معرفی و دانلود کتاب بی‌دوز و کلک

عکس جلد کتاب بی‌دوز و کلک
قیمت:
۳۶۰۰۰ 18000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بی‌دوز و کلک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بی‌دوز و کلک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بی‌دوز و کلک

آندرس باربا از بهترین نویسندگان ادبیات اسپانیا در کتاب بی‌دوز و کلک، سرگذشت خانواده‌ای را روایت می‌کند که در شهر مادرید زندگی می‌کنند و برای مادر خود به دنبال پرستاری حاذق می‌گردند، تا اینکه با ورود دختری جوان، در روابط خانوادگی‌شان تغییرات شگرفی ایجاد می‌شود.

درباره‌ی کتاب بی‌دوز و کلک:

آندرس باربا یکی از برجسته‌ترین نویسندگان ادبی اسپانیاست که با نگارش کتاب بی‌دوز و کلک سعی دارد تا مفاهیم زندگی نظیر مرگ، عشق، شیفتگی برای دیگری، رویا، آرزو و ترس را به تصویر بکشد.

نویسنده در رمان بی‌دوز و کلک سرگذشت انسان‌هایی را روایت می‌کند که همواره در طول عمر خود صادق و روراست بوده‌اند اما هم‌اکنون با اعضای خانواده دچار چالش‌های گوناگونی شده‌اند، تا اینکه با ورود دختری پرستار به نام آنیتا، همه‌چیز رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد و حضورش درس عبرتی برای شخصیت‌های مختلف داستان می‌شود.

این اثر یکی از چهار داستان مجموعه باران بر فراز مادرید (Rain Over Madrid) محسوب می‌شود که فضای زنانه را به خوبی توصیف کرده و با نگاهی تیزبین و شاعرانه زوایای گوناگون روحی انسانی را به تصویر می‌کشد.

نکوداشت‌های کتاب بی‌دوز و کلک:

- تصاویری گزنده از سرکوب و احساس گناه. (Barnes & Noble)
- «باربا» استعداد ادبی مختص به خودش را دارد که از سنش فراتر است. (Mario Vargas Llosa)
- آندرس باربا نیازی به معرفی ندارد. او دنیای خاص خود را دارد که کاملا پرمحتوا و ادبی است. (ماریو بارگاس یوسا، نویسنده اهل پرو)
- یک نویسنده بزرگ اسپانیایی! این چیزی‌ست که باید بگویم. (Lire)

کتاب بی‌دوز و کلک برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به ادبیات اسپانیا و رمان‌های مدرن از مطالعه‌ی این کتاب لذت زیادی خواهند برد.

آندرس باربا را بیشتر بشناسیم:

او رمان‌نویس، مقاله‌نویس، مترجم، فیلمنامه‌نویس و عکاس اسپانیایی‌ست که تاکنون چندین جایزه ادبی از جمله جایزه برتر هرالد را کسب نموده و آثارش به بیش از ده زبان دنیا ترجمه شده است. همچنین آندرس باربا (Andrés Barba) در سال 2010 یکی از بیست و دو نویسنده برتر جوان اسپانیایی زبان به انتخاب مجله Granta شد.

در بخشی از کتاب بی‌دوز و کلک می‌خوانیم:

راکل در لندن زندگی می‌کرد، در یک شرکت ارتباطات کار می‌کرد و سه سال پیش برای بار دوم ازدواج کرده بود و زن یک مرد انگلیسیِ بی‌رنگ‌ورو و بی‌عرضه به نام دانُوِن شده بود. خیلی خوب می‌توانست گفت‌وگوی بین مامان و راکل را تصور کند. راکل فقط زمانی سروکله‌اش در مادرید پیدا می‌شد که می‌خواست نقش دخترِ بی‌نظیر و دست‌ودل‌باز را بازی کند. همیشه پیش مامان می‌ماند و یک خروار هدیه برای همه می‌آورد؛ مثل یک بابانوئل عجیب‌وغریب بود که بی‌موقع سری به آن‌ها زده باشد. از وقتی یادش می‌آمد، رابطه‌اش با خواهرش یا سرشار از سکوتی ملال‌آور بود یا وقت‌گذرانی‌های کوتاه، و مملو از احساسات دروغین که از پا درش می‌آورد، چون ذاتاً آدم متظاهری نبود. پابلو همیشه طوری از آمدنِ راکل حرف می‌زد که انگار قرار بود توفان بیاید. می‌پرسید «راکل امسال کِی سرمون خراب می‌شه؟» وقتی توفانِ راکل سر می‌رسید، انبوهی از لباس‌های به‌دردنخور برای پابلو، مجسمه‌ها و عروسک‌های چینی کوچکِ معمولاً سیاه یا فلزی برای او، و لباس‌های زیرِ تنگ‌وترش برای بچه‌ها را روی سر آن‌ها آوار می‌کرد و در نود درصدِ اوقات به مامان اطمینان می‌داد عشق و محبتی که لایق آن است از او دریغ شده است.

«اوهوم. می‌دونم راکل حرفش چیه.» «تو حرف من رو باور نمی‌کنی، همیشه طرف رومانیایی‌ها رو می‌گیری.» مامان با عصبانیت کمر راست کرد و نشست. «هیچ‌وقت یه کلمه از حرف‌هام رو باور نمی‌کنی.»

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی برج بابل
نام نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بی‌دوز و کلک
نویسنده
مترجمشیما الهی
ناشر چاپینشر چشمه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات77
زبانفارسی
شابک978-622-01-0757-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۶۰۰۰ 18000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بی‌دوز و کلک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بی‌دوز و کلک

برای دریافت کتاب بی‌دوز و کلک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.