معرفی و دانلود کتاب به من می‌گویند ھنرمند!

عکس جلد کتاب به من می‌گویند ھنرمند!
قیمت:
24800 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به من می‌گویند ھنرمند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به من می‌گویند ھنرمند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به من می‌گویند ھنرمند!

کتاب به من می‌گویند ھنرمند! نوشته‌ی مارتا آلتس، داستان جالب پسربچه‌ای خلاق را به تصویر می‌کشد که با قدرت تخلیش همه‌ی چیزهای اطرافش را به شکل آثار هنری می‌بیند و خودش هم سعی می‌کند از آن‌ها الهام بگیرد اما گاهی این کارهایش به خرابکاری و دردسر ختم می‌شود.

موضوع کتاب به من می‌گویند ھنرمند! چیست؟

داستان به من می‌گویند ھنرمند! (I Am An Artist) درباره‌ی کودکی است که خود را یک هنرمند می‌داند و به همین دلیل با آزمایش رنگ‌ها، اشکال و ... آثار خود را در هر کجا ثبت می‌کند. خلاقیت او باورنکردنی است! کودک همه چیز را از ذهن کودکانه خودش می‌بیند و با قدرت تخیل و خلاقیتش از آن‌ها الهام می‌گیرد که البته گاهی کارهای هنرمندانه‌اش منجر به دردسر و خرابکاری می‌شود. یک مشکل بزرگ دیگر هم وجود دارد؛ مادر کودک به اندازه‌ی او مشتاق نیست، اما پسر بچه در دنیای کودکانه‌اش سعی می‌کند به مادرش کمک کند، او را درک کند و به او نشان دهد که چقدر دوستش دارد؛ در پایان داستان او یک اثر هنری خلق می‌کند که واقعا دیدنی و خنده‌دار است.

مارتا آلتس (Marta Altes) در این کتاب، کودکی با استعداد را به تصویر کشیده است که توانایی خیره کننده‌ای در تصور و نشان دادن هر چیزی به عنوان یک اثر خوب دارد. کتاب «به من می‌گویند ھنرمند!» یک شروع خوب برای به کارگیری خلافیت و هنر کودکان در مسائل گوناگون است و همچنین مسئولیت‌پذیری را نیز از همان دوران کودکی به آن‌ها گوشزد می‌کند. این قصه‌ی مفرح باعث تحکیم روابط والدین و فرزندان شده و در عمق داستان به ظاهر ساده، مفاهیم زیادی را دربردارد که برای بزرگسالان نیز تلنگری محسوب می‌شود که تخیل، خلاقیت و دید هنری کودکان را جدی بگیرند تا در آینده فرزندانشان به هنرمندانی برجسته تبدیل شوند.

کتاب به من می‌گویند ھنرمند! مناسب چه کسانی است؟

این داستان جذاب با تصاویر دوست‌داشتنی برای کودکان 3 تا 7 ساله آموزنده و سرگرم‌کننده است.

در بخشی از کتاب به من می‌گویند ھنرمند! می‌خوانیم:

من اسم این شاهکار هنری را گذاشته‌ام هویج، ولی مادرم بهش می‌گوید هویج خورده نشده! من یک پنجره‌ی باز رو به جهان می‌بینم و مادرم یک فاجعه توی اتاق پذیرایی!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به من می‌گویند ھنرمند!
نویسنده
مترجمپیام ابراھیمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-477-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
24800 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به من می‌گویند ھنرمند!

نفیسه کرباسی زاده
۱۴۰۱/۳/۲۴
با سلام و وقت بخیر. تصاویر گویا و نوشته‌های اندک جذاب است. کتاب در مورد کودکانیست که خلاق و هنرمند هستند اما نمی‌دانند که نباید به خانه و وسایل خانه آسیب برسانند. باید این دسته از کودکان آموزشهای لازم و ابزار و وسایل مورد نیاز را در اختیار داشته باشند تا به آن ذوق هنریشان جهت بدهند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب به من می‌گویند ھنرمند!

برای دریافت کتاب به من می‌گویند ھنرمند! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.