معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت
قیمت:
۲۸۰۰۰ 19600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت نوشته نویسنده و پزشک هندی‌الاصل دیپاک چوپرا، دربردارنده‌ی 7 قاعده‌ی طلایی و قدرتمند است که به شما کمک می‌کند در تمام مراحل زندگی شخصی و کاری‌تان جهت دستیابی به موفقیت از آن استفاده کنید.

کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت (The Seven Spiritual Laws Of Success) به بعد معنوی زندگی بسیار توجه دارد و راه‌های ثروتمند شدن را طبق دریافت راستین رفتار طبیعت به شما می‌گوید. این دانش هر چه بیشتر در درون‌تان نفوذ کند، توانایی شما برای ثروتمند شدن نیز بیشتر می‌شود و موجب موفقیت شما در هر زمینه و کاری می‌شود.

دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) نه تنها شما را با قوانین آورده شده در این کتاب آشنا می‌کند، بلکه چگونگی عملکرد آن‌ها را نیز توضیح می‌دهد، هم‌چنین به شما می‌آموزد که چگونه می‌توانید این قوانین را به زندگی شخصی و روزمره‌ی خود تزریق کنید و هر چه زودتر به موفقیت برسید.

موفقیت در زندگی هر شخصی تعریف خاصی دارد و هدف‌ها و آرزوهای افراد با یکدیگر مختلف است، گاهی آرزوی فردی شادمان بودن و تحقق آرزوهای ارزشمند درونی خود است، سلامتی، انرژی و رغبت به زندگی، رابطه‌های موفقیت‌آمیز و ماندگار، آزادی خلاق، ثبات عاطفی و روانی، ثروتمند بودن، حس رفاه و آرامش ذهن می‌تواند آرزوهای هر فردی باشد. باید بدانید که موفقیت، یک سفر است نه مقصد، پس تا می‌توانید از مسیر این سفر لذت ببرید. موفقیت به این معناست که بتوانید آرزوها و رویاهای خود را با تلاش و توکل برآورده کنید.

با عملی کردن قانون‌های این کتاب صوتی خود را با طبیعت هماهنگ می‌کنید و در درون خود شادمانی و عشق به وجود می‌آورید. طبیعت از این قانون‌ها برای ایجاد ماهیت مادی آنچه که با چشمان خود می‌بینیم، با گوش‌هایمان می‌شنویم، و با دهان خود می‌چشیم و با دستان خود لمس می‌کنیم، بهره می‌برد. ما برای رسیدن به موفقیت باید نگرش‌های معنوی‌تری داشته باشیم. کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت، مسیری را پیش روی شما می‌گذارد تا بتوانید زندگی‌تان را در بالاترین و جامع‌ترین هدایت کنید.

دکتر دیپاک چوپرا، نویسنده‌ای درخشان، فیلسوفی مشهور، پزشکی متبحر است و به دلیل رواج طب روحانی معروف شد. او عقیده دارد که جسم و روح انسان، ارتباط تنگاتنگ و عمیقی با همدیگر دارند. دیپاک چوپرا بیش از 40 کتاب با موضوع معنویت تا سلامتی را به نگارش درآورده است که معروف‌ترین آن‌ها کتاب جسم جاودان است. او هم‌چنین در آثار خود چندین رمان و مجموعه شعر معنوی از هندوستان و ایرانی دارد. کتاب‌های او به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده و بیش از 10 میلیون نسخه از کتاب‌های او به فروش رفته است.

در قسمتی از کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت می‌شنویم:

«حداقل تلاش زمانی شکل می‌گیرد که رفتارهایتان برانگیخته از عشق باشند، چون عشق موجب انسجام طبیعت می‌شود. وقتی می‌خواهید بر دیگران قدرت و کنترل داشته باشید، انرژی‌تان را تلف می‌کنید. هنگامی که برای خودتان در جستجوی پول یا قدرت هستید، به جای آن که در زمان حال از شادی‌ لذت ببرید، انرژی‌تان را صرف توهم شادی‌ می‌کنید. هنگامی که فقط به خاطر سود شخصی در جستجوی پول هستید، انرژیِ جاری به سوی خودتان را قطع می‌کنید و مانع از بیان آگاهی طبیعت می‌شوید. اما هنگامی که رفتارتان با عشق برانگیخته می‌شود، هیچ‌ انرژی‌ای تلف نمی‌شود. هنگامی که رفتارتان برانگیخته از عشق باشد، انرژی‌تان مضاعف و انباشته می‌شود و انرژی مازادی که انباشته شده است، مانند ثروتی بیکران، برای خلق آنچه می‌خواهید مصرف می‌شود.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
1. قانون توانایی خالص
13 دقیقه
2. قانون بخشایش
15 دقیقه
3. قانون «کارما» یا علت و معلول
16 دقیقه
4. قانون کمترین تلاش
18 دقیقه
5. قانون قصد و آرزو
14 دقیقه
6. قانون عدم وابستگی
13 دقیقه
7. قانون دارما یا غایت حیات
10 دقیقه
چکیده و نتیجه‌گیری
5 دقیقه
توصیه دکتر چوپرا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت
نویسنده
مترجمگیتی خوشدل
راویمهرداد اسکویی
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۸۰۰۰ 19600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

