معرفی و دانلود کتاب صوتی زنی در آینه

عکس جلد کتاب صوتی زنی در آینه
قیمت:
106000 تومان - 11.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنی در آینه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنی در آینه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زنی در آینه

ربکا جیمز در کتاب صوتی زنی در آینه به شرح عشقی نفرت‌انگیز و طلسم‌شده می‌پردازد. این کتاب خط روایی مستقیمی ندارد و داستان میان گذشته و حال در رفت و آمد است. سه زن از سه نسل مختلف، هر کدام به نوعی با عشق، ترس و جنون مواجه می‌شوند؛ زنانی که به نفرینی موروثی محکوم شده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی زنی در آینه:

کتاب صوتی زنی در آینه (The Woman In The Mirror) اولین‌بار در سال 2018 منتشر شد و بسیار مورد توجه دوستداران ملودرام و ادبیات وحشت قرار گفت. اغلب افراد از خانه‌های قدیمی هراس دارند؛ زیرا این قبیل مکان‌ها معمولاً دارای رازهای مخوفی هستند که از گذشته باقی مانده‌اند. با این اوصاف؛ می‌توان چنین برداشت کرد که اگر گاهی انسان‌ها در زمان یا مکان خاصی ترس وجودشان را فرا می‌گیرد، علت خاصی دارد. روایت پریشانی و ترس از عشق‌های نافرجام، ناکام، نفرین‌شده و... در داستان را می‌توان سبکی در ادبیات قلمداد کرد که به آن گوتیک می‌گویند. راویِ این رمان جذاب و حیرت‌آور نیز از عشقی بی‌فرجام می‌گوید؛ عشقی که نفرین و طلسم به دنبال خود دارد، عشقی که معشوقه را جادوگر به شمار می‌آورد و ترسناک و دلهره‌آور است؛ اما آیا این عشق است؟

داستان این ‌کتاب صوتی بین گذشته در سال 1947 و زمان حال یعنی سال 2018 در رفت و آمد است. در زمان گذشته آلیس میلر را همراهی می‌کنید که مربی سرخانه است و با یک نگاه شیفته‌ی عمارت وینتربورن می‌شود. او با خود گمان می‌کند این عمارت می‌تواند پناهگاه خوبی برایش در برابر گذشته‌ باشد. شاگردان آلیس در این عمارت دوقلوهای بی‌مادری هستند که بسیار مظلوم، معصوم و مهربان‌اند.

در زمان حال هم زنی جوان به اسم راشل وجود دارد که بعد از تولدش، شخصی او را به فرزندخواندگی قبول کرده است. راشل هیچ اطلاعاتی از اصل و نسب خانوادگی خود ندارد و به‌همین‌دلیل زمانی که خبر مرگ یکی از اقوام ناشناسش را می‌شنود، به ‌امید یافتن گذشته و اسرار خانوادگی‌اش به کورنوال سفر می‌کند؛ دقیقا همان‌جایی که داستان آلیس در سال 1947 در آن شکل گرفته است. در کنار سوژه‌ی درخشان و هیجان‌انگیز، فراز و نشیب‌ها و تعلیق‌های مداوم و جابه‌جایی‌های زمانی گاه و بی‌گاه، موجب بیشتر شدن هیجان داستان می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی زنی در آینه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

رمان زنی در آینه، نمونه‌ی بارزی از ادبیات گوتیک است؛ گوتیک سبکی در ادبیات داستانی به شمار می‌آید که در آن وحشت با مضامین عاشقانه ادغام می‌شود و روایتی منحصربه‌فرد شکل می‌گیرد. چنانچه به داستان‌های معمایی، ترسناک و هیجان‌انگیز و همچنین قصه‌ها‌ی عشق‌های نافرجام و نفرین‌شده علاقه دارید، شنیدن این داستان صوتی به شما توصیه می‌شود. پس برای شنیدن این رمان عاشقانه‌ی ترسناک آماده شوید.

