معرفی و دانلود کتاب ماورای طبیعی شدن: چگونه انسان‌های عادی می‌توانند کارهای غیر عادی انجام دهند

عکس جلد کتاب ماورای طبیعی شدن: چگونه انسان‌های عادی می‌توانند کارهای غیر عادی انجام دهند
قیمت:
۸۹۹۰۰ 44950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماورای طبیعی شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماورای طبیعی شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماورای طبیعی شدن: چگونه انسان‌های عادی می‌توانند کارهای غیر عادی انجام دهند

برای ماورایی شدن آماده شوید! جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن به شما نشان می‌دهد که چطور گام‌هایتان را برای رسیدن به چیزی فراتر از یک زندگی معمولی بردارید و دنیایی خارق‌العاده را تجربه کنید. این اثر که به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های وال‌استریت ژورنال معرفی شده است، بُعد تازه‌ای از حوزه‌ی انرژی‌درمانی را به روی شما باز می‌کند.

درباره‌ی کتاب ماورای طبیعی شدن

در طول قرن‌ها و سده‌های گذشته، بسیار اتفاق افتاده است که مردم عادی، تجربیاتی را پشت سر بگذارند که آن‌ها را به ورای محدوده‌ی اندیشه‌ی بشر بکشاند. جو دیسپنزا (Joe Dispenza) با روشی ساده، روان و قابل درک، کشفیات خارق‌العاده‌ی علم کوانتوم و آموزه‌های مهم گذشته را در کتاب ماورای طبیعی شدن (Becoming Supernatural) در کنار هم می‌آورد تا به شما نشان دهد که چگونه ماورای طبیعی شوید! دیسپنزا در این کتاب با بهره‌مندی از عرصه‌های گوناگون علم همچون بیولوژی مولکولی، اپی‌ژنتیک، فیزیک کوانتومی و... مرزهای سنتی میان تفکر علمی و تجربه‌ی انسانی را درمی‌نوردد و این فاصله‌ی همیشگی را از میان برمی‌دارد.

در فصل اول کتاب ماورای طبیعی شدن، جو دیسپنزا سه داستان را برای شما روایت می‌کند تا درک خوبی از معنای ماورای طبیعی شدن به دست آورید. در فصل دوم به‌طور کامل معنای بودن در لحظه را درک خواهید کرد و برخی از اصول علمی نیز به‌صورت مختصر برایتان شرح داده می‌شود. در فصل سوم از کتاب ماورای طبیعی شدن، با دنیای کوانتومی یعنی همان بُعد پنجم آشنا می‌شوید. در فصل چهارم یکی از پرطرفدارترین انواع مراقبه به شما معرفی می‌گردد. در فصل پنجم یک روش عالی برای تنفس خواهید آموخت. در فصل ششم نیز جو دیسپنزا به بررسی موارد موفق و واقعی از تمرین برای ماورای طبیعی شدن می‌پردازد.

فصل هفتم از کتاب ماورای طبیعی شدن، به شرح و توضیح معنای هماهنگی قلب می‌پردازد. فصل هشتم از کتاب جو دسپنزا به آموزش یکی از برنامه‌های پرطرفدار دیگر در دوره‌های پیشرفته‌ی مراقبه اختصاص یافته است. در فصل نهم نیز مراقبه در حین راه رفتن را می‌آموزید. فصل دهم شامل داستان‌هایی است که نشان‌دهنده و اثبات‌کننده‌ی میزان تأثیر روش‌های گفته‌شده تا این‌جای کتاب هستند. فصل یازدهم از کتاب ماورای طبیعی شدن، درهای دنیای بین‌ابعادی را که در ورای حواس انسان قرار دارد، به روی ذهنتان باز می‌کند.

