معرفی و دانلود کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه: 10 درس کاربردی برای تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه

عکس جلد کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه: 10 درس کاربردی برای تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه: 10 درس کاربردی برای تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه: 10 درس کاربردی برای تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه: 10 درس کاربردی برای تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه

آیا می‌خواهید حداقل سرعت خواندن کتاب‌های خود را 3 برابر کنید؟ کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه: 10 درس کاربردی برای تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه نوشته‌ی فرزاد میراحمدی، به شما می‌گوید که چگونه با راهکارهایی بسیار ساده حافظه خود را تقویت کنید و سرعت مطالعه‌تان را افزایش دهید.

این کتاب علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند به مهارت تندخوانی دست یابید و مطالب درسی و غیردرسی را به سرعت و با درک بالا مطالعه کنید و لذت ببرید، به تمرکز حواس بیشتری نیز دست یابید، حافظه‌تان را هم تقویت کنید، اعتماد به نفستان را بالاتر ببرید و مهم‌تر از همه بتوانید راه استفاده از نیروی عظیم ناخودآگاه را هم یاد بگیرید.

کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه علاوه بر مقدمه و مؤخره شامل 10 درس هست که هر کدام در سه زنگ؛ زنگ تندخوانی (به همراه روش‌های یادگیری)، زنگ تمرکز حواس و زنگ حافظه طراحی شده‌اند.

در خلال این درس‌ها علاوه بر مطالب ذکر شده، نکات مهمی هم در مورد قدرت مغز و شرایط یادگیری و... گنجانده شده است. این کتاب یک کارگاه عملی است که باید با آرامش و پشتکار با یک برنامه‌ی منظم آن را بخوانید و حتماً تمام تمریناتش را انجام دهید. برای هر درس حداقل 3 روز تمرین کنید تا به نتایج عالی دست یابید.

کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه در 10 درس تدوین شده است. هر درس شامل بخش تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه است. در زنگ تندخوانی به تمرینات گسترش حوزه‌ی دید و اصلاح حرکت چشم و تمرینات تندخوانی و نیز تمرین تمرکز حواس می‌پردازید. در زنگ دوم هر درس با تمرینات و تکنیک‌های تقویت حافظه آشنا خواهید شد و درس را با مطلبی به عنوان «بهتر است بدانیم» به پایان می‌برید. از درس ششم به بعد با سیستم یادگیری بدون فراموشی آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چگونه یک مطلب را یک‌بار برای همیشه بخوانید و همیشه آن را در ذهن داشته باشید. پس از پایان 10 درس با تمرینات آلفای ذهنی آشنا می‌شوید که کمک بزرگی به آرامش و یادگیری شما می‌کند.

تندخوانی یک مهارت است که با انجام تمرینات اصولی به دست می‌آید. با انجام تمرینات این کتاب توقف‌ها و برگشت‌های چشم‌تان از بین می‌رود و حوزه‌ی دیدتان گسترش می‌یابد و دیدتان بر چیزی که می‌خوانید متمرکز می‌شود و خود به خود تندخوان می‌شوید و بعد از آن دیگر نمی‌توانید آهسته بخوانید. اما به یاد داشته باشید که تندخوانی باعث می‌شود که درک شما از آن مطلب بالاتر هم برود، زیرا ناخودآگاه تمرکز حواستان را زیاد‌تر می‌کند. فقط این نکته‌ی بسیار مهم را بدانید که سرعت خواندن همه‌ی کتاب‌ها مثل هم نیست. ممکن است پس از پایان این دوره یک کتاب رمان را با سرعت 1000 کلمه بخوانید ولی یک کتاب دشوار را با سرعت 300 کلمه بخوانید و این طبیعی است، چون سرعت خواندن به عوامل زیادی بستگی دارد.

خواندن کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای مشاوران تحصیلی، دانش‌آموزان و دانشجویان، کارمندان، استادان دانشگاه و هر کسی که می‌خواهد سرعت مطالعه خود را بالا ببرد و حافظه‌اش را تقویت کند، کاربردی و سودمند است.

