معرفی و دانلود کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب

عکس جلد کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب
قیمت:
7800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب

کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب نوشته ویانا استیبال، یک شیوه‌ی انرژی درمانی است که درمانگر در آن آگاهی خود را از سطح جسم و ذهن فراتر برده و اجازه می‌دهد که شهودش او را راهنمایی کند. بدین طریق با اتصال به منبع شفا و انرژی شفا بخش الهی می‌تواند درمان را ممکن کند.

شیوه‌ی ارتباط انسان با عوالم بالاتر از دنیای مادی قطعا از ارتباط کلامی و زبانی و دیداری که ما در قالب جسم تجربه می‌کنیم متفاوت بوده و متکی بر شهود و راهنمایی معنوی است. لذا لازم به توضیح است، که در مواردی که مولف کتاب در مورد ارتباطش با پروردگار و دنیای غیر مادی عباراتی مانند صحبت کردن با خدا و پرسش و پاسخ و شنیدن پیام‌های حق تعالی را به کار می‌برد، منظور یک ارتباط و شهودی و غیر کلامی است، چرا که پروردگار راهنمایی‌های خود را نه به صورت کلامی و زبانی بلکه به صورت نوعی یقین قلبی و شهودی بر ما آشکار می‌کند. لذا این بیان مولف در طول کتاب فقط به جهت سادگی بوده و با احترام به حق نویسنده‌ی کتاب و به جهت حفظ امانت‌داری، اینگونه جملات عینا ترجمه شده‌اند.

کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب (Theta Healing rhythm for finding your perfect weight)، در راستای کتاب قبلی با عنوان تتا هیلینگ نوشته شده است. داشتن شناخت از فرآیندهایی که در تتا هیلینگ توضیح داده شده، برای استفاده‌ی کامل از این کتاب ضروری است. ویانا استیبال (vianna stibal) معتقد است این فرآیندها با استفاده از امواج مغزی تتا، شفای فیزیکی؛ روانی، و روحی را ساده‌تر می‌کنند. وقتی ما در حالت ذهنی تتای خالص هستیم، از طریق نیایش متمرکز، می­‌توانیم با پروردگار متعال ارتباط برقرار کنیم.

در بخشی از کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب می‌خوانید:

ابتدا، توضیحی درباره‌ی این کلمات می‌دهم، زیرا متوجه شده‌ام که این دو گاهی با هم اشتباه می‌شوند. چاق بودن یعنی داشتن چربی بدنی بیش از حد نسبت به بافت عضلات. این با اضافه وزن فرق دارد، اضافه وزن یعنی داشتن وزن بیش از حد نسبت به اندازه‌ی بدن‌تان (این تعریفی است که توسط شرکت‌های بیمه درمانی که مشتاق بالا بردن حق بیمه‌ها هستند، ارائه شده است). در این مورد، وزن ممکن است به خاطر عضله، استخوان، چربی، و یا آب بدن باشد.

البته هر دوی این کلمات به این معنی هستند که وزن فرد نسبت به قد، سن و غیره بیشتر از حدی است که سالم در نظر گرفته شود. در بسیاری از افراد، چاقی در مدت زمانی که ذخیره‌ی کالری بیشتر از سوخت و ساز آن باشد، ایجاد می‌شود. تعادل بین کالری‌های وارد شونده و کالری‌های خارج شونده برای هر فرد متفاوت است. عواملی که ممکن است باعث چاقی شوند عبارتند از ساختار ژنتیکی، پرخوری، خوردن غذاهای پرچرب، و نداشتن فعالیت فیزیکی. چاقی ریسک دیابت، بیماری قلبی، سکته‌ی مغزی، التهاب مفاصل، و برخی سرطان‌ها را افزایش می‌دهد. به همین دلیل است که بهترین کار برای افراد چاق این است که با ورز‌ش‌های ساده شروع کنند مثل پیاده روی، استفاده از دستگاه‌های کششی، یا رکاب زدن روی دوچرخه‌ی ثابت با سرعت کم.

هنگامی که فردی بعد از مدتی طولانی ورزش نکردن، دوباره شروع به ورزش می‌کند، مسئله‌ی ناگواری که احتمالا پیش می‌آید این است که ورزش سمومی که در بافت‌ها ذخیره شده است را آزاد می‌کند. تا خارج شدن این سموم، فرد ممکن است احساس وحشتناکی داشته باشد. به همین دلیل همواره بهتر است شروع هر رژیم ورزشی به آهستگی باشد و به این دلیل است که ما برنامه‌ی جدیدی برای ورزش بدون ورزش را مطرح کرده‌ایم.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
مقدمه
1- یک بدن زیبا
2- یک یادآوری سریع از کار روی باور
3- کاهش وزن مرحله‌ی یک: کار روی باور
4- کاهش وزن مرحله 2: مکمل‌های پیشنهادی برای کاهش وزن تدریجی
5- کاهش وزن مرحله‌ی 3: آواز قلب
6- کاهش وزن مرحله‌ی 4: غذایتان را مقدس بدانید، بدن‌تان را مقدس بدانید، هر چه کمتر بهتر است.
7- کاهش وزن مرحله‌ی 5: ورزش بدون ورزش
8- آزاد سازی لایه‌ها
9- رژیم‌های پیشنهادی
درباره‌ی مولف

