معرفی و دانلود کتاب سلام بر زندگی

عکس جلد کتاب سلام بر زندگی
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام بر زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام بر زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام بر زندگی

کتاب سلام بر زندگی به قلم جین ویلیس، ماجرای جالب حشره‌ای یک روزه به نام شادی را به تصویر می‌کشد. این کتاب در قالب داستانی دلنشین و ساده به کودکان می‌آموزد که هر روز از زندگی یک نعمت است و باید نهایت استفاده از آن را کرد.

موضوع کتاب سلام بر زندگی چیست؟

شادی حشره‌ای یک روزه است. امروز، اولین روز زندگی اوست اما آخرین روز زندگی او هم هست، چون او فقط یک روز عمر می‌کند. اما چون عمر کوتاهی دارد، ناراحت نیست، بلکه از اینکه زنده است و زندگی می‌کند، خوشحال است! او از هر فرصتی استفاده می‌کند تا کارهایش را انجام بدهد. او در میان نورهای طلایی رنگ خورشید بال می‌زند و پرواز می‌کند. او کنار گل‌ها می‌رود و شهدِ شیرین آن‌ها را می‌مکد. شادی در میان وزش باد و آواز پرندگان می‌چرخد و پرواز می‌کند. شادی فقط یک آرزو دارد: او می‌خواهد که کوچولوهای او هم فردا روز خوب و قشنگی داشته باشند. شادی، حشره‌ی‌ یک روزه، خوشحال است؛ چون که زندگی هدیه‌ی شگفت‌انگیز و بی‌نظیری است.

کتاب سلام بر زندگی مناسب چه کسانی است؟

جین ویلیس (Jeanne Willis) کتاب سلام بر زندگی (Le jour de la vie) را برای کودکان 3 تا 7 سال تالیف کرده است. این داستان با بیانی ساده و کودکانه و تصاویری جذاب کودکان را از ارزش زندگی آگاه می‌کند و به آن‌ها می‌آموزد که قدردان هر روز از زندگی باشند و تلاش کنند تا هر روز از عمرشان را به زیبایی و خوبی بگذرانند و آن را بیهوده تلف نکنند. علاوه بر موضوع مهم ارزش زندگی، کتاب سلام بر زندگی کودکان را با زندگی حشرات نیز آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب سلام بر زندگی می‌خوانیم:

شادی جوجه‌های کوچولو را می‌بیند که تازه از تخم بیرون آمده‌اند. او بره‌های کوچک را می‌بیند که تازه به دنیا آمده‌اند و تلاش می‌کنند، روی پاهایشان بایستند و راه بروند. مورچه‌ها این طرف و آن طرف می‌روند و سخت کار می‌کنند.
بچه‌ها جست‌و‌خیزکنان بازی می‌کنند... چقدر همه چیز زیبا و قشنگ است!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام بر زندگی
نویسنده
مترجممهناز عسگری
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-964-12-0889-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام بر زندگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام بر زندگی

برای دریافت کتاب سلام بر زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.