معرفی و دانلود کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم؟

عکس جلد کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم؟
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم؟

کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم؟ یک دستورالعمل جذاب برای دوست شدن شما با اشباح است! ربکا گرین به شما راه‌هایی را آموزش می‌دهد که بتوانید خودتان را در دل یک شبح جا کنید و با او خوش بگذرانید! این کتاب که در سال 2017 جزو صد کتاب برتر به انتخاب روزنامه‌ی The Globe and Mail بوده، به کودکان یاد می‌دهد با ترس‌هایشان مواجه شوند.

درباره‌ی کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم؟

اگر فکر کردن درباره‌ی اشباح برایتان هیجان‌انگیز و ترسناک است یا فکر می‌کنید دیدن آن‌ها می‌تواند یک تجربه‌ی جالبی باشد، این کتاب به کارتان خواهد آمد. در این کتاب که در حکم راهنمای دوستی با اشباح است، یاد می‌گیرید چطور با یک شبح واقعی معاشرت کنید و وقت بگذرانید. البته پیش از آن باید مراقب باشید حوله‌ی حمام یا سایه‌ی آدم‌ها را با شبح مورد نظرتان اشتباه نگرفته‌ باشید. ربکا گرین (Rebecca Green) در کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم؟ (How to Make Friends With a Ghost) به شما می‌گوید یک شبح واقعی چه شکلی است و چطور می‌توانید ساعت‌ها در کنارش خوش بگذرانید و انگار نه انگار که این‌همه ندیده و نشناخته از اسمش هم می‌ترسیدید.

در این کتاب طرز تهیه‌ی غذاهایی چون نان کپک‌زده، حشرات دارچینی و ترافل گندیده را که مورد علاقه‌ی شبحتان هستند، یاد می‌گیرید تا او را حسابی خوشحال کنید. ضمناً درباره‌ی سرگرمی‌های مورد علاقه‌ی او هم اطلاعات خوب و کاملی کسب خواهید کرد. نویسنده حتی حواسش به محدودیت‌های شما هم بوده و یادتان داده است چطور وقتی دیگران وارد حریم شما و شبحتان شدند، او را قایم کنید، انگار که اصلاً وجود ندارد.

زیباترین وجه دوستی شما و شبح اینجاست که او می‌تواند همیشه همان‌طور که روز اول او را دیده‌اید باقی بماند در حالی که شما روزی پیر می‌شوید، اما آن روز شبحتان برای شما کتاب خواهد خواند و حواسش به سلامتی‌تان هست. این کتاب اولین اثر هنری ربکا گرین به عنوان تصویرگر است که طوری ترسیم شده که با شبح واقعی شما مو نمی‌زند. کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم را پیام ابراھیمی ترجمه و نشر پرتقال آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم؟

  • یک داستان عاشقانه‌ی کوچک و لطیف. (The Globe and Mail)
  • بسیار دوست‌داشتنی... یک کتاب تصویری شیرین درباره دوستی پایدار. (The Horn Book)
  • این داستان جذاب آدم را دلگرم می‌کند و درس صمیمیت و مهربانی می‌دهد. (Booklist)
  • این یک کتاب راهنمای درست‌وحسابی برای نگهداری از هیولاها، پری‌ها، اژدهاها و موارد مشابه است. (Kirkus Reviews)
  • این کتاب، داستانی ایده آل برای جشن هالووین است. (The Toronto Star)

کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال نوشته شده و به آن‌ها می‌آموزد با ترس‌هایشان مواجه شوند و برای خودشان دوستان خیالی داشته باشند.

با ربکا گرین بیشتر آشنا شویم

ربکا گرین نویسنده، تصویرگر و نقاش است و «چگونه با یک شبح دوست شویم؟» اولین کتاب تصویری او محسوب می‌شود. او تاکنون تصویرگری کتاب‌هایی چون «پسری که خانه‌ی بی‌دود ساخت» و «پسری که صدای خرس‌ها شد» را برعهده داشته است.

در بخشی از کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم می‌خوانیم

با هم بزن و بکوب راه بندازید! اشباح دوست دارند با آهنگ‌های ترسناک خودشان را بلرزانند. برای این کار آلبوم لرز از ترس گروه عنکبوت‌ها را بهتان پیشنهاد می‌دهم.
قبل از خواب او را به حمام آب گرم ببرید! توصیه می‌کنیم او را توی دیگ آب جوش بگذارید و برایش حباب درست کنید. با شبحتان به تخت بروید تا او بخوابد با این کار به او کمک می‌کنید تا خوابی شیرین با یک عالمه کابوس وحشتناک ببیند. اشباح با کابوس دیدن حسابی کیف می‌کنند. برایش یک تخت گرم و نرم درست کنید. برای این کار کافی است در گوشه‌ی تاریک اتاق زیرشیروانی یک عالمه خزه بریزید. می‌توانید با چند تار عنکبوت یک پشه‌بند هم برایش درست کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه با یک شبح دوست شویم؟
نویسنده
مترجمپیام ابراھیمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-462-635-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم؟

برای دریافت کتاب چگونه با یک شبح دوست شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.