معرفی و دانلود کتاب بورس آموز

عکس جلد کتاب بورس آموز
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بورس آموز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بورس آموز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بورس آموز

کتاب بورس آموز فقط برای کسانی نیست که می‌خواهند در بازار بورس معامله کنند؛ بلکه برای همه‌ی کسانی است که به فکر سرمایه‌گذاری افتاده‌اند اما نمی‌دانند از کجا شروع کنند. سید مجتبی فنایی و ماندانا گلستانی در این کتاب به شما می‌آموزند که چگونه برای سرمایه‌گذاری برنامه بریزید، چطور سرمایه‌ی خود را مدیریت کنید و با چه ترفند‌هایی می‌توانید در بورس موفق شوید.

درباره‌ی کتاب بورس‌آموز

سرمایه‌گذاری مزایای زیادی مانند استقلال مالی، افزایش درآمد بدون نیاز به کار اضافه و... به همراه دارد. افرادی که دارایی‌های خود را به صورت نقدی نگه می‌دارند، از این موضوع آگاه نیستند که با افزایش تورم، قدرت خرید آن‌ها در طول زمان کاهش می‌یابد و پس از چند سال، ارزش پس‌اندازشان به مقدار قابل‌توجهی از بین خواهد رفت. در این میان یکی از بهترین کارها برای حفظ ارزش پول، سرمایه‌گذاری است. اما سرمایه‌گذاری ترفندهایی دارد که هر کسی از آن‌ها آگاه نیست. سید مجتبی فنایی و ماندانا گلستانی در کتاب بورس آموز، از اصول سرمایه‌گذاری و به‌ویژه فعالیت در بازار بورس می‌گویند.

معرفی و دانلود کتاب بورس آموز

فعالیت در فضای بورس با تمام جذابیتش، کار بدون ریسکی نیست و نیاز به اطلاعات و آگاهی بالا دارد. برای فعالیت در این فضا داشتن دو شرط ضروری است؛ یک، ارتباط با کاربلدان و متخصصان این حوزه که با دادن مشاوره سرمایه‌گذاران را از ریسک‌های احتمالی باخبر کنند و دو، تلاش و همت خود سرمایه‌گذاران تا با بالا بردن دانش‌شان در این زمینه و به‌روز نگه داشتن آن، از زیان دیدن و از دست دادن سرمایه دور بمانند. برای شرط دوم نیاز به منابع آموزشی دقیق و مدونی داریم که انتشارات بورس آن‌ها را فراهم کرده و هم‌اکنون یکی از این منابع، یعنی کتاب بورس‌آموز نوشته‌ی سیدمجتبی فنایی و ماندانا گلستانی پیش روی شماست.

کتاب بورس‌آموز در قالب توضیحاتی مفصل و پرسش و پاسخ‌های دقیق، تمام آنچه را که برای شروع فعالیت در این فضا نیاز دارید به شما آموزش می‌دهد. در پیشگفتار کتاب، بالا بردن هوش سرمایه‌گذاری موضوعی است که به آن پرداخته می‌شود. سپس در فصل نخست، درباره‌ی این موضوع صحبت می‌شود که سرمایه‌گذاری علی‌رغم تخصصی بودنش برای همه امکان‌پذیر است و برای انجام آن نیاز به سرمایه‌ی کلان و یا داشتن مدرک دانشگاهی نیست، بلکه باید دانشتان را در این حوزه بالا ببرید و آگاهانه تصمیم‌گیری کنید. فصل دوم، از اهمیت برنامه‌ریزی پیش از شروع سرمایه‌گذاری می‌گوید. سومین فصل از کتاب، ریسک‌های فعالیت در این محیط را توضیح داده و نحوه‌ی مدیریت آن‌ها را شرح می‌دهد. فصل چهارم، بورس را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری معرفی کرده و از ویژگی‌های آن صحبت می‌کند. فصل پنجم و ششم کتاب، راه‌وروش سرمایه‌گذاری در بورس و سپس نکات کلیدی برای موفق شدن در آن را به شما یاد می‌دهد. هفتمین فصل کتاب بورس‌آموز، تکالیف و حقوق قانونی شما به عنوان سرمایه‌گذار را بررسی می‌کند و در انتها فصل هشتم، شما را با اصطلاحات تخصصی بورس آشنا می‌کند.

کتاب بورس‌آموز اثری از سیدمجتبی فنایی و ماندانا گلستانی است که نشر بورس آن را منتشر کرده.

کتاب بورس‌آموز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به یادگیری اصول فعالیت در بازار بورس علاقه دارید، شنیدن کتاب بورس آموز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بورس آموز می‌خوانیم

سرمایه‌گذاری هوشمندانه در واقع رسیدن به اهداف مشخص و کوتاه‌مدت مالی است که برای دستیابی به اهداف بلندمدت برنامه‌ریزی شده‌اند و این امر مستلزم یک برنامه‌ریزی مالی مناسب است؛ به‌گونه‌ای که شمار را قادر سازد تا درآمدتان را با نیازها و تعهداتتان هماهنگ کرده و در نتیجه تصویر روشنی از کیفیت و کمیت سرمایه‌گذاری خود داشته باشید. حال ممکن است از خود بپرسید که چگونه می‌توان هوشمندانه سرمایه‌گذاری کرد؟ برای رسیدن به این مهم توجه شما را به هفت گام اساسی در این راستا جلب می‌کنیم.

  • گام اول اهداف خود را از سرمایه‌گذاری مشخص کنید.
  • گام دوم میزان ریسک‌پذیری و بازده مورد انتظار خود از سرمایه‌گذاری را مشخص کنید.
  • گام سوم گزینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری را بررسی کنید.
  • گام چهارم ترکیبی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسب را براساس میزان ریسک و بازده مورد انتظارتان انتخاب کنید.
  • گام پنجم برای مواردی که روند تحقق اهداف کوتاه‌مدت مالی شما مختل شده و یا سرمایه‌گذاری‌های شما روند مطلوبی ندارد برنامه مشخصی داشته باشید.
  • گام ششم وضعیت سرمایه‌گذاری‌هایتان را از نزدیک و به طور مستمر کنترل و مدیریت کنید.
  • گام هفتم در صورت نیاز در سرمایه‌گذاری‌های خود بازنگری کنید.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
پیشگفتار: افزایش هوش سرمایه‌گذاری
گفتار اول: همه می‌توانند هوشمندانه سرمایه‌گذاری کنند
گفتار دوم: قبل از شروع سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی کنید
گفتار سوم: ریسک سرمایه‌گذاری خود را مدیریت کنید
گفتار چهارم: بورس گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری
گفتار پنجم: چرا و چگونه در بورس سرمایه‌گذاری کنیم
گفتار ششم: چگونه در بورس موفق شویم
گفتار هفتم: تکالیف و حقوق خود را بشناسید
گفتار هشتم: با برخی اصطلاحات تخصصی بورس آشنا شوید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بورس آموز
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بورس
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-600-5959-92-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بورس آموز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بورس آموز

برای دریافت کتاب بورس آموز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.