بررسی غده‌ی پینه‌آل موضوع فصل دوازدهم است. در فصل سیزدهم جو دیسپنزا شما را با یکی از جدیدترین برنامه‌های مراقبه‌ی پیشرفته، یعنی برنامه‌ی هماهنگی آشنا می‌کند و در فصل چهاردهم و پایانی نیز، چند مورد فوق‌العاده از تجربیات عرفانی رخ‌داده برای برخی از افراد را مطرح می‌کند. کتاب ماورای طبیعی شدن که پس از انتشار، به فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های وال‌استریت ژورنال راه یافت را انتشارات نسل نواندیش با ترجمه‌ی فریبا جعفری نمینی منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب ماورای طبیعی شدن

  • این راهنمای عملی و منحصربه‌فرد از یک دانشمند بااستعداد و یک معلم پرشور، گام‌به‌گام به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از مرزهای محدود شناخته‌شده حرکت کرد و وارد یک زندگی جدید خارق‌العاده شد. (آنتونی رابینز)
  • من مدت‌هاست که طرفدار کارهای دکتر جو دیسپنزا هستم. در کتاب ماورای طبیعی شدن، دقیقاً خواهید آموخت که چگونه می‌توانید از محدودیت‌های گذشته‌ی خود - از جمله چالش‌های سلامتی - عبور کنید و به معنای واقعی کلمه، یک بدن، ذهن و زندگی جدید را ایجاد نمایید. این اطلاعات هیجان‌انگیز، تغییردهنده‌ی زندگی شما و فوق‌العاده کاربردی هستند. (کریستین نورتراپ)
  • من کتاب‌های زیادی خوانده‌ام، اما کتاب دکتر جو دیسپنزا مرا بهت‌زده کرد. این یک پیشرفت عالی و موفقیت شگفت‌انگیز در پزشکی ذهن و بدن است. (مونالیزا شولز)
  • اگر می‌خواهید به معجزات اعتقاد پیدا کنید و با این حال به برخی از علوم برای ایجاد شفافیت و امید در درونتان نیاز دارید، این کتاب برای شماست. دکتر جو دیسپنزا بینش‌های فوق‌العاده و دستورالعمل‌های شفاف و قدرتمندی را گام‌به‌گام به شما ارائه می‌دهد تا شیوه‌ی یک زندگی خارق‌العاده را بیان کند. (دیوید همیلتون)

کتاب ماورای طبیعی شدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مباحث انرژی‌درمانی، مراقبه و همچنین علم کوانتوم علاقه‌مند هستید، کتاب ماورای طبیعی شدن از جو دیسپنزا را از دست ندهید.

با جو دیسپنزا بیشتر آشنا شویم

جو دیسپنزا پزشکی آمریکایی و متخصص در زمینه‌ی عملکرد مغز انسان است. او نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروشی مانند ذهن خود را رشد دهید و همچنین سخنران سمینارهای متعدد در این حوزه است. دیسپنزا با انتشار ویدیوهایی از سمینارهای خود و سپس با حضور در مستند «چه چیزی می‌دانیم» در سال 2004، به شهرت زیادی دست یافت. او در عرصه‌های علمی مختلفی مانند بیولوژی سلولی، عصب‌شناسی، افزایش طول عمر و شکل‌گیری حافظه فعالیت می‌کند. جو دیسپنزا دکترای کایروپراکتیک دارد و یکی از اعضای افتخاری هیئت ملی بازرسان کایروپرکتیک آمریکا محسوب می‌شود.

سال‌ها پیش بر اثر یک تصادف، جو دیسپنزا دچار آسیب جسمی جدی‌ای شد و چندین استخوان کمرش شکست. پزشکان به او گفتند که از آن پس، هرگز نمی‌تواند راه برود؛ اما دیسپنزا که نسبت به نیروی انسان اطمینانی قلبی داشت، بر این باور بود که نیروی نهفته در جسم هر فرد، قادر است بیماری یا زخم‌های او را درمان کند. به همین دلیل تصمیم گرفت با وجود پیشنهاد پزشکان، زیر بار عمل جراحی کمرش نرود و در عوض خود را تسلیم این قدرت بزرگ کند. به این ترتیب بود که دوازده هفته پس از تصادف، جو دیسپنزا با سلامت کامل به محل کارش رفت! پس از این تجربه که زندگی‌اش را تغییر داد، او سفر به سرتاسر جهان را آغاز کرد تا در مورد بهبودی خودبه‌خودی بدون مداخله یا تغییر ناگهانی یک بیماری به سمت بهبودی، بدون علت پزشکی به تحقیق بپردازد.

