معرفی و دانلود کتاب بهترین سال زندگی: بهترین سال را برای خود در زندگی خلق کنید

عکس جلد کتاب بهترین سال زندگی: بهترین سال را برای خود در زندگی خلق کنید
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهترین سال زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهترین سال زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهترین سال زندگی: بهترین سال را برای خود در زندگی خلق کنید

دارن هاردی در کتاب بهترین سال زندگی، به شما کمک می‌کند تا به‌یادماندنی‌ترین و موفق‌ترین سال را در طول عمرتان برای خود خلق کنید و تشویق‌تان می‌کند تا در مسیر رسیدن به رویاهای بزرگتان قدم بردارید و خیلی زود به آن‌ها دست یابید.

درباره‌ی کتاب بهترین سال زندگی:

در این کتاب، دارن هاردی به شما کمک می‌کند که به برخی پرسش‌ها درباره‌ی تحول در زندگی جواب دهید: بزرگ‌ترین هدفتان در زندگی چیست؟ چه چیزی واقعاً محرک و تشویق‌کننده‌ی هدفی است که به آن علاقه زیادی دارید؟ چه چیزی این علاقه را تا هنگامی که نیاز است شعله‌ور نگاه می‌دارد تا به فوق‌العاده‌ترین و بزرگ‌ترین اهدافتان برسید؟

آیا طوری زندگی می‌کنید که برای خودتان خیال‌پردازی کرده‌اید؟ آیا در نقطه‌ای قرار دارید که تصور می‌کردید در این سن‌وسال باشید؟ آیا خیال می‌کردید که تندرست‌تر و پولدارتر باشید، روابط بهتر و دوستان زیادی داشته، لذت‌های بیشتری تجربه کرده و آرامش ذهنی افزون‌تری نسبت به امروز داشته باشید؟

آیا تمام هدف‌های بزرگ و جوانی‌تان را به ذهن سپرده‌اید؟ اهدافی رویایی که برای حفظ و عملی کردن آن‌ها، دشواری‌های زیادی را متحمل شدید تا درنهایت به آن رویاهای شیرین برسید. شما تنها به یک علت آن رویاها را در سر می‌پروراندید، درواقع در آن زمان پتانسیل درونتان در حال به‌کارگیری چیزی بود که احتمال اتفاق افتادنش برای شما بالا بود. شاید جایی در طی زندگی‌تان در میان چالش‌های زندگی، آرزوهایتان را از یاد برده باشید، حواستان پرت شده باشد و یا به این اعتقاد رسیده باشید که همانگونه که دیگران به رویاهایشان دست نمی‌یابند، برای شما هم‌ دست‌یافتنی نیست.

اما نویسنده در کتاب بهترین سال زندگی (Living Your Best Year Ever) به شما کمک می‌کند تا آن آرزوها و اهداف را بازگردانید و نشان‌تان می‌دهد آن رویاها نه‌ فقط امکان‌پذیرند، بلکه دست‌یافتنی هم هستند. او راهی خلق می‌کند که شما را مستقیم به سوی اهدافتان راهنمایی کند. الان زمان تغییر است!

کتاب بهترین سال زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید و به هدف‌ها و رویاهایی که در سر دارید دست یابید، این کتاب برای شماست.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم:

او برجسته‌ترین مربی موفقیت سال‌های اخیر محسوب می‌شود که بیش از 20 سال در صنعت رشد و موفقیت شخصی در جایگاه یک سخنران انگیزشی کار کرده است. دارن هاردی (Darren Hardy) از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن 18 سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در 27 سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد.

هاردی هدایت سه شبکه موفق تلویزیونی را در کارنامه کاری خود دارد که بیش از 1000 نمایش تلویزیونی با تأثیرگذاری بالا تولید کرده و به مدت هشت سال یعنی تا سال 2015 ناشر و سردبیر مجله موفقیت یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است.