در بخشی از کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه می‌خوانیم:

در جایی آرام و خلوت بنشینید، چشم‌ها را ببندید و در ذهن خود شروع به شمارش از 20 تا 1 کنید و با هر شماره احساس کنید بدنتان آرام‌تر و رهاتر شده است. پس از آن به مدت چند دقیقه به تصویر یک گل یا هر چیز جالبی که از قبل مهیا کرده‌اید نگاه کنید. سپس به آرامی چشم را ببندید و تصویر را در ذهن داشته باشید. بعد از مدتی زمان نگاه کردن به تصویر را کم کنید ولی مدت نگه‌داری آن در ذهن را بیش‌تر کنید تا این که بعد از مدتی با یک نگاه می‌توانید تصاویر را در ذهنتان برای مدت زیادی نگه دارید و آن‌ها را ببینید. با این کار علاوه بر این‌که تمرکزتان زیاد می‌شود حافظه‌تان نیز تقویت می‌شود.

برای در ذهن داشتن این تصویر، مخصوصاً در اوایل، موانعی ایجاد می‌شود؛ یعنی ممکن است تصویر را گم کنید و یا افکار مختلف باعث اختلال در آن شوند. این امر طبیعی است و بگذارید افکار بیایند و بروند. تلاش نکنید که به چیزی فکر نکنید. فقط به راحتی به همان تصویر فکر کنید هر وقت تلاش کنید فکرتان را از چیزی برگردانید و به آن فکر نکنید فکرتان آشفته‌تر می‌شود. هر وقت در طول تمرین متوجه شدید که فکرتان به چیز دیگری معطوف شده است به آرامی آن را به سمت گل ذهنی بیاورید.
تلاش کنید که در اوایل حدود 1 دقیقه این تصویر را در ذهن داشته باشید و بعد کم‌کم زمان را زیادتر کنید تا به 10 دقیقه برسد. اگر چنین تمرینی را به طور مداوم انجام دهید پس از مدتی فکرتان آسوده‌تر می‌شود و ایده‌های جالبی به ذهنتان می‌رسد و احساس آرامش بیشتری خواهید کرد، چون در چنین حالتی به حالت آلفا می‌رسید و حالت آلفا هم که دارای مزایای بسیار می‌باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه: 10 درس کاربردی برای تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ذهن موفق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات217
زبانفارسی
شابک978-622-96435-3-2
موضوع کتابکتاب‌های هوش و حافظه، کتاب‌های عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه: 10 درس کاربردی برای تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه

