معرفی و دانلود کتاب صوتی بورس آموز

عکس جلد کتاب صوتی بورس آموز
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بورس آموز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بورس آموز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بورس آموز

کتاب صوتی بورس آموز نوشته‌ی سید مجتبی فنایی و ماندانا گلستانی راه‌ و روش سرمایه‌گذاری هوشمندانه، شناخت ریسک‌ها و تدوین برنامه‌ی مالی مناسب را برای فعالیت در بازار بورس به شما آموزش می‌دهد. اگه به تازگی وارد فضای بورس شده‌اید و یا قصد دارید تا با بالا بردن اطلاعاتتان، سرمایه‌گذاری ایمن‌تری را تجربه کنید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

درباره‌ی کتاب صوتی بورس‌آموز

سرمایه‌گذاری یکی از راه‌های به جریان انداختن و کسب سود از سرمایه‌ی راکد است که انتخاب اول بسیاری از مردم برای درآمدزایی از پول‌های ذخیره‌شده‌شان محسوب می‌شود. این فرایند اقتصادی هم برای سرمایه‌گذاران سودمند است که بدون نیاز به کار اضافه، به سود برسند و هم برای شرکت‌های سرمایه‌پذیر، که به راحتی کسری بودجه‌ی خود را جبران و به ظرفیت بالاتری از تولید دست پیدا کنند. بازارهای مالی فراوانی برای سرمایه‌گذاری پدید آمده که هریک، ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. بازار بورس در این میان، یکی از انتخاب‌های جذاب و ایمن برای سرمایه‌گذاری است که علاوه بر نفع شخصی برای سرمایه‌گذار، به جامعه نیز سود می‌رساند و موجب آبادانی و شکوفایی در کسب‌وکار می‌شود.

فعالیت در فضای بورس با تمام جذابیتش، کار بدون ریسکی نیست و نیاز به اطلاعات و آگاهی بالا دارد. برای فعالیت در این فضا داشتن دو شرط ضروری است؛ یک، ارتباط با کاربلدان و متخصصان این حوزه که با دادن مشاوره سرمایه‌گذاران را از ریسک‌های احتمالی باخبر کنند و دو، تلاش و همت خود سرمایه‌گذاران تا با بالا بردن دانششان در این زمینه و به‌روز نگه داشتن آن، از زیان دیدن و از دست دادن سرمایه دور بمانند. برای شرط دوم نیاز به منابع آموزشی دقیق و مدونی داریم که انتشارات بورس آن‌ها را فراهم کرده و هم‌اکنون یکی از این منابع، یعنی کتاب صوتی بورس‌آموز نوشته‌ی سیدمجتبی فنایی و ماندانا گلستانی پیش روی شماست.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بورس آموز

کتاب صوتی بورس‌آموز در قالب توضیحاتی مفصل و پرسش و پاسخ‌های دقیق، تمام آنچه را که برای شروع فعالیت در این فضا نیاز دارید به شما آموزش می‌دهد. در پیشگفتار کتاب، بالا بردن هوش سرمایه‌گذاری موضوعی است که به آن پرداخته می‌شود. سپس در فصل نخست، درباره‌ی این موضوع صحبت می‌شود که سرمایه‌گذاری علی‌رغم تخصصی بودنش برای همه امکان‌پذیر است و برای انجام آن نیاز به سرمایه‌ی کلان و یا داشتن مدرک دانشگاهی نیست، بلکه باید دانشتان را در این حوزه بالا ببرید و آگاهانه تصمیم‌گیری کنید. فصل دوم، از اهمیت برنامه‌ریزی پیش از شروع سرمایه‌گذاری می‌گوید. سومین فصل از کتاب، ریسک‌های فعالیت در این محیط را توضیح داده و نحوه‌ی مدیریت آن‌ها را شرح می‌دهد. فصل چهارم، بورس را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری معرفی کرده و از ویژگی‌های آن صحبت می‌کند. فصل پنجم و ششم کتاب، راه‌وروش سرمایه‌گذاری در بورس و سپس نکات کلیدی برای موفق شدن در آن را به شما یاد می‌دهد. هفتمین فصل کتاب صوتی بورس‌آموز، تکالیف و حقوق قانونی شما به عنوان سرمایه‌گذار را بررسی می‌کند و در انتها فصل هشتم، شما را با اصطلاحات تخصصی بورس آشنا می‌کند.

کتاب صوتی بورس‌آموز اثری از سیدمجتبی فنایی و ماندانا گلستانی است که نشر صوتی بورس آن را منتشر کرده و شما آن را با صدای ماندانا گلستانی می‌شنوید.

کتاب صوتی بورس‌آموز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به یادگیری اصول فعالیت در بازار بورس علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی فوق را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی بورس آموز می‌شنویم

در طول زندگی فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیاد و متنوعی وجود دارد اما هرکدام، ریسک‌های خاص خود را دارند. همان‌طور که اشاره شد، شما باید قبل از هر سرمایه‌گذاری، میزان ریسک‌پذیری و بازده مورد انتظار خود از آن سرمایه‌گذاری را مشخص کنید. در اینجا لازم است با توجه به اهمیت موضوع واژه‌های ریسک، ریسک‌پذیری و بازده مورد انتظار که فهم آن می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های شما موثر باشد، قدری تشریح نماییم.

ریسک در لغت به معنی خطر است و خطر هم جزء لاینفک زندگی هر انسان است. انجام هر کاری از جمله سرمایه‌گذاری، ممکن است با مخاطراتی مواجه باشد. یک سرمایه‌گذار موفق باید ابتدا خطرات یا ریسک‌های احتمالی را بررسی نماید و پس از ارزیابی آن، با توجه به منافعی که انتظار دارد از این سرمایه‌گذاری عاید او شود (بازده مورد انتظار) و میزان خطراتی که احتمال می‌دهد متوجه او باشد (میزان ریسک سرمایه‌گذاری) تصمیم‌گیری کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
5 دقیقه
پیشگفتار: افزایش هوش سرمایه‌گذاری
9 دقیقه
گفتار اول: سرمایه‌گذاری هوشمندانه
11 دقیقه
گفتار دوم: قبل از شروع سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی کنید
10 دقیقه
گفتار سوم: ریسک سرمایه‌گذاری خود را مدیریت کنید
12 دقیقه
گفتار چهارم: بورس گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری
25 دقیقه
گفتار پنجم: چرا و چگونه در بورس سرمایه‌گذاری کنیم
19 دقیقه
گفتار ششم: چگونه در بورس موفق شویم
11 دقیقه
گفتار هفتم: تکالیف و حقوق خود را بشناسید
15 دقیقه
گفتار هشتم: برخی اصطلاحات تخصصی بورس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بورس آموز
نویسنده،
راویماندانا گلستانی
ناشر صوتیانتشارات بورس
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بورس آموز

mohammad amin
۱۴۰۲/۱۱/۷
کتاب خوبی بود. بسیاری از ویژگی‌های چارت خوانی را توضیح داده و الهام بخش بود. ممنونم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بورس آموز

برای دریافت کتاب صوتی بورس آموز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.