معرفی و دانلود کتاب تریلیاردر

عکس جلد کتاب تریلیاردر
قیمت:
۳۰۰۰۰ 15000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تریلیاردر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تریلیاردر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تریلیاردر

کتاب تریلیاردر اثر نیک هالیک، درباره شناسایی نفس، جستجوی هویت، مأموریت در زندگی و بصیرتی است که باور‌ها را در شما تقویت می‌کند.

در عصری که اتفاق‌های مختلف برای پرت کردن حواس ما با هم رقابت می‌کنند، کافیست با خواندن کتاب تیلیاردر (The thrillionaire) تعهد خود را به برداشتن گام‌های انقلابی و دور شدن از ازدحام نشان دهید. مهم نیست در چه جایگاه اجتماعی قرار دارید، آن‌هایی که در زندگی به قله موفقیت رسیده‌اند، در پر قو بزرگ نشده‌اند.

«تیلیاردر» با احساسات و عواطف درونی شما ارتباط برقرار می‌کند و آتش روح‌تان را شعله‌ور نگه می‌دارد. به زندگی‌ معنا می‌دهد. راهنمای کلید موفقیت ذهنی و مالی است. اکنون که از این اصل قدرت آگاه هستید، راهکارهای برخورداری از آینده‌ای روشن در این اصل نهفته و همچنین مسیری است به سمت بزرگی، و فرمولی است برای دست‌یابی به نهایت توان. با توجه ویژه به این اصل می‌توان مکاتب ذهنی را آگاهانه شکل داد و آن‌ها را با انسجام به سمت بزرگی بی‌نهایت سوق داد.

نیک هالیک (Nik Halik) در کتاب تریلیاردر آورده است: در آخر فقط به یک چیز می‌رسیم: این که نمی‌توان از باد فرار کرد. باید با واقعیت رو‌به‌رو شد و به دنیا پشت نکرد. طناب‌های مهاری که باورهایتان را محدود می‌کند و شما را از موفقیت دور نگه می‌دارد را باز کنید. بادبان‌ها را بکشید و با شتاب برانید. سفر تکامل را آغاز کنید. من در طرف دیگر منتظر دیدن شما هستم.

همین‌طور که در این کتاب صفحه به صفحه و داستان به داستان پیش می‌روید، سرتان را به علامت تعجب تکان خواهید داد و شگفت‌زده خواهید شد که چگونه یک انسان می‌تواند چنین شخصیت شگفت‌انگیزی داشته باشد. هیچ جای کتاب کسل کننده نیست. نویسنده با کنار هم قرار دادن کلمات، تصویری زیبا را در ذهن شما نقاشی می‌کند و در واقع شما را با خود به ماجراجویی می‌برد.

تیلیاردر، واژه‌ای است که زمانی که آن را می‌شنویم، ذهنمان به سمت پول و پولدار شدن حرکت می‌کند، اما باید این را بدانیم که تیلیاردر در وهله اول به معنی عشق است! پس یادمان نرود که ما فقط و فقط برای هدفمان تلاش می‌کنیم و به واسطه آن کم‌کم به صفت نزدیک می‌شویم.

کتابی که پیش رویتان است، حاصل سالیان سال تجربه‌های جالب و شگفت‌انگیز نیک هالیک است و به خوبی می‌تواند به شما کمک کند تا آرزوهایی که در سر داشتید و آن‌ها را فراموش کرده‌اید را دوباره به خاطر بیاورید و آن‌ها را عملی کنید.

جملات برگزیده کتاب تریلیاردر:

- اگر کشتی به سمت تو نیامد، خودت به سمت آن شنا کن.
- در سفر واقعی کشف حقایق در جستجوی مناظر تازه نباشید، بلکه دیدگاهی تازه داشته باشید.
- اگر دل بخواهد، هزار راه پیدا می‌شود. اگر تمایلی در میان نباشد، هزار راه برای توجیه هست.
- خواستن کافی نیست. باید اشتیاق داشت. انگیزه باید آنقدر قوی باشد تا موانعی که همواره سر راه سبز می‌شوند را کنار بزند.
- ثروتمندترین مکان دنیا قبرستان تمامی آرزوهایی است که هرگز تحقق نیافته‌اند. در زندگی باید برای رسیدن به آرزوها بجنگیم، در غیر این صورت آرزوهای برآورده نشده طبق عادت در ادامه زندگی ما را عذاب خواهند داد.
- بگذار به تو بگویم چرا اینجا هستی. اینجایی چون چیزی می‌دانی. نمی‌توانی توضیح دهی چه می‌دانی. اما حسش می‌کنی. تمام زندگی حسش می‌کردی.

