معرفی و دانلود کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم: پایان داستان

عکس جلد کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم: پایان داستان
قیمت:
۱۷۵۰۰ ۸,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم: پایان داستان

ده راز باستانی برای تبدیل شدن به فروشنده‌ و انسانی منحصربه‌فرد! اگ ماندینو نویسنده‌ی افسانه‌ای کتب موفقیت، در کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم، داستان شگفت‌انگیزش را به پایان می‌رساند و ده راز دیگر در عرصه‌ی فروشندگی و موفق شدن را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم

در دنیای کنونی و با توجه به تغییرات بنیادینی که در فضای کسب‌و‌کار ایجاد شده، تبدیل شدن به یک فروشنده‌ی موفق اولین و مهم‌ترین گام برای داشتن آینده‌ای روشن است. اگ ماندینو (Og Mandino) پس از موفقیت بی‌نظیر کتاب بزرگ‌ترین فروشنده‌ جهان - جلد اول، تصمیم گرفت داستان حفیض را در دومین و آخرین جلد از این اثر با عنوان کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم (The Greatest Salesman in the World part two) ادامه دهد و به پرده‌ی پایانی برساند.

درحالی‌که جلد اول کتاب، حفیض را در دوران جوانی به تصویر می‌کشد و اسرار زندگی را در قالب طومارهایی باستانی با مخاطب به اشتراک می‌گذارد، قهرمان داستان در جلد دوم دوران پیری و کهولت خود را طی می‌کند. دیگر چیزی نمانده که حفیض آن را به‌ دست نیاورده باشد و قلمروی امپراتوری تجاری‌اش که اکنون آن را رها کرده، هیچ حد‌و‌مرزی نمی‌شناسد و آوازه‌اش در سرتاسر جهان پیچیده. او تبدیل به اسطوره‌ای زنده شده و همه از او به‌عنوان فردی نمونه یاد می‌کنند که هرچند شتربانی فقیر بود، اما توانست به موفقیتی اعجاب‌آور برسد و از هر پادشاه و امپراتوری قدرتمندتر شود.

ماندینو قهرمان داستان را به چالشی تازه دعوت می‌کند. همه گمان می‌کنند او دیگر بازنشسته شده و به گوشه‌نشینی در کاخ خود روی آورده و قصد دارد باقی عمرش را به سوگواری برای همسر ازدست‌رفته‌اش مشغول باشد. اما رویدادی باعث می‌شود از کنج عزلت بیرون بیاید و به شغلی تازه بپردازد. سال‌ها تجربه‌ی تجارت و مهارت او در سخن گفتن به زبان‌های بیگانه، حفیض را تبدیل به سخنرانی بی‌نظیر کرده و کسی از راه می‌رسد و این استعداد نهفته‌ی او را آشکار می‌سازد. دوران بازنشستگی پیش از موعد به پایان می‌رسد و دنیا ورقی نو در بازی با حفیض رو می‌کند.

اگ ماندینو حفیض را درگیر ماجراجویی‌های تازه‌ای کرده و همچون جلد اول کتاب، ده شرط موفقیت را در دل داستان گنجانده تا مخاطب در بطن این روایات خیال‌انگیز، با اسرار موفقیت آشنا شود.

کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم، بیست سال پس از چاپ اولین جلد و در سال 1989 به انتشار رسید. کتاب حاضر با ترجمه‌ی مریم تیموری توسط انتشارات شادن پژواک در اختیار علاقه‌مندان به آثار ماندینو قرار گرفته.

در نکوداشت کتاب بزرگ‌ترین فروشنده‌ جهان - جلد دوم

  • مهم‌ترین کتاب نسل ما... شاهکاری بی‌نقص و گران‌بها. (دنیس ویتلی، نویسنده‌ی کتاب بذرهای عظمت)

کتاب بزرگ‌ترین فروشنده‌ جهان - جلد دوم مناسب چه کسانی است؟

هرچند عنوان کتاب آن را تبدیل به انتخابی مناسب برای دست‌اندرکاران عرصه‌ی تجارت کرده، اما خواندنش به تمامی دوستداران کتب موفقیت، خودیاری و بهبود سبک زندگی توصیه می‌شود.

