معرفی و دانلود کتاب تغییرآفرین: چگونه نظر دیگران را تغییر دهیم

عکس جلد کتاب تغییرآفرین: چگونه نظر دیگران را تغییر دهیم
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تغییرآفرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تغییرآفرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تغییرآفرین: چگونه نظر دیگران را تغییر دهیم

آیا تابه‌حال تلاش کرده‌اید که یک موقعیت یا شرایط خاص را در زندگی خود تغییر دهید؟ کتاب تغییرآفرین اثری الهام‌بخش به قلم نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، جونا برگر است. نویسنده در این اثر تلاش می‌کند راه‌هایی را برای شناسایی موانع زندگی و تغییر موثر آن‌ها به خوانندگان خود ارائه دهد.

درباره‌ی کتاب تغییرآفرین

کتاب تغییرآفرین (The Catalyst: How to Change Anyone's Mind) اثری است که جونا برگر (Jonah Berger) آن را تالیف کرده و خواننده را با راز و رمزهای چگونگی تغییر نظر دیگران آشنا می‌کند. حتما تابه‌حال در موقعیتی بوده‌اید که نیاز به جلب موافقت دیگران داشته باشید یا آن‌ها را وادار کنید که گزینه‌های دیگر روی میز را هم در نظر بگیرند. اما چند درصد مردم با شما موافقت خواهند کرد؟ چند نفر می‌توانند کاری کنند که دیگران با آن‌ها همراه شوند و خواسته‌‌هایشان را بپذیرند؟ جونا برگر در کتاب تغییرآفرین به دنبال یافتن پاسخ برای پرسش‌هایی از این دست است.

او با اشاره به تاریخچه‌ی مذاکرات گروگان‌گیری، صحبت خود را آغاز می‌کند و به شما نشان می‌دهد روش‌هایی وجود دارد که به‌کمک آن‌ها می‌توانید دشوارترین لحظات را نیز به نفع خود تغییر دهید و کاری کنید که تمام تصمیم‌های دیگران شبیه به چیزی باشد که قلبا می‌خواهید. نویسنده تاکید می‌کند تمام کسانی که در این مسیر شکست می‌خورند، همان‌هایی هستند که فقط می‌خواهند ذهن مخاطب را عوض کنند و از این نکته که چه چیزی باعث شکل‌ دادن به ذهن او شده است، غافلند! جونا برگر معتقد است کلید ایجاد تغییر، شناسایی عوامل بازدارنده و رفع‌ و رجوع آن‌هاست. بر اساس مطالب کتاب تغییرآفرین، فشار آوردن بر افراد و مجبور کردن آنان به پذیرفتن راه جدید، هیچ‌گاه تغییر پایدار و ثابتی را به ارمغان نمی‌آورد و تنها نتایج مقطعی دارد. بنابراین باید راه‌های اصولی این کار را بشناسید و با پیروی از آن‌ها به نتایج مطلوب رسید. کار ترجمه‌ی کتاب تغییرآفرین را امیر بیرانوند برعهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب تغییرآفرین

  • این کتاب به شما یاد خواهد داد که چگونه هر چیزی را تغییر دهید. (کارلس دابینگ)
  • یک کتاب قدرتمند که می‌تواند ذهن‌ها، سازمان‌ها و حتی جهان را تغییر دهد. (آریانا هافینگتون)
  • هر موجودی که توانایی برقراری ارتباط را دارد، می‌تواند از سخنان حکمت‌آمیز این کتاب بهره‌مند شود! (رابرت سیالدینی)
  • کتابی ضروری برای هر کسی که به دنبال تغییر پیرامون خود است. (دنیل پینک)

کتاب تغییرآفرین به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های ژانر موفقیت و خودیاری و همه‌ی کسانی که می‌خواهند جهان پیرامون خود را تغییر دهند و به موفقیت برسند، از خواندن کتاب تغییرآفرین لذت خواهند برد.