مهروز پوراسد
۱۳۹۹/۶/۲۵
بسیار. بسیار عالی است. بخصوص صدای گوینده بسیار با محتوای کتاب هماهنگی دارد و شنیدن آنرا چندین برابر لذت بخش تر نموده است.
من هر روز در مسیر رفت و آمد به محل کار، بارها و بارها و بارها آن را گوش میدهم. تلاش دارم آنقدر آنرا گوش دهم که توصیه‌های آن ملکه ذهن و وجودم شود. زیرا آن‌ها را بسیار مفید و و
موثر دیده ام.
از نویسنده، مترجم، ناشر، گوینده همه کسانی که در تهیه این کتاب صوتی مشارکت داشته‌اند بسیار سپاسگزارم 🌹
Reza Afkhamoshoara
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
به گوش کردن اکتفا نکنید دوستان، هر جا نیاز بود، یاداشت بردارید و عمل کنید. این کتاب صرفا تئوری نیست، نیاز به تمرین و عمل داره، در مورد یکی از تمریناتش که سکوت بود مثال میزنم. اگر توان اجرا کردن ۳ روز متوالی سکوت (حتی روزی ۱ ساعت) رو در خودتون ایجاد کنید، به مرحله‌ی جدیدی از خود ورود خواهید کرد اگر
حالا ۷ یا ۲۱ و یا کمال هر تمرینی که ۴۰ روز هست رو هدف قرار بدید، میتونید آماده باشید برای زندگیه حقیقی...
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۲۳
یک کتاب عالی که به نظرم جزوه ۵۰ کتاباول مدیریتی موفقیتی روانشناساییه.
دیپاک چوپرا در کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت به ما یاد میدهد که چگونه با ضمیر ناخودآگاه و قوانین معنوی این دنیا به موفقیت برسیم.
ارتون خواهش میکنم برای تغییر مثبت مسیر زندگیتون این کتاب یعنی هفت قانون رو یاد بگیرید چون پس از اتمام کتاب نحوه نگرش و نگاهتون به زندگی البته با عمل و یادگیری و توجه به این هفت قانون، عوض میشه.
Melika safizadeh
۱۴۰۲/۲/۱
سلام، ممنون از کتابراه که همیشه کتابهای بسیار محشری را صوتی می‌کنند و مخاطب لذت می‌بره.
این کتاب بسیار عالی بود، مطالب پر از محتوا و در کل قابل تامل. طبق قانون کارما بود که نویسنده کتاب خیلی زیبا این مسئله را شرح داده بود، صدای گوینده خیلی دلنشین و مناسب کتاب. آهنگهایی که وسط کتاب می‌گذاشت، آرامش بخش. در کل کتاب فوق العاده‌ای که باید هر چند وقت یکبار، اونو گوش کرد و از مطالبش بهره و حظ برد.
عادل زیرک آیلار
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
دوستان امیدوارم نظرات ما صرفا برای دریافت امتیاز و تخفیف نباشه و سعی کنیم برداشتمون را به صورت صادقانه اعلام بکنیم تا کمکی باشه برای یافتن کتابهای خوب و اما در مورد این کتاب باید بگویم که کسانی که به بعدی از آگاهی رسیدن قشنگ میتونن متوجه بشن که این کتاب دنبال چه چیزی هست برای شخص بنده در جهت افزایش آگاهی از جهان هستی خیلی موثر بود...
حسین کلانتری
۱۳۹۸/۹/۱
سلام. خیلی‌ها هستند که صبح تا شب دنبال یه لقمه نون میگردند و در پایان کم بهره اند، چون حسادت و دیگر امراض روحی آن‌ها را به استثمار کشیده است. بنظر من این کتاب از بهترین کتابهایی است که میتوانم به هر کسی، مخصوصا آقایون پیشنهاد کنم. از تمام آفرینندگان این اثر سپاسگذارم و دستشان را با افتخار میبوسم.
اشرف نقی زاده نقی زاده
۱۴۰۱/۸/۲۶
