معرفی و دانلود کتاب بیت کوین: تنها کتاب سرمایه گذاری که به آن نیاز دارید

عکس جلد کتاب بیت کوین: تنها کتاب سرمایه گذاری که به آن نیاز دارید
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیت کوین: تنها کتاب سرمایه گذاری که به آن نیاز دارید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیت کوین: تنها کتاب سرمایه گذاری که به آن نیاز دارید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیت کوین: تنها کتاب سرمایه گذاری که به آن نیاز دارید

کتاب بیت کوین: تنها کتاب سرمایه گذاری که به آن نیاز دارید مقدمه‌ای خوب برای آشنایی با بیت‌کوین و تکنیک‌های خرید آن است. گروه نویسندگان انتشارات فریمن به تمام سوالات شما درباره‌ی ارزش بیت‌کوین، استخراج بیت‌کوین و ماهیت این رمزارز پاسخ می‌دهند.

درباره‌ی کتاب بیت‌کوین: تنها کتاب سرمایه‌گذاری که به آن نیاز دارید

بیت‌کوین یک ارز دیجیتال است که بدون نیاز به بانک مرکزی و بی‌واسطه به‌صورت همتا به همتا منتقل می‌شود. تراکنش‌های بیت‌کوین با زبان برنامه‌نویسی تعریف و توسط یک پایگاه داده به نام بلاک‌چین ضبط می‌شوند. کتاب بیت‌کوین: تنها کتاب سرمایه‌گذاری که به آن نیاز دارید (The Only Bitcoin Investing Book You’ll Ever Need) نشان می‌دهد چیزی که زمانی یک ارز حاشیه‌ای در دارک وب بود، امروزه روبه‌رشدترین دارایی مالی در جهان است. اگر تا به امروز قانع نشده‌اید که از بیت‌کوین درآمدزایی کنید، این کتاب حقایق زیادی درباره‌ی این ارز دیجیتال در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این دنیای پرسرعت و متغیر که پولِ فیزیکی در حال از دست دادن کارکرد خود است، دنیای مالی و سرمایه‌گذاری نیز تغییر شکل داده‌اند. در سال‌های اخیر ارزهای دیجیتال راه خود را به بازارهای مالی باز کرده‌اند و تعداد بیشماری سرمایه‌گذاری را به دنبال داشته‌اند. بیت‌کوین برای اولین بار مشکلاتی که سایر پروژه‌های پول‌های دیجیتال داشتند را برطرف کرد. از دلایل محبوبیت بیت‌کوین، جابه‌جایی راحت و بی‌واسطه‌ی سرمایه ورای مرزهای جغرافیایی است.

معرفی و دانلود کتاب بیت کوین: تنها کتاب سرمایه گذاری که به آن نیاز دارید

برای فهم کتاب بیت‌کوین: تنها کتاب سرمایه‌گذاری که به آن نیاز دارید، به داشتن تخصص در این زمینه احتیاج ندارید. نویسندگان با توضیح اصطلاحات مالی و تخصصی، فهم مطالب را برای شما سهل می‌سازند. این کتاب همچنین توصیه‌های خوبی درباب خرید بی‌واسطه‌ی بیت‌کوین ارائه می‌دهد.

سوالی که اکثر مردم معمولی و حتی سرمایه‌گذاران با آن مواجهند این است که آیا بیت‌کوین را می‌توان پول در نظر گرفت یا خیر؟ کتاب بیت‌کوین: تنها کتاب سرمایه‌گذاری که به آن نیاز دارید از دو منظر به این سوال پاسخ می‌دهد. بسیاری افراد بیت‌کوین یا BTS را طلای دیجیتال می‌نامند و آن را هم‌طراز با طلا در نظر می‌گیرند که همیشه، حتی در بحران‌های اقتصادی، دارای ارزش است، اما نویسندگان نقضِ این مثال را توضیح می‌دهند. آن‌ها اینطور بیان می‌کنند که طلا در بسیاری فرآیندهای صنعتی مفید نیست و ارزش خود را از کسانی می‌گیرد که طلا را ارزشمند می‌دانند. BTS دقیقاً مشابه طلا نیست و به لطف کمبود ذاتی‌اش، دارای ارزشی حتی بیشتر از طلاست. رویکرد دوم برای پاسخ به این سوال، فکر کردن راجع‌به ماهیت پول است؛ اینکه چه‌چیزی در طول تاریخ ماهیت پول را شکل داده است. با وجود اشکال مختلف پول در طول تاریخ، تمام آن‌ها دارای چند حلقه‌ی مشترک بوده‌اند؛ پس در تطابق میان پول و بیت‌کوین، می‌توان به این ویژگی‌ها رجوع کرد.