نکوداشت‌های کتاب زنی در آینه:

- یک عمارت پر زرق و‌ برق پر از ارواح، بچه‌های مسحور کننده، یک استاد خطرناک و مرموز، خانه، زنی در آینه. همه این‌ها در کتاب هستند. داستانی است که باعث می‌شود موهای پشت گردن شما سیخ شود، زیرا چیزی در سایه‌ها و در گوشه جنب می‌خورد، آن را در حالت روشن بودن تمام چراغ‌ها بخوانید. (New York Times)
- گیرا، مرعوب‌کننده و مرموز، سبک کاملا هیجان‌انگیز گوتیک. (New York Times)
- نوشته شده با ظرافت بالا و بسیار دلنشین. (Emylia Hall)

ربکا جیمز را بیشتر بشناسیم:

ربکا جیمز (Rebecca James) این نویسنده‌ی درخشان، در سال 1970 در شهر سیدنی استرالیا چشم به جهان گشود. او در برهه‌ای از زندگی‌اش در ژاپن و اندونزی به عنوان خدمتکار مشغول به کار شد و بعدها به تدریس انگلیسی و حتی طراحی آشپزخانه نیز روی آورد. ثمره‌ی زندگی او با همسرش پنج فرزند است که هم‌اکنون در استرالیا زندگی می‌کنند.

در بخشی از کتاب صوتی زنی در آینه می‌شنویم:

دوباره چراغ‌قوه را روشن کرد، دیگر تحمل نداشت، فهمیدن این‌که اول چه اتفاقی افتاد سخت بود چون نور روشن شد و بعد راشل او را دید، یا شاید هم تا نور روشن شد او را دید، یا شاید قبلش، شاید پیش از آن‌که ببیندش حسش کرد، اما آن‌جا بود، امکان نداشت آن‌جا باشد. یک زن. زنی وهمناک، نه امکان نداشت، غیر ممکن بود. راشل نفس‌نفس می‌زد، تلوتلوخوران روی پاهایش ایستاد، چراغ‌قوه از دستش افتاد؛ پرت شد و غلتید، دیوارها را با نوری پوشاند که از دیدنش می‌ترسید، خم شد آن را برداشت و دوان دوان فرار کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
9 دقیقه
سرآغاز
20 دقیقه
بخش یکم
21 دقیقه
بخش دوم
14 دقیقه
بخش سوم
10 دقیقه
بخش چهارم
27 دقیقه
بخش پنجم
26 دقیقه
بخش ششم
3 دقیقه
بخش هفتم
16 دقیقه
بخش هشتم
19 دقیقه
بخش نهم
28 دقیقه
بخش دهم
37 دقیقه
بخش یازدهم
35 دقیقه
بخش دوازدهم
21 دقیقه
بخش سیزدهم
30 دقیقه
بخش چهاردهم
30 دقیقه
بخش چهاردهم
32 دقیقه
بخش شانزدهم
17 دقیقه
بخش هفدهم
21 دقیقه
بخش هجدهم
22 دقیقه
بخش نوزدهم
30 دقیقه
بخش بیستم
36 دقیقه
بخش بیست و یکم
34 دقیقه
بخش بیست و دوم
33 دقیقه
بخش بیست و سوم
24 دقیقه
بخش بیست و چهارم
18 دقیقه
بخش بیست و پنجم
35 دقیقه
بخش بیست و ششم
30 دقیقه
بخش بیست و هفتم
27 دقیقه
بخش بیست و هشتم
12 دقیقه
بخش بیست و نهم
26 دقیقه
بخش سی‌ام
18 دقیقه
بخش سی و یکم
19 دقیقه
بخش سی و دوم
16 دقیقه
بخش سی و دوم
12 دقیقه
بخش سی و چهارم
23 دقیقه
بخش سی و پنجم
18 دقیقه
بخش سی و ششم
7 دقیقه
بخش سی و هفتم
21 دقیقه
بخش سی و هشتم
7 دقیقه
بخش سی و نهم
3 دقیقه
بخش چهلم
30 دقیقه
بخش چهل و یکم
4 دقیقه
بخش چهل و دوم
3 دقیقه
بخش پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زنی در آینه
نویسنده
مترجمنسترن ظهیری
راویمینو طوسی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
106000 ت - 11.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زنی در آینه