در بخشی از کتاب تریلیاردر می‌خوانیم:

در خصوص شغل می‌توان گفت که ایجاد یک شغل شرکتی می‌تواند به سودده‌ترین رکن و ابزار ثروت‌آفرینی در زندگی تبدیل شود. در رابطه با پرورش ایده مدل شغلی مبتنی بر پول نقد و ارائه خدمات راهکار محور، مشاغل بزرگ قدرت اهرم، قدرت سیستم «کلید در دست»، و نیرویی که از قابلیت گرفتن نتایج خارق‌العاده از مردم معمولی به دست می‌آید را درک می‌کنند.

انقلاب «کلید در دست» درباره کنترل مدل شغلی و تبدیل آن به حرفه‌ای است که به صورت مستقل توسط شما اداره شود. بنابراین شما باید اشتغال به کار داشته باشید نه این که به کار کردن عادت کنید. ایده‌آل‌ترین مدل شغلی و رکن ثروت‌آفرینی، استفاده از حضور در اینترنت برای تضمین حداکثر نفوذ در بازار است.

ظهور اینترنت و شبکه‌های کامپیوتری متصل به هم آن بستر را برای میلیون‌ها شبکه کوچک داخلی، آکادمیک، و شغلی فراهم کرده تا خدمات خود را در عرصه جهانی عرضه کنند.

پرتاب قمر مصنوعی توسط شوروی سابق در سال 1957، آمریکا را به این فکر انداخت تا در فوریه 1958 آژانس پیشرفته‌ترین پروژه‌های تحقیقاتی، که «آرپا» (سازمان پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته) نامیده می‌شود، را راه‌اندازی کند و بار دیگر پیشگامی فنی را در دست بگیرد. «آرپا»، مرکز پردازش فنی اطلاعات را راه‌اندازی کرد که بعدها به تأسیس «آرپانت» (سازمان پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته شبکه) انجامید.

«آرپانت» یکی از شبکه‌های مادر اینترنت امروزی به شمار می‌رود. از آن زمان به بعد اینترنت خیلی سریع به اساسی‌ترین عنصر زندگی مدرن تمدن جهانی تبدیل شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه علی میرصادقی
مقدمه ویراستار
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: تیلیاردر
فصل دوم: سفر به «تایتانیک»
فصل سوم: سرچشمه‌های حیات
فصل چهارم: پنجره‌ای جدید رو به دنیا
فصل پنجم: گاوهای نر و بیابان‌نشینان
فصل ششم: روانشناسی تکاملی
فصل هفتم: اکتشاف فضا
فصل هشتم: فاش کردن ماتریس پول
فصل نهم: جستجوی هفت قله
فصل دهم: پول و کارخانه آموزش
فصل یازدهم: در تعقیب گردباد
فصل دوازدهم: ارکان چندگانه درآمد
فصل سیزدهم: تولد سفرهای پُرماجرا
فصل چهاردهم: خوابیدن در کنار بزرگان
فصل پانزدهم: مأموریت سایوز تی. ام. اِی-13
فصل شانزدهم: انرژی نیروی حیات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تریلیاردر
نویسنده
مترجمراحله حسن زاده
ناشر چاپیانتشارات بارسا
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-94211-6-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ 15000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تریلیاردر

مهتاب موسوی
۱۳۹۹/۶/۳۱
واقعا کتاب بی نظیری هست، از وقتی شروع به خوندنش کردم تاثیرای مثبتی روی زندگیم گذاشته، خودم رو باور کردم و شروع کردم به قدم برداشتن برای رسیدن به هدف‌های بزرگم...
حتما امتحانش کنید
R M
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
خیلی سخت گرفتم زندگی رو ولی به من یاد داد که خیلی ساده به اونچه که میخوای رو دنبال کن‌. و دنبال اکثریت نرو
سیدمحمد شیرازی
۱۳۹۹/۶/۳۱
واقعا جذاب بود
پیشنهاد میکنم برا یکبار هم که شده این کتاب رو بخونین. پشیمون نمیشید
Mohammad Saber
۱۳۹۸/۲/۵
خوب بود.
ارزش مطالعه رو داشت
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب تریلیاردر

برای دریافت کتاب تریلیاردر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.