معرفی و دانلود کتاب بهشت خدا: داستانی معنوی درباره‌ی راه‌هایی برای غلبه بر ترس، اضطراب و تنش

عکس جلد کتاب بهشت خدا: داستانی معنوی درباره‌ی راه‌هایی برای غلبه بر ترس، اضطراب و تنش
قیمت:
۵۵۹۰۰ 27950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهشت خدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهشت خدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهشت خدا: داستانی معنوی درباره‌ی راه‌هایی برای غلبه بر ترس، اضطراب و تنش

جان گوردون در کتاب بهشت خدا، با بهره‌گیری از داستانی تمثیلی، شیوه‌های مدیریتِ عواطف مخربی همچون خشم و اضطراب را به شما آموزش داده است. این اثر، به گفته‌ی گوردون، حاصل تجربیات ارزنده‌ی معنوی و مذهبی اوست. گفتنی‌ست که اثر پیش رو، پس از انتشار در سال 2020، به یکی از پرفروش‌ترین عناوین وال استریت ژورنال بدل شد. ترجمه‌ی فارسی کتاب بهشت خدا توسط سیما فرجی فراهم آمده است.

درباره کتاب بهشت خدا

«خدا عشق است و کسی که در عشق ساکن است، در خدا ساکن است و خدا نیز، در او. عشق این‌چنین در میان ما به کمال رسیده است تا در روز داوری اطمینان داشته باشیم و به تسلی دست یابیم... در عشق، ترس نیست؛ بلکه عشقِ کامل ترس را بیرون می‌راند. زیرا ترس از مکافات سرچشمه می‌گیرد و کسی که می‌ترسد، در کار عشق به کمال و پختگی نرسیده است. ما عشق می‌ورزیم، زیرا خداوند نخست به ما عشق ورزید. اگر کسی ادعا کند که به خدا عشق می‌ورزد، اما از برادر خود نفرت داشته باشد، بی‌گمان دروغگوست...»

این جملات درخشان از کتاب مقدس مسیحیان (اول یوحنا)، به بهترین شکل ممکن با ما از محتوای کتاب بهشت خدا (The Garden) سخن می‌گویند. جان گوردون (Jon Gordon) در اثر خواندنیِ نامبرده که بی‌گمان با عنایت به آیات فوق نوشته شده، توانِ نامحدود عشق الهی در ریشه‌کن ساختنِ عواطف آزاردهنده‌ای چون ترس، نومیدی و اضطراب را به ما گوشزد کرده است.

مضمون تسلی‌بخش و دگرگون‌کننده‌ی کتاب بهشت خدا از طریق داستانی ساده اما بی‌اندازه زیبا به مخاطب ارائه شده است. ماجرای داستانی که در این کتاب نقل می‌شود، از این قرار است: جی و کی دو برادرِ نوجوان‌اند که همچون اغلب هم‌سالانِ خود، با احساساتی متناقض و ویران‌گر دست‌وپنجه نرم می‌کنند. روزی از روزها، جی و کی در حوالی خانه‌ی خود، به آقای اروین، مربی فوتبال مدرسه، برمی‌خورند. گفت‌وگویی که حین این ملاقات میان آقای اروین و جی و کی در می‌گیرد، سرنوشت دو برادر داستان ما را به کل دگرگون می‌سازد. آقای اروین حین این گفت‌وگو، دو نوجوانِ مشتاق را به باغی سرسبز هدایت می‌کند و در آن‌جا، روح تشنه‌ی ایشان را با سخنانی دگرگون‌کننده و شورانگیز، سیراب می‌سازد؛ سخنانی الهام‌بخش که به روشنی دیدگاه‌های معنوی مؤلف کتاب بهشت خدا را بیان می‌کنند.

کتاب بهشت خدا با اغلب آثار حوزه‌ی خودیاری متفاوت است. در این کتاب نشانی از شعارهای کلیشه‌ای و توصیه‌های بی‌خاصیت نمی‌یابید. بلکه به آموزه‌هایی نجات‌بخش برمی‌خورید که جملگی، از منابع اصیل دینی برگرفته شده‌اند. هدف اصلی جان گوردون از نگارش اثر پیش رو، چنان‌که خود در مقدمه‌ی کتاب متذکر شده، مقابله با ترس و اضطراب فراگیری بوده که در نهادِ اغلب مردمان عصر ما، قابل تشخیص است. به باور گوردون، ریشه‌ی این ترس و اضطراب را باید در کناره‌گیری آدمی از خداوند مهربان جُست. او در تمام طول کتاب بهشت خدا، مصرانه این مطلب را بازگو می‌کند که تنها در صورت بازگشت به آغوش خداوند است که می‌توان به ساحل امن آرامش رسید و زندگی را با احساسِ شیرینِ سعادت سپری نمود. در غیر این صورت، هیچ درمانی بر دردِ بی‌خویشتنیِ آدمی کارگر نخواهد افتاد.

سخن کوتاه: اگر به دنبال اثری متحول‌کننده و در عین حال خوش‌خوان و لذت‌بخش هستید، بی‌درنگ مطالعه‌ی کتاب بهشت خدا را آغاز کنید؛ به این امید که پس از به اتمام رساندن آن، شمه‌ای از عشق و امید و ایمانِ الهی را در ضمیر خود بیابید.