با جونا برگر بیشتر آشنا شویم

جونا برگر استاد دانشگاه پنسیلوانیاست. او در این دانشگاه به عنوان استاد بازاریابی مدرسه‌ی کسب‌وکار وارتون خدمت می‌کند. تحقیقات و مقالات جونا برگر معمولا در مجلات و روزنامه‌هایی همچون نیویورک تایمز، ژورنال وال استریت و نشریه‌‌ی اکونومیست منتشر می‌شود. از وی آثار متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است که از میان آنان می‌توان به کتاب‌هایی همچون مسری، تسهیل‌گر، بازاریابی ویروسی و... اشاره کرد. کتاب او که مسری پرفروش‌‌ترین کتاب به انتخاب نیویورک‌تایمز و وال‌ استریت بوده، در سال 2013 به عنوان بهترین کتاب سایت آمازون نیز معرفی شد.

در بخشی از کتاب تغییرآفرین می‌خوانیم

در تحقیقی مشهور، محققان از دانشجویان دانشگاه استنفورد خواستند که تصور کنند به‌تازگی آزمون ارزشیابی دشواری را گذرانده‌اند. پایان‌ترم است و احساس می‌کنید خسته‌ و بی‌انرژی هستید. می‌فهمید که در امتحان قبول شده‌اید. اکنون فرصت دارید تا برای تعطیلات کریسمس بسته‌ی مسافرتی پنج‌روزه‌ی بسیار جذابی را به مقصد هاوایی با قیمتی فوق‌العاده‌ کم خریداری کنید. زمان این پیشنهاد ویژه فردا تمام می‌شود. آیا:

الف) این بسته را می‌خرید؟ ب) این بسته را نمی‌خرید؟ ج) مبلغ پنج دلار غیرقابل‌برگشت می‌پردازید تا حق خرید این بسته را با همان قیمت استثنایی تا پس‌فردا داشته باشید؟

دو گزینه‌ی اول ساده‌اند. یا این سفر را می‌خرید یا نمی‌خرید. گزینه‌ی سوم شامل به تعویق انداختن انتخاب است. به‌جای اقدام، قضاوت را به تعلیق درمی‌آورید و این انتخاب یا اقدام را به بعد موکول می‌کنید. بعضی گفتند که نمی‌خرند و برخی دیگر گفتند که این انتخاب را به تعویق می‌اندازند، اما اکثر شرکت‌کنندگان گفتند که فوراً آن را می‌خرند. گروه دوم از دانشجویان طرح مشابهی را دریافت کردند، به‌جز اینکه به آن‌ها گفته شد در امتحان رد شده‌اند و باید چند ماه بعد از تعطیلات دوباره در این امتحان شرکت کنند.

این «مردودی‌ها» در امتحان قبول نشده بودند، اما انتخاب آن‌ها تقریباً مشابه افرادی بود که قبول شده بودند. بیشتر آن‌ها گفتند که این بسته‌ی تعطیلات را می‌خرند.
این پاسخ منطقی است. با قبول شدن در امتحان، این تعطیلات پاداش به حساب می‌آید. آن‌ها به هاوایی می‌روند و این موفقیت را جشن می‌گیرند! با رد شدن در امتحان، این تعطیلات مایه‌ی تسلی می‌شود و فرصتی برای استراحت و یافتنِ نیروی تازه پیش از امتحان مجدد است. دو دلیل متفاوت و در نهایت انتخاب یکسان است. اما گروه سومی نیز از شرکت‌کنندگان وجود داشت. به‌جای اینکه به دانشجویان گفته شود که در امتحان قبول یا رد شده‌اند، به آن‌ها گفته شد که نتایج هنوز نامعلوم‌اند؛ اینکه نتیجه‌ی امتحان مشخص نیست و اگر در امتحان رد شوند، باید چند ماه بعد دوباره امتحان بدهند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1. مقاومت واکنشی
فصل 2. احساس مالکیت
فصل 3. فاصله
فصل 4. تردید
فصل 5. شواهد تأییدکننده
سخن آخر
پیوست 1. گوش دادن فعال
پیوست 2. به کار بستن فریمیوم
پیوست 3. تحلیل میدان نیرو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تغییرآفرین: چگونه نظر دیگران را تغییر دهیم
نویسنده
مترجمامیر بیرانوند
ناشر چاپی نشر نوین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-622-5213-07-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تغییرآفرین

