معرفی و دانلود کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی

عکس جلد کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی
قیمت:
77000 تومان - 8.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی

دکتر امیر غفوریان شاگردی در کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی، افزون‌بر اینکه به اهمیت مفهوم برندسازی در شروع یک کسب‌وکار یا استارت‌آپ اشاره می‌کند، این برندسازی را در ارتباطات هم‌پیوند بازاریابی بررسی می‌نماید. در این اثر، نویسنده با ارائه‌ی ابزارهای بازاریابی و مدل‌هایی درباره‌ی بازاریابی از نوع ارتباطات هم‌پیوند، سعی در کمک به شرکت‌ها و مشاغل برای افزایش سود و کاهش زیان ایشان دارد.

درباره‌ی کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی

اهمیت برندسازی در دنیای تجارت امروزی به‌هیچ‌ترتیب قابل‌انکار نیست. برندسازی برای هر شرکت کوچک، استارت‌آپ و کسب‌وکار نوپا ضرورت دارد و اگر شما آن‌ فردی هستید که قصد وارد شدن به جریان اقتصادی را دارد، باید با برندسازی آشنا شوید. فرهنگ لغت کمبریج، برندسازی را به این شکل تعریف می‌کند: عملی که به یک شرکت، یک طرح یا نمادی خاص می‌دهد تا محصولات و خدماتش را تبلیغ کند. البته برندسازی چیزی فراتر از هویت بصری یک شرکت مانند نام، لوگو، طراحی، بسته‌بندی و... محسوب می‌شود. نام تجاری شما، نمایانگر شخصیت کسب‌وکار شما بوده و نشان می‌دهد که چگونه می خواهید در عرصه‌ی تجارت شناخته شوید.

امیر غفوریان شاگردی، در کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی، به دو مبحث مهم در بازاریابی و فروش محصول اشاره می‌کند. او در این اثر، نه‌نتها مفهوم برندسازی را شرح می‌دهد؛ بلکه به دیگر ابزارهای بازاریابی نیز اشاره می‌کند. همچنین مفهوم هم‌پیوندی و یکپارچگی را به‌ بحث گذاشته و نمونه‌ها و مدل‌هایی از این‌گونه ارتباطات هم‌پیوند ارائه می‌دهد.

دورانی که ما اکنون در آن زندگی می‌کنیم، به عصر ارتباطات شهرت دارد. این ارتباطات چنان درهم‌تنیده و محکم است که حتی مرزها را نیز کم‌رنگ کرده؛ تا جایی که نظریه‌ای تحت‌عنوان «دهکده‌ی جهانی» مطرح شد و این سیاره را به یک دهکده‌ی بزرگ، تشبیه کرد. در نتیجه، بدیهی است که بازاریابی نیز در پیوندی محکم با دنیای ارتباطات باشد. امیر غفوریان شاگردی در کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی، به ارتباط بین بازاریابی و ارتباطات اشاره نموده. وی سپس به شرح و توضیح مفهوم ارتباطات هم‌پیوند می‌پردازد.

نویسنده در اثر پیش رو تلاش دارد تا تأثیر و اهمیت ابزارهای ارتباطی هم‌پیوند را در مسیر برندسازی نشان دهد. بازاریابی هم‌پیوند به‌عنوان فرایندی تعریف می‌شود که در آن یک برند وابسته، محصولات یا خدماتی را که توسط شخص یا برند دیگری ایجاد و فروخته می‌شود، در ازای دریافت کمیسیون به بازار عرضه می‌کند. بازاریابی در ارتباطات هم‌پیوند، بیشتر حالت مجازی دارد؛ یعنی در طیف گسترده‌ای از کانال‌ها، از جمله وبلاگ ها و رسانه‌های اجتماعی رایج است. هدف نهایی این است که مخاطبان به اشتراک یا خرید برند، محصول یا خدماتی که شرکت وابسته تبلیغ می‌کند، ترغیب شوند. ممکن است بپرسید که چرا باید از بازاریابی وابسته استفاده کرد؟ زیرا به طور سنتی، بازاریابی مستلزم صرف هزینه برای یک بودجه تبلیغاتی خواهد بود اما با بازاریابی وابسته، کسب‌وکار شما می‌تواند با هزینه و ریسک کمتر، جذابیت زیادی در بین مخاطبان به دست آورد.