خیلی خوبه این کتاب چندین بار نه صدها بار باید گوش داد. به نظر من چکیده‌ای از تمام کتابهایی تو حوزه‌ی موفقیت و مراقبه و ذهن هست. همه چیزهایی که افرادی که جویای چنین چیزهایی هستند، کاملش و چکیده‌اش تو این کتاب هست.
به راستی اسمه کتاب برازنده‌اش هست.
ممنون از کتابراه با این انتخاب راوی که عالی بود و تاثیر گزاری رو بیشتر کرده 🙏
اسحاق منصورکیایی
۱۴۰۰/۴/۲۳
با سلام و احترام
برای اولین بار است که کتابی اینقدر جذاب و گیرا با صدای جادویی جناب اسکویی با روح و روانم بازی میکند
بالغ بر 15 بار این کتاب را گوش جان داده‌ام و هر بار بیشتر علاقه مند میشوم که باری دیگر آن را گوش دهم
چون واقعا در هر بار شنیدن این کتاب زیبا مطلب بسیار جدیدی را متوجه میشوم
بینهایت سپاسگزارم
afsaneh mousavi
۱۳۹۹/۶/۴
کتابی در جهت رشد فردیست.
محتوای کتاب درباره‌ی این هست که چطور به حیطه‌ی توانایی مطلق دسترسی داشته باشین.
همینطور درباره‌ی اهمیت سکوت و مدیتیشن.
اینکه این کتاب برای شما مفید خواهد بود یا نه بستگی به این داره که شما تا چه حد انسان عملگرایی باشید.
Vida Mojahed
۱۳۹۹/۱/۲۰
هر فصل این کتاب برای من دقیقا رفتار‌های خوداگاه و ناخداگاهی که روزمره انجام میدم و خودمو دیگران رو رنجیده و زندگی رو به خودم یخت میگیرم رو بیان کرده و راه حل برای اصلاح تک تک رفتار‌ها رو شرح میده.... مطالعه این کتاب برای من واجب بود. امیدوارم برای شما هم مفید باشه
Rouzbeh Ashkan
۱۳۹۹/۷/۲۲
بنده کتابهای صوتی عرفانی، فلسفی، موفقیتی بسیاری شنیدم، این کتاب چکیده و مخلوطی بسیار عالی و کاربردی برای استفاده از عرفان و بهره مندی از مزایای آن برای خود و دیگران در زندگی روزمره بود. با گویندگی بسیار شیوا و دلنشین. به شدت توصیه می‌کنم و از تهیه کنندگان نهایت سپاس و امتنان رو دارم. ❤️
مهدی قرقانی
۱۴۰۲/۶/۲
شنیدن این کتاب را به کسانی که دنبال آرامش درون هستند توصیه میکنم، بی نهایت مفید، فوق العاده اس. به شرط عمل به قانون ها. دوستان عزیز به گوش کردن اکتفا نکنید.
تسلط بالای گویندگی و قلم روان نویسنده در عمق وجان شنونده نفوذ میکند. از همه عوامل کتاب راه ممنونم
رها ناصری
۱۴۰۲/۱/۲۲
این کتاب خیلی کمک کننده به شخصیت سازی، سبک زندگی، طرز فکر، آرامش درون واز همه مهمتر موفقیت در زندگی وکسب وکار، از نظر من اکثر قوانین کائنات در این کتاب گفته شده یعنی چکیده قوانین موفقیت پیشنهاد میکنم حتما بکار بگیرید و تمرین کنید با تشکر از کتابراه
Reza Nazifi
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
این کتاب خیلی عالی و فوق العاده است
هر هفت قانون با باید چندبار گوش کرد و تمرین کرد و یاد گرفت
من چندین باید با فاصله البته گوش کردم
پیشنهاد میکنم کسانی که کتابهای جو ویتالی و در خصوص انرژی مثبت و.. رو مطالعه میکنن یا گوش میدم حتما این کتاب رو گوش کنن
alireza azimi
۱۴۰۱/۸/۲۲
از نظر محتوا عالیه اما فکر میکنم این کتاب جزو کتابهایی هستش که احتیاج به تعمق بیشتر‌ی داره بخاطر همین کتاب چاپیش رو بیشتر پیشنهاد میکنم، اما پس از مطالعه نسخه چاپیش که یکم بیشتر با محتوا ارتباط برقرار کردید گوش دادن نسخه صوتیش میتونه خیلی سودمند باشه
مشاهده همه نظرات 84

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.