در بخشی از کتاب ماورای طبیعی شدن: چگونه انسان‌های عادی می‌توانند کارهای غیر عادی انجام دهند می‌خوانیم

در ماه می سال 2012، آنا در یکی از کارگاه‌های چهارروزه‌ی من در شهر نیویورک شرکت کرد. او در روز سوم و طی چهار جلسه مراقبه، خود را تسلیم کرد. او برای اولین بار از زمانی که مراقبه‌های خود را آغاز کرده بود، خود را در فضایی بی‌نهایت و سیاه، شناور یافت و آگاه بود که از خودش آگاه است. او از خودی که از خودش می‌شناخت فراتر رفته بود، از قید تن رها شده بود و به آگاهی کامل رسیده بود. آنا ارتباط خود با دنیای مادی و زمان خطی را رها کرده بود. او به‌قدری احساس آزادی می‌کرد که دیگر به شرایط جسمی خود اهمیتی نمی‌داد. آن‌قدر احساس نامحدود بودن داشت که نمی‌توانست هویت همیشگی خود را باور داشته باشد. احساساتش به‌قدری متعالی بودند که دیگر در مورد گذشته‌اش هیچ حس بدی در خود نمی‌یافت.

در این قلمرو آنا هیچ مشکلی نداشت، گذشته‌اش را پشت‌سر نهاده بود و برای اولین بار خود را به‌تمامی آزاد حس می‌کرد. هویت او دیگر نامش، جنسیتش، بیماری‌اش، فرهنگش و حرفه‌اش نبود. وی در ورای مکان و زمان ایستاده بود. او وارد میدانی از انرژی و اطﻼعات به نام میدان کوانتومی شده بود که در آن، امکانات و احتماﻻت جدیدی برایش وجود داشت. آنا ناگهان خود را در آینده‌ای جدید یافت. او خود را در حالی دید که روی صحنه‌ای ایستاده، میکروفونی در دست گرفته بود و داستان شفا یافتن خود را برای جمعیت بزرگی تعریف می‌کرد. او هرگز پیش از این چنین صحنه‌ای را برای خود تصور نکرده و تصویرسازی نکرده بود. انگار مغزش این اطلاعات را از میدان انرژی کوانتومی دریافت کرده و تصویری بسیار واقعی از یک آنای شاداب و سالم ساخته بود. در نظر آنا، این دنیای درونی به‌مراتب حقیقی‌تر از دنیای بیرونی به نظر می‌رسید و وی داشت آن را به‌طور کامل و با تمامی حواس خود تجربه می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمۀ نویسنده: برای ماورایی شدن آماده شوید
فصل 1: درها را به‌سوی دنیای جدید باز کنید
فصل 2: لحظۀ کنونی ابدی
فصل 3: قرار گرفتن در جریان موقعیت‌های جدید در میدان کوانتومی
فصل 4: تبرک و برنامه‌ریزی مراکز انرژی
فصل 5: شرطی کردن بدن در برابر ذهن جدید
فصل 6: بررسی موارد موفق و واقعی
فصل 7: هوش قلبی
فصل 8: فیلم‌های ذهنی – زیبابین
فصل 9: مراقبه در راه رفتن
فصل 10: بررسی نمونه‌های موفق در واقعیت بخشیدن
فصل 11: مکان – زمان و زمان – مکان
فصل 12: غدۀ پینه‌آل
فصل 13: پروژۀ انسجام: ساختن دنیایی بهتر
فصل 14: بررسی موردی: شاید برای شما هم پیش بیاید
کلام آخر: بودن در صلح

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماورای طبیعی شدن: چگونه انسان‌های عادی می‌توانند کارهای غیر عادی انجام دهند
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات552
زبانفارسی
شابک978-622-220556-0
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۹۹۰۰ 44950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماورای طبیعی شدن

