معرفی و دانلود کتاب صوتی بی‌دوز و کلک

عکس جلد کتاب صوتی بی‌دوز و کلک
قیمت:
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بی‌دوز و کلک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بی‌دوز و کلک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بی‌دوز و کلک

آندرس باربا یکی از برجسته‌ترین نویسندگان ادبیات اسپانیا در کتاب صوتی بی‌دوز و کلک، داستان خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که در شهر مادرید سکونت دارند و برای مادر بیمار خود به دنبال یک پرستار مجرب می‌گردند اما با آمدن دختری جوان به زندگی‌شان، روابط خانوادگی‌شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

درباره کتاب صوتی بی‌دوز و کلک:

به حق یکی از بهترین داستان‌نویسان اسپانیایی زبان آندرس بارباست که با نوشتن کتاب بی‌دوز و کلک مفهوم زندگی و روابط انسانی را در دل لحظاتی ساده و واقعی گنجانده است و به مفاهیمی نظیر مرگ، ناتوانی در برقراری ارتباط، فوران ناگهانی عشق، شیفتگی برای دیگری، داشتن رویا و آرزو و ترس از خوشبختی می‌پردازد.

ماجرای رمان بی‌دوز و کلک درباره انسان‌هایی‌ست که در تمام طول زندگی خود صادق و روراست بوده‌اند اما حالا در روابط‌شان با اعضای خانواده دچار تنش شده‌اند اما با ورود دختری جوان به نام آنیتا که به شغل پرستاری مشغول است، همه چیز رنگ و بوی متفاوتی می‌گیرد و حضورش تلنگری برای شخصیت‌های مختلف داستان می‌شود.

این اثر یکی از چهار داستان مجموعه باران بر فراز مادرید (Rain Over Madrid) به شمار می‌رود که به خوبی فضایی زنانه را ترسیم کرده و با نگاهی تیزبین و شاعرانه زوایای مختلف روح انسانی را توصیف می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی بی‌دوز و کلک:

- یک نویسنده بزرگ اسپانیایی! این چیزی‌ست که باید بگویم. (Lire)

- آندرس باربا نیازی به معرفی ندارد. او دنیای خاص خود را دارد که کاملا پرمحتوا و ادبی است. (ماریو بارگاس یوسا، نویسنده اهل پرو)

- کتاب بی‌دوز و کلک یک خوانش لذت‌بخش با چهار داستان عالی‌ست. داستان‌هایی که به سبکی عالی، آرام و ساده نوشته شده است. (Tony's Reading List)

- باربا با مهارتی نایاب، اتفاقات کلیدی داستان را در لحظات به ظاهر پیش پا افتاده مانند تنش‌های خانوادگی و درگیری‌های عاشقانه جای می‌دهد. (Publishers Weekly)

کتاب صوتی بی‌دوز و کلک برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به ادبیات اسپانیا و رمان‌های مدرن از شنیدن این کتاب لذت زیادی خواهند برد.

آندرس باربا را بیشتر بشناسیم:

او رمان‌نویس، مقاله‌نویس، مترجم، فیلمنامه‌نویس و عکاس اسپانیایی‌ست که تاکنون چندین جایزه ادبی از جمله جایزه برتر هرالد را کسب نموده و آثارش به بیش از ده زبان دنیا ترجمه شده است. همچنین آندرس باربا (Andrés Barba) در سال 2010 یکی از بیست و دو نویسنده برتر جوان اسپانیایی زبان به انتخاب مجله Granta شد.

در بخشی از کتاب صوتی بی‌دوز و کلک می‌شنویم:

در عرض یک هفته با ده نفر مصاحبه کرده بودند. این روند دشواری‌های خودش را داشت و به همین خاطر دفعات قبل راکل گاهی آخر هفته به مادرید می‌آمد تا یک گوشه کار را بگیرد.

قدم اول این بود که به کلیسا و به یکی دو سازمان غیر دولتی به ظاهر موجه بروند و ببیند آن‌ها فرد مناسبی برای پرستاری تمام وقت از یک سالمند می‌شناسند یا نه. توضیحی اجمالی و نه چندان درست می‌دادند؛ اینکه به دنبال زنی جوان، خوش اخلاق و باتجربه برای بانویی سالخورده مبتلا به دیابت و آرام و خوش برخورد می‌گردند. طبیعتا جای خواب هم در نظر داشتند؛ اتاقی کوچک و قشنگ و پرنور.

قشنگ فکر راکل بود که کاملا خصوصی‌ست و کسی اجازه ورود به آن را ندارد. حقوقش هم 650 یورو در ماه بود، به همراه هفته‌ای یک روز مرخصی. پس از گذراندن سه ماه دوره آزمایشی در صورتیکه بیش از یک سال پیش مامان می‌ماندند، امکان عقد قرارداد هم وجود داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
25 دقیقه
بخش اول
33 دقیقه
بخش دوم
16 دقیقه
بخش سوم
33 دقیقه
بخش چهارم
29 دقیقه
بخش پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بی‌دوز و کلک
نویسنده
مترجمشیما الهی
راویاشکان عقیلی پور
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بی‌دوز و کلک

مهران فانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
رمان خوبی بود. راوی هم خوب بود. ولی به نظرم، برای رمانی زنانه که قهرمان و بیشتر شخصیتهاش زن هستند، بهتر بود راوی، خانم باشه تا آقا!
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بی‌دوز و کلک

برای دریافت کتاب صوتی بی‌دوز و کلک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.