امین ج
۱۴۰۱/۷/۴
سلام این عمل‌ نویسنده که کتاب رو تبدیل به کارگاه عملی کردن اولش به مزاج من خوش نیومد اما بعد که همگام با کتاب شدم متوجه شدم نویسنده برای این کار فکر کرده و برنامه داشته
شما در هر زنگ که کلاس رو میگذرونید و دقیق به دستورات عمل میکنید جهشی در سرعت مطالعه خودتون میبینید که باورتون نمیشه
از جایی به و
بعد اگه بخواید هم اروم کند درس بخونید دیگه نمیتونید! (میزان تاثیر)
امیدوارم‌ای کتاب رو بخونید و نتیجه بگیرید
مطمئنم اگه پا به پای نویسنده پیش برید رشدتون در سرعت و دقت و... رو حتی خودتونم باور نمیکنید
anahita.ghasemi
۱۴۰۱/۷/۲۱
با خوندن این کتاب نه تنها مهارتی که مدنظرم بود رو کسب کردم بلکه فراتر از اون رو یاد گرفتم.
نویسنده‌ی کتاب بسیار توانمند و آگاه هستن و این رو میشه در خط به خط و کلمه به کلمه کتاب درک کرد.
پیشنهادم برای دوستانی که میخوان مهارت مطالعه کردن رو یاد بگیرن اینه که حتما این کتاب رو با دقت مطالعه کنن و
عجله‌ای برای تمام کردن کتاب نداشته باشن چون باید برای تمرینات وقت بذارن و اینکه باور داشته باشن کاری نیست که از پس انجام دادنش برنیان... به خودت ایمان داشته باش رفیق... همه چیز از تو شروع میشه.
Mah G
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
واقعا یکی از بهترین کتابهایی که در این حوزه مطالعه کردم همین کتابه. من در این زمینه چند کتاب خوندم از نویسندگان خارجی وقتی این کتاب را خوندم انگار تمام نکات اون کتابها به بهترین شکل یادآوری شده و نکات کامل تر و تمرین‌های کاربردی خیلی بهتری آموزش داده شده. از نویسنده توانای این کتاب ممنونم و کتابهای امیدوارم بیشتری از ایشان چاپ و منتشر بشه و همچنین از کتابراه که کتابهای متنوع و مجموعه‌های کامل را ارائه میده ممنون.
Ilia Moradzade
۱۴۰۱/۲/۲۵
در چند جمله میخام خلاصش کنم نظرمو
اگر هدفتون روشنه و با خودتون روراستین
اگر میخاین کتاب زیاد بخونین و با سرعت و درک بالاتر
(با هرهدفی ک دارین چ تفریح چ الزام) این کتاب از خرید‌ی دوره یک میلیون تومانی نجاتتون میده
منی که هم این کتابو خوندم هم قبل از اون دوره‌های زیادی و شرکت کردم اینو با قاطعیت میگم
آراد
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
کتاب عالی بود و صد البته کاربردی. ممنونم از نویسنده‌ی محترم و کتابراه که همیشه می‌درخشه این کتاب در سطح یک کلاس تندخوانی میلیونی با تمرین‌های کارآمده. اما یک چیزی راجع به افرادی که برای یک امتحان مهم میخواهند تندخوان بشوند. این کتاب رو نزدیک امتحان نمیشه همه‌ی تمارین رو اجرا کرد بهتره مدتی قبل تر از آمادگی برای امتحان در تمرین‌ها حرفه‌ای بشید بعد برای درس به اجرا بذارید. موفق باشید
رقیه اهنگرگنجینه کتاب
۱۴۰۱/۲/۲۲
سلام. این کتاب سرعت مطالعه وافزایش تمرکزحواس مراچندبرابرافزایش داد. پیشنهادمیکنم که حتمااین کتاب راتهیه کنید. خیلی راضی بودم خیلی مفید بودعلاوه برتندخوانی اطلاعات بسیارسودمندومفیددیگری نیزداشت. مطمنابارها۲باره مطالعه خواهم کرد. ازکلیه‌ی دست اندرکاران کتابراه بینهایت سپاسگذارم که باهزینه‌ی کم سطح معلومات هموطنان عزیزم رابسیاربالامیبرند.
leila
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
یه مدرس خوب کسیه که مطالب دشوار و حرفه‌ای رو اسون برای مخاطبش بگه عمل کردن به تمرینات خود آگاهی این کتاب خیلی کارساز و فوق العادست اگر از تصاویر استفاده میشد خیلی بهتر بود مثلا مدل خط بری چگونه باشه قابل درک برای همگان یا بجای اینکه بگه چندصفحه رو اینطوری خط بری کنید، همه چی بر اساس زمان میبود
تا ذهن متوجه شه یچیزایی رو باید سرتایم تموم کنه
جواد مکینیان
۱۴۰۱/۱۲/۵
