معرفی و دانلود کتاب تصاویر پنهان

عکس جلد کتاب تصاویر پنهان
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۴۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تصاویر پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تصاویر پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تصاویر پنهان

جیسون ریکولاک در کتاب تصاویر پنهان داستان کودکی به نام تدی را روایت می‌کند که می‌خواهد با نقاشی‌های اسرارآمیزش پیامی به اطرافیانش بدهد. در این داستان شاهد حضور پرستار بچه‌ای به نام مالوری کوئین در خانه‌ی تدی هستید که می‌خواهد راز نقاشی‌های او از صحنه‌ی قتلی مرموز را کشف کند. این کتاب تاکنون جوایز متعددی را از آن خود کرده و در سال 2022 به عنوان بهترین کتاب سایت آمازون انتخاب شده است.

درباره‌ی کتاب تصاویر پنهان

مالوری کوئین پرستار بیست‌و‌یک‌ساله‌ای است که به‌تازگی کار خود را در خانه‌ی مکسول‌ها آغاز کرده. او در زمان اندک آشنایی‌اش با این خانواده تجربه‌ی دل‌پذیری داشته و با تدی، فرزند چهارساله‌ی آن‌ها احساس صمیمیت و راحتی می‌کند. تدی به نقاشی علاقه‌ی زیادی دارد و هر روز شکل‌هایی مثل درخت، خرگوش و بالن را نقاشی می‌کند؛ تا اینکه یک روز مالوری متوجه تغییر موضوع نقاشی‌های او می‌شود. او این‌بار مردی را نقاشی کرده که در جنگل جسد یک زن را روی زمین می‌کشد. در کتاب تصاویر پنهان (Hidden Pictures) در جریان جزئیات این نقاشی‌ها و ارتباطشان با زندگی مالوری قرار می‌گیرید.

مالوری که تازه به واسطه‌ی شغلش پناهگاهی امن برای زندگی پیدا کرده و به خاطر درآمد خوبش نسبت به آینده امیدوارتر شده است، حالا در موقعیتی قرار دارد که روزبه‌روز بر نگرانی‌هایش افزوده می‌شود. او مدام نیمه‌شب‌ها با صداهای گوش‌خراشی که از اتاق مهمان‌خانه‌ می‌آید از خواب می‌پرد و احساس می‌کند کسی او را زیر نظر گرفته است. از سوی دیگر نقاشی‌های تدی باعث شده یقین پیدا کند که در این خانه قتلی اتفاق افتاده.

حالا نقاشی‌های تازه‌ی تدی به قدری ذهن مالوری را به خود مشغول کرده که می‌خواهد هرطور شده راز این تصاویر اسرارآمیز را کشف نماید. باید دید آیا نقاشی‌های تدی و شخصیت دختری که در آن‌ها مدام تکرار می‌شود، هویتی واقعی دارد یا او فقط می‌خواهد دوستان خیالی خود را به تصویر بکشد؟ و از همه مهم‌تر این‌که آیا ممکن است این تصاویر نشان‌دهنده‌ی حضور ارواح سرگردان در خانه‌ی مکسول‌ها باشد؟ برای دانستن پاسخ این سوال باقی داستان را از زبان جیسون ریکولاک (Jason Rekulak) بخوانید.

در کتاب تصاویر پنهان در عین آن‌که روایت از طریق متن و گفت‌وگوی میان شخصیت‌ها پیش می‌رود، تصاویر نیز در انتقال پیام‌های شخصیت تدی نقشی محوری دارند که سبب می‌شوند این اثر در ژانر رمان‌های مصور قرار بگیرد و در نوع خود به اثری متفاوت و خلاقانه بدل شود. به‌علاوه این رمان به‌خاطر موقعیت‌های دلهره‌آورش، علاوه بر ژانر جنایی، در ژانر رمان‌های ترسناک نیز قابل بررسی است و خواندن آن می‌تواند برای علاقمندان به کتاب‌های ماجراجویانه با پیرنگ پیچیده و کشکمش‌های داستانی جالب توجه باشد.

کتاب تصاویر پنهان از سوی نشر افرا منتشر شده و در دسترس علاقمندان به رمان‌های خارجی قرار دارد.

جوایز و افتخارات کتاب تصاویر پنهان

  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب ژانر وحشت به انتخاب گودریدز (2022)
  • بهترین کتاب آمازون در سال 2022
  • کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز
  • کتاب پرفروش ملی
  • کتاب منتخب «نتفلیکس» برای ساخت فیلم

نکوداشت‌های کتاب تصاویر پنهان

  • عاشق این کتابم. داستانی رازآلود با نیروی محرکه‌ی قوی که نمی‌توانید زمین بگذارید. (استفان کینگ)
  • رمان تصاویر پنهان، هوشمندانه و ماهرانه نوشته شده و بهترین رمان هیجان‌انگیزی‌ست که اخیراً خوانده‌ام. (رنسوم ریگز - نویسنده پرفروش)
  • کتاب تصاویر پنهان یک تریلر مصور تمام‌عیار با ارواح انتقام‌جوست که تنها به داستان ارواح ختم نمی‌شود. (گریدی هندریکس - نویسنده)
  • این داستان پایانی میخکوب‌کننده دارد که مطمئناً هیجان‌انگیز است. (فهرست کتاب)

کتاب تصاویر پنهان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب علاقه‌مندان به رمان‌های جنایی و ترسناک است.