دیگر آموزش‌های کتاب بیت‌کوین: تنها کتاب سرمایه‌گذاری که به آن نیاز دارید شاملِ خریدن بیت‌کوین در پنج دقیقه، سه راه برای نخریدن بیت‌کوین، ایمن نگه داشتن وضعیت بیت‌کوین و اجتناب از کلاه‌برداری‌های آن است.

این کتاب توسط انتشارات فریمن به زبان انگلیسی منتشر شده و در ایران با ترجمه‌ی یگانه عبدی و از سوی انتشارات دیده‌بان قلم فرتاک منتشر شده است.

کتاب بیت‌کوین: تنها کتاب سرمایه‌گذاری که به آن نیاز دارید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال اطلاعات موثقی درباره‌ی بیت‌کوین و یادگیری نحوه‌ی خرید و سرمایه‌گذاری آن هستید، کتاب مناسبی را انتخاب کرده‌اید.

در بخشی از کتاب بیت کوین: تنها کتاب سرمایه گذاری که به آن نیاز دارید می‌خوانیم

انواع مختلفی از کیف پول‌های ارز رمزی وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید تا BTC خود را ذخیره کنید. کیف پول شما، حساب بانکی رمزی شماست و اطلاعات حیاتی مربوط به دارایی‌هایتان را ذخیره می‌کند. توجه داشته باشید که کیف پول شما سکه‌ها را ذخیره نمی‌کند. سکه‌های شما در زنجیره‌ی بلوکی قرار دارند و هرگز تکرار یا دزدیده نمی‌شوند. کیف پول شما اطلاعاتی را ذخیره می‌کند که این اطلاعات، دسترسی به سکه‌هایتان را فراهم می‌آورند. این بدان معنی است که اگر کیف پول فیزیکی خودتان را گم کنید، هنوز هم می‌توانید ارز رمزی‌شده‌ی خود را بازیابی کنید. کیف پول شما دروازه‌بانی برای زنجیره‌ی بلوکی است و باید همیشه آن را با ایمنی کامل ذخیره کنید. تمام کیف پول‌های بیت‌کوین، دو کلید یا پسورد دارند که داخل کیف پول قرار دارد. کلید اول، کلید عمومی و کلید دوم، کلید خصوصی است. کلید عمومی، آدرسی است که بیت‌کوین شما در آن نگهداری می‌شود. کلید خصوصی، رشته‌ای است که به‌طور تصادفی تولید شده است و به‌عنوان رمز عبور تراکنش عمل می‌کند. اگر مایل باشید BTC را ارسال یا دریافت کنید، باید تراکنش را با استفاده از کلید خصوصی خودتان اعتبارسنجی کنید. فرض کنیم که افرادی می‌خواهند برای شما BTC بفرستند. شما برای آن‌ها کلید عمومی خود را ارائه می‌دهید و کلید خصوصی خودتان را در نرم‌افزار کیف پول وارد می‌کنید. این روند تراکنش روی شبکه را معتبر می‌کند و سکه‌های شما افزایش می‌یابد (یا اگر مبلغی را برای کسی ارسال کنید، تعداد سکه‌ها کاهش می‌یابد). انواع مختلفی از کیف پول وجود دارد. بیایید ببینیم که کدام‌یک برای شما بهترین هستند.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
فصل اول: چرا بیت‌کوین؟ چرا هم‌اکنون؟
نوسان
قانونمندی
تاریخچه‌ای از بیت‌کوین در ده دقیقه
منشأ
عواقب
بانک
ساتوشی ناکاموتو
بیت‌کوین چطور کار می‌کند؟
کاوش
اعتبارسنجی تراکنش
عرضه
غیرمتمرکز
