معرفی و دانلود کتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند؟

عکس جلد کتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند؟
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند؟

کتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند؟ نوشته‌ی جف ادگرز، ماجراهای هیجان‌انگیز و مجذوب‌کننده‌ی یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های موسیقی دنیا را به تصویر می‌کشد که آهنگ‌های آن‌ها سال‌ها در صدر جدول پرفروش‌ها قرار داشت و مردم برای دیدن‌شان لحظه شماری می‌کردند.

درباره‌ی کتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند:

بیتل‌ها یا همان بیتلزها یک گروه راک انگلیسی بودند که در سال 1960 در شهر لیورپول آغاز به کار کرد و از آن‌ها به عنوان یکی از برجسته‌ترین و اثرگذارترین گروه‌های موسیقی در تمام زمان‌ها یاد می‌شود. آن‌ها در گسترش پاد فرهنگ دهه 1960 نقش اساسی داشتند و باعث شدند موسیقی عامه پسند به عنوان یک شکل هنری موسیقی شناخته شود.

جف ادگرز (Geoff Edgers) در کتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند؟ (Who were The Beatles) فراز و نشیب‌های این گروه مشهور موسیقی را به تصویر می‌کشد.

با بیتل‌ها بیشتر آشنا شویم:

بیتل‌ها به Fab Four (چهار لوبیا) شهرت داشتند و آنقدر در میان مردم شناخته شده بودند که اگر شما می‌گفتید جان، پل، جورج و رینگو، همه می‌دانستند که در مورد چه افرادی صحبت می‌کنید. ظاهر این گروه نسبت به اکثر جوانان در اوایل دهه 1960 متفاوت بودند. آن‌ها موهای بلندی داشتند، خبرنگاران به آن‌ها برس گردگیری می‌گفتند زیرا تمام دکمه‌های پیراهن‌هایشان را تا انتها می‌بستند. گروه بیتل به دلیل اینکه اهل انگلستان بودند لهجه‌های گوناگونی داشتند و تا قبل از آن‌ها همه‌ی بزرگان و گروه‌های موسیقی پاپ، آمریکایی بودند.

بیشتر از همه صدای موسیقی آن‌ها تفاوت داشت و سبکشان راک‌ اند رول بود. وقتی گروه برای اولین بار به ایالات‌ متحده آمد، تمام بلیط‌های کنسرت به فروش رسید و مردم بسیار هیجان‌ زده شده و حتی بی‌هوش شدند. روزنامه‌ها آن را "حمله انگلیسی" نامیدند. آن‌ها حتی از الویس هم بزرگ‌تر شده بودند. پس از مدتی، هنگامی که در محبوب‌ترین حالت خود بودند، گروه از هم پاشید. اما هنوز هم پس از چهل سال، آهنگ‌های آن‌ها در بالای جدول فروش برترین‌ها قرار دارد.

کتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به موسیقی علاقه‌مند هستید، بهتر است هر چه زودتر با گروه موسیقی بیتلز آشنا شوید. کتاب حاضر این فرصت را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌دهد.

در بخشی از کتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند می‌خوانیم:

از نظر طرفداران بیتل‌ها، پل مک کارتنی همیشه به عنوان "محبوب" شناخته می‌شد. او مژه‌های بلند و چشمان درشت قهوه‌ای و موهایی پرپشتی داشت. او همچنین برخی از عاشقانه‌ترین آهنگ‌های گروه را خوانده است، (تصنیف‌ها). با این حال، از کودکی، پل چاق بود. برادرش مایکل او را "چاقالو" صدا می‌کرد. این مسئله خیلی او را آزار می‌داد؛ اما پل هر چه بزرگتر شد، چربی کودکی خود را از دست می‌داد.

پل در 18 ژوئن سال 1942 متولد شد. مادرش، مری، یک اتاق خصوصی در بیمارستان داشت. زنان فقیر معمولاً مجبور بودند با مادران کاملاً جدیدی در یک اتاق مشترک شوند و خانواده مک کارتنی هم پول زیادی نداشتند؛ اما مری به عنوان پرستار کار می‌کرد، بنابراین بیمارستان با او مثل عضوی از خانواده رفتار کرد. پل بچه خیلی خوبی بود. نمرات او خصوصا در لاتین خوب بود و دوستان زیادی پیدا می‌کرد. او دوست داشت نقاشی بکشد و بنویسد. او نیز عاشق موسیقی بود.

پاول مانند جان نمی‌توانست آنچه را که می‌شنید باور کند وقتی آهنگی از الویس پریسلی در رادیو پخش شد به نظر خیلی متفاوت بود. پل همچنین لیتل ریچارد، خواننده سیاه‌پوست را هم دوست داشت.

الویس باحال و خوش‌تیپ بود، اما لیتل ریچارد آرایش کمتری داشت، در صحنه غوغا می‌کرد و ترانه‌هایی به نام "Tutti Frutti" و "Good Golly، Miss Molly" را می‌خواند. در واقع، لیتل ریچارد فقط آواز نمی‌خواند. او فریاد می‌زد. هنگامی که پیانو می‌نواخت، لیتل ریچارد بسیار هیجان‌ زده می‌شد طوریکه مجبور بود که بایستد. گاهی اوقات او نیمکت پیانو را با لگد دور می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب

بیتل‌ها چه کسانی بودند؟
فصل 1: جان لنون
فصل 2: پل مک کارتنی
فصل 3: رینگو استار
فصل 4: جورج هریسون
فصل 5: تشکیل گروه
فصل 6: یک نام جدید، یک نگاه جدید
فصل 7: بیتلمانیا
فصل 8: جاده خسته
فصل 9: شروع یک پایان
فصل 10: همه در حال انفرادی کار کردن هستند
فصل 11: غمگین‌ترین روز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند؟
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-284-141-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند؟

برای دریافت کتاب بیتل‌ها چه کسانی بودند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.