معرفی و دانلود کتاب بیل گیتس چه کسی است؟

عکس جلد کتاب بیل گیتس چه کسی است؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیل گیتس چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیل گیتس چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیل گیتس چه کسی است؟

پاتریشیا دموث در کتاب بیل گیتس چه کسی است؟ شما را با زندگی یکی از با نفوذترین افراد قرن بیستم آشنا می‌کند، کسی که با ایجاد دگرگونی‌های جدید در تکنولوژی توانست دنیای کامپیوترها را در مسیر تازه‌‌ای قرار دهد.

درباره کتاب بیل گیتس چه کسی است؟

در طول تاریخ افراد بسیاری بودند که با دانش و مهارت‌های مختص به خود توانسته‌اند جهان را در ابعاد مختلف دچار شگفتی کنند، یکی از این افراد مشهور بیل گیتس است که در دهه‌های اخیر بشر را با مفاهیم جدید تکنولوژی و کامپیوتر آشنا کرد. پاتریشیا دموث (Patricia Demuth) در کتاب بیل گیتس چه کسی است؟ (Who is Bill Gates) می‌کوشد تا با شرح خلاصه‌ای از زندگی و افتخارات این مرد اسرارآمیز شما را با دنیایی آشنا کند که بیل گیتس خواهان رسیدن به آن است.

در سال 1980، تعدادی از مدیران ارشد شرکت IBM به دیدار یک شرکت کوچک به نام مایکروسافت رفتند. مدیرعامل این شرکت بیل گیتس نام داشت.

آن موقع، بیل گیتس تنها بیست و چهار سال داشت، او حتی جوان‌تر به نظر می‌رسید. موهایش، عینک جغدی، کک و مک و ژاکت کش‌دارش او را شبیه به نوجوانان کرده بود. اما هنگامی که شروع به صحبت کرد، همه‌ی مدیران برجسته‌ی شرکت IBM تحت تأثیر او قرار گرفتند. آن‌ها فهمیدند که او چه اطلاعات جالبی در مورد کامپیوترها دارد. در آن دوره، کامپیوترهای ساخته شده توسط شرکت IBM بسیار بزرگ بودند. بعضی از آن‌ها کل اتاق‌ها را اشغال می‌کردند! به همین دلیل تنها شرکت‌های بزرگ و ادارات دولتی می‌توانستند آن‌ها را خریداری کنند.

کامپیوترهای کوچک نیز تازه در حال ساخت بودند. به همین خاطر مدیران ارشد IBM از مایکروسافت بازدید می‌کردند. زیرا مایکروسافت یک شرکت جوان بود که در زمینه کامپیوترهای کوچک و شخصی تخصص داشت. این موضوع سبب شد تا شرکت IBM با بیل گیتس و مایکروسافت قرارداد ببندد. قراردادی که بیل گیتس را تبدیل به ثروتمندترین انسان روی زمین کرد و فصل جدیدی را در دنیای کامپیوترها رقم زد.

کتاب بیل گیتس چه کسی است؟ مناسب چه کسانی است:

این کتاب با بیانی ساده و روان و در قالب داستانی جذاب برای تمام کودکان دبستانی و نوجوانانی که به دنبال الگویی مناسب جهت پیدا کردن مسیر درست زندگی خود هستند، نوشته شده است.

در بخشی از کتاب بیل گیتس چه کسی است؟ می‌خوانیم:

در سال 1986، بیل سهام شرکت مایکروسافت را عمومی اعلام کرد. عمومی شدن به این معنی است که هر کسی - نه فقط کارگران شرکت‌های بزرگ – می‌توانند سهام سهام آن شرکت را خریداری کنند. از آن زمان سهام، قطعات کوچک یک شرکت، در بازار سهام فروخته می‌شود. سهام مایکروسافت با سرعت برق فروخته شد. یک شبه و بیل گیتس (و بنیانگذار پُل آلن) میلیونر شدند. تا سال 1987، ارزش سهام آنقدر بالا رفته بود که بیل میلیاردر شد. او در آن زمان او فقط سی و یک سال داشت، جوان‌ترین میلیاردر خود ساخته در دنیا تا آن زمان است.

یک میلیارد دلار (1،000،000،000 دلار) آنقدر پول است که درک آن تقریباً سخت است. دیوید ام. شوارتز در کتاب خود یک میلیون چقدر است؟ می‌گوید که شمارش با صدای بلند تا یک میلیارد؛ نود و پنج سال طول می‌کشد. و این بدون استراحت برای خوردن یا خوابیدن است!

راهی دیگر بگویید، اگر در سال یک میلیارد دلار درآمد کسب کنید، در هر هفته حدود 19 میلیون دلار، هر ساعت 475000 دلار و در ثانیه 8000 دلار درآمد خواهید داشت!

هشت سال بعد از میلیاردر شدن، نام بیل به عنوان ثروتمندترین مرد روی زمین ثبت شد! او سال‌ها این مقام را حفظ کرد - از 1995 تا 2007 و دوباره در سال 2009. ثروت بیل بیش از 50 میلیارد دلار بود. چه مدت طول می‌کشد تا آن را حساب کنیم؟ برو کشف کن!

فهرست مطالب کتاب

بیل گیتس چه کسی است؟
فصل 1: جوان متفکر
فصل 2: مدرسه لکساید
فصل 3: یادگیری زبان تازه
فصل 4: بهترین فرصت
فصل 5: مایکروسافت متولد شد!
فصل 6: یک معاملۀ بزرگ
فصل 7: موفقیت‌های بزرگ از راه می‌رسند
فصل 8: زندگی خانوادگی
فصل 9: روبرو شدن با چالش‌ها
فصل 10: بخشش ثروت
فصل 11: زندگی روزانۀ من
نکاتی جالب از زندگی بیل گیتس
دورۀ زمانی زندگی بیل‌گیتس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیل گیتس چه کسی است؟
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-284-016-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیل گیتس چه کسی است؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بیل گیتس چه کسی است؟

برای دریافت کتاب بیل گیتس چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.