معرفی و دانلود کتاب صوتی خودآموز بورس

عکس جلد کتاب صوتی خودآموز بورس
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودآموز بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودآموز بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خودآموز بورس

کتاب صوتی خودآموز بورس نوشته‌ی سید مجتبی فنایی، نحوه‌ی فعالیت در بورس اوراق بهادار و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ورود به آن را به زبانی ساده توضیح می‌دهد. این کتاب که اثر برگزیده‌ی جشنواره‌ی برترین‌های بازار سرمایه بوده است، اطلاعات پایه و ابتدایی برای شروع سرمایه‌گذاری در بورس را در اختیار مخاطب می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب صوتی خودآموز بورس

بورس از نهادهای اقتصادی قدیمی در جهان است که در حال حاضر، میلیون‌ها نفر در سرتاسر کره‌ی زمین در آن مشغول به فعالیت‌اند. از ابتدا بازرگانان و تجار به دنبال آن بودند تا با روشی، ریسک ضررهای کلان را در کارشان کاهش دهند. هم‌فکری برای یافتن این روش به شراکت و سرمایه‌گذاری جمعی انجامید. در سال 1553، اولین شرکت با ایده‌ی بورسی در روسیه تشکیل شد که کارش رساندن اجناس از اروپا به آسیا بود و سرمایه‌گذاران مختلفی برای انجام این کار در آن مشارکت کرده بودند. فعالیت این شرکت موفقیت‌آمیز بود و سرمایه‌گذاران به نسبت آورده‌شان، در سود و زیان کار شریک بودند. بعدها با اثبات کارایی این شیوه، نیاز به تأسیس سازمان‌هایی که سرمایه‌گذاران را به متقاضیان دریافت سرمایه معرفی کنند، بر کارشان نظارت کنند و بعد هم وظیفه‌ی تقسیم درست سود و زیان را به عهده بگیرند، به وجود آمد و به این ترتیب سازمان بورس اوراق بهادار متولد شد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خودآموز بورس

به کمک سازمان بورس، چرخ فعالیت صنعت به گردش درمی‌آید و سرمایه‌گذاران نیز این فرصت را دارند تا با سرمایه‌گذاری هوشمندانه، از سود پولشان بهره ببرند. این موضوع بورس را به عرصه‌ای وسیع و جذاب برای فعالیت بدل می‌کند. ورود به بورس مستلزم داشتن پیش‌شرط خاصی نیست و هرکس با حداقل میزان سرمایه هم می‌تواند در آن حضور داشته باشد. آنچه اهمیت دارد، داشتن سواد مالی و هوش اقتصادی بالاست که رسیدن به آن از راه مطالعه‌ی منابع آموزشی مفید ممکن می‌شود. کتاب صوتی خودآموز بورس نوشته‌ی سیدمجتبی فنایی، از این دست منابع آموزشی است.

سیدمجتبی فنایی در کتاب صوتی خودآموز بورس بنا داشته تا با ارائه‌ی توضیحات ساده و مختصر، ذهن افراد مبتدی در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری در بورس را آماده‌ی حضور در این بازار مالی کند. نحوه‌ی اداره‌ی سازمان بورس، طریقه‌ی سرمایه‌گذاری، اصطلاحات رایج، اصول خرید و فروش، چگونگی انتخاب سهام مناسب، فرایند فعالیت‌ها و همچنین فرم‌های مورد استفاده در این سازمان، از مواردی هستند که در این کتاب صوتی به آن‌ها پرداخته می‌شود.

کتاب صوتی خودآموز بورس اثری از سیدمجتبی فنایی است که به همت نشر صوتی بورس منتشر شده و شما آن را با صدای رضا صفدری و سعیده سلطانی می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب خودآموز بورس

  • کتاب برگزیده‌ی نخستین جشنواره‌ی برترین‌های بازار سرمایه
  • کتاب برگزیده‌ی نُهمین جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد

کتاب صوتی خودآموز بورس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر درصدد یادگیری اصول فعالیت در بازار بورس اوراق بهادار هستید، شنیدن این کتاب صوتی برایتان مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی خودآموز بورس می‌شنویم

برای شرکتی که به کالایی به عنوان مثال یک ساختمان اداری نیاز دارد و نمی‌‎‌‌تواند آن را خریداری نماید راهکاری به نام صکوک اجاره تعریف شده است. صکوک اجاره به این صورت است که شرکت متقاضی ساختمان اداری به موسساتی تحت عنوان «نهاد واسط» مراجعه و تقاضای خود را ارائه می‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. در پاسخ به این تقاضا، نهاد واسط اقدام به صدور اوراقی می‌نماید و آن‌‎ها را به افرادی که تمایل به سرمایه‌‎گذاری دارند در قبال اخذ وجه واگذار می‌کند؛ پس از آن با مبالغ جمع‌‎آوری‌شده ساختمان موردنیاز شرکت مزبور را خریداری و به آن شرکت اجاره می‌دهد. سپس اجاره‌ی دریافتی را مابین افراد، به نسبت تعداد اوراقی که هر فرد خریداری کرده است، تقسیم می‌‎کند. به این اوراق، اوراق اجاره یا صکوک اجاره گفته می‌‎شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
1 دقیقه
معرفی
9 دقیقه
قسمت یک
7 دقیقه
قسمت دو
9 دقیقه
قسمت سه
7 دقیقه
قسمت چهار
6 دقیقه
قسمت پنج
9 دقیقه
قسمت شش
6 دقیقه
قسمت هفت
6 دقیقه
قسمت هشت
3 دقیقه
قسمت نه
6 دقیقه
قسمت ده
10 دقیقه
قسمت یازده
9 دقیقه
قسمت دوازده
8 دقیقه
قسمت سیزده
10 دقیقه
قسمت چهارده
6 دقیقه
قسمت پانزده
10 دقیقه
قسمت شانزده
9 دقیقه
قسمت هفده
5 دقیقه
قسمت هجده
8 دقیقه
قسمت نوزده
6 دقیقه
قسمت بیست
9 دقیقه
قسمت بیست‌ویک
10 دقیقه
قسمت بیست‌ودو
6 دقیقه
قسمت بیست‌وسه
9 دقیقه
قسمت بیست‌وچهار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خودآموز بورس
نویسنده
راویرضا صفدری، سعیده سلطانی
ناشر صوتیانتشارات بورس
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودآموز بورس

سمیرا غلامپور
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
کتاب خودآموز بورس تمام مقدمات لازم در مورد بورس و بازار بورس با زبانی ساده و کامل توضیح میده کتاب بسیار خوبی هست پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
Ali Nazeri
۱۴۰۲/۱۱/۲
برای کسی که تازه میخواهد وارد این دریای پر تلاطم بشه عالیه
Hamid50
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
متاسفانه توضیحاتش بسیار ابتدایی بود
ساناز جدیدی
۱۴۰۲/۱۰/۲
خیلی کاربردی وساده وروان باصدایی زیبا
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خودآموز بورس

برای دریافت کتاب صوتی خودآموز بورس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.