معرفی و دانلود کتاب برند آفرینی شخصی خلاق: راهکاری در جواب به این سوال که راه بعد چیست؟

عکس جلد کتاب برند آفرینی شخصی خلاق: راهکاری در جواب به این سوال که راه بعد چیست؟
قیمت:
72800 تومان - 7.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برند آفرینی شخصی خلاق: راهکاری در جواب به این سوال که راه بعد چیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برند آفرینی شخصی خلاق: راهکاری در جواب به این سوال که راه بعد چیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برند آفرینی شخصی خلاق: راهکاری در جواب به این سوال که راه بعد چیست؟

یورگن زالنباخر در کتاب برند آفرینی شخصی خلاق: راهکاری در جواب به این سوال که راه بعد چیست؟ روش‌های منحصر به فرد خود را برای بهبود تفکر خلاق و نوآوری ارائه داده است. روش‌هایی که به عنوان ابزار مدیریتی نیز هستند و توسط هر فردی که به دنبال ارائه چیزی به جهان هست قابل به کار بستن است.

در طی پنج فصلی که در کتاب برندآفرینی شخصی خلاق (Creative Personal branding: the strategy to answer: what's next) مورد بررسی قرار گرفته، یورگن زالنباخر ‌(Jurgen Salenbacher) چگونگی استفاده از روش تثبیت موقعیت برند، جهت کشف دنیای پیش رو شرح داده شده است. در این حین یورگن کلید رسیدن به تفکر خلاق را نیز به شما نشان می‌دهد. او کارهای نظریه‌پردازان را مورد مطالعه قرار داده و با ارائه‌ی 9 تکلیف، شما را به کسب مهارت تشویق کرده است.

خواندن این کتاب برای تمام کسانی که در اقتصاد خلاق حضور دارند، ارزشمند است. علاوه بر آن برای هر کس که خواستار ماندن در این نوع اقتصاد است می‌تواند ابزاری عملی و کاربردی به شمار رود. این کتاب شما را به تفکر وا می‌دارد؛ ذهن باز و تفکر خلاق، نیازهای لازم برای تغییر محیط اطراف است. کتاب برندآفرینی شخصی خلاق شما را از این که چه کسی هستید، چه نیاز دارید و مهارت‌هایتان چیست، مطلع می‌سازد.

یورگن زالنباخر را بیشتر بشناسیم:

یورگن زالنباخر، سخنران، استاد و مربی مستقلی است که کارگاه‌های برندآفرینی شخصی خلاقانه وی، بین‌المللی است. کارگاه‌ها حاصل از دانش و تجربه وی بوده که در خلال زندگی کاری 20 ساله در برندآفرینی، ارزیابی شخصی و اشتراکات مهارتی در حمایت از تغییر اجتماع، کسب کرده است.

زالنباخر در سال 1971 متولد شد، رشته خود را به عنوان یک کارگردان در مونیخ آلمان پس از مطالعه طراحی در «فرایبورگ» شروع کرد. هنگامی که در آگهی تبلیغاتی کار می‌کرد، دیپلم روابط عمومی را در ابی‌ای دبلیر، در مونیخ کسب کرد. در طی سال‌ها مسافرت در دنیا، با طراحی، بازاریابی و ارتباطات کار کرد.

تجربه وی در استقرار برندهای محلی و جهانی، اخلاق و خصوصیات شخصی و حتی ملیت‌ها، منحصر به فرد است. مشتریان وی شامل «خیریه مونیخ و مرکز سلامت بایر»، «کوکا کولا»، «لیوایز»، «ویتون»، «آدیداس»، «نوار تیس»، «سواچ» و «ویتل» هستند. او فرصت کار بر روی بازاریابی و استراتژی‌های برندآفرینی را داشت. از آن میان می‌توان به «مایکل بالاک»، «محمد علی» و «پائولو و پادشاهی بوتان»، اشاره نمود.

