معرفی و دانلود کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 1: قهرمانی در کمد

عکس جلد کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 1: قهرمانی در کمد
قیمت:
۳۹,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 1: قهرمانی در کمد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 1: قهرمانی در کمد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 1: قهرمانی در کمد

کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 1: قهرمانی در کمد نوشته‌ی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، ریچل رنی راسل، درباره پسر نوجوانی است که در خانه درس می‌خواند و به زودی قرار است به مدرسه‌ای جدید برود. او از این بابت خوشحال است اما به زودی اتفاقات ترسناک و بامزه‌ای در مدرسه برایش رخ می‌دهد.

موضوع کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی: قهرمانی در کمد چیست؟

مکس کتاب‌های کمیک بوک و پیتزا دوست دارد. او از اینکه درس می‌خواند و به مدرسه جدید می‌رود خوشحال است اما یک اتفاق وحشتناک برایش می‌افتد، داگ ترستن معروف به گانگستر مدرسه او را در کمد دیواری زندانی می‌کند. مکس باید هر چه زودتر از کمد بیرون بیاید. وقتی بالاخره مکس از کمد نجات پیدا می‌کند دردسرهایش تازه آغاز می‌شود. مدرسه تا سه روز تعطیل است و سر و کله چند دزد پیدا می‌شود. مکس دلش می‌خواهد مانند قهرمان کتاب‌های کمیک بوکش دست به کار خارق‌العاده‌ای و بزند. کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی: قهرمانی در کمد (The Misadventures of Max Crumbly 1: Locker Hero) در سال 2017 برنده جایزه کتاب برتر به انتخاب کودکان و نوجوانان (children's choice book award) شده است.

درباره مجموعه‌ی بدبیاری‌های مکس کرامبلی:

مجموعه‌ی بدبیاری‌های مکس کرامبلی، رمان‌های تصویری با داستانی طنز هستند که جلد نخست آن در سال 2016 منتشر شد. داستان‌های این مجموعه درباره پسر نوجوانی به نام مکسول است که خاطرات دوران مدرسه و دردسرهایی که می‌کشد را تعریف می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی: قهرمانی در کمد:

- این داستان بامزه، خوانندگان را سرحال می‌کند. (Booklist)
- داستانی با قهرمانی دوست داشتنی و جدید. (School library journal)

کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی: قهرمانی در کمد مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به نوجوانان و کسانی که به کتاب‌های مصور با داستان طنز علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

با ریچل رنی راسل بیشتر آشنا شویم:

ریچل رنی راسل (Rachel Renée Russell) نویسنده محبوب کتاب‌های کودک و نوجوان، متولد آمریکاست. او نویسنده مجموعه کتاب‌های پرفروش خاطرات یک دست و پا چلفتی است. راسل این مجموعه را بر اساس خاطرات خودش از دوران دبیرستان نوشته است. بعد از مجموعه پرطرفدار خاطرات یک دست و پا چلفتی، راسل دومین مجموعه رمان‌های تصویری خود را درباره یکی دیگر از شخصیت‌های مجموعه نخست خود به نام مکسول منتشر کرد. ریچل راسل دو فرزند دختر دارد که در نوشتن و تصویرگری آثارش به او کمک می‌کنند. کتاب‌های او بیش 30 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته و به بیش از سی زبان ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی: قهرمانی در کمد می‌خوانیم:

سریع از نردبون پریدم بالا و به سمت دریچه‌ی فلزی بزرگی رفتم که طولش حدود یه متر بود و عرضش هم یک و نیم متر می‌شد. با یه بررسی دقیق‌تر، دیدم هر دوتا گوشه‌ی پایینیش یه فرورفتگی کوچولو داره.

نفسم رو تو سینه حبس کردم. بعد گوشه‌های پایینی دریچه رو گرفتم و محکم کشیدمشون. به شکل معجزه آسایی از جاش پرید بیرون!

با احتیاط سرم رو کردم تو و دعا می‌کردم چندتا موش جهش یافته نپرن رو صورتم و با پنیر اشتباه نگیرنم. اون تو تاریک تاریک بود و نمی‌تونستم هیچی ببینم.

چراغ قوه‌م رو روشن کردم که بهتر ببینم. ته تونل مربعی شکل فلزی خاکستری رنگی بود که به نظر می‌اومد تا بی‌نهایت ادامه داشته باشه و بی‌نهایت‌تر! و خیلی بی‌نهایت‌تر!!

بر اساس همه‌ی فیلم‌هایی که تا حالا دیده بودم، تونل‌هایی مثل این همیشه میرسیدن به بیرون. به به! یا به سقف. ایول! یا به یه زباله دونی گنده. عق! یا هم به یه کوره‌ی 1200 درجه‌ای سوزان!

این کتاب جهت مطالعه در رایانه بهینه‌سازی نشده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 1: قهرمانی در کمد
نویسنده
مترجمامیرحسین دانشورکیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات297
زبانفارسی
شابک978-600-462-058-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 1: قهرمانی در کمد

Kian Haji
۱۴۰۱/۴/۶
کتاب جالبی نبود من دوستش ندارم و من به هیچ کس پیشنهادش نمیکنم که بخونه.
فاطمه مردمی
۱۴۰۲/۹/۲۹
خیلی باحال بود حتماااااا بخونید
Parnia Javaheri
۱۴۰۰/۸/۳
کتاب باحالی بود من دوست داشتم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 1: قهرمانی در کمد

برای دریافت کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 1: قهرمانی در کمد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.