معرفی و دانلود کتاب برنامه اقدام مثبت

برای دانلود قانونی کتاب برنامه اقدام مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه اقدام مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه اقدام مثبت

365 جمله‌ی کلیدی از استاد برجسته‌‌ی موفقیت شخصی، ناپلئون هیل، آموزه‌های کتاب برنامه اقدام مثبت را تشکیل می‌دهند. مایکل ریت، ساموئل ای سیپرت و متئو سارتول چکیده‌ای از تعالیم و فلسفه‌ی هیل را در زمینه‌ی اصول موفقیت گردآوری و تشریح کرده‌اند. مطالعه‌ی این کتاب روان‌شناختی، گامی بلند برای پیروزی شما در مسیر خودسازی و خودیاری در تمامی جنبه‌های گوناگون زندگی شخصی و کاری‌تان خواهد بود.

درباره‌ی کتاب برنامه اقدام مثبت

می‌خواهید ثروت فراوانی را از آن خود کنید؛ به طوری که هیچ‌گاه فقر و بی‌پولی به سراغتان نیاید؟ دوست دارید در کسب‌و‌کاری که راه‌اندازی کرده‌اید، به موفقیت‌های چشم‌گیری برسید؟ آرزوی خانواده‌ای خوشبخت را دارید که بتوانید در کنار همسر و فرزندانتان آن را محقق کنید؟ به رشته‌ی خاصی علاقه‌مندید و دوست دارید به بالاترین مدارج علمی آن دست یابید؟ یا این‌که مدت‌هاست رنج‌های روحی زندگی را برایتان دشوار کرده‌اند و بیش از هر چیزی، قصد دارید ابتدا شکنجه‌گرهای روحی خود را برای همیشه از زندگی‌تان برانید؟ خب، باید بگوییم برآورده شدن هر کدام از این آرزوها و دستیابی به هر یک از این اهداف، حق شماست. زمانی می‌توانید آن‌ها را از دنیای ذهن خود به جهان واقعی دعوت کنید که با اعماق وجودتان بپذیرید شایستگی آن‌ها را دارید. شک نکنید وقتی به این باور برسید، جهان و هرچه در آن وجود دارد، به کمکتان می‌آیند تا به رویاهای خود جامه‌ی عمل بپوشانید. مایکل ریت (Michael Ritt)، ساموئل ای سیپرت (Samuel A Cypert) و متئو سارتول (Matthew Sartwell) برای راهنمایی شما در این مسیر، مجموعه‌ای از 365 سخن آموزنده‌‌ی ناپلئون هیل (Napoleon Hill) را در کتاب برنامه اقدام مثبت (Napoleon Hill's Positive Action Plan) گردآورده‌اند که مطالعه‌ی آن نگرشتان را متحول کرده و راه رسیدن به آرزوهایتان را هموار می‌کند.

کتاب حاضر 12 بخش را شامل می‌شود که هر کدام به موضوعات متنوعی از جمله ابتکار، قدرت ذهن، فعالیت گروهی، امید، سلامتی و ارتباط آن با خوشبختی، تلاش بیشتر، بهره‌گیری از فرصت‌های زندگی و... اشاره دارند. در هر یک از این بخش‌ها، چندین جمله‌ی قصار از ناپلئون هیل، متخصص حوزه‌ی موفقیت، بیان شده. گردآورندگان کتاب در ذیل هر جمله، شرحی از کاربرد آن را که می‌تواند در زندگی روزمره فوایدی به دنبال داشته باشد، به شما ارائه می‌دهند. کتاب پیش‌رو به یک برنامه‌ی 365 مرحله‌ای شباهت دارد که اگر گام‌به‌گام با آن حرکت کنید، تأثیرات چشمگیر آن را در زندگی شخصی و شغلی خود خواهید دید. همان‌طور که افراد بسیاری از نود سال پیش تاکنون، با مراجعه به آموزه‌های ناپلئون هیل، رنگ دیگری به زندگی خود بخشیده‌اند، شما هم با مطالعه‌ی دقیق این اثر که گوشه‌ای از تعالیم این نویسنده را نشان می‌دهد، می‌توانید یک خانه‌تکانی اساسی در زندگی فردی و اجتماعی خود به وجود بیاورید.

معرفی و دانلود کتاب برنامه اقدام مثبت

توصیه می‌کنیم این اثر را به‌تدریج و با سرعت پایین بخوانید. به این خاطر که فرصت هضم و درک تمامی بخش‌های آن را داشته باشید. مایکل ریت، ساموئل ای سیپرت و متئو سارتول به این دلیل 365 نکته را در این اثر جای داده‌اند که هر نکته از آن را تنها در یک روز مطالعه کنید. شاید لازم باشد هر نکته را حتی بیش از یک بار بخوانید. از آن‌جایی که با گذشت زمان، جنبه‌های گوناگونی از تعالیم و فلسفه‌ی ناپلئون هیل برای مخاطبان آشکار می‌شود، بعید نیست در هر بار خوانش این اثر، به ابعاد تازه‌ای از آموزه‌هایش پی ببرید.

مطالب کتاب برنامه اقدام مثبت به‌گونه‌ای تنظیم شده‌اند که زوایای گوناگون زندگی شما را پوشش خواهند داد. فرقی ندارد در منش و رفتارهای خود به مشکل برخورده باشید یا سلامتی روحی و جسمی‌تان در حال حاضر بیشترین اهمیت را برایتان داشته باشد. در هر صورت، راهنمایی‌های ناپلئون هیل در این کتاب، روشنگر راهتان خواهند بود.

