معرفی و دانلود کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا

عکس جلد کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا
قیمت:
۱۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا

پتی یک گربه‌ی نارنجی کوچک است که می‌خواهد برای موجوداتی عجیب و غریب و البته بامزه کارگاه داستان مصور برگزار کند. کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا نوشته‌ی دیو پیلکی است که در کودکی مثل شخصیت‌های داستانش یک‌جا بند نمی‌شده و کلاس درس را با شیطنت‌های بی‌پایان به‌هم می‌ریخته است. قرار است یک رمان کمیک جذاب از این نویسنده بخوانید.

درباره‌ی کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا

به کارگاه داستان‌نویسی پتی، بچه‌گربه‌ی بااستعداد و جذاب خوش آمدید! در این کلاس پتی رئیس است و مولی نقش معاون او را ایفا می‌کند. همه‌ی اعضای کلاس داستان‌های تصویری‌شان را برای همدیگر می‌خوانند. بعضی داستان‌ها باعث می‌شوند حسابی بزنید زیر خنده و شخصیت‌پردازی حرفه‌ای آقای نویسنده را تحسین کنید.

شما با خواندن همین یک کتاب انگار چند کتاب داستان از دیو پیلکی (Dav Pilkey) خوانده‌اید که هم سرگرم‌کننده‌اند هم به آن دسته از بچه‌هایی که استعداد نویسندگی دارند، این پیام را می‌دهند که قصه نوشتن آنقدرها هم سخت نیست. اصلاً می‌توانید از همین امروز دست‌به‌کار شوید! حتی می‌توانید کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا (Cat Kid Comic Club) را به‌عنوان یک راهنمای ساده و عملی برای نگارش داستان‌های طنز خودتان در نظر بگیرید. علاوه‌بر همه‌ی این کاربردها، داستان‌های کوتاهی که در دل داستان اصلی می‌خوانید به شما درباره‌ی مسائل مختلف درس‌هایی ارزشمند می‌دهند.

این کتاب 8 بخش مجزا دارد و به سبک کمیک‌استریپ‌های کودکانه نوشته شده. همین مسئله باعث می‌شود جذابیت متن داستان برایتان دوچندان شود. در کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا شما با نویسنده‌ای مواجه هستید که کودک بیش‌فعال درونش قلم به دست می‌گیرد و دنیای خیالی شما را بهتر از خودتان ترسیم می‌کند. او نویسنده‌ی آثار معروفی چون مجموعه‌ی «کاپیتان زیرشلواری» است.

راستی این کتاب را انتشارات مهرسا که در زمینه‌ی نشر آثار کودک و نوجوان فعال و حرفه‌ای عمل می‌کند، منتشر کرده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه‌ی را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

نکوداشت‌های کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا

  • کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا با تمام ناامیدی‌ها و شادی‌هایش یک میهمانی صمیمانه برای شناخت یک هنرمند از خودش است. (Publishers Weekly)

  • یک رمان مصور رنگارنگ، قانع‌کننده و بسیار طنزآمیز که کتابخانه‌ی هر مدرسه‌ی ابتدایی به آن نیاز دارد. (School Library Journal)

  • دیو پیلکی به طرز ماهرانه‌ای ترکیب کنایه‌آمیزی از مکاشفه‌کردن را ایجاد کرده و آن را در صفحات شلوغ و پر از قورباغه به بهترین شکل ممکن در اثر کمیک خود به نمایش گذاشته است. (Kirkus Reviews)

کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا مناسب چه کسانی است؟

کودکان 8 سال به بالا از مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

با دیو پیلکی بیشتر آشنا شویم

او در سال 1966 به دنیا آمد و زمانی که هنوز کودک بود، پزشکان تشخیص دادند که به ADHD یا اختلال بیش‌فعالی مبتلاست. پیلکی به قدری در کلاس درس مزاحمت ایجاد می‌کرد که معلمانش او را مجبور می‌کردند که در خارج از کلاس و راهرو بنشیند. خوشبختانه دیو عاشق طراحی و داستان ساختن بود؛ او زمان‌هایی که در راهرو مدرسه بود کتاب‌های کمیک خود را طراحی می‌کرد.

معلم دیو پیلکی در کالج او را تشویق به تصویرسازی و نوشتن کرد. در سال 1986 در مسابقه‌ای ملی برنده شد که جایزه‌ی آن چاپ اولین کتابش به نام جنگ جهانی بود. او کتاب‌های بسیاری را به رشته تحریر درآورد تا اینکه در سال 1998 برای یکی از کتاب‌هایش برنده‌ی جایزه خوانندگان جوان کالیفرنیا شد و سه سال بعد نیز جایزه Caldecott Honor را دریافت کرد. مجموعه کاپیتان زیرشلواری و پلیس قهرمان از جمله آثار پرفروش وی به شمار می‌آیند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: فکرهای بکر
داستان مصور: دنیس مسواکه دلش می‌خواد وکیل دایناسورها بشه!
فصل 2: ما که بی‌خیال می‌شیم!
فصل 3: چهار شکست شاهکار
داستان مصور: ساندویچ پنیر گودزیلا
داستان مصور: هاپوی من
داستان مصور: سوپا کله‌پا
داستان مصور: ابرک بانمک پفکی مرگ
فصل 4: قوانین جدید
فصل 5: دکتر در منزل
فصل 6: سلطان آرامش
داستان مصور: دنیس مسواکه دلش می‌خواد وکیل دایناسورها بشه! 2: دادگاه
دوران کرتاسه
داستان مصور: پرندگان، گل‌ها، درختان: هایکو و عکس‌ها
فصل 7: طرح اصلی رمان
فصل 8: جشن نمایش کارهای کلاسی
پیش‌نمایش داستان مصور: نُقلی‌ماهی و ملخ
پیش‌نمایش داستان مصور: نینی نق‌نقو
پیش‌نمایش داستان مصور: مرد نیش‌عنکبوتی کله‌پوک
پیش‌نمایش داستان مصور: دارودسته‌ی بچه‌قورباغه‌ها
یادداشت‌ها و دانستنی‌های بامزه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا
نویسنده
مترجمابوذر مؤمنی زاده
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات177
زبانفارسی
شابک978-622-743735-5
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا

رضا واحدی
۱۴۰۲/۸/۱۸
عالی من کتاب‌های نشر توت فرنگی راهم خیلی دوست دارم پیشنهاد می‌کنم آن را هم به کتابراه اضافه کنید
niloofar-1401
۱۴۰۱/۱۱/۹
خیلی هیجان‌انگیزه... به‌حدی که دلم می‌خواد بنشینم مثل شخصیت‌های داستان، کتاب مصور طنز بنویسم!
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا

برای دریافت کتاب بچه گربه: کارگاه پرماجرا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.