زهرا سروجهانی
۱۴۰۱/۱۱/۸
این کتاب به صورت علمی توصیح می‌دهد که چگونه با استفاده از احساسات متعالی از طریق مراقبه می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید و واینکه انسان کنونی که هم اکنون فقط به جنبه مادی بودن خود توجه دارد از انرژی فوق العاده خود غافل مانده است
یکبار خواندن آن کافی نیست و اگر اطلاعاتی راجع به قانون جذب و تمرکز
بر توجه و احساس خود در جنبه‌های متفاوت زندگی دارید این کتاب کاملا این قانون را برای شما منطقی می‌کند و طبق قانون ذهن زمانی که بصورت علمی مراقبه برای شما منطقی شود تاثیرات آن را بهتر و بیشتر درک خواهید کرد
بسیار بسیار از خواندن این کتاب لذت بردم روش‌های مراقبه را جداگانه نوشتم تا ملکه ذهنم شود
مترجم با بیان شیوا روشهای مراقبه را صریحا و بی اشکال توضیح داده است و نیاز به منبع دیگر نخواهید داشت
امیدوارم تحریر این کتاب توسط عارف و دانشمند بی نظیری چون جو دیسپنزا برای من و شما با مطالعه دقیق و عملکرد به آن، راه تازه‌ای برای رسیدن به رشد حقیقی و تکامل شخصیتی که همیشه به دنبالش بوده‌ام باز نماید
parinaz g.h
۱۴۰۲/۳/۵
این کتاب مثل بقیه کتاب‌های جو دیسپنزا فوق العاده ست. نویسنده کتاب رو با توضیح مفصل در مورد فیزیک کوانتوم، مراکز انرژی بدن و کارکرد ذهن انسان شروع میکنه و در آخر هر فصل تمرین‌های عملی و قابل انجام برای مدیریت ذهن و افکار و استفاده از انرژی ارائه میده. بعضی از تکنیک‌های گفته شده عمومی هستند اما یه که سری تکنیک مخصوص ارائه شده واقعا عالیه. تکنیک تنفسی که نویسنده ارائه میده ترکیبی از یوگا و مدیتیشن هست.
مایند مووی که گفته شده راه عالی برای استفاده از قانون جذب و تجلی خواسته‌هاست. در کل کتاب جامع و فوق‌العاده‌ای هست که با کتاب‌هایی که بدون ارائه محتوی عمیق به صورت سطحی به بیان قانون جدب میپردازند خیلی متفاوته. در کل دیدگاه نویسنده اینه که هدف اصلی دستیابی به مهارت ذهنی و به تعادل رسوندن مراکز انرژی بدن و رسیدن به شادی حقیقی هست و یکی از نتایج این تمرین‌ها رسیدن به خواسته‌هاست. بهتون پیشنهاد میدم حتما این کتاب رو با دقت و حوصله گوش کنید❤️
عبدالباسط حسینی ساعی
۱۴۰۱/۱۲/۹
با خواندن این کتاب متوجه می‌شوید که ذهن یا روان چگونه بر جسم اثر می‌گذارد و عملکرد مغز در حالات و احساسات روحی و روانی چگونه است همچنین نام بردن از اشخاص و توصیف وقایع و آزمایش‌های انجام شده توسط پدیدآورنده‌ی این کتاب نشانه‌ی صحت مطالب بیان شده و تلاش صورت گرفته برای انتقال اطلاعات کامل به مخاطب و می‌باشد شاید توضیحات علمی شرح مطالب به نظر اضافه کاری بیاید ولی ذهن پرسشگر و کنجکاو فقط با دریافت همین اطلاعات آرام میگیرد ضمن اینکه عمل کردن به تمرینات توصیه شده در این کتاب ضرری نداشته و درصورت انجام صحیح آن‌ها حتما شاهد تغییرات مثبت خواهید بود متن روان و ترجمه‌ی مناسب باعث می‌شود در هنگام مطالعه‌ی این کتاب از دریافت اطلاعات و انباشت آن‌ها در ذهن خسته نشوید و رجوع و یادآوری‌های نویسنده موجب میشود احساس کنید در حال ارتباط با یک موجود زنده هستید
حلیمه عباسی
۱۴۰۲/۳/۳۱
با سلام
