معرفی و دانلود کتاب تامی و هدیه کریسمس

عکس جلد کتاب تامی و هدیه کریسمس
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تامی و هدیه کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تامی و هدیه کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تامی و هدیه کریسمس

کتاب تامی و هدیه کریسمس نوشته‌ی پریا دانشیان، داستانی کوتاه و جذاب برای کودکان گروه سنی «ج» است.

این کتاب داستان پسری به نام تامی را روایت می‌کند که در یک پرورشگاه روزگار می‌گذراند. او آرزو دارد که یک خانواده‌ی مهربان داشته باشد. با ورود او به خانواده‌ای جدید، اتفاق شگفت‌انگیزی برایش می‌افتد که زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد.

در بخشی از کتاب تامی و هدیه کریسمس می‌خوانیم:

تامی ناباورانه به خانم توماس نگاه کرد. خانم توماس با لبخند در جواب او سری تکان داد. تامی بدون آنکه هیجان خود را مخفی کند، تقریباً فریاد زد: «یعنی حالا من بابا و مامان دارم؟»

خانم توماس که از هیجان او خنده‌اش گرفته بود گفت: «بله و البته یک خواهر بزرگ‌تر».

تامی بعد از پایان این گفت‌وگو به اتاقش رفت و با خوشحالی خود را روی تخت رها کرد. اصلاً باورش نمی‌شد. حالا یک خانواده واقعی داشت. پس خوابش فقط یک رؤیا نبود بلکه آنچه دیده بود به واقعیت تبدیل شده بود. یک خواهر؛ یعنی یک هم‌بازی جدید! ولی ناگهان اخم‌هایش درهم رفت و با خود گفت: «اگه اون خیلی از من بزرگتر باشه چی؟»

اما بعد از چند لحظه فکر کردن به این نتیجه رسید که در این صورت هم تنها نمی‌ماند. چرا که حتماً در محله جدید، دوستانی پیدا می‌کند و کلی اسباب‌بازی نصیبش می‌شود تا با آن‌ها بازی کند. پس در دل گفت: «خدایا واقعاً ازت متشکرم».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تامی و هدیه کریسمس
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-622-6413-86-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تامی و هدیه کریسمس

برای دریافت کتاب تامی و هدیه کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.