معرفی و دانلود کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

عکس جلد کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم
قیمت:
۲۴۰۰۰ 12000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

در کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم با اندرو بلک همراه می‌شوید و روش‌های باز کردن چاکرای پیشانی را می‌آموزید. با مطالعه‌ی این کتاب به اهمیت چاکرای چشم سوم آگاه خواهید شد و می‌توانید از فواید بی‌شمار آن در زندگی بهره ببرید.

درباره کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چشم سوم:

اغلب نام چاکرا را به ویژه در کلاس‌های یوگا و مدیتیشن شنیده‌اید؛ یا ممکن است کسی به شما توصیه‌ کرده باشد بر روی یک چاکرای خاص در بدنتان کار کنید. چاکراها یک سیستم پیچیده‌ی انرژی هستند که از آیین هندو سرچشمه گرفته‌اند. اولین بار در کتاب وداها (کتابی کهن مربوط به دانش معنوی) به این مراکز انرژی اشاره شده است. هفت چاکرای اصلی عبارتند از: چاکرای تاج، چشم سوم، گلو، قلب، خورشیدی، خاجی و چاکرای ریشه. از آنجایی که آن‌ها بر سلامت جسمانی و روانی ما تاثیر زیادی دارند، مسدود شدنشان در سیستم بدن اختلال ایجاد خواهد کرد و آسیب‌های فراوانی به ما وارد می‌کند. به همین دلیل است که آن‌ها همیشه باید باز بمانند.

چاکرای چشم سوم یا چاکرای پیشانی که به نام آجنا نیز شناخته می‌شود، ششمین چاکرای اصلی در بدن است. این چاکرا در مرکز پیشانی، موازی با میان ابروها قرار دارد. بسیاری بر این باورند که آجنا با آگاهی، پیش‌بینی، شهود، بینش‌های عرفانی و ارتباطات معنوی مرتبط است. با باز شدن این چاکرا به بینشی دست پیدا خواهیم کرد که هرگز با چشم سر قابل مشاهده نیست.

از آن‌جایی که مبحث انرژی درمانی و چاکراها قابلیت این را دارند که به محلی برای سوء استفاده‌ از افراد تبدیل شوند، به طور کلی پرداختن به آن‌ها می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. اینجاست که نیاز به یک راهنمای خوب و کاربلد بیش از پیش احساس می‌شود. کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم (Third Eye: 7 Techniques to Open Your Third Eye Chakra) همان راهنمایی است که به آن نیاز دارید.

اندرو بلک (Andrew Black) در خلال این اثر تمریناتی به شما ارائه می‌دهد که در طول سالیان برای انسان‌های بسیاری کارآمد بوده‌اند و به کمک آن‌ها می‌توانید چاکرای پیشانی را باز کرده و به درک عمیق‌تری از آنچه درون خود و بیرون می‌بینید برسید. با این کتاب خواهید آموخت چشم سوم چیست و چگونه کار می‌کند، چه فوایدی دارد و با باز شدن این چاکرا چه اتفاقی رخ می‌دهد. همچنین به مباحثی از قبیل اهمیت ذهن‌آگاهی بر چاکرای پیشانی، چگونگی مراقبت از آن و بسیاری مباحث دیگر پرداخته می‌شود.

کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کسانی که می‌خواهند با شیوه‌ی باز کردن چاکرای چشم سوم آشنا شوند، بسیار مفید خواهد بود. همچنین یوگی‌ها و افرادی که به مدیتیشن علاقه دارند می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

در بخشی از کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم می‌خوانیم:

شما به اندازه‌ی یک دانه‌ی شن و ماسه‌ی کوچک هستید و وقتی به اطراف نگاه می‌کنید، می‌توانید تپه‌ها و دره‌ها، درختان و آسمان را ببینید و می‌دانید که جهان مکان شگفت‌انگیزی است که شما افتخار می‌کنید بتوانید بخشی از آن باشید. همان‌طور که در آن جا نشسته‌اید، از طریق بینی نفس بکشید و لحظه‌ای نفستان را نگه دارید. مهم است که بدن شما صاف و ستون فقرات در حالت بدون انحراف قرار داشته باشد، به طوری که تنفس شما قسمت بالایی شکم را حرکت می‌دهد و احساس می‌کنید هوا به بدنتان هجوم آورده است. لحظه‌ای درنگ کرده و سپس نفس بکشید. همچنان که دنیای اطراف خود را مشاهده می‌کنید و در زیبایی آن غوطه‌ور می‌شوید، به همین روش نفس بکشید. لازم است جنبه‌ی معنوی خود را بشناسید و این روش به شما امکان می‌دهد از نزدیک با معنویت خود ارتباط برقرار کنید. به چیزهای دنیوی فکر نکنید. دنیا را همان‌طور که خودش را نشان می‌دهد مشاهده کنید و خود را به ‌عنوان یک سنگ‌ریزه‌ی کوچک یا یک دانه شن تجسم نمایید، اما بیش از هر چیز دیگری بدانید که شما بخشی از این صحنه‌ی شگفت‌انگیز هستید و بخشی که در آن بازی می‌کنید با همه‌ی آنچه مشاهده می‌کنید مطابقت دارد. اگر به همین روش نفس بکشید و بتوانید تمام فکرها را از ذهن خود بیرون کنید، شروع به احساس باز شدن چشم سوم به معنویت، درک درونی و قدردانی از زندگی خود کرده‌اید. انتظار چیزی نداشته باشید. به سادگی راضی باشید که فروتنی خود را درک کرده‌اید زیرا بقیه موارد ناشی از نظم و انضباط و تمرین مداوم است. قرار دادن خود در یک محیط شگفت‌انگیز بدین شکل و اعتماد به ذهن برای اینکه بتوانید فراتر از واقعیت آنچه در پیش رو دارید را ببینید، اولین قدم شما برای شروع باز شدن چشم سوم است. وقتی از صحنه لذت می‌برید به شهود خود اعتماد کنید. به ایمان درونی خود اعتماد داشته باشید و بدانید که آنچه هستید را می‌پذیرید.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
مقدمه
فصل 1- چشم سوم چیست؟
فصل 2- مزایای چشم سوم
فصل 3- تکنیک 1
فصل 4- تکنیک 2
فصل 5- تکنیک 3
فصل 6- تکنیک 4
فصل 7- تکنیک 5
فصل 8- تکنیک 6
فصل 9- تکنیک 7
فصل 10- اسرار فعال‌سازی چشم سوم
فصل 11- فعال‌سازی چشم سوم از طریق تمرینات ساده
فصل 12- هفت کار که می‌توانید برای تقویت توانایی‌های فراروانی خود انجام دهید
فصل 13- نحوه شناسایی و استفاده از رنگ‌های هاله‌ها
نتیجه‌گیری
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-964-233-355-4
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ 12000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