هر کدام از شما ممکن است آرزوهای متفاوتی را در سر داشته باشید. گاه آرزویی که از دیدگاه شما دست‌یافتنی به نظر می‌رسد، احتمالاً برای دیگری، غیرممکن به نظر بیاید. گاهی اوقات این احتمال هم وجود دارد که بزرگ‌ترین آرزوی یک نفر، برای شما بسیار پیش‌پا‌افتاده تلقی شود. به عبارت دیگر، انسان‌ها بنا به تجربیات و خواسته‌های خود، رویاها، اهداف و آرزو‌های متنوعی دارند. بااین‌حال، اصول مشترکی برای رسیدن به تمامی آن‌ها وجود دارند. درست مثل اصول و فرمول‌های ریاضی که بارها‌و‌بارها می‌توانند برای پاسخگویی به سؤالات و حل مسائل گوناگون به کار بروند، از اصول مشترک موفقیت نیز می‌توان برای پیروزی در عرصه‌های مختلف زندگی استفاده کرد. همان‌طور که اصول ریاضی پابرجا هستند و با مورد استفاده قرار گرفتن، هرگز دچار اختلال نخواهند شد، اصول موفقیت هم اگر میلیون‌ها بار توسط انسان‌های مختلف به کار بروند، هرگز ذره‌ای از کارآیی آن‌ها کاسته نمی‌شود. بااین‌اوصاف، اگر تاکنون، میلیون‌ها نفر با استفاده از قوانین مطرح‌شده در آثار ناپلئون هیل، افسار زندگی‌شان را به دست گرفته‌اند، شما هم می‌توانید با کاربرد آن‌ها، پرقدرت، به سوی رویاهایتان برانید.

همان‌طور که می‌دانید، موفقیت‌های زندگی می‌توانند در مورد امور جزئی و‌ موقتی رخ بدهند یا آن‌قدر بزرگ باشند که زندگی‌تان را دستخوش تحول کنند. نکته‌های کتاب برنامه اقدام مثبت، رسیدن به هر دو نوع این موفقیت‌ها را برایتان امکان‌پذیر خواهند کرد. بااین‌حال، هدف نویسندگان و گردآورندگان کتاب حاضر این بوده که موفقیت را به یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر زندگی‌تان بدل کنند. در حقیقت، مؤلفان کتاب در پی آن بوده‌اند که موفقیت در زندگی روزمره‌ی شما نیز حضور داشته باشد، نه این‌که تنها به لحظات خاصی محدود شود. برگردان این کتاب را می‌توانید با ترجمه‌ی مهدی قراچه‌ داغی تهیه کنید که به کوشش نشر لیوسا در اختیارتان قرار می‌گیرد.

کتاب برنامه اقدام مثبت برای چه کسانی مناسب است؟

در صورتی که از طرفداران کتاب‌های خودسازی، خودیاری و موفقیت شخصی باشید، بدون شک به کتاب برنامه اقدام مثبت هم علاقه‌مند خواهید شد.

جملات برگزیده کتاب برنامه اقدام مثبت

  • انسان هدفمند همیشه موفق می‌شود.
  • تنها راه سالم رسیدن به موفقیت اقدام سازنده است.
  • به جای بهانه‌تراشی و عذرخواستن از نتایج حرف بزنید.
  • مهم نیست که دیگران چه کردند. مهم این است شما چه می‌کنید!
  • طبیعت اسراری را با کسانی در میان می‌گذارد که خواهان دانستن آن هستند.

در بخشی از کتاب برنامه اقدام مثبت می‌خوانیم

بهترین توصیه‌ای که می‌توانید به خود بکنید ارائه خدمات برتر به کمک نگرش ذهنی مناسب است۔

نظر دیگران درباره شما مهم است۔ مشروط بر آنکه با آنچه شما درباره خود می‌اندیشید همخوانی داشته باشد۔ اگر دیگران شما را انسان مثبتی بشناسند که به اجرای امور کمک مؤثر می‌کنید همیشه خواهان فراوان خواهید داشت زیرا معمولاً اشخاصی از این دست در سازمان‌ها کم‌ پیدا می‌شوند۔ همکارانتان برای شما ارزش قایل می‌شوند، مشتریانتان در مقام تحسین و تشکر از شما حرف می‌زنند۔ رئیستان هم به شما توجه می‌کند و قدر شما را می‌داند۔ ممکن است یک‌شبه به موفقیت نرسید اما به یکباره شکست هم نمی‌خورید و شکست‌خورده دایم باقی نمی‌مانید۔

عادت کنید که با نگرش مثبت تلاشی مضاعف داشته باشید۔
شخصیت هر کس در نگرش ذهنی او منعکس می‌شود۔
بدون ویژگی‌های مثبت ذهنی، موفقیت را دوامی نیست، نمی‌توان از شخصیت به خصوصی تقلید کرد۔
شخصیت خوب را باید با تفکر مثبت و نگرش مثبت ایجاد کرد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
1- ویژگی‌های منشی
2- ابتکار شخصی
3- نگرش برنده
4- هدف‌گذاری
5- عمل
6- فرصت مناسب
7- قدرت کار گروهی
8- شکست و ناکامی
9- تلاش مضاعف
10- ذهن شما
11- سلامتی و خوشبختی
12- امید و ایمان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه اقدام مثبت
نویسنده، ، ،
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-5138-15-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه اقدام مثبت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برنامه اقدام مثبت

برای دریافت کتاب برنامه اقدام مثبت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.