معرفی و دانلود کتاب بیلی بنا

عکس جلد کتاب بیلی بنا
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیلی بنا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیلی بنا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیلی بنا

تا حالا به این فکر کرده‌اید وقتی که بزرگ شدید دوست دارید چه‌کاره شوید؟ کتاب بیلی بنا نوشته‌ی مندی راس، داستانی آموزنده برای آشنا کردن کودکان با شغل بنایی است. در این داستان، بیلی بنا خانه‌ی خانم داگزبری را می‌سازد. آیا خانم داگزبری خانه‌ی جدیدش را دوست خواهد داشت؟ این کتاب بخشی از مجموعه‌ی شغل آینده‌ی من است که قصد دارد حرفه‌های مختلف را به خردسالان معرفی کند و تصاویر زیبای آن برای کودکان جذاب خواهد بود.

درباره‌ی کتاب بیلی بنا

بیلی بنا در حال ساختن خانه‌ی خانم داگزبری است. از خانه چیز زیادی باقی نمانده و به‌زودی به اتمام می‌رسد. خانم داگزبری از این اتفاق خیلی خوشحال است اما به نظر می‌رسد سگش خیلی خوشحال نیست. او دائماً پارس می‌کند. چه چیزی عصبانی‌اش کرده؟ فکر می‌کنید وقتی خانه تمام شود، خانم داگزبری از خانه خوشش می‌آید؟ چرا سگ خانم داگزبری زیاد خوشحال نیست؟ اگر دوست دارید پایان این معما را بدانید، با بیلی بنا و حرفه‌اش همراه شوید!

کتاب بیلی بنا (Builder Bill) هشتمین اثر از مجموعه‌ی شغل آینده من است. مندی راس (Mandy Ross) در این کتاب پیشه‌ی بنایی را به کودکان خردسال معرفی می‌کند. راوی در ضمن داستان بیلی و خانم داگزبری، یک روز از کار در این حرفه را توضیح می‌دهد و بچه‌ها را با آن آشنا می‌کند. همه‌ی داستان‌های این مجموعه در یک شهر اتفاق می‌افتند و همه‌ی آدم‌های این شهر در کنار هم مشکلی را حل می‌کنند. بنابراین داستان‌ها، همدلی و کمک به یکدیگر را هم به کودکان می‌آموزند. از نکات جالب مجموعه این است که شخصیت اصلی هر کتابی، در کتاب‌های دیگر هم به صورت فرعی حضور دارد و به داستان‌ها حالتی به‌هم‌پیوسته می‌بخشد. جمله‌های کتاب کوتاه هستند و عبارات دائم تکرار می‌شوند تا کودک بتواند بهتر آن را درک کند. تصویرسازی بیلی بنا را اِما داد (Emma Dodd)، تصویرساز بریتانیایی، بر عهده داشته است. این کتاب را فرزاد امامی ترجمه و نشر افق منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب شغل آینده‌ی من

مجموعه‌ی شغل آینده من نشر افق، کتاب‌هایی آموزشی برای کودکان هستند که در هرکدام از آن‌ها، یکی از حرفه‌ها معرفی می‌شود. داستان‌ها در شهری اتفاق می‌افتند که اهالی آن برای زندگی بهتر به هم کمک می‌کنند. بچه‌ها در خلال داستان هر کتاب، با یکی از مشاغل مفید جامعه آشنا خواهد شد. این مجموعه 11 جلدی است و در آن مشاغلی مثل پرستاری، معلمی، پزشکی، رانندگی و ... معرفی ‌شده‌ است.

کتاب بیلی بنا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی آموزشی برای کودکان خردسال و رده‌ی سنی 5 تا 7 ساله هستید، مخصوصاً اگر می‌خواهید آن‌ها را با حرفه‌های جامعه آشنا کنید، این داستان انتخاب خوبی برای شماست.

با مندی راس بیشتر آشنا شویم

مندی راس شاعر، نمایشنامه‌نویس و نویسنده‌ی کودکان است. او در حدود شصت کتاب برای کودکان و خردسالان نوشته و سال 2001 نامزد نهایی جایزه‌ی سِینبری برای کتاب‌های خردسالان و دو بار هم نامزد جایزه‌ی شعر بیرمنگام شده است. مندی راس در کنار نوشتن کتاب و داستان، کارگاه و کلاس نویسندگی خلاق برای کودکان نیز برگزار می‌کند. او معتقد است بیرمنگام انگلیس، محل زندگی‌اش، منبع الهام اصلی‌اش است و بسیاری از سوژه‌های کتاب‌هایش را ازآنجا می‌گیرد. مجموعه‌ی «قصه‌های شیرین جنگل» دیگر اثر اوست که به فارسی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب بیلی بنا می‌خوانیم

بیلی بنا همان‌طور که سوت می‌زد و به سمت خانه می‌رفت تا استراحت کند با خود می‌گفت: «امیدوارم خانم داگزبری و بارکر، راحت و آسوده بخوابند.» خانم داگزبری و بارکر هم که راضی بودند و لبخند می‌زدند، آن شب راحت و آسوده خوابیدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیلی بنا
نویسنده
مترجمفرزاد امامی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-964-369-344-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیلی بنا

آزاده
۱۴۰۲/۸/۳
اینکه بچه‌ها با شغل بنایی آشنا بشن مفید بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بیلی بنا

برای دریافت کتاب بیلی بنا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.