معرفی و دانلود کتاب تمشکی برای سام

عکس جلد کتاب تمشکی برای سام
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمشکی برای سام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمشکی برای سام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمشکی برای سام

کتاب تمشکی برای سام نوشته‌ی رابرت مک کلوسکی از مجموعه آموزش مفاهیم اقتصادی به کودکان، ماجرای پسر بچه‌ای همراه با مادرش را به تصویر می‌کشد که برای تمشک چینی به تپه می‌روند اما ناگهان سر و کله‌ی خرسی همراه با بچه‌اش در آنجا پیدا می‌شود. این داستان با بیانی ساده و دلنشین اهمیت پس‌انداز کردن و آینده‌نگری را به کودکان می‌آموزد.

موضوع کتاب تمشکی برای سام (Blueberries for Sal) چیست؟

سام کوچولو به همراه مادرش به تپه‌ی نزدیک خانه می‌روند. آن‌ها برای گذراندن زندگی خود در زمستان، باید تمشک بچینند، مربا درست کنند و آن‌ها را به قیمت خوبی بفروشند. اما سام بیشتر از اینکه دوست داشته باشد تمشک بچیند، دوست دارد آن‌ها را بخورد و مزه‌ی همه‌ی آن‌ها را بچشد. در آن طرف تپه خرس کوچولو هم به همراه مادرش برای گرسنه نماندن در زمستان باید تمشک زیادی بخورند، که ناگهان... .

کتاب تمشکی برای سام برای چه کسانی مناسب است؟

رابرت مکلاسکی (Robert McCloskey) این داستان آموزنده را برای کودکان 3 تا 7 سال تالیف کرده و با قصه‌ای زیبا و دوست‌داشتنی به آن‌ها مفاهیم مهمی را از همان سنین حساس کودکی می‌آموزد.

در بخشی از کتاب تمشکی برای سام می‌خوانیم:

مادر سام کوچولو هم صدای پای خرس کوچولو را شنید که به دنبال او راه می‌آمد و فکر کرد سام کوچولو است. او در حالی که به فروختن مرباها برای زمستان فکر می‌کرد به چیدن ادامه داد. خرس کوچولو خودش را بالا کشید و درون سطل مادر سام را نگاه کرد. البته او فقط میخواست مقداری از تمشک‌های داخل سطل را مزه کند، ولی چون در درون سطل تمشک‌های خیلی زیادی نزدیک به هم بودند، او به اشتباه مقدار زیادی از تمشک‌ها را خورد. مادر سام بدون برگشتن به عقب به سام گفت: همین حالا برو و تمشک‌های خودت را بچین. مادر میخواست آن‌ها را مربا کند و با فروختن آن‌ها زمستان را بگذراند. خرس کوچولو دوباره مقدار بسیار زیادی از تمشک‌ها را خورد و تقریبا تمام تمشک‌های درون سطل را ریخت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمشکی برای سام
نویسنده
مترجمفهیمه شاه وردی
ناشر چاپیانتشارات مفتاح حکیم
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-99163-6-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمشکی برای سام

انتشارات مفتاح حکیم
۱۳۹۹/۸/۳۰
کتاب هاشون خیلی خوبه. موضوع همش تربیت اقتصادی کودکان و نوجوانان
مریم خسبنی
۱۳۹۹/۸/۳۰
کتاب خوبی بود. دوستش داشتم.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب تمشکی برای سام

برای دریافت کتاب تمشکی برای سام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.