الهام آرامش
۱۴۰۲/۸/۱۸
داستان قشنگ بود ولی قشنگ تر ازون توصیف صحنه‌ها و شخصیت پردازیا بود، شخصیتا قابل باور، هیچ شخصیت سیاه و سفیدی وجود نداشت، ادمای خاکستری که می‌شد با همشون همزاد پنداری کرد، سیاه‌ترین نقش مال جادوگر بود که آخر داستان، مظلومیتشو نشون داد، و معصوم‌ترین نقش راشل بود که علیرغم فهمیدن واقعیت خونه رو نگه که داشت خونه‌ای حقش نبود و خب تاوان باید میداد، دلم برای جاناتان سوخت، انگار بیشتر از همه اون عذاب کشید، و کنستانس و آلیس و دوست داشتم، ای کاش یه فیلمی از روش بسازن ولی با پایان قشنگ تر، تو داستان بعد یه عالمه مقدمه چینی خیلی زود همه چی تموم شد انگار نویسنده حوصله ش سر رفته بود و همه چی رو بهم ربط میداد ک تموم شه ، ولی
بازم دوسش داشتم تو اتوبوس وقتی میرفتم خونه گوشش میدادم ‌و راه رو برام قابل تحمل میکرد
مهران فانی
۱۴۰۰/۱۲/۱
به نظرم دو سوم رمان را میشد حذف کرد و هیچ اتفاقی هم نیفتد.
شخصیت راشل و جک و ارن اضافی بود.
بهتر بود شخصیتهای تاثیرگذاز مثل کاپیتان و کنستانت را بیشتر پرداخت میکرد تا اینکه به داستان کلیشه‌ای راشل و پسر پولدار بد و پسر فقیر خوب بپردازد.
مهدی آقایی پور
۱۳۹۹/۶/۲۹
علیرغم تعریفهایی که از این رمان شده بود، جذابیت خاصی نداشت، مثل اکثر فیلمهای ترسناک خارجی: یک مکان نفرین شده، یک شخصیت معمولا زن در پی راز نفرین، و پایان نا امید کننده، ولی از نظر سبک روایی جذاب بود خصوصا صدای راوی
Par
۱۴۰۲/۳/۱۸
تنها لذتش برای من این بود که مدام کارتون دلخواه دوران کودکیم را برایم تداعی می‌کرد قلعه هزار اردک، حال و هوای نانی رو داشت و قلعه مثلا ترسناک و رعد و برق و ایگور و...... ای جاانم
Tayeb
۱۴۰۱/۸/۳۰
همونطور که دوستان گفتن، بعضی چیزا رو زیاد بهش نپرداخته بود و برعکس یه سری چیزا رو زیادی بهش توجه شده بود. اما درکل کتاب جالبی بود.
ادم موند چه بلایی سرش اومد؟
M
۱۴۰۱/۶/۱۳
بنظرم میتونست کوتاه تر باشه کتابش خیلی نویسنده کتابو کش داده بود و چیزای غیر ضروری گذاشته بود با این حال قشنگ بود و ارزش یه بار شنیدنو داشت پایانشم جالب بود بنظرم
ژیلما
۱۴۰۱/۲/۲۴
داستان از هم گسیخته است، خیلی از مسایل داستان بی نتیجه رها شدن، در کل خیلی جذاب نیست بخش اضافی زیاد دارد انگار یک فیلمامه درهم بر هم رو میخونیم اما در عوض همه عیبها راوی عالی است
عیاری بکتاش
۱۳۹۹/۶/۲۳
به نظر من این اثر جذابت زیادی نداشت، تنها چیزی که جذابش کرده صدای راوی بود. رمان نسبت به قیمتش اصلا منصفانه نبود%
★★☆☆☆۲از۵ستاره
رویا +
۱۴۰۱/۱۲/۲
داستان خوبی بود. البته چند تایی فیلم و داستان با این تم دیده و شنیده بودم ولی باز هم در مقایسه با کتاب‌هایی که اخیرا خریدم و به آن‌ها گوش دادم این بهتر بود.
نازنین ش
۱۳۹۹/۵/۲۹
رمانی جذاب و هیجان انگیز با داستانی زیبا، روایت خانم گوینده هم عالیست، ممنون
بهار امیرفیض
۱۳۹۹/۵/۲۷
هم داستان گیراست و هم گوینده احساس داستان رو خیلی عالی انتقال می‌ده
Tina Toghyani
۱۳۹۹/۵/۲۶
من تاحالا فقط تا اخر بخش اولشو گوش دادم ولی تا همینجاش هم گوینده خیلی تحت تاثیر قرارم داد😍😍
لعیاالسادات موسوی پور
۱۳۹۹/۷/۱۸
عالی بود ولی زیاد ترسناک نبود فیلم آنابل به خانه برمیگردد ترسناک تر بود
سیده فاطمه جهاندیده
۱۳۹۹/۵/۲۳
واقعا کتاب جذابیه من که خیلی لذت بردم هم گوینده عالی بود و هم داستان 👌🏻
marjan eslami
۱۳۹۹/۹/۲۵
بخش هفدهم رو دارم گوش میدم و باید بگم کتاب جالبی هست و خوشم اومد
مشاهده همه نظرات 25

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زنی در آینه

برای دریافت کتاب صوتی زنی در آینه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.