خانم کتابخوار
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
اولای کتاب رو خوندم حس کردم چیزی متفاوت از بقیه‌ی کتاب‌هاس آخه قبلا هر چی کتاب خونده بودم می‌گفت برای تغییر دیگران باید رفتار خودتون تغییر کنه. یه کم بیشتر که خوندم دیدم حرف این کتاب هم همینه! رفتار خودتو تغییر بده تا دیگران تغییر کنن. در مورد قوانین فیزیک صحبت شده و همینطور فعل و انفعالات شیمیایی. در درس شیمی در مورد ماده‌ای به نام کاتالیزور خوندیم که وجودش باعث می‌شد سرعت واکنش بیشتر بشه. در کتاب گفته شده برای تغییر باید موانع رو برداریم در واقع برداشتن موانع انگار همون وجود کاتالیزوره.
بعد موانع رو بررسی کرده و راهکارهایی برای برداشتن موانع ارائه شده. مثلا گفته شده وقتی به مردم می‌گین فلان کار رو انجام ندید. ممکنه عکسش رو انجام بدن چون انسان‌ها برای آزادی و استقلالشون خیلی ارزش قائلن حاضرن شرایط سخت رو تحمل کنن که استقلالشون حفظ بشه وقتی بگی فلان کار رو انجام ندید حس می‌کنن حق انتخابشون ازشون گرفته شده. یه راهکار اینه
بپرسید نگویید! یعنی مثلا به جای اینکه به بچه‌ای که غذا نمی‌خوره بگید غذا بخور بپرسید این غذا رو می‌خوری یا اون غذا رو؟ اون وقت حس می‌کنه حق انتخاب داره و استقلال داره. کتاب پر از مثال‌های متنوعه و وجود این مثال‌ها باعث می‌شه راحتتر خونده بشه و جذابتر بشه. برای آشنایی با موانع دیگه و راهکارهای ارائه شده کتاب رو بخونید.
.
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
نقد کتاب:
این کتاب به درد کسایی میخورد که میخوان تغییر کنند البته تغییر جدی. بعضی از تغییر‌ها در زندگی وجود داره که باعث پیشرفت میشن پس باید تغییر کرد ولی بعضی از تغییر‌ها نیز وجود دارد که اصلا خوب نیست و بهتر است در همان حالی که هستیم بمانیم.
در این کتاب چیزی وجود دارد که در بقیه کتاب نیست این
کتاب را حتما باید مطالعه کرد.
انتشارات نشر نوین بهترین انتشارات است کتاب‌های این انتشارات فوق العاده‌اند یکی از این کتاب‌ها یادگیری یادگیری است که پیشنهاد میدهم حتما خوانده شود.
اگر کسی به توصیه‌های نویسنده عمل کند حتما تغییر خواهد کرد. این کتاب نویسنده بسیار خوب و موفقی داشته است نوشته‌های این نویسنده به آدم احساس لذت و خوشی میدهد.
در مجموع این کتاب به انسان یاد میدهد که میشود تغییر کرد فقط کمی سعی و تلاش میخواهد.
در آخر باید تشکر کنم از نویسنده محترم و انتشارات نشر نوین و از همه مهمتر از کتابراه عزیز
یدالله نخعی زرندی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
این کتاب درباره مذاکره و تعامل در لحظات و موقعیتهای سخت و باورنکردنی صحبت میکند و حقیقتا مذاکره اخذ نتیجه مطلوب با گروگانگیرها و موقعیتهای خاص میتواند به سود همه بوده و از یک فاجعه جلوگیری کند و اگر انسان بتواند در این لحظات با صحبت و مذاکره از یک حادثه و فاجعه جلوگیری کند کاری خارق العاده انجام و داده این عمل علاوه بر یک هنر میتواند یک علم جدید محسوب شود که برای کاراگاه‌ها و کمیسرهای پلیس ضروری محسوب میشود و میتوان از افراد باتجربه در این رسته برای اموزش پلیس‌ها استفاده نمود و یادگیری و اموزش ان در جامعه امروز یک نیاز محسوب میشود و بسیار از مطالب و موضاعات و داستانهای کتاب خوشم امد و بسیار جامع به نظر میرسد
