معرفی و دانلود کتاب بهترین بودن

عکس جلد کتاب بهترین بودن
قیمت:
57600 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهترین بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهترین بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهترین بودن

کتاب بهترین بودن نوشته‌ی مسعود ملک‌یاری، روایت دل‌مردگی و غم فلوت کوچکی به نام فلو است. فلو که در اثر حادثه‌ای غمگین شده، تمام آهنگ‌هایش را از دست می‌دهد و جز دو نت نمی‌تواند چیزی بنوازد. به همین خاطر راهی سفر می‎‌شود تا بتواند شادی را پیدا کند و دوباره آهنگ‌های قشنگ بنوازد. این داستان روایت پذیرش غم و پیدا کردن شادی برای کودکان خردسال است.

درباره‌ی کتاب بهترین بودن

کتاب بهترین بودن نوشته‌ی مسعود ملک‌یاری، درباره‌ی فلوتی به نام فلو است که اتفاق بدی باعث می‌شود تمام زندگی‌اش تغییر کند و دیگر نتواند موسیقی بنوازد. فلو ناچار می‌شود به سراغ آدم‌های مختلف برود و از آن‌ها بخواهد به او کمک کنند تا بتواند دوباره به حالت اولش برگردد و آهنگ‌های زیبا بنوازد. فلو در طول سفرش راه‌های خلاقانه و جالبی برای پیدا کردن شادی پیدا می‌کند. او هربار با پیدا کردن شادی می‌تواند نت‌ها و آهنگ‌های زیباتر و بهتری بنوازد.

موضوع اصلی کتاب بهترین بودن، غم و دلمردگی است. نویسنده نشان می‌دهد که چطور می‌شود اتفاقات ناخوشایند زندگی‌ را پذیرفت و برای بهتر شدن زندگی‌ تلاش کرد. در واقع هدف اصلی این داستان آموزش بازآفرینی روحی برای کودکان خردسال است.

کتاب بهترین بودن توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است.

کتاب بهترین بودن مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان سه تا هفت سال مناسب است.

با مسعود ملک‌یاری بیشتر آشنا شویم

مسعود ملک یاری (متولد 1359) دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی سینما (گرایش فیلم‌نامه‌نویسی) در مقطع کارشناسی و رشته‌ی ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی‌ِارشد است. او کار حرفه‌ای خود را از سال 1375 و از طریق همکاری با مطبوعات آغاز کرده و در حال حاضر علاوه بر داستان‌نویسی و ترجمه به نگارش مقاله نیز مشغول است. او همچنین عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان (نویسک) نیز هست. او در کتابفروشی خود، «قایق کاغذی»، مجموعه‌ای بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان را گردآوری کرده است. همچنین کارگاه‌های آموزشی مختلفی در این کتابفروشی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌گردد.

از آثار ملک یاری می‌توان به کتاب‌های «بزرگ قد یک دکمه»، «به چرخه حیات دست نزنیم» ،«کتاب برای بوآ چی آوردی»، «برگرد خونه دیگه»، «ارنست گوزنی که برای کتاب بزرگ بود»، مجموعه کتاب‌های «راهنمای خل‌بازی‌های مکس و مالی»، «حیوان خانگی گنده ریتا»، «دوستت دارم دیگه»، «شب به خیر دیگه» و «جزیره‌ی آنابل» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب بهترین بودن می‌خوانیم

ولی یک روز اتفاق بدی افتاد...
و او بیشتر نت‌هایش را از دست داد.
فلو با خودش گفت: «دیگر بهترین فلوت دنیا نیستم».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهترین بودن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات47
زبانفارسی
شابک978-622-2740-87-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
57600 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهترین بودن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بهترین بودن

برای دریافت کتاب بهترین بودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.