معرفی و دانلود کتاب تاسیسات الکتریکی جلد 2: آنچه یک تکنسین برق باید بداند

برای دانلود قانونی کتاب تاسیسات الکتریکی جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاسیسات الکتریکی جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاسیسات الکتریکی جلد 2: آنچه یک تکنسین برق باید بداند

سیستم‌های برق و تأسیسات الکتریکی یکی از پرکاربردترین سیستم‌های مصرفی در دنیا هستند. کتاب تاسیسات الکتریکی جلد 2 نوشته امیر حسن زاده، محمود مومنی، ایمان سریری و امیر بنائیان ازجمله بهترین کتاب‌های مرجع فنی و عملیاتی است که راهنمای بسیار خوبی برای تکنسین‌ها و ناظرین برق به‌شمار می‌رود و اطلاعات موردنیاز در زمینه انواع موتورهای الکتریکی و ... را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب تاسیسات الکتریکی جلد 2

از زمان کشف و استفاده از برق، این حوزه تغییر و تحولات زیادی داشته است و امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و پیچیده‌ترین رشته‌های تحصیلی و حوزه‌های شغلی معرفی می‌شود. سیستم‌ها و تأسیسات الکتریکی در هر فعالیتی حرف اول را می‌زنند و بدون وجود هر یک از آن‌ها، دسترسی به برق و راه‌اندازی کارها غیرممکن و یا بسیار دشوار می‌شود. بنابراین با توجه به پیشرفت‌های روزافزون علم در حوزه برق الکتریک، تکنسین‌های برق و فعالان این حوزه کاری نیز می‌بایست دانش خود را همراه با تغییرات علمی، به‌روز کنند.

کتاب تأسیسات الکتریکی جلد 2 نوشته‌ی امیر حسن زاده، محمود مومنی، ایمان سریری و امیر بنائیان یک مرجع کاربردی غنی در حوزه تأسیسات الکتریکی است که می‌تواند نیازهای عملیاتی و فنی فعالان این حوزه را پاسخگو باشد و به یادگیری بیشتر افراد و به‌کارگیری مهارت تخصصی منجر شود.

با مطالعه این کتاب انواع سیستم‌های تأسیساتی و کاربردهای آن را می‌شناسید. همچنین، اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه پارامترهای مهم ترانسفورماتور، دتکتورها و سیستم‌های جریان ضعیف، بانک خازنی، کدگذاری کابل‌ها و... به دست می‌آورید.

کتاب تاسیسات الکتریکی جلد 2 برای چه کسانی مناسب است؟

همه دانشجویان، ناظران و تکنسین‌های رشته برق که در زمینه تاسیسات الکتریکی فعالیت می‌کنند، می‌توانند از این کتاب راهنمای عملی و کاربردی استفاده کنند.

در بخشی از کتاب تاسیسات الکتریکی جلد 2 می‌خوانیم

به علت برقراری ارتباط موثر بین درایو و موتور، مصرف انرژی در راه‌اندازی و موافع بی‌باری به شدت کاهش می‌یابد. پیوستگیو کنترل دائم روز جهت گردش، سرعت و نحوه‌ی کنترل موتور نیز از مزایای فوق‌العاده درایو می‌باشد.

می‌توان با افزایش فرکانس و ولتاژ با تناسب عالی، دور موتور را تا چند برابر دور نامی افزایش داد. البته این حالت با توجه به میزان و زمان افزایش می‌تواند برای موتو خطرناک باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل چهارم: تابلو برق و کلیدهای کنترلی-حفاظتی
فصل پنجم: کابل‌کشی و سیم‌کشی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاسیسات الکتریکی جلد 2: آنچه یک تکنسین برق باید بداند
نویسنده، ، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات198
زبانفارسی
شابک978-600-124-602-9
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تاسیسات الکتریکی جلد 2

مجتبی اسماعیلی
۱۴۰۲/۴/۲۷
مکمل و ادامه جلد یک فوق العاده برای دانش افزایی در زمینه برق صنعتی دم شما گرم
امیررضا اسمعیل نژاد شیراز
۱۴۰۲/۱/۱۱
اصلا در مورد تاسیسات الکتریکی مطلب نداشت
naser
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
در کنار کتابهای دیگر استفاده شود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب تاسیسات الکتریکی جلد 2

برای دریافت کتاب تاسیسات الکتریکی جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.