عاطفه فتحعلیان
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
از ابتدا این کتاب درباره تغییر نظر یک فرد بسیار مجرم و جنایتکار صحبت می‌کنه که چطور با استفاده از اصول این کتاب تونستن کاری کنند که فرد مظنون بدون درگیری خودش رو تسلیم بکنه. چه بخواید نظر همسر یا دوست یا رییستون رو عوض کنید کتاب مفیدیه. شاید خیلی از ماها دوست داریم کاری کنیم تا یک فرد سیگاری از دست سیگار کشیدن برداره یا تغییرات مثبت دیگری در کسانی که دوستشان داریم ایجاد کنیم این کتاب عالی هست برای اینکار. و اینکه قسمتی از متن کتاب میگه که برای رفع تردید گاهی باید خدمات رایگان ارائه کرد این کاریه که کتابراه هم انجام داده و واقعا ممنونم ازش به خاطر کتاب‌های رایگان اخر هفته.
hanie.mirzaye
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
با سلام و درود خدمت دست اندرکاران کتابراه
بنده این این کتاب رو تازه دانلود کردم و فصل اولش رو مطالعه کردم و اوایل فصل دوم هستم و میتونم بگم کتاب بسیار عالی و فوق العاده‌ای هست به شخصه از مطالب کتاب لذت بردم و ازش رشد کشیدم
و مطالعه کتاب تغییر آفرین رو پیشنهاد میکنم به افرادی که میخوان تغییر و و
تحولی درون خودشون کسب و کارشون ایجاد کنن، درواقع این کتاب راهنمای فوق العاده عالی هست برای بازاریابان و افرادی که به تازگی برای خودشون بیزینسی راه اندازی کردن و یا میخوان راه اندازی کنن
فاروق خالدی
۱۴۰۲/۱۰/۷
با سلام و احترام خدمت کتاب راه و تشکر جهت فرصتی برای ایجاد مطالعه آن کتاب ا زشمند. مطالب بسیار آموزنده بود منتها بیشتر مباحث کتاب جهت تغییر دادن دیگران تمرکز کرده بود تا روی شخص خود. به نظر بنده اگر بتوانیم خود را تغییر بدهیم که بازهم کار دشواریست و در آخر هم انسان موفقی بشویم آنوقت است که دیگران و هم بدون مقاومت با میل رغبت تغییر‌ی درشان پیدا میشود زیرا تا برنده نباشی داستان زندگیت برای کسی اهمیت ندارد و در ذهن کسی باقی نخواهد ماند.
شیما نهاوندی
۱۴۰۲/۱/۶
من به تازگی این کتاب تموم کردم، و کتابی بود که فشرده خوندمش چون برام جذاب بود، کتابی که دوست دارم وقتی مشکلی برام پیش میاد به عنوان مرجع برم سراغش و طبق فرمول هاش عمل کنم، این کتاب برای افراد عادی، برای مدیران و برای کارآفرینان مفید وقتی میخوای نظر دیگران تغییر بدی، هرچند خیلی سخت باشه این کتاب به مرجع، وقتی‌ی محصول جدید میخای بازار عرضه کنی یا میخای فروش تو بالا ببری، با روشی غیر از تبلیغات و مطالبی که توی کتاب‌های بازاریابی و فروش گفته شده
امین خازنی
۱۴۰۲/۱/۲۳
این کتاب اطلاعات مفیدی رو بصورت مثال آورده بود.
نکته جالب این کتاب برای من یافتن جواب سوالی بود که من مدتها بود با اون درگیر بودم و برای من خیلی کارگشا و خوب بود...
