معرفی و دانلود کتاب اشلی آتش‌نشان

عکس جلد کتاب اشلی آتش‌نشان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اشلی آتش‌نشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اشلی آتش‌نشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اشلی آتش‌نشان

کتاب اشلی آتش‌نشان، نوشته‌ی مندی راس، داستان یک مرد وظیفه‌شناس است که سعی دارد شغل خود را به بهترین نحو انجام دهد. صبح یکی از روزها زنگ آژیر آتش‌نشانی به صدا در می‌آید و به اشلی خبر می‌رسد که به‌خاطر طوفان شدید شب گذشته، درختی افتاده و راه جاده را بسته است. حالا او باید به محل حادثه برود و وضعیت را بررسی کند. این کتاب کودکان را با وظایف یک آتش‌نشان آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب اشلی آتش‌نشان

زمانی می‌توانیم در کار و زندگی خود تاثیرگذار و موفق عمل کنیم که به مسئولیت‌های خود عشق بورزیم و همواره برای هرچه بهتر انجام دادن آن وظایف تلاش کنیم. خصوصاً که وظیفه‌شناسی و دلسوز بودن در برخی از حرفه‌ها که با جان دیگران سروکار دارد، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. آتش‌نشانی یکی از این شغل‌های دشوار است که نجات جان موجودات زنده و مدیریت شرایط بحرانی از اصلی‌ترین وظایف آن است و پذیرش این مسئولیت‌ها نیازمند داشتن ویژگی‌هایی‌ست که در همه‌ی افراد وجود ندارند. در کتاب اشلی آتش‌نشان (Fireman Fergus)، نوشته‌ی مندی راس (mandy rass)، با شخصیتی روبه‌رو می‌شویم که یک آتش‌نشان دلسوز و فداکار است و برای انجام وظایف شغلی خود تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد. او حتی وقتی می‌بیند درختی در میان جاده افتاده، ابتدا لانه‌ی پرنده‌ای که هنوز روی درخت است را برمی‌دارد و بعد به فکر دور کردن درخت از فضای جاده می‌افتد. چراکه برای یک آتش‌نشان جان تک‌تک موجودات زنده ارزش دارد.

علاوه‌براین صفاتی چون صداقت، صبر و بردباری، انعطاف‌پذیری و آمادگی جسمانی همواره برای یک آتش‌نشان مهم و ضروری هستند. این کتاب به کودکان می‌آموزد نسبت به محیط پیرامون خود دلسوز باشند و ویژگی‌های فداکاری و همدلی را در وجود خود تقویت کنند. کتاب اشلی آتش‌نشان با ترجمه‌ی فرزاد امامی و تصویرگری اما داد، از سوی واحد کودک نشر افق (کتاب‌های فندق) منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه داستان کودک شغل آینده‌‌ی من

در هر یک از کتاب‌های مجموعه‌ی 11 جلدی «شغل آینده‌ی من»، بچه‌ها با وظایف یکی از شغل‌ها آشنا می‌شوند. این مجموعه کتاب تصویری به‌قلم مندی راس نوشته شده و فرزاد امامی کار ترجمه‌ی این آثار را بر عهده داشته است.

کتاب اشلی آتش‌نشان مناسب چه کسانی است؟

مخاطب این اثر کودکان 5 تا 7 سال هستند و این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند با شغل آتش‌نشانی و ویژگی‌هایی چون فداکاری و دلسوزی آشنا شوند.

در بخشی از کتاب اشلی آتش‌نشان می‌خوانیم

اشلی آتش‌نشان، ماشین آتش‌نشانی را به ایستگاه آتش‌نشانی برگرداند تا برای روز بعد آماده باشد.
گفت: «حالا وقتش رسیده که به خانه بروم، چای بخورم و کمی استراحت کنم.
روز کاری خوبی بود، اما امیدوارم امشب دیگر از توفان خبری نباشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اشلی آتش‌نشان
نویسنده
مترجمفرزاد امامی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات12
زبانفارسی
شابک978-964-369-342-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اشلی آتش‌نشان

بهاره محمدی اسفه
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
این کتاب رو برای پسرم خریدم و خیلی دوستش داره و تقریبا هر شب براش میخونم.
با سپاس از کتابراه
هانیه فخرایی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
کتاب زیاد جالبی نیس
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب اشلی آتش‌نشان

برای دریافت کتاب اشلی آتش‌نشان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.