معرفی و دانلود کتاب بزرگ، قد یک دکمه

عکس جلد کتاب بزرگ، قد یک دکمه
قیمت:
۵۳,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بزرگ، قد یک دکمه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بزرگ، قد یک دکمه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بزرگ، قد یک دکمه

فکر می‌کنید اگر شما به جای این آدمی که الان هستید، یک دکمه‌ی سیاه کوچک بودید، زندگی‌تان چه شکلی بود؟ مسعود ملک یاری در کتاب بزرگ، قد یک دکمه داستان زندگی دکمه کوچولویی را روایت می‌کند که یک روز وسط دعوای دو دوست از لباس یکی از آن‌ها کنده شد!

درباره کتاب بزرگ، قد یک دکمه

دکمه سایه، زندگی خوبی داشت و در جای خوبی روی لباس صاحبش قرار گرفته بود که آن روز مهم از راه رسید! روی که صاحبش با دوست خود داوا کرد و این وسط، دکمه از روی لباس کنده شد و به زمین افتاد. اما قیمت غمگین ماجرا آنجا بود که هیچکس متوجه افتادن دکمه سیاه کوچولو نشد. به‌همین‌دلیل هم او کوله‌بارش را جمع کرد و تصمیم گرفت به دنبال دلیل بودن و وجود داشتن خودش بگردد...

فکر می‌کنید دکمه کوچولو بعد از این تصمیم چه اتفاقاتی را تجربه کرد؟ اگر شما جای او بودید، چطور دنبال دلیل به وجود آمدنتان می‌گشتید و به کجا سفر می‌کردید؟

مسعود ملک یاری در کتاب بزرگ، قد یک دکمه به‌زیبایی روایتی کودکانه را خلق کرده که به فلسفه‌ی وجودی و زندگی اشاره می‌کند. کتاب پیش‌رو در هویت‌یابی کودکان و نگاه آن‌ها نسبت به خود اثرگذار است و می‌تواند آن‌ها را در مسیر شناخت اصل وجودی‌شان راهنمایی کند. همچنین نویسنده در این کتاب با اشاره به کمال‌گرایی و تمایل کودکان به برنده بودن در هر فعالیتی به آن‌ها می‌آموزد که ساده و معمولی بودن اصلا بد نیست. مهم این است که برای دیگران، نقش خاصی را ایفا کنند.

کتاب بزرگ، قد یک دکمه با تصاویر جذاب یک گزینه بسیار خوب برای همه کودکانی است که از خواندن داستان و قصه و کتاب‌های مصور لذت می‌برند.

کتاب بزرگ، قد یک دکمه به همت انتشارات پرتقال و برای کودکان به چاپ رسیده است.

کتاب بزرگ، قد یک دکمه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب آموزنده مناسب کودکان با رده سنی 3 تا 7 سال است. تصاویر و محتوای این کتاب برای کسانی که می‌خواهند به کودکشان معایب کمالگرایی را یاد بدهند مناسب است.

با مسعود ملک یاری بیشتر آشنا شویم

مسعود ملک یاری متولد سال 1359 نویسنده، مترجم، ویراستار، کارگردان ایرانی است. او از رشته کارشناسی سینما گرایش فیلمنامه‌نویسی از دانشگاه هنر فارغ‌التخصیل شد. سپس کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی را از دانشگاه سوره دریافت و از سال 1375 در مطبوعات شروع به کار کرد. او تاکنون بیش از 70 مقاله و داستان منتشر کرده است. همچنین عضو هیئت‌مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و عضو گروه داوران فهرست و جایزه لاک‌پشت پرنده است. در کنار اینها ویراستاری ماهنامه تخصصی کتاب ماه کودک و نوجوان را نیز بر عهده دارد. از جمله کارهای ترجمه او می‌توان به «راورندوم» و «رابینسون کروزوئه، کشتی‌شکسته» اشاره کرد و از کارهای تألیفی نیز می‌توان «گاومیش و سوسن» و «بیرون و ماهی‌های عاشق» را نام برد.

در بخشی از کتاب بزرگ، قد یک دکمه می‌خوانیم

پشتم یخ کرد.
آرام آرام چشم‌هایم را باز کردم.
انگار همه‌ی دنیا به من خیره شده بودند.
دکمه‌ی لباس پادشاه شده بودم یا قهرمان دکمه‌های سیاه پلاستیکی؟
هیچ‌کدام!
من هنوز هم یک دکمه‌ی سیاه پلاستیکی بودم،
ولی
بزرگ و مهم!
قدِ یک دکمه!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بزرگ، قد یک دکمه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-680-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بزرگ، قد یک دکمه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بزرگ، قد یک دکمه

برای دریافت کتاب بزرگ، قد یک دکمه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.