نکوداشت‌های کتاب بهشت خدا

- کتاب بهشت خدا با دیگر آثار جان گوردون تفاوت دارد. او در این کتاب معنوی، مباحثی عمیق و آموزه‌هایی پیچیده را با زبانی ساده مطرح ساخته است؛ با این هدف که به مخاطبین خود در راستای ایجاد تغییرات سازنده در زندگی، یاری کند. (آمازون)

- داستانی معنوی در باب نیروی عشق و امید، به قلم نویسنده‌ای مطرح و پرفروش. (گودریدز)

کتاب بهشت خدا مناسب چه کسانی است؟

اگر به آثار حوزه‌ی خودیاری علاقه دارید، به هیچ وجه فرصت مطالعه‌ی کتاب بهشت خدا را از دست ندهید. آموزه‌های جان گوردون در این اثر تسلی‌بخش، بی‌شک روزی به کارتان خواهد آمد.

با جان گوردون بیشتر آشنا شویم

جان گوردونِ آمریکایی، نویسنده‌ی شماری از پرفروش‌ترین آثار حوزه‌ی موفقیت و خودیاری است. کتاب‌های این نویسنده به اغلب زبان‌های دنیا ترجمه شده و بر طیف وسیعی از خوانندگان در سراسر دنیا، تأثیری دگرگون‌کننده نهاده‌اند. اغلب نوشته‌های جان گوردون برای توضیحِ شیوه‌های نیل به موفقیت در عرصه‌های تجاری و اقتصادی‌ به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند. با این حال، از وی آثاری در حوزه‌های معنویت نوین، رهبری و مدیریت، و کار تیمی نیز، به انتشار رسیده است.

آنچه در ادامه می‌بینید، اسامی برخی از بهترین آثار موجود از جان گوردون در سایت و اپلیکیشن کتابراه است: «سرسختی در رابطه»، «قانون نالیدن ممنوع»، «اتوبوس انرژی»، «شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید»، «کوسه و ماهی گلی»، «کنار هم بمانید»، «اردوی آماده‌سازی»، «قدرت رهبری مثبت‌گرا»، «بذرت را کجا می‌کاری؟» و «بهشت خدا».

در بخشی از کتاب بهشت خدا می‌خوانیم

آقای اروین گفت: ”شما امروز، از لحظۀ ورودتان تاکنون، فقط و فقط دربارۀ آن‌ها فکر می‌کردید. عامل بنیادین چهارم در واقع حواس‌پرتی نام دارد که من می‌خواهم آن را برای شما مطرح کنم و شرح دهم. دشمن همیشه از ابزارهای مختلف استفاده می‌کند تا حواس ما را پرت کند. او می‌کوشد توجه ما را جلب و ما را از اموری دور کند که مهم‌ترین امور زندگی‌مان به‌شمار می‌آیند. در داستان آدم و حوا این‌گونه به‌نظر می‌رسد که میوۀ درخت ممنوع از نظر دیداری بسیار خوشایند، لذت‌بخش و خواستنی است. این میوه بسیار جذاب به‌نظر می‌رسید؛ بنابراین، حوا به آن توجه نشان داد و در نهایت نیز آن را خورد. سپس، او میوه‌ای را نیز به آدم داد. به‌این‌ترتیب، آدم هم به‌اختیار خود از آن میوه خورد. دشمن در این زمینه مهارت دارد که حواس ما را پرت کند. او می‌کوشد توجه ما را به اموری جلب کند که از نظر دیداری بسیار خوشایند و خواستنی هستند؛ اما سبب می‌شوند ما از مهم‌ترین امور زندگی‌مان غافل بمانیم.

”این فرایند اغلب با موضوعی شروع می‌شود که جذاب، خوشایند و بی‌ضرر به‌نظر می‌رسد؛ اما پس از مدتی ممکن است تأثیری مصیبت‌بار برای شما باقی بگذارد. این فرایند ممکن است در ابتدا فقط با تعدادی آبنبات شروع شود؛ اما پس از مدتی پی می‌برید به خوردن شیرینی‌جات اعتیاد پیدا کرده‌اید. شاید در ابتدا فقط خودرویی زیبا جذبتان کند؛ سپس، پی می‌برید بابت خرید آن بدهی کلان به‌بار آورده‌اید و، به‌جای سرمایه‌گذاری‌کردن برای آیندۀ زندگی‌تان، مجبور هستید هرماهه اقساط این خودرو را بپردازید. شاید در ابتدا فقط به‌دست‌آوردن پول جذبتان کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: ترس‌ها و رازها
فصل دوم: باغ بهشتی
فصل سوم: هویت
فصل چهارم: خوبی در برابر بدی
فصل پنجم: تردید
فصل ششم: تحریف و ناامیدی
فصل هفتم: حواس‌پرتی
فصل هشتم: جدایی
فصل نهم: درخت زندگی
فصل دهم: پیروزشدن در نبرد با شیطان
فصل یازدهم: عشق به‌راستی پیروز می‌شود
فصل دوازدهم: پیروزی حق طبیعی شماست
فصل سیزدهم: هماوردجویی‌ها و پیروزی‌هایی جدید
فصل چهاردهم: عامل بنیادین هشتم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهشت خدا: داستانی معنوی درباره‌ی راه‌هایی برای غلبه بر ترس، اضطراب و تنش
نویسنده
مترجمسیما فرجی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-220690-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۹۰۰ 27950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهشت خدا

Aynaz
۱۴۰۱/۸/۱
عالیه، این کتاب درست موقعیت الان جامعه‌ی ما رو به نمایش گذاشته و به ما آگاهی میده چطور با بصیرت به دشمن درون و بیرون غلبه کنیم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بهشت خدا

برای دریافت کتاب بهشت خدا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.