معرفی و دانلود کتاب صوتی اتوبوس انرژی

عکس جلد کتاب صوتی اتوبوس انرژی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اتوبوس انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اتوبوس انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اتوبوس انرژی

کتاب صوتی اتوبوس انرژی اثر جان گوردون، یکی از پرفروش‌ترین و درخشان‌ترین کتاب‌های انگیزشی در تمام دنیاست که به شما 10 قانون مفید و کاربردی برای تزریق انرژی مثبت در زندگی ارائه می‌کند.

کتاب صوتی اتوبوس انرژی (The energy bus) در قالب داستانی زیبا به شما کمک می‌کند با شادی و افکار مثبت روی اهداف خود تمرکز کنید و به سوی موفقیت پیش روید. این اثر درباره‌ی مدیر تیم یک شرکت بازاریابی به نام جورج است که روزهای دشوار و پرکاری را طی می‌کند. یک روز صبح اتومبیل او پنچر می‌شود و نیاز به تعمیر اساسی و طولانی‌مدت پیدا می‌کند. از طرفی موقعیت کاری او در خطر است این مدیر برای اینکه شغلش را از دست ندهد مجبور است سوار اتوبوس انرژی شود و سفر او آغاز می‌شود. جورج در این سفر با مسافران گوناگونی روبه‌رو می‌شود که هرکدام شخصیت حیرت‌آوری دارند. او در طول سفر 2 هفته‌ای خود 10 قانون انگیزشی را برای تغییر در افکار، حرفه و حفظ شغل و ازدواجش می‌آموزد.

در سالن‌های سمینارها و همایش‌ها، کلاس‌های درسی و اتاق قفسه‌های دانشجویی و حتی اتاق‌های نشیمن یا دورهمی‌های خانوادگی درباره‌ی انرژی مثبت بسیار بحث می‌شود. شاید دلیل شیوع این مباحث آن باشد که طبق تحقیقات جدید، اشخاص مثبت، ارتباطات مثبت، تعاملات مثبت و کار و فرهنگ تیمی مثبت نتایج مثبت به بار می‌آورد.

هر شخصی باید در زندگی شخصی و کاری‌اش، منفی‌نگری، خصومت و چالش‌ها را در برابر شناخت خویشتن از خود دور کند، تا به موفقیت برسد. هیچ فردی از دالان‌های زندگی بی‌آزمون گذر نمی‌کند و پاسخ این آزمون‌ها همان انرژی مثبت است. انرژی مثبت به شما اجاز‌ه‌ی تغییر و رشد مثبت می‌دهد.

اعتماد و اطمینان، خوش‌بینی، اشتیاق و عشق، لذت، عطوفت و مهربانی و انگیزه برای زندگی، کار و اقدام طبق سطوح بالاتر و ساختن و هدایت گروه‌های موفق و پیروز شدن بر خصومت‌ها در زندگی و کار جهت تقسیم و تسهیم انرژی با سایر کارکنان و دوستان و همکاران و کارفرمایان تا بهترین نتیجه برای خود و دیگران حاصل شود، نمونه‌هایی از زندگی کردن با انرژی مثبت است. هر انسانی باید بتواند بر اشخاص منفی‌باف غلبه کند و موقعیت‌های منفی را که در کمین سلامتی، خانواده، تیم و موفقیت شما نشسته‌اند، شکست بدهد. افراد مثبت و تیم‌های مثبت نتایج مثبت می‌آفرینند که لازمه ضروری آن‌ها همان انرژی مثبت است.