من بعد از مطالعه این کتاب در کتابراه خود کتاب را خریدم و الان دارم نسخه خطی را می‌خوانم و باید به اون کسی که این کتاب را مختصر کرده و در کتابراه گذاشته بگم، خجالت بکشید، میدونید چقدر از مطالب مهم این کتاب را حذف کردید؟ اصلا فکر نکردید ممکن‌ است‌ یک مراقبه غلط چه بلایی به سر خواننده بیاره؟
به دوستانی که در حال مطالعه این کتاب هستند و می‌خواهند از کتاب برای مراقبه و رسیدن به حالت عرفانی استفاده کنند توصیه میکنم اصل کتاب را خریداری و مطالعه بفرمایید، چون خیلی از چیزهای مهم در این نسخه‌ی کتابراه حذف شده و یا به غلط ترجمه شده است.
بهمن خسروی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
این کتاب از نظر علمی در مورد اتفاقاتی که استرس و نگرانی در بدن ما ایجاد میکند. و همینطور تاثیرات شگرف مراقبه و پاکسازی چاکراهها در بدن را بطور کامل و دقیق توضیح میدهد. و از انجا که اکثر ما افراد معمولی هستیم. شاید متوجه بسیاری از اصطلاحات پزشکی نشویم. ولی متوجه میشویم که مراقبه و اطمینان به بسیار و نادیدهها بسیار بیشتر از دیدها دانش ما کاربرد دارد. و امیدوارم بارها و بارها این کتاب و مراقبهای ان را بخوانید و انجام دهید. و اینگونه است که هر روز شاهد اتفاقات بسیار خوب و عالی در زندگیهایتان داشته باشید. ممنون و سپاسگزارم از تمام کسانی که زحمت میکشند و این کتابها را به فارسی ترجمه میکنند و در اختیار ما قرار میدهند. سپاسگزارم
محمد آقاموسی طهرانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
به طور کلی کتاب خوبیه و موضوعات خیلی خوبی رو بیان می‌کنه و توضیح میده که خیلی به دیدگاه انسان نسبت به قانون جذب شکل بهتری میده. اما من ترجمه‌های مختلفی از این‌کتاب رو‌ دیدم و مقایسه کردم و به این نتیجه رسیدم که جو دیسپنزا خیلی مشکل می‌نویسه، خیلی توی موضوعات عصب شناسی توضیحات علمی غیر ضروری میده، و خیلی تلاش میکنه تا موضوعات تخصصی نورولوژی پزشکی رو تفهیم کنه و همین باعث شده این کتاب، یک اثر خیلی طولانی با مطالب غیر ضروری زیادی تبدیل بشه. اگر به خوندن چنین موضوعاتی علاقه دارین و حوصله‌تون سر نمیره همین ترجمه از کتاب، به نظرم از بقیه ترجمه‌ها بهتره.
Babak Afshari
۱۴۰۰/۱۲/۶
آیا تا به حال با خودتان فکر کرده اید که چرا دنیا متفاوت با آنچه که در مدرسه و دانشگاه به ما یاد داده‌اند عمل می‌کند؟ در این کتاب جوزف دیسپنزا، سرچشمه اتفاقات بیرون را، در درون ما جستجو می‌کند ولی نه بر مبنای عرفان‌های نوظهور و غیره، بلکه بر مبنای تغیرات فیزیولوژیکی در بدن ما که سبب می‌شود تا رزونانس در محیط بیرون ما رخ دهد و آنچه ما در درون خود ساختیم، در محیط بیرون جنبه عینی و فیزیکی پیدا کند.
مینا موسوی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
سلام دوستان من هنوز در اوایل کتاب هستم، ولی احساس خیلی خوبی دارم، واقعیتش اینهمه کتاب از کتاب راه گرفتم یا جای دیگه اینهمه منو احساساتی نکرده بود، یا تا این حد خوشحال نشده بودم فقط آروم میشدم، ولی انگار این کتاب داره کارایی میکنه، من مدتها بود دنبالش بود، بهتون پیشنهاد میکنم بخرید فک میکنم من انچه که خواهانش بودم دارم نزدیکتر میشم، سپاس گزارم از کتاب راه
ava khosravi
۱۴۰۱/۹/۲۸
کتاب فوق العاده ایه
چون ممکنه کمی سنگین باشه برای همه، هم مطالبش هم تعدادصفحات کتاب من روزانه ۱۰_۲۰صفحه خوندم و حدودا یک ماهه تمومش کردم
اطلاعاتی که میده همراه تمرینات عالیه