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب
نویسنده
مترجمبهاره کریمخانی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-600-8299-67-7
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب

الهه میر
۱۴۰۲/۱۱/۷
به عنوان یه تتا هیلر و‌ تجربه‌ی شخصی خودم این تکنیک و به هر کسی کلی سوال در ذهنش داره و دنبال مسیر و رسالت حقیقیشه و دوست داره از توانایی‌ها و قدرت‌هایی که خداوند بهش داده به راحتی استفاده کنه و انها رو رشد بده و‌ بتونه به خودش و دیگران کمک‌کنه توصیه میکنم. در عشق و‌نور باشید.
Yalda B
۱۴۰۰/۱/۱۰
از اونجایی که تمام زندگی ما در باورهای ما خلاصه میشه، با هر کتابی که به این سبک نوشته شده میتونیم یک قدم به داشتن باورهای سودمند و سازنده‌ای که باعث تغییر در زندگیمون میشن نزدیک بشیم، کتاب کاملا به زبان ساده نوشته شده و هیچ چیز پیچیده‌ای که باعث سردرگمی بشه در چهارچوب کتاب کنجانده نشده.
ناهید صناعی
۱۴۰۰/۲/۱۱
تکنیک‌هایی ارائه شده که علاوه بر راه حل‌های فیزیکی روشهای متافیزیکی برای داشتن سلامتی ووزن دلخواه مطرح شده که من تا حالا نشنیده بودم والان دارم انجام میدم واحساسم خیلی خوبه ممنون از ویانا ارزوی موفقیتهای روزافزون براش دارم
امین بیرانوند
۱۳۹۸/۱۱/۲۴
لطفا کتابراه بگه آیا بقیه آثار نویسنده کتاب تاتا هیلینگ رو داره یا نه یا امکانش هست هرچی کتاب و منبع دیگه از نویسنده خانم وایانا استیبال هستش رو بزاره برا فروش ممنون میشم جواب بده من تمامی آثار این نویسنده رو میخوام
مرتضی امیدی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
این کتاب را باید کسانی که قبلا کتاب های کوانتوم و کتابهای مربوط به انرژی و شفادهی مطالعه کردند و در این حوزه علاقمند هستند بخونند.
مهناز کاظمیان
۱۳۹۸/۱۲/۴
کتابش عالیه من فکر میکردم بدرد نمیخوره ولی روی باورها کار میکندهرچه بیشتر میخونم میبینم مطالبش عالیه
نانا عپیپ
۱۳۹۷/۱۱/۱
خیلی خوب بود ولی بعضی جاها رو میتونست بشکافه تا خواننده بهتر خودشو در اون موقعیت قرار بده ولی در کل مطالبش عالی و درست بود
معصومه غزلباش
۱۴۰۱/۲/۲۰
خوبه 👌 خداروشکر که توی این دنیا راه‌های زیادی وجود داره که بتونیم به خدای درونمون بیشتر نزدیک بشیم
Somaye Motamedian
۱۴۰۱/۲/۵
کتاب جالب توجهی بود من فقط مطالعش کردم و تصمیم گرفتم تکنیکها را انجام بدم امیدوارم موثر باشه
محمد حسن رحیمی
۱۴۰۱/۱/۱۷
دوتا کتابی که ویانا استیبال نوشته واقعا عالی وکلیدی و عملا کار آیی داره حتما بخونید ومطابق کتاب تمرین کنید
لیلی محسنی
۱۴۰۰/۱۲/۳
تتا هیلینگ روشی است خلاقانه برای کسانی که دوست دارند مرزهای ذهنی شان را گسترش بدهند
غزل
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
باور‌هایی رو پیدا مردم ک نمیدونستم دارمشون و درکمال تعجب با جایگزین کردنشون نتیجه گرفتم
محیا محمودی
۱۳۹۹/۲/۱
خیلی مطالب پسندیدم کتاب خوبی از نویسنده و مترجم و همچنین از کتاب راه متشکرم
رضا ستوده
۱۴۰۱/۹/۱
زیاد جالب نبود اخر فصل رژیم داده که فعلا نتونستم انجام برم
الناز عبداله نژاد مکرم
۱۴۰۰/۷/۲۳
بسیار عمقی و در عین حال ساده نگاشته شده. ازش خوشم اومد
مشاهده همه نظرات 24

راهنمای مطالعه کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب

برای دریافت کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.