کار کردن، نوشتن، مصاحبه و گزارش برای این مجله باعث شد که با کارآفرینان و مدیران برجسته دنیا از جمله استیو جابز، مارک زاکربرگ، ایلان ماسک و... نشست و برخاست داشته باشد و همین امر راه را برای ورود او به دنیای موفقیت باز کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب بهترین سال زندگی:

- رویاهای کوچک نداشته باشید چون آن‌ها هیچ قدرتی برای تکان دادن قلب انسان ندارند.
- مهم نیست که گذشته شما چگونه بوده است، شما یک آینده الهام‌بخش بی‌عیب و نقص دارید.
- هر کس که علتی برای زندگی کردن دارد، تقریباً می‌تواند هر شرایطی را تحمل کند.
- آن‌هایی که نمی‌توانند از تاریخ درس بگیرند، محکوم‌ شده‌اند تا آن را تکرار کنند.
- هر آنچه را که ذهن بتوانید تصور کنید و باور داشته باشید، می‌توانید به آن دست یابد.
- اهدافتان را سطح پایین تعیین نکنید، اگر زیاد احتیاج نداشته باشید، به آدمی بزرگ تبدیل نخواهید شد.
- اگر برنده یک میلیون دلار شوید، اولین کاری که انجام می‌دهید میلیونر شدن است.

در بخشی از کتاب بهترین سال زندگی می‌خوانیم:

بگذارید راز هدف‌گذاری را افشا کنم. شما تنها می‌بینید، تجربه می‌کنید و آنچه را که در جستجویش هستید به دست می‌آورید. اگر ندانید که به دنبال چه چیزی هستید، واقعاً آن را به دست نمی‌آورید.

در سرشتمان ما خالقانی هستیم که در جستجوی هدفیم. مغزتان تلاش می‌کند تا جهان خارجی‌تان را با آنچه را که در جهان داخلی می‌بینید و تجربه می‌کنید، هم‌تراز کند. وقتی به مغزتان یاد می‌دهید تا در جستجوی چیزهایی باشد که می‌خواهید، شروع به دیدن آن‌ها می‌کنید. در حقیقت، هدف خواسته‌تان احتمالاً همیشه در اطرافتان وجود داشته است اما فکر و چشمتان باز نبوده است تا آن را ببیند.

این مطلب در حقیقت نحوه کارکرد قانون جذابیت است. آن طور که گهگاه توصیف می‌شود، جادوگری نیست. قضیه ساده‌تر و قابل ‌اجراتر از این صحبت‌ها است. ما هر روز توسط میلیون‌ها پیام بصری، صوتی و فیزیکی احاطه می‌شویم. برای اینکه دیوانه نشویم، 99/9 درصد آن‌ها را نادیده می‌گیریم. شما واقعاً پیام‌هایی را که روی آن‌ها متمرکز می‌شوید می‌بینید، می‌شنوید یا تجربه می‌کنید.

این مطلب اصلاً چیز پیچیده‌ای نیست؛ درواقع کاملاً منطقی است. به هر موضوعی که فکر می‌کنید، در اطرافتان هم به آن موضوع توجه می‌کنید. درنتیجه ناگهان شما آن را می‌بینید.

آیا تابه‌حال ماشین خریده‌اید و به هنگام خرید ماشین مدل موردعلاقه‌تان را بررسی کرده‌اید و در این مدت حس کرده‌اید که مدل ماشینی که بررسی می‌کنید در همه‌جا وجود دارد؟ به نظرتان می‌رسد که ناگهان هزاران عدد از آن مدل در خیابان‌ها وجود دارند. به‌احتمال‌زیاد، این نوع مدل ماشین از قبل هم در خیابان‌ها وجود داشته است، اما شما به آن‌ها توجه نکرده‌اید. درنتیجه از نظر شما این ماشین‌ها قبلاً وجود نداشته‌اند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
معرفی
گام اول: علت مهم‌تر از نحوه و چگونگی است
گام دوم: بازبینی سال
گام سوم: شالوده فراوانی و نعمت
گام چهارم: ترازنامه شما
گام پنجم: طراحی بزرگ
گام ششم: عامل جادویی برای دست‌یابی به اهدافتان
گام هفتم: برنامه عملی شما
گام هشتم: عمل کنید!
بخش کاربرگ‌ها
گام اول: پیمان تعهد
گام دوم: بازبینی سال
گام سوم: سپاسگزاری
گام چهارم: ارزیابی زندگی
گام پنجم: طراحی بزرگ
گام ششم: عامل جادویی
گام هفتم: برنامه عملی من
گام هشتم: اقدام کنید
سیستم مدیریت دستاوردها
بهبود
سیستم مدیریت دستاوردها: هفتگی، ماهیانه و فصلی
درباره دارن هاردی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهترین سال زندگی: بهترین سال را برای خود در زندگی خلق کنید
نویسنده
مترجمطاهره سادات سلامی
ناشر چاپیانتشارات آسمان کبود
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات367
زبانفارسی
شابک978-600-189-171-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهترین سال زندگی

