معرفی و دانلود رایگان کتاب تفسیر باران - جلد 4

عکس جلد کتاب تفسیر باران - جلد 4
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تفسیر باران - جلد 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تفسیر باران - جلد 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تفسیر باران - جلد 4

کتاب تفسیر قرآن (نگاهی دیگر به قرآن مجید) جلد 4 سوره های انفال، توبه، یونس، هود

این کتاب به صورتى است که گویا انسان امروزى با خدا گفتگو مى کند. این سبک نوشتار را نویسنده بعد از نظرسنجى فراوان از جوانان، برگزیده است و گروه هدف هم در این کتاب، همان جوانان مى باشند، جوانانى که از ادبیاتِ سنگین متن هاى دینى خسته شده اند و به آن هیچ رغبتى ندارند.

خدا قرآن را براى سعادت ما فرستاده است، وظیفه ما این است که قرآن را بخوانیم و به آموزه هاى آسمانى آن، عمل کنیم، ما باید مسائل زندگى مادى و معنوى و موضوعات خانوادگى و اجتماعى خود را با قرآن تنظیم کنیم و در پرتو آن حرکت نماییم.

در بخشی از تفسیر آیه 20 سوره یونس می خوانید:

پیامبر بارها با بُت پرستان سخن گفت و آنان را به یکتاپرستى دعوت کرد و براى آنان قرآن خواند، در قرآن، تو از سرنوشت مردمى سخن گفتى که سرانجام به عذاب تو گرفتار شدند: قوم نوح (علیه السلام)، گرفتار طوفان شدند، قوم عاد سخنان هود (علیه السلام) را نپذیرفتند و گرفتار تندبادهاى سهمگین شدند و از بین رفتند. قوم ثمود هم پیامبرى صالح (علیه السلام) را انکار کردند و شتر او را که معجزه اى آسمانى بود، کشتند و زلزله اى ویرانگر، شهر آنان را با خاک یکسان کرد و همه نابود شدند.

بُت پرستان مکّه وقتى این مطالب را شنیدند، از روى لجاجت به محمّد (صلى الله علیه وآله) گفتند: اى محمّد ! چرا عذابى از آسمان بر ما نازل نمى شود تا نشانه اى بر حقانیّت تو باشد؟ اگر راست مى گویى از خدا بخواه عذاب ما را برساند.

فهرست مطالب کتاب

سوره انفال
سوره توبه
سوره یونس
سوره هود
پیوست هاى تحقیقى
منابع تحقیق
فهرست کتب نویسنده
بیوگرافى نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تفسیر باران - جلد 4
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بهار دلها
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-107-152-2
موضوع کتابکتاب‌های علوم قرآنی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب تفسیر باران - جلد 4

رضوان بختیاری
۱۳۹۹/۲/۲۵
واقعا کتاب عالیه... خدا میدونه چقدر از این که قرآن رو نمی‌فهمیدم ناراحت بودم و تفسیر‌های دیگه هم کمک چندانی به من نمیکردند چرا که با بیانشون ارتباط برقرار نمیکردم... این تفسیر چقدر عالی و با بیانی قابل فهم و خلاصه و به دور از جزییاتی که آدم رو از موضوع اصلی دور کنند نوشته شده... بی‌نهایت از کتابراه و نویسنده متشکرم و طلب برکت و آرامش از خداوند براشون دارم🌹🌹🌹
فریبا گنجی
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
فقط میتونم بگم الان جلد چهارمم. از روزی که خوندم واقعا خیلی تحت تاثیر این تفسیر قرار گرفتم. همش دارم به همه میگم بخونید. چقد دوست داشتم به نویسندش بگم که ازش بی‌نهایت ممنونم خدا خودش پدرو مادرو امواتش رو بیامرزه. عالیه عالی. من تفسیرای مختلفی رو خوندم اما به نطر من هبچکدوم مثل این کتاب شیوا و روان حرفای خدارو بیان نکرده.
س ن
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
تفسیر کامل و جامع‌ای در این کتاب بود خیلی روان همه چیز را تفسیر کرده است و من به خوبی باهاش ارتباط گرفتم و مطالب‌اش را کامل فهمیدم و ارتباط خوبی با موضوعات مختلف‌اش برقرار کردم و نویسنده‌اش هم خط روان و قابل فهمی داشت و آدم با خط نویسنده قشنگ موضوع را درک می‌کرد
بهیار شمس
۱۴۰۳/۱/۴
خواندن این کتاب را توصیه میکنم. این کتاب تفسیری روان و آسان از آیات را بیان میکند در حقیقت به گونه‌ای نوشته و تدوین شده که عوام بفهمند و خواص هم اشکال نگیرند بنده مطالعه این کتاب را به همه خوانندگان محترم توصیه میکنم
حمیده عبدالهی
۱۴۰۲/۱۲/۳
بسیار بسیار عالی، هر چی از مفید بودن این کتاب بگم کمه
ان شاالله همه توفیق داشته باشن که مطالعه کنن
چون واقعا در تغییر دیدگاهمون تو مسیر زندگی موثر هست
و تشکر فراران از نویسنده گرامی
M Z
۱۳۹۹/۲/۱۷
یه دنیا ممنونم کتابراه
یکى از بهترین کتابایى که رایگانش کردین
خیلى خیلى توصیه میکنم بخونید
ابوالفضل عبدلی
۱۳۹۶/۱/۱۷
فوق العاده است امیدوارم هرچه سریع تر 16 جلد و بزارید ممنونم
از کتابراه که چنین کتبی رو گذاشته است
farahani
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
تفسیر جامع و کاملی است و بسیار روان و قابل فهم توضیح داده شده
زهرا نجفی
۱۴۰۲/۵/۱۰
ساده و روان و کامل نوشته شده با تشکر از نویسنده محترم
ali alimohamadi
۱۳۹۸/۹/۱۹
آن قدر که خوبه که زبان از توصیف خوبیش عاجزه.
saeid m65
۱۳۹۶/۱۰/۲۹
بسیار عالی.
اجر نویسندش با خدای مهربان
معصومه رضایی
۱۳۹۷/۶/۴
بسیار خوب
اجرکم عندلله
علی رضا
۱۳۹۶/۴/۲۵
باسلام و تشکر. بسیارعالی است.
معصومه رضایی
۱۳۹۷/۶/۴
ممنون از زحمات شما
مهسا زرگر
۱۳۹۶/۱/۱۷
موفق باشید.
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب تفسیر باران - جلد 4

برای دریافت کتاب تفسیر باران - جلد 4 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.