جان گوردون (Jon Gordon) درباره‌ی نگارش این کتاب می‌گوید:

«در بعضی مواقع به زندگی گذشته خویش بازگردید و ببینید چگونه رویدادهای خاص ما را به نقطه کنونی رسانده‌اند، ‌من در یک مسافرت به 28 شهر در ارتباط با اولین کتابم با یک راننده اتوبوس واقعی برخورد کردم که مرا از یک پارکینگ کرایه خودرو در شهر دنور به فرودگاه رساند. راننده اتوبوس نه تنها عمیق‌ترین لبخندهایی را که تاکنون شاهد بودم بر لب داشت بلکه تعلقی تحول‌آفرین را بروز می‌داد که تأثیر شگرفی بر من گذاشت. این راننده‌ی دوست داشتنی مملو از انرژی مثبت بود. انرژی که من تلاش می‌کردم با سفر در سراسر کشور آن‌ را برای مخاطبانم بیان کنم. ایده داستان این کتاب را این راننده به من یاد داد و هنگامی که دست به نگارش بردم دیگر نتوانستم دست بکشم. بنابراین شما را به سفری هیجان‌انگیز و پرمعنا در کنار یکدیگر در اتوبوسی پر از انرژی‌های مثبت دعوت می‌کنم.

از این اثر هم برای پیشرفت و موفقیت زندگی، ‌کار و تیم خود با بهره‌گیری از انرژی مثبت استفاده می‌کنید، هم در سفر زندگی‌تان نیز از آن بهره می‌گیرید. شکی نیست که هدف شما در زندگی شادی، خوشبختی، جوان زیستن و لذت بردن و رسیدن به خط آخر با لبخندی بر صورت است، زیرا چنین شیوه‌ای به این معنی است که شما از سال‌های سپری شده‌ی عمر خود واقعاً لذت برده‌اید.»

در قسمتی از کتاب صوتی اتوبوس انرژی می‌شنویم:

دوشنبه بود و دوشنبه‌ها هیچ‌گاه برای "جورج" خوش یمن نبودند. او در مسیری که همیشه در آن رانندگی می‌کرد ایستاده بود، و به ماشینش خیره شده بود و سر تکان می‌داد. البته او در حقیقت از این وضعیت تعجب نمی‌کرد. بدشانسی در چند سال گذشته مانند یک ابر سیاه باران‌زا زندگی او را تحت تعقیب قرار داده بود و امروز روز متفاوتی نبود. لاستیک ماشینش کاملا خابیده بود و صورت جورج از شدت خشم در آستانه انفجار بود. وقتی صندوق عقب ماشینش را بالا زد و با یک تایر زاپاس پنچر مواجه شد فریاد کشید: "نه امروز دیگر نه".

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
1 دقیقه
معرفی
5 دقیقه
یادداشت نویسنده
7 دقیقه
مقدمه
19 دقیقه
فصل 1: لاستیک پنچر
5 دقیقه
فصل 2: احوال خوش و ناخوش
8 دقیقه
فصل 3: پیاده‌روی طولانی تا خانه
5 دقیقه
فصل 4: جرج از خواب برمی‌خیزد
3 دقیقه
فصل 5: سرور در اتوبوس نبود
9 دقیقه
فصل 6: قواعد
12 دقیقه
فصل 7: شما راننده هستید
6 دقیقه
فصل 8: همه‌چیز درباره‌ی انرژی
7 دقیقه
فصل 9: جورج دیدگاهش را با دیگران در میان می‌گذارد
9 دقیقه
فصل 10: تمرکز
11 دقیقه
فصل 11: نیروی انرژی مثبت
4 دقیقه
فصل 12: جورج گام برمی‌دارد
5 دقیقه
فصل 13: تئوری ضربه‌ی بزرگ تود گلف
10 دقیقه
فصل 14: بلیط‌های اتوبوس
3 دقیقه
فصل 15: تعطیلات طولانی آخر هفته
5 دقیقه
فصل 16: چه کسی سوار اتوبوس است
9 دقیقه
فصل 17: منفی‌نگری یک دشمن است
5 دقیقه
فصل 18: هیچ انرژی خواری در اتوبوس جای ندارد
6 دقیقه
فصل 19: آخرین انرژی مثبت
14 دقیقه
فصل 20: جورج کنترل اتوبوسش را در دست می‌گیرد
3 دقیقه
فصل 21: جورج رویایی دید
5 دقیقه
فصل 22: امروز بهتر از دیروز
6 دقیقه
فصل 23: احساس خوب داشتن
7 دقیقه
فصل 24: هدایت و رهبری از ته دل
20 دقیقه
فصل 25: افسر ارشد انرژی
15 دقیقه
فصل 26: به مسافران‌تان عشق بورزید
7 دقیقه
فصل 27: قواعد عشق
7 دقیقه
فصل 28: ترس و اطمینان
12 دقیقه
فصل 29: روز بعد
5 دقیقه
فصل 30: تیم انگیزه می‌‌گیرد
16 دقیقه
فصل 31: روز بازی
6 دقیقه
فصل 32: روز معرفی پروژه
7 دقیقه
فصل 33: سرور
11 دقیقه
فصل 34: در اتوبوس شادی بیشتر است
10 دقیقه
فصل 35: برنامه عملیاتی اتوبوس انرژی
2 دقیقه
فصل 36: بلیط‌های اتوبوس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اتوبوس انرژی
نویسنده
مترجممحمدرضا خداقلی پور
راویفریبا اکبری
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اتوبوس انرژی

