معرفی و دانلود کتاب بی‌دفاع

عکس جلد کتاب بی‌دفاع
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بی‌دفاع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بی‌دفاع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بی‌دفاع

کتاب بی‌دفاع نوشته‌ی نگار رستم نژاد، روایتی واقعی و جذاب است از پرواز 727 مسافرتی ایران‌ایر با 105 سرنشین که در پرواز تهران به سمت ارومیه، در نزدیکی ارومیه سقوط کرد.

در بخشی از کتاب بی‌دفاع می‌خوانیم:

ساناز: من دارم دیونه بازی در میارم یا تو، آخه چرا داری اینقدر خودتو عذاب می‌دی؟ مگه با فرهاد ازدواج کردی، زندگیت جهنم شد؟ چی‌رو از دست دادی؟ به جز این که این همه چیزای خوب‌رو به دست آوردی، واسه خودت کلی تشکیلات درست کردی، اگه با اون ازدواج نمی‌کردی که هیچ‌کدوم از این چیزارو به دست نمی‌آوردی؛ فکر می‌کنی حاجی بهت اجازه می‌داد چنین پولی دستت بیاد تا بتونی چنین رستورانی رو بسازی؟!!! بسه از این خواب خرگوشی بلندشو.

- ساناز، درسته که با ازدواجم همه اینارو به دست آوردم اما اون با من بازی کرد، نزدیک بود دخترم بمیره، من آنقدر خودخواه نیستم که فقط به خودم فکر کنم، این حق من نیست که بخوام زندگی فرهاد رو به خاطر این مال و اموال نابود کنم.
ساناز: حالا که چی؟ می‌خوای بری به فرهاد بگی، اونم علم‌شنگه به پا کنه و همه چیز رو خراب کنی، دوباره روز از نو و روزی از نو؟

- پس می‌گی چیکار کنم؟

ساناز: احمق جون، اون حاجی که تونسته این کار رو باهات بکنه، اگه همه چی‌رو به فرهاد بگی، بدتر از اینم سرت میاره؛ پس عاقل باش و زندگیتو بکن. تازشم، واسه فرهاد هم بد نشد؛ اون الآن بیش‌تر به خوش‌گذرونی‌هاش ادامه می‌ده و هر کاری که دلش می‌خواد می‌کنه بدونه این که به کسی حساب پس بده. تو هم دوباره واسه خودت دردسر درست نکن، تازه کاریه که شده، فرهاد با رضایت خودش این کار رو کرد، پس لازم نیست بی‌خودی عذاب وجدان داشته باشی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بی‌دفاع
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات زانکو
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-7994-15-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بی‌دفاع

Pegah Golkar
۱۳۹۸/۳/۱۴
واقعا عجیب بود خیلی جالب بود بر اساس واقعیت بود؟
راضیه شمسی
۱۴۰۰/۸/۸
چه داستان عجیبی بود واقعا نظر دادن درموردش سخته
سیما خمسه
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کتاب خوبی بود. چقدر واقعا بهشون سخت گذشته
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب بی‌دفاع

برای دریافت کتاب بی‌دفاع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.