جو دیسپنزا نیازی به تعریف نداره، مطالب ارزشمندی در اختیارمون گذاشته👌
حس خوبی داره که از قدرت خودت آگاه میشی و متوجه میشی
این موجود ضعیفی که میخوان فکر کنن هستی، نیستی
تو خیلی قدرتمندی تو خاصی تو چیزی در درونت داری ک باید کشفش کنی به صداش توجه کنی🥰
Arash Afif
۱۴۰۰/۵/۱۸
کتاب نسبتا جامع و کاملی بود
برای دوستانی که در ارتباط با چاکراها و مراقبه چیزی نمیدونن خیلی کارآمد است
ارزش خرید و چندبار خواندن رو داره به شرط اینکه واقعا روشهایی که در کتاب هست رو پیگیری کنیم
علی حسینی
۱۴۰۳/۱/۹
با سلام. این یک کتاب درسی است. خواننده بایستی به عنوان یک دانشجو مانند یک کتاب درسی با آن کار کند. یادداشت برداری و مراجعه به یادداشت‌ها، تفکر و خواندن مکرر کتاب برای درک هر چه بهتر و دقیق تر کتاب ضروری است و علاوه بر آن انجام منظم تمرینات بسیار مهم است. این کتاب حاصل کار بسیار زیاد در بازه زمانی و چند دهه است به مانند یک گنج است. این کتاب یادآور این کلام وحی است:
او سرنوشت یک قوم را تغییر نمی‌دهد تا آنچه در جانشان دارند را تغییر دهند.
ع پ
۱۴۰۱/۴/۲۹
صلح برای سیاره
عنوان زیباییست که نیاز به شکاکیت ندارد آیا ما در دینی نیستیم که باور به صلح مندی و دستیابی به همه چیز برای همه کس دارد؟ بی تردید استفاده از تجارب ارزشمند نویسنده و برخی گروه‌های دیگر که در مورد این همه پردازی و همه گیری صلح در سیاره تلاش میکنند رواست و لازم. به همچنان، دوری از که و
گروههای دیگری آن‌ها نیز چنین ادعای بزرگی دارند ولی در عمل حتی باطن جزو زیان زنندگان به سیاره و انسان و جامعه هستند
لیلا نجمی
۱۴۰۲/۵/۲۲
من اول‌های کتابم و تازه دارم شروع میکنم خوندن خیلی توضیح میده و موضوع رو بازش میکنه نه در حدی که خوب باشه بعضی توضیحاش واقعا بی مورده اما کتاب جالبیه حتی از مقدمش هم میتونید بفهمید بخاطر همین امتیاز کامل رو از نظر من میگیره من کتاب کم میخونم وای اگه هم بخونم اون کتاب باید خیلی خاص و کاربردی و مهم موضوعش باشه این کتاب همه این نکاتو داره بعد اینا تنها بدیش اینکه از ترجمش راضی نیستم خیلی قلبه سلمبش حرفا
Gorna
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
سلام دکتر جو بانوشتن این کتاب واقعا شاهکار نموده است. وی علم تجربی رابا علم کهن پیوند زده یا بهتر بگویم علم کهن واقعی را از خرافات پاک نموده و هم چنین آنرا با تجربیات عینی و عملی خود و شاگردانش اثبات نموده و از چنگ طبقه‌ای محدود بیرون کشیده و در دست رس همگان قرار داده و برای همه قابل به عمل کرده با است تشکر از حسن سلیقه شما از تهیه این کتاب برای فرهیختگان این مرز و بوم. انشالله موفق تر از پیش باشید.
زهرا
۱۴۰۲/۱/۱۲
کتاب خیلی خوبیه
در این کتاب گفته میشه که رنج‌های ما فقط به این علت است که شیمی بدن انسان تغییر کرده و به موادی که هنگام غم در بدن ترشح میشود معتاد شده
این کتاب به ما یاد میدهد که با تغییر طرز فکر خود شیمی بدن خود را تغییر داده و به فرد دلخواه خود تبدیل میشود
همچنین یاد میدهد که هرگاه قلب خود و ذهن خود را با هم یکی کنیم و روی آرزوی خود تمرکز کنیم به آن میرسیم
مشاهده همه نظرات 236

راهنمای مطالعه کتاب ماورای طبیعی شدن

برای دریافت کتاب ماورای طبیعی شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.