محمد صحرائی
۱۴۰۰/۹/۳۰
با سلام خدمت اعضای خانواده کتابراه واقعا این کتاب عالیه، اگه میخوای انرژی کائنات همراهت باشه، حتماً دستورالعمل‌های این کتاب و در طی روز یاشب، همیشه اجرا کن تاچاکرهای بدنت 24 ساعت شبانه روز باز باشه. تا انرژی کائنات وارد جسم و ذهنت بشه تا شاهد معجزه بیشتر در زندگیت باشی،
امیر اشرفی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
من تا این لحظه فقط 2 فصل اول کتاب رو خوندم و به شدت مجذوبش شدم. پیشنهاد میکنم به دوستان که قبل از مطالعه این کتاب ابتدا کتاب ماورای طبیعی شدن دکتر جو دیسپنزا رو مطالعه کنن چرا که شاید متوجه مفهوم این کتاب نشن. کتاب بینظیری است و به شدت پیشنهاد میشه.
دلبر خاتون
۱۴۰۰/۶/۱۹
فوق العاده کتاب جذاب و خواندنی بود. تکنیک و فن‌هایی آموزش داده بود که در کتاب‌های مرتبط اصلا نخونده بودم و جدید بود. ممنون بابت فروش ویژه و تخفیف روی چنین کتاب‌های ارزشمندی
aliemami123
۱۴۰۲/۷/۶
کتاب حاضر یک کتاب متافیزیکی است که به شما روش‌هایی را برای باز کردن چاکرای پیشانی آموزش می‌دهد، چاکرای پیشانی ششمین چاکرای بدن است که اگر بتوان با تمرکز و مراقبه آن را گشود، می‌توان به درک و شهود بیشتری رسید و دریافت جدیدی از دنیا داشت.
مهدی باقری
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
کتاب خوبی هست و خود هیپنوتیزم آیینه و چشم سوم هم شیوه عالی هست برای تکمیل این روش‌ها و شاید خودش به تنهایی هم زود تر از این راه‌ها چشم سوم رو باز کنه و خوداکار باعث بشه ما هاله خودمون و دیگران رو ببینیم البته که فواید بی شمار دیگه هم داره
الهه ساسانی
۱۴۰۱/۱/۶
کتابی بسیار مفید و آموزنده بود و راهکارهایی که برای گشودن چشم سوم در آن پیشنهاد شده شما را در رساندنتان به هدف یاری میکند و پیشنهاد من این است که حتما کتاب ماورای طبیعی شدن هم بخوانید که بهترین نتیجه حاصل شود.
نسرین علیخانی
۱۴۰۲/۴/۱۳
خدا قوت به نویسنده کتاب
عالی بود کتاب رو با یک بار خوندن نمیشه درک کرد
بارها باید بخونی و عمل کنی تا بتونی بفهمی
تا به نتیجه مطلوب برسی
دمتون گرم با این برنامه عالیتون
سپاسگزارم برای این برنامه
نیما س
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتاب حاضر کلی گویی کرده و تنها در چند مورد تکنیک‌هایی با جزئیات ارائه کرده‌
مواردی هم که در کتاب اشاره کرده کم هستند.
در مجموع کتاب چندان راهگشایی برای بنده نبوده.
نفس همتی
۱۴۰۰/۷/۲۵
اگر مراقبه هاشو مدام انجام بدین و پاکسازی کنین وچاکراهاتونو فعال کنین خیلی زودجواب میگیرین
علی رستمی
۱۴۰۲/۸/۱۵
عالی بود و اینک یدفعه انتظار نباید داشته باشیم و چاکرتی چشم سوممون باز بشه یکم طول میکشه و باید صبور باشیم و به دستورات کتاب عمل کنیم
رسول آقاجانی
۱۴۰۲/۴/۱۵
کتاب مفیدی بود ولی خیلی مختصر بود باید بیشتر از این مسایل کتاب باز می‌کرد چون موضوع به این مهمی با خلاصه گویی آشکار نمی‌شود
روح اله سعیدی
۱۴۰۲/۳/۳۰
من چند تا کتاب چشم سوم خریدم این کتاب ضعیف‌ترین کتاب بود چون فقط در مورد چشم سوم توضیح داده و راهکار عملی مفیدی ارائه نداده
هدا ث
۱۴۰۰/۱۲/۵
کتاب خوبیه گرچه خیلی چیزهای دیگه‌ای هم هست ک باید رعایت بشه برای پاکسازی چاکراه چشم سوم ولی کلیات مطلب کامل و خوب گفته شده
hadi jaber
۱۴۰۰/۱۱/۴
کتاب خوبی هست، بسیار آموزنده. اما به نظرم برای اشخاصی که در ابتدا ابتدا راه هستند. چون فقط روی یک موضوع تاکید دارد آن ههم مدیتیشن.
فاطمه طباطبائی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
خوب بود کلا تکنیک برای بازکردن چشم سوم و چاکراهای زیاده باید پای کار باشی تا نتیجه بگیری
مشاهده همه نظرات 44

راهنمای مطالعه کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

برای دریافت کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.