این کتاب فوق‌العاده در این عصر دریافت اطلاعات بسیار مفید است و مثل گوشی که سرعت لود آن بالا باشد میماند. شما با مطالعه دقیق و انجام تمرین‌ها به ابر مهارت تند خوانی دست پیدا میکنید و این موجب میگردد سرعت دریافتی بالا رود به اشخاصی که قصد دارند پیشرفت سریع داشته باشند پیشنهاد میکنم از این کتاب به راحتی گذر نکنند
esmat zowghi
۱۴۰۱/۱۰/۳
کتابی عالی در زمینه تندخوانی، تندخوانی یکی از بهترین راه‌های رسیدن به موفقیت‌هایی هست که ریشه در آموزش دارند، و این کتاب در این حوزه خیلی خوب عمل کرده، تمریناتش جدی بگیرینو از نتایجش شگفت زده بشین. هر آموزشی که دیدم پایه‌ی تمومشون همین کتاب بوده، توصیه میکنم قبل از خرید کتاب‌ها و آموزش‌های دیگه این بخونین، ممنون از کتابراه بخاطر انتخاب‌های خوبی که داره 🙏🌹
حانیه رنجبر
۱۴۰۱/۸/۲۵
این کتاب یک کارگاه عملی برای بدست آوردن تمرکز حواس و یادگیری بیشتر است و تمرینات عملی در هر فصل گفته شده و همچنین برای اطلاعات بیشتر کتاب‌هایی معرفی شده که کسایی علاقه به مطالعه دارند میتونند دنبال کنند در ابتدا به مشکلاتی که در مطالعه وجود دارد پرداخته و در مرحله بعد راهکارهایی برای ایجاد تمرکز حواس و استفاده از ذهن ناخودآگاه بیان کرده
محمدطاهرنصراله پور
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
فوق العاده است. به جرئت میتونم بگم که این کتاب و کتابای دیگه‌ی استاد میر احمدی بهترین کتاب‌هایی هستن که در عمرم خوندم. من کلا امیدم رو برای درس از دست داده بودم تا اینکه با این کتاب آشنا شدم این کتاب مسیر زندگی منو عوض کرد و باعث شد علاوه بر کتابای درسی کتابای دیگه زیادی رو بخونم. شماهم اگه میخواید قدرت ذهنتون رو تقویت کنید حتما این کتاب رو مطالعه کنید.
مهسا بامداد
۱۴۰۲/۵/۲۰
من کلاس‌های حضوری هم برای تندخوانی شرکت کردم که دقیقا همین تمرین‌ها رو یاد میدن حتی تمرینات این کتاب از کلاس هم بیشتره.
شاید کلاس تاثیرش بیشتر باشه تا حدودی ولی چیزی که من تجربه کردم اینه که شما تمرینات رو بلد باشید و به درستی انجامشون بدین قطعا نتیجه خیلی خوبی میگیرید. درکل کتاب خوبیه برای تندخوان شدن ارزش خواندن داره
محمد سبحان محمدی
۱۴۰۲/۴/۸
کتاب خوبی بود واقعا بسیار کاربردی هست من خودم از این مهارت برای خواندن کتابهای درسی انجام نمی‌دم چون کتابهای درسی دقت زیادی لازم داره اما برای بقیه لیست کتابهایی که در کتابراه دارم همین کار رو می‌کنم و بسیار نتیجه داده من تا الان ظرف یک ماه چهارتا کتاب خوندم البته با تندخوانی به علاوه صفحات زیادی که خودم علاقه داشتم به خوندن 🌹🌹.
زهرا سعادی
۱۴۰۱/۲/۱۸
من به شدت کند خوان بودم و با معرفی دوستم این کتاب رو شروع به خوندن کردم طی یه روز که ۶۰صفحه کتاب رو خوندم حس میکنم علاقه م به مطالعه زیاد شده به نظر من بهترین کتاب و تاثیر گذارترین کتابی بود که طی ۲۴ سال عمرم خوندم بی اغراق به همه پیشمهاد میکنم بخونن و این فرصت رو از دست ندن وقتی تموم شد میام و باز هم نظر میدم
مهدی حسینی
۱۴۰۰/۴/۳
واقعا عالی بود!!! یه خسته نباشید میگم به نویسنده محترم این کتاب آقای میراحمدی که این کتاب خوب و کاربردی را ارائه دادند..
این کتاب بدون تمرین کردن فایده‌ای نداره چون تندخوانی یک مهارته و لازم است تمرین شود و صرفا دانستن آن دردی رو دوا نمیکند
مشاهده همه نظرات 172

راهنمای مطالعه کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه: 10 درس کاربردی برای تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه

برای دریافت کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه: 10 درس کاربردی برای تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.