد گفتنش رو داشته ابراز کنه و این یه ذره تو دل آدم. خالی میکنه که نکنه چیزی باید میدونستم که آگاهی منو کامل کنه ولی نذاشتن که بشه. آقای کوین ترودو رو یکی از مطالبی که میگه این که باید تو الن مسیر مرید بالاتر
ساسان میرزایی پور
۱۴۰۲/۲/۱۶
هرچی کتاب موفقیت، دوره آموزشی، سی دی و پادکست و... دارینو بزارین کنار، بچسبید به این کتاب و بارها اونو بخونید (البته اگه حدود یک چهارم کتابو بخونید دیگه هیچ رقمه نمیتونید بیخیالش بشید).
این کتاب رازهایی رو فاش میکنه که اشتباهی به همه آموزش داده شدن _جهت جلوگیری از رسیدن به موفقیت مردم عای و قشر و
متوسط جامعه_ همچنین یه روند بسیار ساده برای رسیدن به هر خواسته‌ای معرفی میکنه بهتون.
این کتاب میتونه زندگی هرکسی رو که خودشم تمایل داشته باشه کاملا عوض کنه.
همچنین کسایی که این کتابو خوندن پیشنهاد میکنم کتاب جهان موازی از بنتینیو ماسارو رو هم مطالعه کنن که یک تکمیل عالی از این کتاب می‌باشد...
این فرصت رو از دست ندین!
چراکه همچین چیزی هیچ جا گیرتون نمیاد...
M mohamadi
۱۴۰۱/۹/۲۱
کتابی در مایه‌های قانون جذب و مثبت اندیشی، اما با تفاوت‌های خیلی اشکار و کاربرد اصطلاحاتی متفاوت و از همه مهمتر اشاره به انجمن‌های سری و اخوت و حتی فراماسیونرها و اشخاصی مثل فورد و جراحان و پزشکان و صاحبان صنایع بزرگ که در این انجمن‌ها حضور داشتند، جلسات آموزشی و زمانهای زیادی که صرف آموختن کردن، و تا جایی که نویسنده اذعان می‌کنه هرکس که در حال کتاب خواندن بسیار دیدید، احتمال زیادی بدهید که عضو انجمن‌های اخوت است.
در بخش‌های انتهایی کتاب هم متوجه تمایز این کتاب با سایر کتابهایی با عنوان قانون جذب و.. می شوید.
من توصیه به خوندن این کتاب میکنم بخاطر تاکید مکرر نویسنده بر خواندن مطالعه کردن کتابهای بسیار و اینکه در همه حال نگرش واقع بینانه را هم لحاظ کرده است.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۱۹
کتاب آرزو تو دستور توست، یک کتاب که میشه به عنوان یک اثر کاربثروت درخودسازی و توسعه فردی از آن نام برد، این کتاب میشه به عنوان کمکی برای تحقق رویاها از اون یاد کرد و کمک مسمر ثمری با چنین دیدگاهی از آن یاد کرد، تقریباً با‌ی برنامه ریزی منظم و برنامه ریزی شده، شاهد روند فوق العاده زیبا در راه رسیدن به اهداف از آن نام برد، تاکتیک و تکنیک‌های این کتاب به صورت قانون جذب و تمرینات مرتبط به اون برنامه ریزی و تحلیل شده، کویین ترودو‌ی سخنور موفق که این کتاب در ده اول هزاره سوم به چاپ رسوند و اثر این کتاب قبلا داخل سمیناری در اختیار گذاشته بود، این کتاب به صورت طبقه طبقه یا گام به گام راهی برای رسیدن به ثروت، قدرت، پول، شادی و.... موارد از آن استفاده شده است.
