معرفی و دانلود کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 2: آشوبی در مدرسه

عکس جلد کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 2: آشوبی در مدرسه
قیمت:
۳۴,۴۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 2: آشوبی در مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 2: آشوبی در مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 2: آشوبی در مدرسه

کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 2: آشوبی در مدرسه نوشته‌ی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، ریچل رنی راسل، درباره پسر نوجوانی است که در مدرسه‌ای جدید درس می‌خواند و دردسرهای عجیب و خطرناکی برای او پیش می‌آید.

موضوع کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 2: آشوبی در مدرسه چیست؟

بعد از این که مکس از کمد دیواری بیرون می‌آید متوجه می‌شود مدرسه سه روز تعطیل است و دزدهایی که به آن‌جا آمده‌اند می‌خواهند سیستم‌های کامپیوتری مدرسه را ببرند. مکس عاشق قهرمان بازی است. او درحال نقشه کشیدن برای فرار از دست دزدها و نجات مدرسه است که در دام دزدها می‌افتد. بعد از مدتی ارین به کمک مکس می‌آید و آن دو با هم سعی می‌کنند مدرسه را نجات بدهند و دزد‌ها را گیر بیاندازند.

درباره مجموعه‌ی بدبیاری‌های مکس کرامبلی:

مجموعه‌ی بدبیاری‌های مکس کرامبلی، رمان‌های تصویری با داستانی طنز هستند که جلد نخست آن در سال 2016 منتشر شد. داستان‌های این مجموعه درباره پسر نوجوانی به نام مکسول است که خاطرات دوران مدرسه و دردسرهایی که می‌کشد را تعریف می‌کند. کتاب آشوبی در مدرسه (The misadventures of max crumbly 2 middle school mayhem) جلد دوم از این مجموعه است.

کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 2: آشوبی در مدرسه مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به نوجوانان و کسانی که به کتاب‌های مصور با داستان طنز علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

با ریچل رنی راسل بیشتر آشنا شویم:

ریچل رنی راسل (Rachel Renée Russell) نویسنده محبوب کتاب‌های کودک و نوجوان، متولد آمریکا است. او نویسنده مجموعه کتاب‌های پرفروش خاطرات دورک است. راسل این مجموعه را بر اساس خاطرات خودش از دوران دبیرستان نوشته است. بعد از مجموعه پرطرفدار خاطرات دورک، راسل دومین مجموعه رمان‌های تصویری خود را درباره یکی دیگر از شخصیت‌های مجموعه نخست خود به نام مکسول منتشر کرد. ریچل راسل علاوه بر نویسنده به و دو فرزند دختردارد که درنوشتن و تصویرگری آثارش به او کمک می‌کنند. کتاب‌های او بیش 30 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته و به بیش از سی زبان ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 2: آشوبی در مدرسه می‌خوانیم:

ابرقهرمان بازی و این چیزها سخت‌تر و خطرناک‌تر از اونیه که فکرش رو می‌کردم. واسه همین هم باید بهتون هشدار بدم! یا این داستان با مرگ دردناکم تموم میشه، یا یه بار دیگه همه چی بدجوری می‌مونه رو هوا؛ درست عین یه کامیک بوک واقعی!

شرمنده رفقا. ولی اینجوریه دیگه. پس اگه اینجوری حالتون گرفته می‌شه، لطفا دست از خوندن بردارین. همین الان!
اون‌هایی هم که دارن می‌میرن که بفهمن بعدش چی میشه، کمربندهاشون رو ببندن و واسه یه دور ترن هوایی هیجان‌انگیز آماده شن!

ولی قبل از اینکه برگردم سراغ داستانم، باید چندتا چیز مهم رو که یاد گرفتم باهاتون در میون بذارم تا شما هم اشتباه‌های من رو تکرار نکنین. اگه بتونم کاری کنم که اتفاق‌هایی که واسه من افتاد، دیگه واسه شما یا کس دیگه‌ای نیفته، ارزشش رو داشته که بابت نشستن روی اون پیتزای داغ پشتم تاول بزنه!

این کتاب جهت مطالعه در رایانه بهینه‌سازی نشده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 2: آشوبی در مدرسه
نویسنده
مترجمامیرحسین دانشورکیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات241
زبانفارسی
شابک978-600-462-314-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 2: آشوبی در مدرسه

برای دریافت کتاب بدبیاری‌های مکس کرامبلی 2: آشوبی در مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.