معرفی و دانلود کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم!

عکس جلد کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم!
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم!

فیلیپ بلچ، از نویسندگان مطرح فرانسوی، در کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم! نشان می‌دهد که اگرچه جهان واقعاً غرق در شرارت و رو به نابودی است، با این حال نباید مأیوس شد و تن به پذیرش مشکلات داد. 9 آموزه‌ی کلیدی به ظاهر کوچک در این کتاب هست که می‌توانیم برای ایجاد تغییرات بزرگ و نجات جهان به کار ببریم.

درباره‌ی کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم!

شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که معتقدند جهان رو به نابودی می‌رود؟ احساس می‌کنید این جهان بیمار است، خودتان هم بی‌آنکه دقیقاً دلیلش را بدانید از این بیماری در امان نیستید و در قرن بیست‌ویکم، در اوج پیشرفت‌های مادی و تکنولوژیک و دسترسی آزاد به اطلاعات، احساس بلاتکلیفی می‌کنید؟ احتمالاً این را هم بارها دیده‌اید که آدم‌های فقیر فقیرتر می‌شوند و اغلب آدم‌های ثروتمند رو به پیشرفت می‌روند. فیلیپ بلچ (Philippe Bloch)، نویسنده‌ی پرفروش فرانسوی، در کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم! (Tout va mal... je vais bien) مهر تأییدی بر تمام این احساسات می‌زند. با این حال، نشان می‌دهد که می‌توان از پس افکار ناامیدکننده و سرخوردگی‌های احتمالی برآمد. این کتاب در سال 2015 نوشته شده و طاهره زاهدی آن را به فارسی ترجمه کرده است.

فیلیپ بلچ در کتاب اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم! نشان می‌دهد که تمام ماجرا از قرن بیستم شروع شد. با تکامل علم، پزشکی و تکنولوژی نوعی خوش‌بینی و اعتقاد به پیشرفت در سراسر جهان به چشم می‌خورد. تا اینکه جنگ جهانی همه چیز را بر باد داد. در دوره‌ای که همزمان با آغاز جهانی‌سازی نیز هست، دنیا به سمت یکی از بزرگترین آرمان‌شهرهای جمعی پیش می‌رفت، اما جنگ‌ها و فجایع سیاسی از راه رسیدند، چشم‌های منتظر و خوش‌بین را ترساندند و جهان در دره‌ی سردرگمی و افسردگی جمعی سقوط کرد.

معرفی و دانلود کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم!

به اعتقاد مؤلف کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم! بعد از قرن بیستم، یک طبقه‌ی سیاسی خاص به بخش اعظمی از جامعه‌ی مدنی خیانت کرد و تمام امیدها را ناامید. به این ترتیب بحران اقتصادی سال به سال جدی‌تر می‌شود. محیط زیست رو به سوی نابودی می‌رود. سایه‌ی ترسناک داعش، طالبان و گروه‌های تروریستیِ دیگر بر سر تمام کشورهای جهان سنگینی می‌کند. سیل مهاجران بی‌پناهی که کشورهای جنگ‌زده‌ی خودشان را به سمت مقصدی نامعلوم ترک می‌کنند، همه جا سرازیر می‌شود. کشورها به دنبال کسب قدرت بیشتر، خودشان را به سلاح‌های پیشرفته‌تر مجهز می‌کنند و خلاصه شرارت‌های بی‌شمار دیگری جهان را در می‌گیرد که برای ذکرشان دایره‌المعارف‌ها باید نوشت.

حقیقت دارد که جهان نامعلوم، خشن، متغیر و بی‌نظم است، اما فیلیپ بلچ در ناامیدی غرق نمی‌شود. او در کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم! 9 کلید برای شاد زندگی کردن در این «دنیای کثیف» پیشنهاد می‌کند و این خبر خوب را می‌دهد که مردم در حال تغییرند. در سراسر جهان اقدامات شجاعانه‌ای از سوی مردم می‌بینیم که با حرکت‌های جمعی به دنبال تغییر قوانین و سیاست‌ها هستند و رو به سوی جهانی می‌روند که دموکراسی را واقعاً تحقق ببخشد. انقلاب تکنولوژیک سال‌هاست که شروع شده اما برای اینکه به یک فاجعه‌ی تمام عیار ختم نشود، نوعی انقلاب و تحول ذهنی نیز در کنار آن ضروری است.