Ali Abolhosseini
۱۳۹۹/۱/۲۶
ترجمه کتاب به شدت غیر تخصصی است و کلمات تخصصی تحت لفظی ترجمه شده است کمی باید فکر کنید منظور برخی از عبارات را متوجه بشید البته برای کسانی که در حوزه کسب و کار به این کتاب گوش می‌دهند اما برای مطالعه عام خوب است
حسین کشاورز
۱۳۹۸/۱۱/۱۱
با عرض سلام و خدا قوت بی‌نهایت از شما بخاطر ارائه کتابهایی که در زمینه موفقیت می‌باشد سپاسگذارم. واما در مورد کتابهایی که قبلا خریده‌ام واکنون در کتبخانه‌ام نیست چگونه میتوانم مجددا دانلود کنم آن‌ها را متشکر و سپاسگذارم
Abouzar Buromand
۱۴۰۰/۱/۴
به نظر من اصلا کتاب خوبی نبود به خصوص موسیقی متنش خیلی برای من ازار دهنده بود بیشتر از این ک به بیان مطالب بپردازه به موسیقی و صوت زدن‌های الکی میپرداخت
سعید حسینی
۱۳۹۸/۸/۸
انصافا کتاب بی‌نظیری است.
حداقل باید برای یکبار هم که شده آن را گوش دهید. لذا از همین رو آن را به دوستانم معرفی می‌نمایم و توصیه میکنم تا از این کتاب انرژی بگیرند.
بهاره
۱۴۰۱/۹/۲۱
این کتاب رو دوبار گوش دادم دفعه اول شاید خیلی چیزها به گوش نرسه و سر سری رد بشه دفعه دوم بهتر دقت میکنید
زهرا رستمی
۱۴۰۰/۳/۱۰
باید عمل کنیم. من سعی کردم‌ی نکته شو تو زندگی م ب کار ببرم اونم نگاه کردن ب غروب و طلوع آفتاب بود😁
Zahra Torabi
۱۳۹۸/۸/۳۰
واقعا کتاب خوب و اموزنده‌ای هستش پیشنهاد میکنم گوش بدین 👌
آرمین دهقان
۱۳۹۹/۲/۱
عالی بود، بسیار لذت بردم، نتیجه‌ای که میخواستم گرفتم... ممنون
صادق جاهد
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
عالی بود واقعا ممنونم از همه تون
Mohmmd Kazemi kheshti
۱۳۹۹/۹/۳
این کتاب عالیه و من لذت بردم
امیر شیری
۱۳۹۹/۴/۱۲
پر از انرژی و نگاه داستانی عالی
حمید افضل
۱۳۹۸/۹/۱
کتابی هست که خوندنش توصیه میشه
wahidullah safi
۱۳۹۸/۸/۴
شنیدن‌اش می‌ارزد
فرح آبادی
۱۳۹۸/۷/۲۸
خوب بود. انرژی خوبه
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اتوبوس انرژی

برای دریافت کتاب صوتی اتوبوس انرژی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.