معرفی و دانلود کتاب برنامه‌ نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته

عکس جلد کتاب برنامه‌ نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته
قیمت:
65000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌ نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌ نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه‌ نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته

کتاب برنامه‌ نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته تألیف حمیدرضا طالبی مبانی اساسی زبان برنامه‌نویسی پایتون را آموزش می‌دهد. این کتاب کاربردی همه‌ی مباحث زبان پایتون، از مرحله‌ی مقدماتی تا سطوح پیشرفته، را با ارائه‌ی مثال پوشش داده است.

درباره‌ی کتاب برنامه‌ نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته

پایتون به‌عنوان زبان برنامه‌نویسی مدرن و حرفه‌ای، در نوشتن و ساخت بسیاری از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصول ساده، انعطاف و توان بالا، وجود کتابخانه‌های گسترده و رایگان، و داشتن جامعه‌ای قدرتمند و پشتیبان از محسنات این زبان کاربردی است و از جمله دلایلی‌ست که باعث شده عده‌ی زیادی به آن گرایش پیدا کنند. همین باعث شده که بسیاری از برنامه‌نویسان ناگزیر باشند که با این زبان بیشتر آشنا شوند و تلاش کنند حد ممکن درک و مهارت خود را در آن بالاتر ببرند.

درباره‌ی زبان برنامه‌نویسی پایتون کتاب‌های زیادی منتشر شده که سعی کرده‌اند قواعد و کلیات این زبان را آموزش دهند. پایتون اساساً زبان خیلی سختی نیست و قواعد زیادی ندارد. معروف است که کل پایتون را ظرف چند ساعت می‌توان خواند. اما یاد گرفتن این قواعد نیاز به تبعیت از شیوه‌های اصولی و درست دارد و باید تمرین‌های مناسبی در موردش انجام شود. این رویه به هضم مطالب کمک زیادی خواهد کرد. بعضی از کتاب‌های آموزشی ممکن است چینش مطالب درستی نداشته باشند و یا تمرین‌ها را به خوبی ارائه نکنند.

حمیدرضا طالبی در کتاب برنامه‌نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته سعی کرده این نقص را جبران کند. کتاب او مباحث را از مرحله‌ی مقدماتی و مباحث اولیه شروع می‌کند و تا سطوح حرفه‌ای و پیشرفته پیش می‌رود. بنابراین هر آنچه که نیاز است در این کتاب در دسترس است. در کنار این، مؤلف برای هر مطلب تمرینی ارائه کرده تا خواننده را با موضوع به‌خوبی آشنا کند.

کتاب برنامه‌نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته مرجع قابل‌توجهی در مورد پایتون است و می‌توان از آن برای یاد گرفتن و همینطور ارتقای سطح برنامه‌نویسی استفاده کرد. شما در هر سطحی و در هر مرحله‌ای از کدنویسی خود می‌توانید به این کتاب مراجعه کنید و از آن کمک بگیرید.

کتاب برنامه‌ نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را می‌توان به تمام آن‌هایی که قصد دارند با زبان برنامه‌نویسی پایتون کار کنند، توصیه کرد. هم برنامه‌نویسان حرفه‌ای و هم کسانی که تازه می‌خواهند کار با این زبان را شروع کنند، می‌توانند از مباحث آن بهره ببرند.

در بخشی از کتاب برنامه‌ نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته می‌خوانیم

دنیای فناوری اطلاعات دستخوش تحول عظیمی شده است؛ زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی در دنیا به وجود آمده است که توسعه‌دهندگان از آن استفاده می‌کنند. Python زبان برنامه‌نویسی تفسیری و سطح بالا؛ شئ‌گرا و یک زبان برنامه‌نویسی تفسیری سمت سرور قدرتمند است که توسط گیدو ون روسوم در سال 1990 ساخته شده است.

در این کتاب قصد داریم تا به بررسی کامل Python بپردازیم. این کتاب مشتمل بر 15 فصل به بررسی Python از پایه تا پیشرفته می‌پردازد. در این کتاب سعی شده است تمام کدهای برنامه و خروجی آن نمایش داده شود تا از ابهام جلوگیری شود. این کتاب برای تمام کسانی که در ابتدای راه یادگیری Python می‌باشند مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه‌ای بر Python
فصل دوم: قواعد کلی در Python
فصل سوم: اشیا و متغیر در Python
فصل چهارم: استفاده از شرط در Python
فصل پنجم: استفاده از حلقه در Python
فصل ششم: استفاده از Regular Expression و Exception در Python
فصل هفتم: تعریف تابع در Python
فصل هشتم: کلاس و اجرای آن در Python
فصل نهم: کار با رشته در Python
فصل دهم: Container در Python
فصل یازدهم: کار با فایل در Python
فصل دوازدهم: کار با پایگاه داده در Python
فصل سیزدهم: کار با ماژول در Python
فصل چهاردهم: خطایابی در Python
فصل پانزدهم: نکته‌ها و ترفندها در Python

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه‌ نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات139
زبانفارسی
شابک978-600-124-320-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
65000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه‌ نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته

نگار
۱۴۰۲/۲/۷
جدی چرا نظارتی رو انتشار کتاب نمیشه؟ این چه کتابیه؟ کاملا ناقص. بعضی موارد رو اصلا معلوم نیست چجوری بهش ورود کردن و توضیح دادن و... اصلا پیشنهاد نمیکنم.
رامین
۱۴۰۲/۱/۲۴
به درد نمیخوره، خیلی کلی گویی کرده وسرسری رد شده، حتی برای کسایی که مقداری آشنایی دارند هم بدرد نمیخوره، پولتون رو هدر ندید،
سیدمهدی صادقیان
۱۴۰۲/۴/۳۰
کتاب بسیار خوب و پر محتوائیه و به نظر من برای تمام کسانی که میخوان برنامه نویسی یاد بگیرن کتاب خوبیه، با تشکر از همه فعالان مجموعه کتاب راه
Javad Nourani
۱۴۰۲/۱/۳۱
کتابی کامل و آموزنده هست
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب برنامه‌ نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته

برای دریافت کتاب برنامه‌ نویسی به زبان Python از پایه تا پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.