به کلیه دوستانی که می‌خواهند کتاب رو بخوانند توصیه میکنم که در تمرکز کامل و سکوت مطالعه کنند تا بتوانند به گوشه گوشه مطالب این کتاب تسلط پیدا کنند.
از کتابراه هم متشکرم.
ایمان اسماعیلیان
۱۴۰۲/۱/۱
جونا برگر معتقد است کلید ایجاد تغییر، شناسایی عوامل بازدارنده و رفع‌ و رجوع آن‌هاست. بر اساس مطالب کتاب، فشار آوردن بر افراد و مجبور کردن آنان به پذیرفتن راه جدید، هیچ‌گاه تغییر پایدار و ثابتی را به ارمغان نمی‌آورد و تنها نتایج مقطعی دارد. بنابراین باید راه‌های اصولی این کار را بشناسید و با پیروی از آن‌ها به نتایج مطلوب رسید.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
کتاب تغییرآفرین از جونا برگر، کتابی خوب است که یه بار خواندن براش کمه. کتاب برای تغییر نظران و متقاعدسازی مردم و مشتریان، راهکارهای خود را مستند نیز بیان می‌کند. این کتاب برای بازاریابان و تبلیغات نویسان نیز مفید و موثر است که همه میخواهند همدیگر را مجاب کنند. در جمع بندی‌های آخر فصل به کوتاه سخن و چکیده فصل می‌توان رسید.
محمد مهدی مظفری
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
خوندن این کتاب بهتون کمک میکنه که در موقعیت‌های مختلف و بسته به موقعیت بتونید حرف بزنید و مذاکره کنید و اتفاق‌های خوبی رو رقم بزیند. داشتنه قدرت مذاکره و حرف زدن میتونه تویه زندگی روزمرتون خیلی کمک کنه پس پیشنهاد میکنم برای ارتقای زندگی فردی و اجتماعی خودتون در این زمینه بیشتر مطالعه داشته باشید و میتونید از این کتاب شروع کنید
Isaac Teimouri
۱۴۰۲/۳/۱۵
کتابی با نثر بسیار ساده، روان، گیرا و ترجمه خیلی خوب
نکات زیادی گفته شده در کتاب که شاید نیمی از این نکات بدیهی باشند و خودمون بدونیم ولی تذکر خوبیه
این کتاب به آدم یک دید آینده نگرانه خوبی میده که تا تمومش نکنی دلت نمیاد بزاری کنار
در کل این سبک از کتاب‌ها رو میپسندم
محمد امین پیشدار
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
در یک کلام هنر قانع کردن این کتاب.
سوال اصلی کتاب اینه که چطوری می‌تونیم به طور موثر دیگران را تحت تأثیر قرار داده و تغییرات مثبتی را بهبود بخشیم.
درک عوامل روانی و اجتماعی در شکل‌گیری نظرات افراد موثر ه.
ارائه راهبردهایی برای غلبه بر مقاومت در برابر ایده‌های جدید.
عادل آتشین
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
کتابراه عزیز باید یه ترتیبی صورت بده که برای افرادی که قبلا کتابی رو خرید کردن و اون کتاب توی آخر هفته هدیه داده میشه جایگزینی انتخابی لحاظ بشه توی همون عنوان و همون رنج قیمت، الان این 4امین هفتَس که من هدیه رو خودم قبلا خریده بودم، و این کتاب عالیه
Samane Pir
۱۴۰۳/۱/۸
سلام به نظرم برای کسانی که هم دنبال تغییر برای زندگی خودشون هستن، وهمچنین بعضی رفتارهای اطرافیان خیلی براشون مهمه، که درتلاش برای تغییر سبک زندگی اونها هستند، بسیار کتاب فوق العاده‌ای هست که پیشنهاد میکنم، ارزش وقت گذاشتن برای خوندنش رو داره
مشاهده همه نظرات 112

راهنمای مطالعه کتاب تغییرآفرین

برای دریافت کتاب تغییرآفرین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.