hani8230
۱۴۰۲/۸/۱۵
فکر میکردم مثل اثر مرکب همونقدر غنی و سرشار از حس خوب و انگیزه باشه ولی از نظر من اینطور نبود شاید کتابو توی ۲۰ صفحه میشد جمع کرد
و چیزی که بیشتر تو این کتاب مدنظره نوشتن برنامه روزانه او هفتگی او ماهانه بود و مدام این روندو تکرار کرده در اخر پیشنهاد میکنم اگرم خواستید بخونید نسخه فیزیکی و تهیه کنید که حداقل برای نوشتن برنامه راحت باشید
Khatere Saeeidiyan
۱۴۰۲/۶/۲۳
من با خوندن اولین کتابش که اسمش اثر مرکب بود شروع کردم و از همون لحظه احساس تغییر خیلی بزرگی توی زندگیم کردم و به صورت غیرقابل پیش بینی‌ای تنها نویسنده‌ای بود ک قلمش روی من انقدر تاثیر گذار بود این کتاب رو تازه خریدم و فقط بخش از مقدمه ش رو خوندم که مطمئنم باز هم شاهکار کرده
اتیه علیپور
۱۴۰۲/۸/۱۵
برای کسانی که نقد منفی کردند.. شاید شما جزو دسته آدمهایی هستین که زندگیتون نظم داره و میدونین از زندگی چی میخواین. خیلی‌ها هستند که تمام زندگیشون رو بدون نظم پیش می‌بردند مثل من و باید بگم که این دو کتاب برای سرو سامون دادن به زندگیمون عالیه.
زهرا جون
۱۴۰۱/۳/۱۶
دارن هاردی این کتاب رو خیلی خوب نوشته ومن باخوندنش تونستم متوجه هدف توی زندگیم بشم که خیلی برام مهم بود والبته بجز این مطالب کتاب واقعا راهگشا وکمک کننده اس... اگه برا رشدتون ارزش قایلین فقط دانلود نکنین، حتمابخونین وعمل کنین
Firoozeh Moradzadeh
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
این کتاب آموزش هدف گذاری کوتاه مدت هفتگی و گام به گام تا رسیدن به اهداف بلند مدت را انجام میدهد. به نکات اصولی مسیر موفقیت اشاره دارد و البته توضیحات بسیار مفیدی دارد
محمد کریمی
۱۴۰۱/۱/۳
من کتاب‌های موفقیت زیادی مطالعه کرده‌ام
اما دو تا کتاب بیشترین تاثیر رو در زندگی من گذاشت و باعث تغییرم شد
اولین کتاب اثرمرکب بود و دومین کتاب همین کتاب است
, مرضیه حمیدی
۱۴۰۲/۲/۸
مطالب مشابه کتاب اثر مرکب هست. حاوی برنامه عملی هست. بهتر هست که این کتاب رو خریداری کرد چون یکسری برگه برای برنامه ریزی روزانه و هفتگی داره.
Mohammad Reza Shahbazi
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
دارن هاردی نویسنده بزرگ و اهل عمل تو این کتاب رازهای شکوفایی رو برای استعدادها شرح داده و میتونید سازنده بهترین سال‌های زندگی تون باشید.
جواد قربانی
۱۴۰۲/۱/۱۹
واقعا کتابیست که اگر تو عمرتون فقط همین یک کتاب رو مطالعه کنید و به دستورات اون عمل کنید موفق میشد
مجید لطفی
۱۴۰۱/۵/۱
یکی از بهترین کتاب‌های هست که بارها مطالعه کردم. امیدوارم دوستان کتابخوان از دستش ندن، بینظیر...
محمدجواد زارع
۱۴۰۱/۴/۲۸
این کتاب جز بهترین کتابهایی هست که تاحالا خواندم
البته که استاد دارن هاردی فوق العادس و حرف نداره
لیلی حسنزاده
۱۴۰۲/۲/۱۰
کتاب فوق‌العاده جذابیه.... در کل من همه‌ی کتابهای دارن هاردی رو میپسندم
Fathishiraz📍
۱۴۰۱/۷/۲۷
اگر دنبال یک کتاب انگیزشی هستید که بهتون انگیزه حرکت بده انتخابش کنید
مهسا امینی
۱۴۰۱/۵/۲
عالی بود کتاب مفید و تاثیرگذار که میتونه زندگی شما رو متحول کنه
نسرین نکوجوی
۱۴۰۱/۳/۱۳
من دارن هاردی رو به عنوان یک‌نویسنده توانمند انگیزشی قبول دارم
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب بهترین سال زندگی

برای دریافت کتاب بهترین سال زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.