معرفی و دانلود کتاب برنامه نویسی به زبان PHP (از پایه تا پیشرفته)

عکس جلد کتاب برنامه نویسی به زبان PHP (از پایه تا پیشرفته)
قیمت:
120000 تومان - 12.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی به زبان PHP (از پایه تا پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی به زبان PHP (از پایه تا پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه نویسی به زبان PHP (از پایه تا پیشرفته)

کتاب برنامه نویسی به زبان PHP (از پایه تا پیشرفته) یک راهنمای مفید و کاربردی با موضوع آموزش زبان برنامه‌نویسی PHP است که در 16 فصل جامع شما را با قابلیت‌ها و کاربردهای خاص این زبان اسکریپتی آشنا می‌کند. حمیدرضا طالبی در آموزش هر مبحث، کد تمامی برنامه‌ها را به‌همراه خروجی‌شان ارائه داده تا در روند یادگیری شما کمترین ابهامی وجود نداشته باشد.

درباره‌ی کتاب برنامه نویسی به زبان PHP (از پایه تا پیشرفته)

امروزه زبان‌های برنامه‌نویسی گوناگونی برای ساخت وب‌سایت وجود دارند و php یکی از محبوب‌ترین این زبان‌هاست. تاکنون بیش از 35 میلیون وب‌سایت از این زبان اسکریپتی برای ساخت برنامه‌های تحت وبشان بهره گرفته‌اند. از ویژگی‌های برجسته‌ی PHP باید به امکان استفاده‌ی رایگان از آن اشاره کرد. کدهای این برنامه می‌توانند مستقیماً روی یک سرور یا با کمک نرم‌افزارهای دیگر اجرا شوند. از امکانات ویژه‌ی این برنامه قابلیت اجرا بر پلتفرم‌های مختلفی مثل ویندوز، لینوکس و مکینتاش و ساپورت کردن انواع پایگاه‌های داده و دیتابیس است.

در کتاب برنامه نویسی به زبان PHP (از پایه تا پیشرفته)، نوشته‌ی حمیدرضا طالبی، با صفر تا صد کار با PHP آشنا می‌شوید و مباحث تخصصی‌ای چون متغیرها، الحاق دو رشته، قرار دادن توضیحات، شیءگرایی، افزودن متد، افزودن خصوصیت و ده‌ها اصطلاح و قابلیت دیگر را می‌آموزید.

از مزایای دیگر زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی این است که می‌توانید به آسانی با آن کار کنید و نیاز به تنظیمات خاصی ندارید. فقط کافی است با یک سرور یا شبیه‌ساز سرور، کدهای PHP خود را اجرا کنید. کتاب برنامه نویسی به زبان PHP (از پایه تا پیشرفته) از سوی مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

کتاب برنامه نویسی به زبان PHP (از پایه تا پیشرفته) مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند برای کسانی که در ابتدای مسیر یادگیری PHP هستند راهنمایی ارزشمند باشد، همچنین خواندن آن به برنامه‌نویسان و دانشجویان رشته‌های کامپیوتر و IT توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مولف
فصل اول: مقدمه‌ای بر PHP
فصل دوم: دستورات اصلی در PHP
فصل سوم: آرایه در PHP
فصل چهارم: ایجاد ساختار کنترلی
فصل پنجم: تابع
فصل ششم: شی‌گرایی
فصل هفتم: مدیریت کد و افزونه
فصل هشتم: کار با فایل
فصل نهم: مدیریت با MySQL
فصل دهم: اتصال PHP به MySQL
فصل یازدهم: Regular Expression
فصل دوازدهم: ارسال ایمیل از طریق PHP
فصل سیزدهم: زمان و تاریخ
فصل چهاردهم: مدیریت عملیات وب
فصل پانزدهم: ساخت فرم‌های وب
فصل شانزدهم: AJAX در PHP

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه نویسی به زبان PHP (از پایه تا پیشرفته)
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات281
زبانفارسی
شابک978-600-124-352-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت، کتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
120000 ت - 12.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برنامه نویسی به زبان PHP (از پایه تا پیشرفته)

برای دریافت کتاب برنامه نویسی به زبان PHP (از پایه تا پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.