در بخشی از کتاب برندآفرینی شخصی خلاق می‌خوانیم:

در جهانی که زندگی می‌کنیم یک سؤال کلیدی وجود دارد: با زندگی گران‌بهایتان چه می‌خواهید بکنید؟ خلاقیت و نوآوری عادات بیگانه‌ای نیستند. آن‌ها ستون فقرات اقتصاد جدید ما هستند و ما باید دیدگاهی برای به کارگیری آن‌ها در زندگی و کارمان اتخاذ کنیم. این یک سؤال در مورد سن، جنسیت، ملیت، قاره با تحصیلات نیست. این سؤالی در مورد ایده‌ها، دانش، استعداد، نگرش و قابلیت رفتاری در جهت یک تغییر مثبت است.

بحران اقتصادی یک فرصت منحصر به فرد برای بنای مجدد بسیاری از قسمت‌های زندگی‌مان به ما داد تا جامعه‌مان را بهبود بخشیم و باعث تغییر به سمت یک آینده‌ی خوش‌بینانه شد. همچنین به ما این فرصت را داد تا خودمان را به عنوان شهروندان جهانی مسئول، معرفی کنیم. ما قطعا به چنین محرک‌های تغییر رهبران و تصورات خلاق و همچنین افراد مقاوم نیاز داریم: تخصص، دانش واقعی و با ارزش که تأثیر را افزایش می‌دهد. ما به افرادی نیاز داریم که توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات و ترکیب خلاقیت با استراتژی کسب و کار را داشته باشند.

ما به رهبران خلاق دارای سبک (زیبایی شناختی و قدرت طراحی، رهبران با اعتقاد (اصول اخلاقی و اعتقادات و یک ایده در مورد این که چگونه می‌توانیم جهان بهتری داشته باشیم، افراد دارای جدید توانایی گوش دادن و صحبت کردن با افراد مختلف برای عمل کردن در کسب و کار جدید و گاهی فقط گفتن «متشکرم» ) نیاز داریم. این تفکر جدیدی است که ما نیاز داریم: یک شهروند مسئولیت‌پذیر، فعال و مطلع در جامعه جهانی‌مان. فرد ممکن است در قبال کمپانی خودش مسئول باشد.

یک برند شخصی، مسئولیت‌پذیر و در حال جستجوى و تمرین مداوم، سرمایه‌گذاری در یادگیری تمام وقت، به همراه مهارت‌های به روز برای تطبیق با تغییرات بازار، در هر بازاری راه گشا باشد.

فهرست مطالب کتاب

در مورد مولف
مقدمه
چگونه از این کتاب لذت ببریم
بخش اول: تامل
بخش دوم: طراحی مجدد
بخش سوم: خلق
بخش چهارم: ترقی
بخش پنجم: تمایز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برند آفرینی شخصی خلاق: راهکاری در جواب به این سوال که راه بعد چیست؟
نویسنده
مترجماحمد روستا، پرویز علیلو
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-964-468-441-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
72800 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برند آفرینی شخصی خلاق: راهکاری در جواب به این سوال که راه بعد چیست؟

Narges Khanabadi
۱۴۰۰/۲/۲۹
محتوای کتاب کاربردیه اما بنظر میاد ترجمه اشکالات جدی داره که درک مطلب رو مشکل میکنه
Fereydoun Adineh
۱۳۹۸/۱۱/۲۲
کتاب با قیمت مناسب و محتوای ارزشمندی است. مطمئنا خرید این کتاب سرمایه گذاری بزرگی است
محمدهادی اشتری
۱۴۰۰/۲/۲۲
کتاب خوبیه ولی مترجمش خیلی بی سواده.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب برند آفرینی شخصی خلاق: راهکاری در جواب به این سوال که راه بعد چیست؟

برای دریافت کتاب برند آفرینی شخصی خلاق: راهکاری در جواب به این سوال که راه بعد چیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.