فصل دوم: بنابراین، آیا بیت‌کوین پول است؟
ماهیت پول
کمبود
تقسیم‌پذیری
قابلیت حمل و جابه‌جایی
ماندگاری و دوام
قابل تشخیص بودن
فصل سوم: پرسیدن ده سؤال رایج شما در مورد بیت‌کوین
چرا بیت‌کوین این‌قدر ارزشمند است؟
آیا بیت‌کوین خیلی گران‌قیمت نیست؟
اگر آن‌ها بیت‌کوین بیشتری تولید کنند، چه می‌شود؟
آیا دولت می‌تواند بیت‌کوین را محدود کند؟
آیا من می‌توانم بیت‌کوین را روی کامپیوتر خودم استخراج کنم؟
آیا ممکن است بیت‌کوین هک شود؟
آیا ممکن است بیت‌کوین هک شود؟
آیا بیت‌کوین را می‌توان به پول نقد تبدیل کرد؟
آیا بیت‌کوین می‌تواند به 100000 دلار یا 1000000 دلار برسد یا این‌ها اهداف قیمت‌گذاری بی‌پروایانه در شبکه‌ی آنلاین اینترنت هستند؟
آیا در مقابل سود بیت‌کوین باید مالیات پرداخت کنم؟
فصل چهارم: در مورد سود سرمایه‌ی بلندمدت و کوتاه‌مدت چه می‌توان گفت؟
آیا چندین بیت‌کوین را باید به‌صورت «بیت‌کوین» یا «بیت‌کوین‌ها» نوشت؟
چه چیزی روی قیمت بیت‌کوین اثر می‌گذارد؟
کسب‌وکار را به‌طور کامل درک کنید
BTC در کجا و چگونه استفاده می‌شود؟
مزایای دارایی نامشهود
درک ارتباط بین کسب‌وکار و بخش
MOAT
فروش و بازاریابی قوی
خرید داخلی
می‌تواند وضعیت را طوفانی کند
سایر محرک‌های قیمتی BTC
تورم ارز فیات
مقررات کمتر
تصویب نهادی
اتخاذ جریان اصلی
فصل پنجم: چگونه در پنج دقیقه بیت‌کوین بخریم؟
CoinBase
تنظیم خریدهای مکرر خودکار
فصل ششم: سه راه برای نخریدن بیت‌کوین
Robinhood
GBTC
فصل هفتم: بیت‌کوین خود را در وضعیت ایمن نگه دارید
کیف پول
کیف پول دسکتاپ
کیف پول موبایل
کیف پول آنلاین
کیف پول‌های سخت‌افزاری
کیف پول‌های کاغذی
بهترین شیوه‌های خرید کیف پول
فصل هشتم: اجتناب از کلاه‌برداری‌های بیت‌کوین
کلاه‌برداری ICO
روش‌های پول درآوردن
روش‌های وام و قرض گرفتن
سیستم‌های معاملاتی خودکار
فصل نهم: چگونه از بمب بیت‌کوین در بازار سهام، سود ببریم؟
شرکت‌هایی که موجب تصویب بیت‌کوین می‌شوند
PayPa
CoinBase
Bitmain
شرکت Canaan
شرکت‌هایی که روی یک پاشنه می‌چرخند
زنجیره‌ی بلوکی Rio
MicroStrategy
بهترین زنجیره‌ی بلوکی
فصل دهم: آیا بیت‌کوین سقوط می‌کند؟
سایر ارزهای رمزنگاری
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیت کوین: تنها کتاب سرمایه گذاری که به آن نیاز دارید
نویسنده
مترجمیگانه عبدی
ناشر چاپیانتشارات دیده بان قلم فرتاک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات140
زبانفارسی
شابک978-622-5601-14-7
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بیت کوین: تنها کتاب سرمایه گذاری که به آن نیاز دارید

برای دریافت کتاب بیت کوین: تنها کتاب سرمایه گذاری که به آن نیاز دارید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.