معرفی و دانلود کتاب مرواریدهای درایت: 30 نکته الهام بخش برای یک زندگی عالی

عکس جلد کتاب مرواریدهای درایت: 30 نکته الهام بخش برای یک زندگی عالی
قیمت:
59900 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرواریدهای درایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرواریدهای درایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرواریدهای درایت: 30 نکته الهام بخش برای یک زندگی عالی

کتاب مرواریدهای درایت، گنجینه‌ای ارزشمند از داستان‌ها و توصیه‌های الهام‌بخش جمعی از نویسندگان مشهور و موفق است که شما را در مسیر رسیدن به موفقیت راهنمایی می‌کنند و به شما یاد می‌دهند که همواره در سفر زندگی، خود را عاشقانه دوست بدارید.

درباره‌ی کتاب مرواریدهای درایت:

اگر می‌خواهید بهترین زندگی را داشته باشید، کتاب مرواریدهای درایت (Pearls of wisdom) را بخوانید. هر فردی با مطالعه‌ی داستان‌ها و تجربیات زندگی انسان‌های بزرگ و موفق انگیزه‌ای تازه می‌گیرد و با اهدافی بزرگ‌تر به مسیر خود ادامه می‌دهد. این کتاب دربردارنده‌ی داستان‌ها و پندهای افراد بزرگی‌ست که به شما کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از تجربیات آنان زندگی بهتری برای خود بسازید.

در هر کدام از این داستان‌ها موضوعات متفاوتی گنجانده شده است که با خواندن آن‌ها به فرد بهتری تبدیل خواهید شد. مارسی شیموف (Marci Shimoff)، ژانت بری اتوود (Janet Bray Attwood)، کریس اتوود (Chris Attwood) و جک کنفیلد (Jack Canfield) با شرح بخشی از داستان‌ها و تجارب خود در زندگی به همراه گروهی از بزرگان دیگر به شما کمک می‌کنند تا سریع‌تر در مسیر موفقیت قرار بگیرید و همیشه از آنچه که هستید خوشحال و راضی باشید.

داستان‌های الهام بخش این کتاب به شما انگیزه می‌دهند تا در زندگی‌تان معنا و مفهوم تازه‌ای پیدا کنید و قوی‌تر از قبل در مسیر اهدافتان قدم بگذارید. همچنین با کسب تجارب بیشتر از زندگی افراد بزرگ، بیشتر از قبل از نعمت‌های زندگی‌تان قدردانی خواهید کرد.

کتاب مرواریدهای درایت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با بهره‌گیری از تجارب دیگران به موفقیت برسید و همواره شاد و خوشحال باشید، این کتاب برای شماست.

با نویسندگان کتاب مرواریدهای درایت بیشتر آشنا شویم:

یکی از نویسندگان پرفروش و سخنرانان برجسته آمریکایی که به‌عنوان رهبر سمینار و کارآفرین نیز در بین مردم شناخته می‌شود، جک کنفیلد (Jack Canfield) نام دارد. او مدرک کارشناسی خود را در سال 1962 از مؤسسه نظامی لنسلی و کارشناسی ارشدش را در سال 1966 در رشته تاریخ چین از دانشگاه هاروارد دریافت کرد. کنفیلد در نهایت در دانشگاه ماساچوست امهرست تحصیلات خود را به پایان رساند.

مارسی شیموف نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و رهبر تحول آفرین جهان است. وی علاوه بر تألیف کتاب پرفروش شادمانی بدون دلیل و همکاری در تألیف و نگارش شش عنوان کتاب پرفروش "سوپ جوجه برای روح "، مربی برجسته در فیلم بین‌المللی و کتاب مهیج راز است.

جملات برگزیده‌ی کتاب مرواریدهای درایت:

- هر کاری می‌کنید، خود را برای انجام آن دوست بدارید. هر احساسی که دارید، خود را برای آن دوست بدارید. (تادئوس گُلاس، فیلسوف و نویسنده)

- عشق و انتقاد ضد یکدیگرند، یکی همه اندوه‌های جهان را سبب می‌شود و دیگری لطف خداوند را. (درسی از معجزات)

- نشانه موفقیت شادی و نشاط است. (آبراهام هیکس)

- انسان‌های خودخواه دو گونه‌اند: مدبر و بی‌تدبیر. خودخواه‌های بی‌تدبیر فقط به خودشان فکر می‌کنند که نتیجه‌اش سردرگمی و تألم است. اما خودخواه‌های مدبر می‌دانند بهترین کاری که برای خودشان می‌توانند بکنند این است که به دیگران خدمت کنند. این اشخاص در نهایت شادی را تجربه خواهند کرد. (پما چودرون، لحظه تلاشی)

در بخشی از کتاب مرواریدهای درایت می‌خوانیم:

تابستان سال 2004 دوستم لیدیا مونرو به کشور افریقایی کنیا سفر کرد که در ساحل شرقی قاره افریقا قرار دارد. او در مقام یک بازرگان که اواخر دوران چهل‌سالگی خود را می‌گذراند برای اتفاقی که افتاد و او شاهدش بود آمادگی نداشت.

