معرفی و دانلود کتاب تله بازی 2: حمله‌ی نامرئی به بایونوسافت

عکس جلد کتاب تله بازی 2: حمله‌ی نامرئی به بایونوسافت
قیمت:
23200 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تله بازی 2: حمله‌ی نامرئی به بایونوسافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تله بازی 2: حمله‌ی نامرئی به بایونوسافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تله بازی 2: حمله‌ی نامرئی به بایونوسافت

کتاب تله بازی 2: حمله‌ی نامرئی به بایونوسافت نوشته‌ی داستین بریدی داستانی ماجراجویانه و هیجان‌انگیز درباره دو دوست است آن‌ها زمانی عاشق بازی‌های ویدیویی بودند اما به خاطر اتفاقاتی که برایشان افتاد قسم خورده‌اند که دیگر سمت هیچ بازی کامپیوتری نروند اما شرایط جور دیگری پیش می‌رود.

موضوع کتاب تله بازی 2: حمله‌ی نامرئی به بایونوسافت چیست؟

بعد از اینکه اریک و جسی بالاخره توانستند از دنیای بازی کامپیوتری انفجار اساسی نجات پیدا کنند و به خانه برگردند تصمیم گرفتند که دیگر به سراغ هیچ بازی ویدیویی نروند اما دوستشان مارک گرفتار شده است و آن‌ها باید نجاتش دهند. مشکل اصلی زمانی به وجود می‌آید که جسی نامرئی شده است و کسی او را نمی‌بیند و بدتر از آن، دوباره خود را درون بازی جدیدی می‌یابد و دردسرهایش دوباره شروع می‌شوند. حالا جسی باید از تمام مراحل بازی سربلند بیرون بیاید تا بتواند دوستش مارک را نجات دهد و همگی از بازی خارج شوند. کتاب حمله نامرئی به بایونوسافت (Trapped in a Video Game: The Invisible Invasion) جلد دوم از مجموعه تله بازی است.

درباره مجموعه‌ی تله بازی:

نخستین جلد این مجموعه در سال 2018 منتشر شد. کتاب‌های مجموعه تله بازی دو شخصیت اصلی دارند به نام‌های اریک و جسی که در مورد یک موضوع به شدت اختلاف نظر دارند، اریک عاشق بازی‌های کامپیوتری و شخصیت‌های آن‌هاست اما جسی از بازی‌های ویدیویی نفرت و هراس دارد با این حال هر بار به نوعی گرفتار یک بازی و دردسرهای مخصوص آن‌ها می‌شوند. در پایان هر یک از کتاب‌های این مجموعه بخشی وجود دارد تا کودکان بتوانند به طور هم زمان درباره موضوع خاصی جست و جو کنند و در فضایی شبیه به بازی‌های کامپیوتری مفاهیم جدیدی را یاد بگیرند. داستان‌های هیجان‌انگیز این مجموعه نوشته داستین بریدی (Dustin Brady) و تصویرهای جذاب آن اثر برادش، جسی بریدی است.

کتاب تله بازی 2: حمله‌ی نامرئی به بایونوسافت مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به کودکان 7 تا 12 سالی که به داستان‌های تخیلی و بازی‌های ویدیویی علاقه دارند پیشنهاد می‌شود. آن‌ها با مطالعه این کتاب درگیر فضای یک بازی کامپیوتری سرگرم کننده و جذاب می‌شوند و هم زمان از دنیای مطالعه و کتاب خواندن هم لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب تله بازی 2: حمله‌ی نامرئی به بایونوسافت می‌خوانیم:

تا آن‌جایی که پاهای روحی‌ام اجازه می‌دادند با سرعت از دستشویی دویدم بیرون و فرار کردم. وقتی از آشپزخانه رد می‌شدم داد زدم تا به مامان و بابایم هشدار بدهم. «هیولااا. یه هیولا توی دستشوییه. نرین داخل.»

مادرم همچنان داشت وسایل ناهارش را جمع می‌کرد و بابا هم داشت برشتوک یخ‌زده‌اش را می‌خورد، انگار نه انگار که یک هیولای آبی غول‌آسا توی وان حمام خانه‌شان بود!!

اگر همان موقع بیرون نمی‌رفتم تا هوایی به سرم بخورد، حتماً غش می‌کردم. دویدم سمت در خانه و دستگیره را گرفتم و چرخاندم؛ که البته اتفاقی نیفتاد، چون‌ که دستگیره را با دست روحی و نامرئی‌ام می‌چرخاندم. نفسی عمیق کشیدم و شانه‌هایم را پایین آوردم و محکم تنم را به در کوباندم. یک لحظه مقاومتی را حس کردم ولی... پخ! از وسط در چوبی رد شدم.

وضعیت بیرون خانه شبیه صحنه‌ای از انیمیشن شرکت هیولاها بود. یک گله لاک‌پشت نینجای بنفش و غول‌آسا قدم‌زنان از جلوی خانه‌مان رد شدند. پرنده‌ای پشمالو و خال‌خالی از درخت جلوی خانه‌مان سرش را بیرون آورد و صدایی جیغ‌مانند و بلند از خودش درآورد. پایین را نگاه کردم. یک کپه‌ی خزِ به اندازه‌ی توپ فوتبال، با بند کفش‌هایم ور می‌رفت. پایم را که تکان دادم، کپه‌ی خز خواست فرار کند که تعادلش را از دست داد و پشت و رو شد.

به نفس‌نفس افتادم. اوضاع بده. خیلی هم بده!

«پیس‌پیس.» دور و برم را نگاه کردم. بیشتر بهش می‌آمد صدای آدم باشد تا یکی از آن جانورها.

صدا دوباره زمزمه کرد: «پیس‌پیس. جسی. بوته‌ها.»

به بوته‌های کنار خانه نگاه کردم و دیدم یک‌نفر موبایلی به سمتم گرفته. سرم را جلوتر بردم و دوباره به بوته‌ها نگاه کردم. یک نفر لای بوته‌ها بود. کپه‌ی خز را که دوباره خودش را به کفش‌هایم رسانده بود، با پایم کنار زدم و نزدیک بوته‌ها رفتم. وقتی نزدیک می‌شدم موهای به‌هم‌ریخته‌ی آن شخص را شناختم. «آقای گِرِگوری؟»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: روح
فصل 2: واقعیت نمی‌دانم چی‌چی
فصل 3: ماشین حمل زباله
فصل 4: السا
فصل 5: لیزبازی
فصل 6: گرفتمش
فصل 7: خفاش آتشی
فصل 8: محدوده
فصل 9: آر پی جی یخی
فصل 10: وینی
فصل 11: اتاق فرمان
فصل 12: دانشمند دیوانه
فصل 13: آزمایش
فصل 14: دزد دریایی
فصل 15: دسته
فصل 16: جعبه ی سیاه
فصل 17: بازی تمام شد
فصل 18: این دفعه واقعی‌ست
فصل 19: پردازنده را تنظیم کن
فصل 20: واکنش زنجیره‌وار
درباره‌ی نویسنده
دانستنی‌های بیشتر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تله بازی 2: حمله‌ی نامرئی به بایونوسافت
نویسنده
مترجمرضا بختیاری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-462-486-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
23200 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تله بازی 2: حمله‌ی نامرئی به بایونوسافت

برای دریافت کتاب تله بازی 2: حمله‌ی نامرئی به بایونوسافت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.