با اگ ماندینو بیشتر آشنا شویم

آگوستین مشهور به اُگ ماندینو نویسنده‌ی آمریکایی است که همگان او را به خاطر کتاب بزرگ‌ترین فروشنده‌ی جهان و دیگر آثار محبوبش می‌شناسند. هر چند ماندینو در دهه‌ی نود چشم از جهان فرو بست، اما مجموعه کتاب‌های او بیش از پنجاه میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش رفته و به بیست‌وپنج زبان ترجمه شده است.

زندگی ماندینو چندان بی‌شباهت به قهرمان داستانش حفیض نیست و او نیز فرازونشیب‌های زیادی را تحمل کرد تا سرانجام تبدیل به ماندینوی افسانه‌ای شد. در دوران جوانی هنگامی‌که از اعتیاد به الکل رنج می‌برد و حتی یک بار اقدام به خودکشی کرده بود، با خواندن کتاب‌های انگیزشی تحولی در زندگی‌اش ایجاد شد. ماندینو که به‌عنوان عامل فروش در شرکت بیمه مشغول به کار بود، توانست ظرف مدت کوتاهی به موفقیت‌های کاری چشمگیری برسد و خود تبدیل به فروشنده‌ای بزرگ شد.

اگ ماندینو سرانجام به‌عنوان سخنران و نویسنده‌ای موفق به شهرت رسید و دیدگاه‌های خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت. فلسفه‌ی اصلی او در تمامی آثارش این بوده که هر انسانی در این سیاره یک معجزه است و باید زندگی خود را در انطباق با اصل اعتمادبه‌نفس و نعمت و فراوانی اداره کند. از دیگر آثار ماندینو می‌توان به «معجزه‌ی عشق»، «راه بهتر زیستن» و «راه بهتر آموختن» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم: پایان داستان می‌خوانیم

چه بر سر من آمد؟ چه‌زمان آرزوهای من تبدیل به میان‌مایگی تیره‌و‌تاری شد که در آن افراد میان‌رده یکدیگر را به گونه‌ای که انگار سرآمد هستند، تحسین می‌کنند.

هیچ شخصی تاکنون توسط هیچ فرد دیگری بیش از خودش فریب نخورده است. فرد ترسو معتقد است که او صرفا محتاط است و فرد خسیس همواره تصور می‌کند در حال تمرین صرفه‌جویی است. هیچ چیز به آسانیِ فریب دادن خویشتن نیست، زیرا همواره باور کردن چیزی که خواستار آن هستیم آسان است. هیچ‌کس در زندگی‌ام به اندازه‌ی خودم من را فریب نداده است.

چرا همواره می‌کوشم دست‌آوردهای کوچکم را در زیر پوششی از واژگانی که زحمتم را کم‌اهمیت جلوه می‌دهند و یا عذرهایی برای کمبود توانمندی‌ام، پنهان کنم؟ از همه بدتر، عذرهایم را باور کرده‌ام تا درحالی که خودم را با فکر اینکه اوضاع می‌توانست بدتر باشد آرام می‌کنم، بارغبت روزهایم را به‌ناچیز بفروشم.

دیگر نه!

زمان آن است تا بازتاب درون آینه‌ام را بررسی کنم تا پی ببرم خطرناک‌ترین دشمنی که دارم... من هستم. در آخر، در این لحظه‌ی جادویی با اولین طومارم، پرده‌یِ اغفالِ نفسم را از چشمانم بر می‌دارم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم: پایان داستان
نویسنده
مترجممریم تیموری
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات124
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۵۰۰ ۸,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم

برای دریافت کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.