وقتی او از شهر کوچک کیتاله دیدن می‌کرد به بسیاری از بچه‌های خیابانی برخورد که در اثر جنگ، قحطی، بیماری، قصور و غفلت در فقر و نداری زندگی می‌کردند و برای این‌که امرار معاش کنند مجبور به گدایی، دزدی و هر کار دیگر می‌شدند.

همان روزی که لیدیا این صحنه را دید با یک مرد جوان افریقایی به نام جفری اوکومو ملاقات کرد. این شخص دوره آموزش مددکاری اجتماعی دیده بود اما آن زمان یک کتاب‌فروشی کوچک را اداره می‌کرد.

با آن‌که سفر لیدیا فقط دو هفته بود او به اندازه‌ای تحت تأثیر قرار گرفت که فکر کرد باید کاری برای این بچه‌های خیابانی بکند. لیدیا بدون توجه به این‌که این پروژه چقدر می‌توانست بزرگ و پُرهزینه باشد تصمیم گرفت دست به کار شود.

او پس از بازگشت به آمریکا با جفری از طریق ایمیل تماس گرفت تا به‌اتفاق بتوانند برای کمک به این بچه‌ها راه‌هایی پیدا کنند. کمی بعدتر ایده‌ای الهام‌بخش متولد شد.

با تجربه تجاری لیدیا و تحصیلات جفری در زمینه مددکاری اجتماعی، آن‌ها خانه امنی در کیتاله ایجاد کردند و اسمش را «واحه امید» گذاشتند. روز اول 50 بچه خیابانی برای غذا خوردن، حمام کردن و تحت مهرومحبت قرار گرفتن مراجعه کردند. «واحه امید» در حال حاضر 150 کودک کنیایی را سرپرستی می‌کند و به آن‌ها مسکن و از همه این‌ها مهم‌تر، مهر و عشق می‌دهد، چیزی که آن‌ها از اول از آن محروم بوده‌اند.

همه این‌ها به خاطر یک سفر، یک تجربه و یک میل و آرزو، یعنی کمک به کسانی که نیازمند بودند، اتفاق افتاد.

من معتقدم خودیاری مهمی که اغلب فراموش می‌شود، این است که به دیگران کمک کنیم. وقتی به دیگران کمک می‌کنید به خودتان کمک کرده‌اید. چرا؟ چون وقتی به دیگران کمک می‌کنید احساس خوبی پیدا می‌کنید.

کمک به دیگران سبب می‌شود از خودمان بیرون برویم، فایده دیگر کمک به دیگران. وقتی به دیگران کمک می‌کنیم چشم‌اندازی متعادل پیدا می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت ناشر
اقدام الهام‌ شده همه کارها را انجام می‌دهد
راز زندگی پراشتیاق
خودتان را عاشقانه دوست بدارید
قصه‌تان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند
آرامش روزانه
خلاقیت: دستورالعملی برای بیدار شدن
بخشودن اصیل
به شم خود اعتماد کنید
راز پنج ثانیه برای رسیدن به آرمیدگی
خودتان باشید: راز سعادت درون
استعدادهای وحشتناک: مواهب در جامه مبدل
شما پیشاپیش کافی هستید
قدرت انتخاب آگاهانه
عادت جذب
تصویرسازی
آرامش
بنشینید: برنامه پیش‌ مراقبه
با فرشتگان خود تماس بگیرید
شاد باشید، موفقیت از پی می‌آید
به خاطر داشته باشید شما همیشه امکان انتخاب دارید
خانه‌ها مانند ما هستند، به عشق پاسخ خوب می‌دهند.
به خانواده خود فرصت مطالعاتی بدهید
تبدیل ذغال‌سنگ به الماس
متوقف شوید، تغییر دهید و جشن بگیرید
سه اقدام برای متحول کردن زندگی
نگرش سپاسگزارانه: دروازه‌ای به بیداری
راهتان را بیابید: کاوش نهایی
کمک به دیگران به شما کمک می‌کند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرواریدهای درایت: 30 نکته الهام بخش برای یک زندگی عالی
نویسنده،
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-964-236-788-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
59900 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرواریدهای درایت

حانیه رنجبر
۱۴۰۱/۸/۱۳
کتاب مرواریدهای درایت با خودباوری و اندیشه درست و مثبت راه رسیدن به خود ایده ال رانشان میدهد و راهکارهایی برای رسیدن به این مسیر را نشان میدهد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مرواریدهای درایت

برای دریافت کتاب مرواریدهای درایت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.