M, arshy
۱۴۰۱/۹/۷
سلام، یه ستاره کم دادم، چون ازاول کتاب نویسنده فقط تاکید داره که من خوبم وبقیه‌ی کتابها بده واشتباه، یه جورایی فقط تبلیغ کتاب خودشه، تا صفحه‌ی 100یابیشتر، فقط روی 4اصل یادگیری ترمرکز کرده که این تکرار زیاد موجب دلزدگی وچه بسارهاکردن کتاب میشه، ازاون جا به بعدهم بیشتر مطالبش تکرار شده ویه موضوع را چندین بار تکرار میکنه که موجب کلافگی میشه، مطالبش هم بابقبه‌ی کتابهای انگیزشی وکنترل مغز و... خیلی فرقی نمیکنه، یه جایی در مورد معبد شائولین نوشته که به شخصه باورنکردم.... درمورد فراماسونها و... نوشته وما میخونیم، درصورتی که دین مبین اسلام تمام راهکارهای یه زندگی سالم رو به ما نشان داده ولی اگه به اسم اسلام باشه متاسفانه کسی استقبال نمیکنه.... واین از عجایب ما مسلمانهاست
shahin nabizadeh
۱۴۰۳/۱/۱
ظاهری خیلی خفن و و مطالب دهن پر کن. اما در نهایت پوچ و بر اساس همان اشتباهات پیشین موجود در تمام کتابهای امثال ان. راهی بسیار ساده تر وجود دارد. که توصیه میکنم در کتاب دلورس کانن ان را پیدا کنید. تمام این کتابها و بازی ها مرا یاد ضربالمپل شهر که شلوغ بشه غورباقه هفتیر کش میشه. میاندازند. کتاب والاس وااتز هم جالب است. اگر کسی میخواهد موفق شود باید دور موفقیت را خط بکشد و دنبال علاقه خود برود. در ضمن هر کسی باید تمام مستعل را از ابتدا تا انتها خودش بیابد مواجه شدد. حل کندپ از انگیزه شروع تا انتها. در این بین انچه ویش بیاید خوب است . انچه شما انتخاب کنید همیشه جواب عکس میدهد .
فنجان خالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
بی شک می‌تونم بگم کامل‌ترین کتابی که راجع به قانون جذب نوشته شده این کتاب است که نویسنده با حس نوع دوستی کامل این کتاب رو نوشته، من شروع کردم به تمرینات بخشی از این کتاب، و امیدوارم بتونم موفق بشم در این زمینه
به نظر من مهمترین موضوع تو قانون جذب داشتن حس خوب است، و این که هر لحظه از خودمون سوال
کنیم که چه کار کنم تا حسم بهترازاین بشه تا بتونیم به خواسته هامون برسیم، به قول خود آقای کوین ترودو ما می‌خواهیم به خواسته هامون برسیم تا حس بهتری داشته باشیم پس از همین لحظه اون حس خوب رو ارسال می‌کنیم تا از همون نوع حس‌ها به سمتمون برگرده!
فاطمه افشار
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
سلام.. کوین ترودو یکی از ثروتمندان تقریبا ناشناخته س.. با آموزش دیدن در گروه‌های فرماسونری و ثروتمندان بزرگ.. و عمل به آموخته هاش تونست ثروت زیادی کسب کنه این کتاب یکی از سمینارهای ترودو که من سال ۹۵ کامل گوش دادم و‌ای کاش به حرفهاش عمل میکردم و ذهنیت و ناخودآگاه م رو مثبت برنامه ریزی میکردم الان و وقتی کتاب رو می‌خونم می‌خوام سعی کنم عملگرا باشم... کوین هم بیشتر روی عمل گرایی با ذهنیت مثبت تاکید داره... کتاب خوب قابل اجرایی هست با تمریناتی ساده و روان برای جذب خواسته‌ها..... از عزیزان کتابراه سپاسگزارم.. 💐💐⭐⭐⭐⭐⭐
مشاهده همه نظرات 398

راهنمای مطالعه کتاب آرزوی تو دستور توست

برای دریافت کتاب آرزوی تو دستور توست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.