معرفی و دانلود کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم

عکس جلد کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم
قیمت:
۱۲۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم

سوزان کونک و پاتریشیا بکر در کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم، اطلاعاتی تخصصی درباره‌ی شناسایی و درمان مشکلات چاقی، اختلالات خوردن و آلرژی غذایی دریافت خواهید کرد و با انواع متدهای نوظهور در زمینه‌ی تغذیه‌ی کودکان و نوجوانان آشنا می‌شوید.

درباره‌ی کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم

در این اثر ضمن آگاهی از تعاریف چاقی و معیارهای اضافه وزن در کودکان، می‌آموزید چطور برای آن‌ها یک برنامه‌ی مراقبتی مفید ترتیب دهید. این برنامه می‌تواند شامل راهکارهایی چون دریافت مشاوره‌ی رژیم غذایی، افزایش مهارت‌های والدین، استراتژی‌های رفتاری و ارتقای فعالیت بدنی کودکان باشد.

در فصل‌های مختلف کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم (Samour & King's pediatric nutrition in clinical care) درباره‌ی علائم ظهور اختلال بالینی و معیارهای تشخیص آن می‌خوانید و بهترین روش‌های غربالگری تغذیه و بسیاری اطلاعات مفید دیگر را در این زمینه به دست می‌آورید.

از دیگر مباحث این کتاب فصلی‌ست که به انواع آلرژی‌های غذایی اختصاص یافته و مدیریت مناسب این بیماری را در مراحل مختلفی چون تشخیص بیماری و اجتناب از مواد غذایی آلرژی‌زا به شما می‌آموزد. کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم، نوشته‌ی سوزان کونک (Susan H Konek) و پاتریشیا بکر (Patricia J Becker) است که در این زمینه سال‌ها تجربه‌ی فعالیت حرفه‌ای و پژوهشی دارند.

ترجمه‌ی این اثر حاصل همکاری میلاد باقری فیل آبادی، امیرحسین نظریان، شیرین گرامی، فاطمه حیدری نژاد، سیده مریم موسوی چاوشی، زینب عباسی سنجدری، مژگان حفیظی موری، زهرا نصیری اصل، علی شیخی و مهران نوری است و انتشارات حتمی آن را در دسترس عموم علاقمندان قرار داده.

کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی جلد چهارم مناسب چه کسانی است؟

داشجویان رشته‌ی تغذیه، متخصصان و پژوهشگرانی که در این حوزه فعالیت دارند، می‌توانند از اطلاعات و رهنمودهای این کتاب استفاده کنند.

با نویسندگان کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم بیشتر آشنا شویم

سوزان کونک متخصص تغذیه‌ی کودکان و دارای گواهی هیئت مدیره است. او در 30 سال گذشته در زمینه‌ی تغذیه کودکان در حوزه‌ی تجربیات بالینی فعالیت داشته و تا پیش از بازنشستگی، تمرکز اصلی‌اش بر کار با بیمارستان کودکان فیلادلفیا به عنوان مدیر بالینی و مدیر تغذیه‌ی بالینی بوده است. او همچنین در آکادمی تغذیه و رژیم غذایی به عنوان رهبر در سطح ایالت فعال بوده و با نشریات مختلف به عنوان نویسنده، داور و ویراستار همکاری داشته است. هدف او توسعه‌ی تغذیه‌ی کودکان است و به آن عشق می‌ورزد.

پاتریشیا بکر متخصص تغذیه و حمایت از تغذیه کودکان دارای گواهی هیئت مدیره است. او تاکنون تجربیات گسترده‌ای در این حوزه کسب کرده و در بیست سال گذشته در زمینه‌هایی چون سوء تغذیه‌ی کودکان تخصص یافته است. بکر همچنین در این حوزه سمت‌های گوناگونی را بر عهده گرفته و نویسنده‌ی مقالات علمی در مجلات معتبر بوده است.

در بخشی از کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم می‌خوانیم

خوردن غذای بیرون: مداخلات باید آموزش غذا خوردن در محیط بیرون و افزایش وعده‌های غذایی در محیط خانه را مورد هدف قرار دهند. غذا خوردن بیرون از خانه می‌تواند بر رژیم غذایی کودکان تأثیر منفی بگذارد و مصرف غذاهای خارج از خانه طی سال‌های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. این افزایش به‌ویژه در میان بزرگسالان ممکن است با چاقی همراه باشد. دفعات مصرف غذاهای خارج از خانه با مصرف بیشتر انرژی کل، نوشیدنی‌های شیرین شده با قند و چربی‌های ترانس و همچنین مصرف کمتر لبنیات کم‌چرب، میوه و سبزیجات ارتباط دارد. علاوه‌براین، اندازه سهم‌ها در رستوران‌ها افزایش یافته است. اندازه سهم‌ها می‌تواند به طور قابل توجهی بر دریافت انرژی تأثیر بگذارد. علاوه‌براین، کودکان و نوجوانانیکه به طور مکرر فست‌فود مصرف می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

بخش 6: ملاحظات خاص
فصل 21: چاقی و مدیریت وزن    
فصل 22: اختلالات خوردن و تغذیه    
فصل 23: تغذیه ورزشی کودکان    
فصل 24: کودکان با نیازهای ویژه    
فصل 25: آلرژی غذایی
فصل 26: مدیریت تغذیه در خطاهای مادرزادی متابولیسم    
بخش 7: متد نوظهور
فصل 27: سنجش نتایج    
فصل 28: طب و تغذیه یکپارچه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم
نویسنده،
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات186
زبانفارسی
شابک978-600-355-665-2
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم

برای دریافت کتاب تغذیه اطفال در مراقبت بالینی - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.