لذت زیستن کوه‌ها را جابه‌جا می‌کند و فقدان آن زندگی را در مهی خاکستری و ملال‌آور فرو می‌برد. فیلیپ بلچ در کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم! از شما می‌خواهد به دنبال تجربیات خوب بگردید. از تظاهر به خوش‌خدمتی و خوش‌بینی به «استبداد دموکراتیک» دست بردارید. سعی کنید به درگیری‌های دائمی درمورد مسائلی مثل هویت ملی یا مذهب و این دسته از تفاوت‌ها پایان بدهید. به خودتان و دیگران اعتماد کنید. ریسک‌پذیر باشید. تسلیم نشوید، از شکست‌ها درس بگیرید. با شجاعت، عدالت و شفاف‌سازی تنش‌ها را برطرف کنید و یک همت عظیم آموزشی و تربیتی از خودتان نشان بدهید. رویاپردازی کنید، به جای عصبانی و ناامید بودن، عمل کنید. راه رفتن را از نو یاد بگیرید و دست در دست کسانی که می‌خواهند جهان را تغییر بدهند، به سوی آینده‌ای بهتر قدم بردارید.

کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودسازی تجربه‌ی خوبی خواهد بود.

در بخشی از کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم! می‌خوانیم

ژاک سگلا دوست دارد این را یادآوری کند؛ «پیر می‌شویم زمانی که حسرت‌های ما بر رویاهایمان پیشی می‌گیرند.» او به قواعد شوک‌بر‌انگیز عادت دارد، این ستاره‌ی تبلیغات هزاران بار بهتر از من یکی از کلیدهای سعادت را خلاصه می‌کند. اینکه جهان بی‌ارزش باشد یا نه، ظرفیت رویا‌پردازی و برنامه‌ریزی‌های (کوچک و بزرگ) ماشین جنگ ضد افسردگی است. در هر سنی، با هر وضعیت اجتماعی، اقتصادی، شادی‌ها یا نگرانی‌های ما، زندگی بدون برنامه، یک زندگی بدون امید به آینده است. میل کم‌کم خاموش می‌شود، گذشته از بین می‌رود و افسردگی حاکم می‌شود، وقتی که هیچ چیز در افق نیست. زمانی که تنها چشم‌انداز ما این است که روز بعد شبیه دیروز یا امروز باشد. زمانی که می‌دانیم (یا فکر می‌کنیم) که هیچ اتفاق لذت‌بخشی شانسی ندارد که در زندگی ما در بازه‌ی زمانی کوتاه، بلند یا میان مدت رخ دهد. وقتی خود را محکوم می‌کنیم تا دیگر با رویای این سفر دور و دراز به خواب نرویم که از دو سال پیش خود را برایش آماده کرده‌ایم، تا از این کتاب که به خود قول داده‌ایم روزی آن را بنویسیم، تا از این تعطیلاتی چشم‌پوشی کنیم که به زودی فرا می‌رسند، تا از انجام کارهایی که خانه‌ی ما را زیباتر می‌کنند، تا علایق ورزشی مختص خود را کشف کنیم، یا تا از این تشکیلاتی که به ما کمک می‌کنند که در نهایت شور و اشتیاق زندگی کنیم. حتی این دستور‌العمل جدیدی که مشتاقانه آماده‌ایم تا با هدیه‌ای عزیزانمان را خوشحال کنیم...

فهرست مطالب کتاب

چکیده
مقدمه
1: تو حامل خبرهای خوب خواهی شد
2: پاسخ مثبت است!: بیشتر اوقات اعتماد خواهی کرد
3: از آنچه به تو بستگی دارد، ‌راضی خواهی بود
4: تو هرگز از هیچ‌کس انتظاری نخواهی داشت
5: پروژه‌های فوق‌العاده‌ای را تصور خواهی کرد
6: با دلتنگی مقابله خواهی کرد
7: ریسک‌پذیری را تجربه خواهی کرد
8: قابلیت خودت را حفظ خواهی کرد
9: تو همیشه خیرخواهی را تجسم خواهی کرد
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم!
نویسنده
مترجمطاهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات آسمان کبود
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات141
زبانفارسی
شابک978-622-6618-48-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم!

برای دریافت کتاب حتی اگر همه چیز بد پیش برود... من خوبم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.