با جیسون ریکولاک بیشتر آشنا شویم

جیسون رکولاک نویسنده‌ی اهل آمریکاست که سال‌ها ناشر «Quirk Books» بوده است. اولین رمان او، «قلعه‌ی غیرممکن»، نامزد نهایی جایزه ادگار شده و به چندین زبان مورد ترجمه قرار گرفته. جیسون ریکولاک امروزه از اعضای فعال انجمن نویسندگان شرق و نویسندگان کتاب‌های اسرارآمیز آمریکاست و همراه با همسر، فرزندان و حیوانات خانگی‌اش در وست‌فیلی زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب تصاویر پنهان می‌خوانیم

احساس می‌کنم در اداره‌ی پلیس گیر افتاده‌ام و مجبورم جیب‌هایم را مقابل‌شان خالی کنم. تنها کاری که به ذهنم می‌رسد این است که خودم را بزنم به بی‌خبری و حماقت. می‌پرسم: «مشکلی پیش اومده؟»

کارولین یک برگه کاغذ را در دستم می‌چپاند و می‌گوید: «این نقاشی رو قبل از شام پیدا کردم. تدی نمی‌خواست به من نشونش بده. سعی کرد از من مخفیش کنه اما من پافشاری کردم و ازش گرفتمش. حالا به این نقاشی نگاه کن و بهم بگو چرا همین الان نباید اخراجت کنیم.»

تد دستش را روی بازوی همسرش می‌گذارد و می‌گوید: «قرار بود بیش‌ازحد واکنش نشون ندیم.»

«لطفاً به من دستور نده و سعی نکن من رو آروم کنی، تد. ما به مالوری پول می‌دیم که از فرزندمون مراقبت کنه و اون تدی رو با یه باغبون تنها گذاشته تا بتونه بره با تخته‌ی احضار روحش بازی کنه. با همسایه‌ی کناری ما که یه زن معتاده. به نظرت من دارم بیش‌ازحد واکنش نشون می‌دم؟»

این نقاشی هیچ شباهتی به نقاشی‌های شیطانی و تیره‌ای که روی ایوان کلبه‌ و یخچالم گذاشته شده بودند، ندارد. بلکه تصاویرش فقط چندتا از آدمک‌های خطی و لاغری هستند که تدی همیشه می‌کشد؛ تصویر من و زنی عصبانی که گویا میتزی است و دور مستطیلی پوشیده از حروف و اعداد جمع شده‌ایم.

«من این رو می‌شناسم!»

«چی رو می‌شناسی؟»

«آنیا این‌جا بود! در جلسه‌ی احضار روح! میتزی من رو متهم کرد که خودم داشتم اون نشانگر رو هل می‌دادم اما کار آنیا بود. اون داشت حرکتش می‌داد. تدی اون رو دیده. این نقاشی این موضوع رو ثابت می‌کنه!»

کارولین مات‌ومبهوت است. او به طرف تد برمی‌گردد. تد دست‌هایش را بالا می‌برد و ملتمسانه می‌کوشد ما را آرام کند و می‌گوید: «بیاین همه‌مون یه نفس عمیق بکشیم، باشه؟ حالا بیاین موضوع رو کامل باز کنیم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تصاویر پنهان
نویسنده
مترجممهسا فیروزه چی
ناشر چاپیانتشارات افرا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات435
زبانفارسی
شابک978-622-92518-6-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۴۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تصاویر پنهان

