معرفی و دانلود کتاب قصه قوی بودن: دانه‌ صبور

عکس جلد کتاب قصه قوی بودن: دانه‌ صبور
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه قوی بودن: دانه‌ صبور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه قوی بودن: دانه‌ صبور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه قوی بودن: دانه‌ صبور

تابه‌حال پیش آمده که برای انجام کاری یک بار تلاش کنید و وقتی به نتیجه نرسیدید، خسته شوید؟ در چنین مواقعی چه کار می‌کنید؟ کتاب قصه قوی بودن: دانه‌ صبور تألیف گروهی از نویسندگان یکی از بهترین کتاب‌های آموزشی رشد شخصیتی کودکان است که آموزش‌های خود را در قالب داستان و قصه‌های آموزنده و تأثیرگذار ارائه می‌کند. در این کتاب مفاهیمی مانند صبر کردن، اعتمادبه‌نفس، عدم ناامیدی و تلاش برای رسیدن به خواسته‌ها به کودکان آموزش داده می‌شود.

درباره‌ کتاب قصه قوی بودن: دانه‌ صبور

تا حالا برایتان اتفاق افتاده که در مدرسه،‌ درس یکی از دوستانتان از شما قوی‌تر باشد و هر چقدر تلاش می‌کنید، نمی‌توانید مانند او باشید؟ یک چیزی شبیه داستان دانه‌ی کوچولو! کتاب قصه قوی بودن: دانه صبور داستان یک دانه‌ی بسیار کوچک است که در باغچه‌ای کاشته می‌شود و زمانی که سر از خاک بیرون می‌آورد، گل‌های بزرگ و زیبایی را دور خودش می‌بیند. گل‌هایی که یکی از دیگری زیباترند. اما دانه کوچک هر چقدر تلاش می‌کند که شبیه آن‌ها باشد، نمی‌تواند. او خسته و ناامید روزها را پشتِ‌سر می‌گذارد و گاهی از اینکه یک دانه‌ی کوچولوی معمولی است،‌ گریه‌اش می‌گیرد...

اما دوستش،‌ گل داودی به او یادآوری می‌کند که باید صبور باشد تا به زیبایی شکوفا شود. شما فکر می‌کنید پایان قصه‌ی این دانه‌ی کوچک چگونه خواهد بود؟ آیا خسته و ناامید می‌شود یا مانند یک دانه‌ی قویْ شاداب می‌ماند؟

این کتاب آموزنده به کودکان کمک می‌کند که مهارت‌های شخصیتی را به‌خوبی بیاموزند و در مسیر یادگیری صحیح قدم بردارند. تمریناتی که در انتهای کتاب وجود دارد می‌تواند یادگیری، رشد و پرورش را برای آن‌ها تثبیت کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی گام‌به‌گام رشد کودکان

مجموعه کتاب‌های گام‌به‌گام رشد کودکان با هدف رشد شخصیتی کودکان و آموزش نکات مهم در ایجاد شخصیت سالم برای کودکان منتشر شده است. این مجموعه کمک می‌کند که خردسالان از طریق قصه، تصاویر زیبا و رنگارنگ و واژگان مؤثر،‌ تفکر کنند و آنچه را برای رشد ویژگی‌های شخصی‌شان موردنیاز است، بیاموزند. کودکان با مطالعه‌‌ی این مجموعه‌ی آموزشی می‌توانند در مسیر آموزش، رشد و یادگیری قرار بگیرند.

کتاب قصه قوی بودن: دانه‌ صبور برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده را به همه‌ی کودکان 2 تا 5 ساله‌ای که در مسیر آموزش و کسب مهارت‌های شخصیتی هستند،‌ پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب قصه قوی بودن: دانه‌ صبور می‌خوانیم

گل داودی گفت: «همه‌ی ما وقتی جوان‌تر بودیم،‌ دانه بودیم. ولی الان باید یک اسم جدید داشته باشی. من گل داودی هستم. تو چطور؟» دانه‌ی کوچک کمی فکر کرد،‌ اما او چیزی نمی‌دانست. گل داودی به او چشمک زد و گفت: «ایرادی ندارد. هر وقت شکوفا شدی،‌ متوجه می‌شوی!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه قوی بودن: دانه‌ صبور
نویسنده
مترجمفرشته میرزایی
ناشر چاپیانتشارات کتاب نبات
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-600-94447-20-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه قوی بودن: دانه‌ صبور

فاطمه امیدی
۱۴۰۲/۱/۷
کتاب بسیار آموزنده‌ای برای رشد شخصیت کودکان هست، یادگیری واژه صبر و تحمل در قالب داستان برای کودکان عالی هست
لیلا
۱۴۰۲/۳/۱۳
داستانش خوب بود ولی پسر من نپسندید
فرشته
۱۴۰۲/۱/۴
از بهترین کتاب‌هایی که خوندم❤️
فرزادی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
به زبان کودکانه واژه صبر توضیح میده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب قصه قوی بودن: دانه‌ صبور

برای دریافت کتاب قصه قوی بودن: دانه‌ صبور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.