حال این نوع از بازاریابی و برندسازی چه تأثیری بر هم دارند؟ امیر غفوریان شاگردی در کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی، شرح می‌دهد که چگونه این نوع ابزار در بازاریابی، موجب افزایش ارزش برند در میان سایر برندهای رقیب در بازار خواهد شد. در بازاری به شدت رقابتی، شما برای این‌که بتوانید از سایر رقبا متمایز شوید، باید زیرک و متفاوت باشید.

این اثر در سال 1400 توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال شروع یک کسب‌وکار جدید و برندسازی هستند، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

با امیر غفوریان شاگردی بیشتر آشنا شویم

دکتر امیر غفوریان شاگردی (1347)، استادیار مدیریت بازرگانی در گروه حسابداری دانشکده‌ی علوم اداری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) است. وی مقالات پژوهشی بسیاری در زمینه‌ی مدیریت کسب‌وکار و فروش، برندسازی، حسابرسی و... تألیف کرده. او سردبیری و عضویت در تحریریه‌ی نشریه‌ی حسابداری، حسابرسی و تأمین مالی در محیط‌های اسلامی را در کارنامه‌ی کاری خود دارد.

از امیر غفوریان شاگردی آثار تألیفی دیگری نیز بر جای مانده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم داشت: کتاب‌های «تبلیغات و مدیریت برند»، «بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته»، «استراتژی و گزارشگری کیفیت مالی»، «بازاریابی در دنیای پست مدرن»، «خصوصیات شخصیتی مدیریت و شاخص‌های عملکرد مالی شرکت» و ... .

در بخشی از کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی می‌خوانیم

تبلیغات به‌وسیله ایجاد آگاهی برای شرکت، ارزش افزوده ایجاد می‌کند. خلق ایده، اطلاعات و موضع‌یابی برند، روش‌هایی برای ایجاد آگاهی و ارزش افزوده می‌باشند. تبلیغات اثربخش، هزینه بالایی دارد. شرکت تقریباً می‌تواند به‌طور دقیق در مورد اینکه چه وقت تبلیغات انجام شود، تصمیم‌گیری کند. بنابراین شرکت کنترل کاملی روی آن دارد. از طرف دیگر هنگامی‌ که از تبلیغات استفاده می‌شود نمی‌توان تمامی مخاطبان هدف را تحت پوشش قرار داد و تبلیغات یک ارتباط یک طرفه می‌باشد، تبلیغات دارای اعتبار کمتری است به خاطر اینکه برای آن وجه پرداخت می‌شود همچنین دیگر محدودیت اساسی تبلیغات ارتباط و هم‌سویی آن با فرهنگ جامعه است.

از مزایای آن اجرای سریع پوشش وسیع بازار و کنترل روی محتوای پیام توسط بازاریابان و محدودیت‌های آن، این حقیقت است که مشتریان خاص را نمی‌تواند تحت پوشش قرار دهد و پیچیدگی تبلیغات در تعیین اثربخشی هزینه صرف شده برای آن می‌باشد. تقریباً تبلیغات می‌تواند در ایجاد یک تصویر بلندمدت برای یک برند موفق باشد اما برخی از مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات احساس خوبی ندارند.

محققان مطرح کرده‌اند که تبلیغات در ایجاد ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری موفق بوده است. لکن اثر تبلیغات به مبلغ سرمایه‌گذاری شده و نوع پیام‌های ارتباطی بستگی دارد. محققان متعددی بحث و بررسی کرده‌اند که چگونه مصارف تبلیغات ادراک شده، ارزش ویژه برند و ابعادش را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

اگر استراتژی ارتباطی که به‌وسیله تبلیغات نمایندگی می‌شود، مناسب باشد مشتریان نسبت به کالا آگاهی پیدا می‌کنند و می‌توانند مشتریان را به سمت کالا هدایت کنند و باور داشته باشند که کالا می‌تواند نیازهای آنان را بهتر از رقبا ارضا نماید و این در نهایت آنان را به خرید واقعی سوق می‌دهد. در ادامه مهمترین مباحثی که در ارتباط با تبلیغات باید مد نظر قرار گیرد آمده است. در همین راستا اهداف تبلیغات مورد بررسی قرار می‌گیرد. اهداف تبلیغاتی را می‌توان براساس غرض از تبلیغات تقسیم کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ارتباطات بازاریابی و ابزارهای ارتباطی
فصل دوم: هم‌پیوندی
فصل سوم: ارتباطات هم‌پیوند بازاریابی
فصل چهارم: ارزش ویژه برند
فصل پنجم: برندسازی معیار اثربخشی ابزارهای ارتباطی
واژه‌نامه
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات213
زبانفارسی
شابک978-964-468-881-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
77000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی

برای دریافت کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.