Alen
۱۴۰۲/۴/۱۰
کتاب جالبی بود و در حین حال مهیج و پر از اسرار
من شخصا لذت بردم و جوری نویسنده کتاب رو نوشته که آدم بخواد هم نمیشه زمین گذاشت، یا نمیشه بهش فکر نکرد و در موردش کنجکاو نبود.
بدون اغراق و نظر واقعیمو بگم غیرقابل حدس و پیش‌بینی بود لااقل تا آخرای کتاب و خیلی هم جالب بود... فقط کاشکی اول کتاب که در
مورد دانشگاه پنسلیوانیا که بهش اشاره شد معلوم می‌کرد ‌اون آزمایشات برای چی بود، در‌موردش کنجکاوم همچنان...
نقاشی‌های داخل کتاب ابتکار جالب و زیبایی بود بنظرم.
ترجمه خیلی راحت و روان بود...
و در آخر هم این نوع کتاب و ژانرها بستگی به علاقه‌ی اون فرد داره، اگه به ژانر معمایی و ماورالطبیعه علاقه‌ و اعتقاد دارید، می‌تونید لذت ببرید
لیلا فرضی
۱۴۰۲/۳/۷
خوب بود
اول کتاب یه کمی ترسناک بود
اینکه آنیا نقاشی میکشید و همه نقاشی‌ها هم میشد دید‌. تلاش ملوری رو در ارتباط با ترک اعتیاد دوست داشتم.... تنها نکته‌ای که در موردش ناتمام موند قسمتی که در دانشگاه مورد آزمایش قرار گرفته بود چرا نویسنده دیگه نخواست در مورد این موضوع صحبت کنه...
در کل خوب بود
Darya D
۱۴۰۲/۲/۱۷
از همون اولی که خوندن نسخه نمونه رو شروع کردم، نوع نگارش کتاب جذبم کرد و خریدمش و تا انتها هم ازش لذت بردم.
روایت داستان جذاب بود و مخصوصا نیمه دوم، کتاب به اوج هیجان خودش رسید.
آخرش هم خیلی احساسی بود و اشک درآر.
در مجموع، خوندنش رو بهتون پیشنهاد میکنم.
Fariba.A
۱۴۰۲/۴/۶
موضوع کتاب عالی بود و همینطور ترجمه بدون ایرادی داشت. از خوندنش لذت میبرید هر چند که شاید قسمت ارتباط با ارواح و.. خیلی برای خواننده قابل قبول نباشه. ولی در کل موضوع جدید و جالبی داشت و خواننده رو وادار به تمام کردن کتاب میکنه
N re
۱۴۰۲/۲/۳
خوب بود هیجان انگیز بود
از اون دست کتابهایی که نمیتونی زمین بگذاری
آخرش هم غیر منتظره بود
البته نوشته بود ترسناک اما خب من نترسیدم
چون کلا از هیچ فیلم و کتابی نمیترسم
روژان دانش نیا
۱۴۰۲/۷/۲۰
این کتاب بسیار جذاب بود و من تقریبا از پایان زیبای آن لذت بردم غیر قابل پیشبینی بود و در آخر ناگهان شوکه شدم من خیلی این کتاب رو دوست داشتم به دوستان پیشنهاد میکنم
محمودی
۱۴۰۲/۳/۱۷
داستان بکری داشت، عجیب بود، داستان و ترجمه هر دو روان بود، آیا چنین اتفاقی پیش میاد که،،، نمیشه مطرح کرد چون داستان لو میره، خب بخونید، لذت میبریدچون معمایی وجالبه.
فرانک
۱۴۰۲/۸/۲
این کتاب رو اگر بخوام مختصر و مفید نظر بدم راجعبش باید بگم به شدت هیجانی، راز آلود، معمایی!!! بخش‌هایی از فضای داستان ترسناک بود. کتاب عالی هست اگر معمایی راز آلود میخونید
غزل حسین زاده
۱۴۰۲/۷/۲۴
یکی از جذابترین کتابهایی بود که خوندم‌ تقریبا نصفه روز تمومش کردم. داستان از ابتدا گیرا و شیوا بود و تا آخرین لحظه هیچ سرنخی نداشتی از داستان. به نظرم ارزش خوندن و وقت گذاشتن داره
روناک نظرى
۱۴۰۲/۳/۲۵
واقعا داستان کتاب قشنگ بود شخصیت‌ها جذاب بودن و وقتى داستان اصلى در اومد واقعا نتونسته بودم حدس بزنم. در کل کتاب هیجان انگیز و معمایی قشنگى بود
سحر بهرامی
۱۴۰۲/۲/۲۸
فقط میتونم بگم عجب کتابی بود🤩
یه نفس خوندمش. اگه رمان معمایی با تم یه کم ترسناک دوست داری تو خوندنش شک نکن.
موضوعش هم خیلی تازه بود.
از الان منتظرم فیلمشم ساخته شه ببینم.
الهام. ت
۱۴۰۲/۲/۵
خب واقعا هیجان انگیز بود و قسمت جالبش این بود که راجب به دخالت روح خواننده رو سر دوراهی نمیذاره اما چرایی و چگونگی ماجرا قشنگ پیش میره و غافلگیر کننده ست
زهرا بهرامی
۱۴۰۲/۳/۲۲
ترجمه خوبه داستان معمایی مهیج و یه کم ترسناکه یه خرده تخیل هم قاطیشه که من زیاد با این بخشش ارتباط نگرفتم
نسیم
۱۴۰۲/۹/۱۳
تمام قد عناصر و الگوهای کلیشه رو رعایت کرده بود و فقط سعی داشتم تمومش کنم که نصفه نیمه نمونه!
سمانه
۱۴۰۲/۵/۱۴
اولش فکر میکردم داستانش معمولیه و قابل حدس ولی اواخر کتاب واقعا شگفت زده شدم.
مشاهده همه نظرات 24

راهنمای مطالعه کتاب تصاویر پنهان

برای دریافت کتاب تصاویر پنهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.